Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, aub niet zegquote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag 17:00 uur neem ik aan?
Gaarne.
Doe maar 30 min laterquote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag 17:00 uur neem ik aan?
Gaarne.
Stuur de link anders nog eensquote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
balen
Ik kan het je wel mailen, als dat zou kunnen lukken.
Vlaauwe garpjens hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
Komt een man bij de dokter: Dokter ik ben twitter verslaafd!!!
Zegt de dokter: Ik volg u niet!!!
Hij werrrrrrrkkktquote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. moet voor vrijdag 17:00 uur een moeilijke keus maken en ik heb nog wat bedenk- en overlegtijd nodigquote:
Oeh, jaaa, dan mag ik op mijn neefje passenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand de klok een slinger geven naar vrijdag?
joepiequote:
Wat was de uitslag van de arbo-arts? PM magquote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Nee. moet voor vrijdag 17:00 uur een moeilijke keus maken en ik heb nog wat bedenk- en overlegtijd nodig
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Woah steeds naar beneden rennen om de/het modem opnieuw aan te zetten, ik word nog dun dalijk![]()
Nog dunner?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Woah steeds naar beneden rennen om de/het modem opnieuw aan te zetten, ik word nog dun dalijk![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
Het is rood en niet veel.Die is dan weer wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een beetje zou nog kunnen, maar daarna zeker niet meer!quote:
The Famous Manquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is een bloedserieus kutprobleem, en het geeft momenteel m'n moeder keiharde hoofdpijn en maakt d'r doodmoe.
ik zou zomaar WOESJ verdwijnen, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beetje zou nog kunnen, maar daarna zeker niet meer!
Maar dat beetje lijkt me al niet gezondquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beetje zou nog kunnen, maar daarna zeker niet meer!
Wat dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is een bloedserieus kutprobleem, en het geeft momenteel m'n moeder keiharde hoofdpijn en maakt d'r doodmoe.
Ik hoorde eerst van iemand dat ze het 30 dagen hadquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef TheFamousMan het volgende:
iddquote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat beetje lijkt me al niet gezond
ah k. sterkte en wijsheid bij t maken van de keuze iigquote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Nee. moet voor vrijdag 17:00 uur een moeilijke keus maken en ik heb nog wat bedenk- en overlegtijd nodig
Ik ruim een half jaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoorde eerst van iemand dat ze het 30 dagen had
Dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. sterkte en wijsheid bij t maken van de keuze iig
Oh wel goed eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn treinenboefje?
True true.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel goed eigenlijk![]()
het zonnetje schijnt weer he, dat is erg belangrijk altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
Marianne Thieme van de partij voor de dieren is ontslagen.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
Marianne Thieme van de partij voor de dieren is ontslagen.
Wie zag dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
een halfjaar mkz? neequote:
We zijn vandaag aan 5 (energie) begonnenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Welk hoofdstuk moet je maken, Nijner?
ahh, die is easyyy, je hoeft alleen E = P x T, en Q = M x C x Delta T te weten, en ik had voor de toets een 6,4, ja, TFM HAD EEN 6,4 VOOR NATUURKUNDE!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zijn vandaag aan 5 (energie) begonnen
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef pgrferrari het volgende:
Er valt een eend uit de lucht.......t is groen en zit op een hek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit eens de Derde Wet van Kepler zitten afleiden terwijl ik op de fiets onderweg was naar de schaakclubquote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zijn vandaag aan 5 (energie) begonnen
e = P x T hadden we in H4 alquote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahh, die is easyyy, je hoeft alleen E = P x T, en Q = M x C x Delta T te weten, en ik had voor de toets een 6,4, ja, TFM HAD EEN 6,4 VOOR NATUURKUNDE!![]()
Ik snap je gewoon he-le-maalquote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de Derde Wet van Kepler zitten afleiden terwijl ik op de fiets onderweg was naar de schaakclubVolgende dag laatste bespreking voor proefwerk daarover, was leuk
:yay (zie msn) haktquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
komt een gabber bij de slager "heeft U nog gehakt"
mkz = maandelijkse kut zooiquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ging over ongesteldheid toch?Voordat ik het helemaal verkeerd begrepen heb.
Q = warmte die benodigd is om een stof op de warmen [in Joule]quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
e = P x T hadden we in H4 alDie andere klinkt nu nog best onlogisch voor me
ik ook volgend jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
Wat ben ik blij dat ik natuurkunde heb laten vallen.
Ben je geblokkeerd?quote:
Tuurlijk wel!quote:
Wat doe je nu dan??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
En ik ben nog blijer als ik volgend jaar weer lekker zit te studeren.
okee dan moet je 16 wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap je gewoon he-le-maal
NIET![]()
quote:
Oke...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee dan moet je 16 worden
Krijg je dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Met de vraag: "Wat kun je nu bepalen?"
Dus ik zeg "De omlooptijd!"![]()
Heb je dat zelf getekend?![]()
Mja, toen was ik nog echt goedSindsdien is het allemaal wat langzamer gegaan
Dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die las ik m'n oppaskids altijd voor![]()
Nu niet meerquote:
HA! dan heb ik lekker geen natuurkunde meerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoef je volgend jaar pas te kunnen
Die is nog ergerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Mailtje:
STAKEN!!
STAKEN!!
STAKEN!
Oproep aan alle leerlingen en leraren, Op maandag 4 april 2011 is er weer een landelijke leerlingen staking georganiseert tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie. Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!! Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, stuur dit bericht naar iedereen door om de staking een succes te maken
STUUR DOOR
Moest mijn leven even op orde krijgen voor ik weer mocht studeren. Zou wel moeten werken, maar daar heb ik nog al veel pech mee.quote:
Fackquote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef pgrferrari het volgende:
Bakker: hoi.
Giraf: Ja.
Slager: Ja wat?
Giraf: Ja bakker?
Slager: Ik ben geen bakker.
Giraf: Maar aan het begin van de mop staat van wel!
Bakker: Oeps.
Gap yearquote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moest mijn leven even op orde krijgen voor ik weer mocht studeren. Zou wel moeten werken, maar daar heb ik nog al veel pech mee.
Oh jammer zegquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HA! dan heb ik lekker geen natuurkunde meer
Ja echt very erg jammerquote:
Alleen al die spelfouten tonen het ongelijk van de stakers aanquote:
Da's rotquote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moest mijn leven even op orde krijgen voor ik weer mocht studeren. Zou wel moeten werken, maar daar heb ik nog al veel pech mee.
VMBO-k/-bquote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen al die spelfouten tonen het ongelijk van de stakers aan
Klinkt goedquote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
Gisteren heerlijk Sunday lunch gehad en teveel pints maar het was erg gezellig![]()
Nou, kom je toch even deze kant uitquote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik MOET echt nog iets leuks doen deze week
Maar is het nog leuk als het moet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben beschikbaar hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ligt eraan van wie het moetquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar is het nog leuk als het moet?
gewoon doen dan. waar kun je uit kiezen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pissen en schijten dat moetquote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Om mijn moreel wat op te krikken moet het, verder niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar is het nog leuk als het moet?
Het kwam een beetje over alsof het moet omdat het moetquote:
Als ik naar Parijs kan, kan jij ook wel naar Londen lijkt mequote:
Ik bedoel vóór het weekendquote:
iets 'leuks' stond erquote:
jaaa, duurde ook even voordat ik het door hadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef pgrferrari het volgende:
De dag dat microsoft dingen maakt die niet zuigen, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
Weinig eigenlijk momenteelquote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon doen dan. waar kun je uit kiezen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef pgrferrari het volgende:
De dag dat microsoft dingen maakt die niet zuigen, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
Ik dacht SuikerLaartjequote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaa, duurde ook even voordat ik het door had
Je zei zuigenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef pgrferrari het volgende:
poepen kan anders heel leuk zijn hoorquote:
ik was zo aan het zoeken in het lesboek, maar kon niks vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht SuikerLaartje
Nee grapje, ik dacht niks zoals gewoonlijk
Ff snel he??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik naar Parijs kan, kan jij ook wel naar Londen lijkt me
Dat had ik dan weer nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik was zo aan het zoeken in het lesboek, maar kon niks vinden
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer nietIk dacht gewoon ineens van hééé SL kan wel eens spaarlamp zijn
Jaha, ik dacht een keer
En als we naar Parijs wilden, dan GINGEN we naar Parijsquote:
Wil je naar Parijs?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als we naar Parijs wilden, dan GINGEN we naar Parijs
Precies. Live life to the MAXquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Drie werkloze poezen staan te kletsen : 1ste poes : "Ik zou graag bij Friesche Vlag werken : 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk. 2de poes : "Ik zou liever bij Whiskas werken : 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas en 's avonds Whiskas. 3de poes : "Ik wil graag bij Heineken werken ..." De andere 2 poezen : "Hoezo Heineken ?" "Wel, 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater..
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Drie werkloze poezen staan te kletsen : 1ste poes : "Ik zou graag bij Friesche Vlag werken : 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk. 2de poes : "Ik zou liever bij Whiskas werken : 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas en 's avonds Whiskas. 3de poes : "Ik wil graag bij Heineken werken ..." De andere 2 poezen : "Hoezo Heineken ?" "Wel, 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater..
En je bent er zo...zie je dan wel weer wat je doet als je er bentquote:
die is grofquote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef pgrferrari het volgende:
Wacht een neger op de bus,ziet dat de bus 12 minuten te laat is.
Eindelijk komt de bus waarop de neger zegt tegen de chauffeur
het is geel en is 12 minuten te laat
zegt de chauffeur
het is zwart en kan nog eens 18 minuten wachten
Maar dat wil ik nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een stoute poesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wat kijk jij boos in je foboquote:
quote:
Maar ik vind leuke dingen alleen doen niet zo leukquote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah valt altijd iets leuks te verzinnen he
Dat zeg ik, je bent er zo!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deal! is niet zo ver weg, leuke autorit
Het is dat ik moet werken anders een dagje strand is wel nicequote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik vind leuke dingen alleen doen niet zo leuk
Zijn het dan nog wel leuke dingen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik de zijne doen, in geval van kan je opa niet vragen wat je in parijs deedquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent er zo!
Mijn auto's, of de jouwe?
hehe als je t niety leuk vindt, is t geen leuk ding meer he. dan moet je iets leukers kiezenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, ja, want mijn opa HAAT buitenlandersquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik de zijne doen, in geval van kan je opa niet vragen wat je in parijs deed
Heeft jouw auto een beetje ruimte? Anders nemen we de mijnequote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent er zo!
Mijn auto's, of de jouwe?
Nja, dan valt er al eentje af, de andere is een Volvo V40..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heeft jouw auto een beetje ruimte? Anders nemen we de mijne
Ja he? Zondag gedaan met mijn ouders, superweer, supergezellig, lekker terrasjesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken anders een dagje strand is wel nice
Dat zou ik niet weten maar ik had het over iets met wat betalenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, want mijn opa HAAT buitenlanders![]()
Maar dan heb ik nog een optie he
Wat ben jij filosofisch vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn het dan nog wel leuke dingen?
Spreken we gewoon af ergens aan de grens, kunnen we daar tijdens de koffie bedenken welke auto mee gaatquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, dan valt er al eentje af, de andere is een Volvo V40..
Maar ik nog niet dit jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja he? Zondag gedaan met mijn ouders, superweer, supergezellig, lekker terrasjes
Inderdaad! Dus dames, foto's!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben jij filosofisch vandaag![]()
Leuke dingen doen is wat mij betreft pas leuk als je ze kunt delen
En dan een ritje met jou vanaf Utrecht mislopen? Dacht het nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Spreken we gewoon af ergens aan de grens, kunnen we daar tijdens de koffie bedenken welke auto mee gaat
Niet alleen vandaag hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben jij filosofisch vandaag![]()
Leuke dingen doen is wat mij betreft pas leuk als je ze kunt delen
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan een ritje met jou vanaf Utrecht mislopen? Dacht het niet
Je hebt gelijk hoor..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor![]()
En ik vind met een kopje koffie en een goed boek (of woonblaadje) op de bank of in de tuin ook heeeeeerlijk bijvoorbeeld..je hoeft niet meteen een wereldreis te maken, gewoon iets doen waar je in je eentje ook van kunt genieten..
Bonjour Mademoiselle.quote:
Oh, wat galantquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik dacht dat dat makkelijker zou zijn voor jou
Maar dan starten we gewoon in Utrecht, geen probleem
Hey Kerel, hoe is het daar?quote:
Is maar tijdelijke baan hoor (tot eind vh jaar), maar het lijkt me erg leukquote:
dat is ook zo, maar dat wil niet zeggen dat dat niet onder leuke dingen doen kan vallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor..
In je eentje boekjes lezen - hoe leuk je dat ook vind (en dat vind ik) - moet af en toe afgewisseld worden met leuke contacten met andere mensen irl wat mij betreft
Kerel! Hoe is het?quote:
ah maar dat is ook zo idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor..
In je eentje boekjes lezen - hoe leuk je dat ook vind (en dat vind ik) - moet af en toe afgewisseld worden met leuke contacten met andere mensen irl wat mij betreft
Oeh! Wat voor baan?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is maar tijdelijke baan hoor (tot eind vh jaar), maar het lijkt me erg leuk![]()
Wel wat haken en ogen (want ziek), maar eerst maar uitgenodigd zien te worden
Owh, dat is een ideequote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook zo, maar dat wil niet zeggen dat dat niet onder leuke dingen doen kan vallen.
alleen op een terrasje mensen kijken..ook zo leuk
lekker weekend gehad, en vandaag genoten van het lekkere weer (oke, 30 minuten maar in de pauzequote:
quote:
Cappucinocake (of hoe je dat ook schrijft) met witte chocoladesaus en een chocolade koffieboonquote:
Goed. Vandaag werken in een team grotendeels behaald. Afstudeeropdracht schrijven is pittiger dan gedacht, maar daar ga ik woensdag met frisse tegenzin aan werken en in de komede 2 vrije (tentamen) weken. En lente he? Dat doet altijd wonderen voor mijn humeur.quote:
Ziet er lekker uit alleen een beetje heel weinigquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cappucinocake (of hoe je dat ook schrijft) met witte chocoladesaus en een chocolade koffieboon
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Te gek
Als we dan vroeg beginnen (
ik weet het) kunnen we indien nodig nog dezelfde dag weer terug zijn
Zo te lezen gaat het allemaal de goede kant uitquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed. Vandaag werken in een team grotendeels behaald. Afstudeeropdracht schrijven is pittiger dan gedacht, maar daar ga ik woensdag met frisse tegenzin aan werken en in de komede 2 vrije (tentamen) weken. En lente he? Dat doet altijd wonderen voor mijn humeur.
Waren we dat maar, ik zit alleen thuis met afbakpizzaquote:
Hij staat niet meer online, maar in de link staat de titel. Netjes! Heb je dan ook bestuurskunde / rechten gestudeerd?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze http://www.werkenbijdeove(...)E6W3EV&adm_pin=01700
hmmm hou de gedachte dan maar vastquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waren we dat maar, ik zit alleen thuis met afbakpizza
Uiteraard! Voor jou lijkt het me ook wel fijn. Beter dan buiten in de kou werken toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het allemaal de goede kant uit
Was het ookquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit alleen een beetje heel weinig
Heb je die nou nog niet op?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waren we dat maar, ik zit alleen thuis met afbakpizza
Rechtenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij staat niet meer online, maar in de link staat de titel. Netjes! Heb je dan ook bestuurskunde / rechten gestudeerd?
Welk ministerie / organisatie word je dan voor aangesteld?
Wat moet ik vasthouden?quote:
quote:
Nu wel, onderlip verbrand aan de kaas en nog steeds hongerquote:
Ik groette je toch??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
Ik word weer vergeten natuurlijk.
Gaat nog eens kijken of er werk is te vinden.
oh, klinkt goed, dat eerste gedeelte tenminstequote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]lekker
lekker gezwommen, kids gespeeld, gewandeld etc
niet al teveel ruzie gemaakt, alleen wat discussies over computergebruik weer eens![]()
maar verder
Oke, het ligt dus niet aan mijquote:
Ga ik morgen doenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
Ik word weer vergeten natuurlijk.
Gaat nog eens kijken of er werk is te vinden.
Hey Friemelquote:
Het is altijd een mooi stapje op en klinkt als een uitdagende baan. Moet ik dan mijzelf iets voorstellen als in een adviserende of backoffice rol? Als rechter word je benoemd toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rechten
R'bank Den Haag (maar is maar tot eind vh jaar hoor)
Oh, godver, ik HAAT het als dat gebeurt..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu wel, onderlip verbrand aan de kaas en nog steeds honger
yep, dat 2e negeer ik en neem ik voor een feit aan, komen we toch niet verder meequote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, klinkt goed, dat eerste gedeelte tenminste
niet voordat iemand toegeeft neequote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, dat 2e negeer ik en neem ik voor een feit aan, komen we toch niet verder mee
Nee, joh (was het maar waar).. Daar moet je nog 6 jaar voor doorstuderen + werkenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is altijd een mooi stapje op en klinkt als een uitdagende baan. Moet ik dan mijzelf iets voorstellen als in een adviserende of backoffice rol? Als rechter word je benoemd toch?
kaassoufflé's zouden onder de wapenwet moeten vallenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu wel, onderlip verbrand aan de kaas en nog steeds honger
whiskeyquote:
friemelquote:
nope, als ideeen mijlenver uit elkaar liggen gaat dat ook niet gebeurenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet voordat iemand toegeeft nee
Pjotrquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kaassoufflé's zouden onder de wapenwet moeten vallen
Dan is er toch nog iets blijven hangen van mijn studie-uitstapje Bestuurskunde (één jaartje gedaan).quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, joh (was het maar waar).. Daar moet je nog 6 jaar voor doorstuderen + werken
ik kijk echt niet boosquote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat kijk jij boos in je fobo![]()
Ja natuurlijk, daarna koelt het alleen maar af DUHquote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, godver, ik HAAT het als dat gebeurt..
Meteen bij de eerste hap ook natuurlijk al he?
Dat duurde wel 4 pagina's voordat je me hoi zei.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, jeumig, hoi iedereen die net binnen kwam
Barretjequote:
Hij bedoelde eigenlijk "Wat ben jij een knoestenkop zeg" maar hij probeert het lief te brengenquote:
Inderdaad, en gewoon stug dooreten natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, godver, ik HAAT het als dat gebeurt..
Meteen bij de eerste hap ook natuurlijk al he?
Ah is dat je vriendelijke blik? Als ik nog eens een feestje geef mag je wel bij de deur komen staanquote:
Ik heb liever dat je mij aanbidt,quote:
Hey GF, heb jij toevallig mijn pen gevonden, is waarschijnlijk uit m'n zak gevallenquote:
gelukkig uit en niet vanquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey GF, heb jij toevallig mijn pen gevonden, is waarschijnlijk uit m'n zak gevallen
Je pen huh?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey GF, heb jij toevallig mijn pen gevonden, is waarschijnlijk uit m'n zak gevallen
zal morgen kijken dan is het poetsdagquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is al zo oud die sloganquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Bonduel, de verassendste groente van vandaag *PlinG*!
Die reclames
Ja, natuurlijk, want hongerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Inderdaad, en gewoon stug dooreten natuurlijk
Kun je er niet meer tegen?quote:
ik doe tegenwoordig alleen nog maar de deur van mijn eigen zaakquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah is dat je vriendelijke blik? Als ik nog eens een feestje geef mag je wel bij de deur komen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |