alleen als ze heel erg hun best doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
juist zaterdagavond flinke lading drank erin
Juist daarom... en dr dan mee confronterenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee!! Nee!! Geen karaoke! Mo zeurde voor het carnaval al dat ze graag met zijn allen een carnavalskraker wilde opnemen!! Straks denkt ze helemaal dat ze kan zingen!
whoepiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Tamaartje het volgende:
Laura kan lachen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan verliezen ze niet alleen kijkers maar ook streamersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist daarom... en dr dan mee confronteren
ik lees jouw post en ik krijg er gewoon rillingen vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
Servio mag van mij vertrekken met zijn speekselgeslurp en zijn enorme hoogmoed.
Ik zou dan juist gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan verliezen ze niet alleen kijkers maar ook streamers
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Gewoon Jo en Servio naast Geer genomineerd
Maik wil wel weer neuken vanavond.. Het is em eerder geluktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Sjalalamantha het volgende:
Maik is weer eens ingestort zie ik. Servio is echt burgerlijk geworden. Geef die man een fles tequilla, dan wordt het weer een sfeerspons!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Okey, ze kijkt verliefd naar de camera.. maar dat is geen Alex!!!
en dan Jo er uit, heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Gewoon Jo en Servio naast Geer genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |