Oooh, ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik doe alles uit
want ik ben al de hele dag bezig met ...
[ afbeelding ]
kom je ook ?

Nou ja, met we bedoel ik ook meer de meidenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pannenkoeken?

Ik denk het wel, maar dan kom ik niet heel veel eerder dan dat we die gaan bakken, ergens tussen 17:00 uur en 18:00 uur
 Want die zijn dol op koken
 Want die zijn dol op koken  Dus als je er tussen 5 en 6 bent dan zijn we al wel bezig en dat is prima
 Dus als je er tussen 5 en 6 bent dan zijn we al wel bezig en dat is prima  

jaaa, die ken ik jaquote:

Ladybirdquote:

ik ben er ook pas om een uur of half zesquote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pannenkoeken?

Ik denk het wel, maar dan kom ik niet heel veel eerder dan dat we die gaan bakken, ergens tussen 17:00 uur en 18:00 uur

quote:

En wat is een ladybird? Lieveheersbeestje??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ladybird
Hier zitten er soms heel veel in mijn kamer door het warmere weer en daar word ik soms zo unhappy van dat ik de mini Dyson pak en ze opzuig

kweenie!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Oooh TFM werkt die natuurkunde-antwoordensite niet meer?

Lieve schat, dat is vrijdag niet zaterdagquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er ook pas om een uur of half zes

Nou, als ik het zo zie voel ik me wel heel slecht als ik er 20 heb opgezogen met de mini Dysonquote:

owww ben ik alweer met de dagen in de warquote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is vrijdag niet zaterdag

Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat is een ladybird? Lieveheersbeestje??

En terechtquote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als ik het zo zie voel ik me wel heel slecht als ik er 20 heb opgezogen met de mini Dyson

Dat "bird" maakt het enigszins verwarrendquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Lekker slapenquote:

quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom kon Einstein niet bouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.

Gezondheidquote:

quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom kon Einstein niet bouwen?Ik denk eerder omdat 'ie twee linker handen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[als je mijn UI met mij linkt dan]Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.

Hoge nood?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand de klok een slinger geven naar vrijdag?

Als dat zou kunnenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:

Oooh hier nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijneritus, bij mij doet 'ie het wel hoor

quote:Not Found
The requested URL /t.amerongen/uitwerkingen Nova.htm was not found on this server.
Apache Server at home.hccnet.nl Port 80

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zaterdag mag ook wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
 ...
 ...

quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef pgrferrari het volgende:
Het toppunt van wiskunde.Oud maar foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie

balenquote:

Vrijdag 17:00 uur neem ik aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |