En dan, moet de dijk maar doorbreken?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stop mijn vinger er toch ook niet in
Heerlijkquote:
ren zequote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
Ik ben even een rondje aan het rennen, daarna douchen
Tuurlijk, daarom is een i7 high end. Maar je moet daar wel een mix zien in te vinden. i7 is alleen nuttig als je er ook een goede kaart of kaarten naast hebt hangen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee uiteindelijk moet alles somehow langs het moederbord. Maar ook al gooi je er een quad i7 in, als je dan een 16 MB VGAkaartje hebt kan je nog voor geen meter gamen. Dat is een beetje hetzelfde als een 5 liter V8 blok monteren op een waterfiets. Daar haal je misschien 40 km/h mee, maar het kan op een andere manier veel beter
Oeh, doe je alles uit ja?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga de boel weer uitgooien hier.
Suikertaartje?
Ja, lekker juist met iets fris buiten.quote:
Have fun Solquote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
Ik ben even een rondje aan het rennen, daarna douchen
quote:
Tot snelquote:
Ja, heerlijkquote:
ik doe alles uitquote:
Maar het was een grote fout, beter was ik niet getrouwd,quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zie twee mensen op het strand, vlak bij het water, hand in hand, de zon zakt, ze zwijgen van geluk!
Oeh met flappenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe alles uit![]()
want ik ben al de hele dag bezig met ...
[ afbeelding ]
hoorde 'm net op de radio, niet zo negatief jijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar het was een grote fout, beter was ik niet getrouwd,
Nu is het te laat, en ben mn vrijheid kwijt..
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar het was een grote fout, beter was ik niet getrouwd,
Nu is het te laat, en ben mn vrijheid kwijt..
Pannenkoeken?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm... dan wordt het denk ik vrijdag![]()
Maar dan kan zaterdag net zo goed... Eet je trouwens mee? We bakken pannenkoeken
Wattes??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
Op zich ben ik niet zo'n fan van de Coccinellidae maar ze zien er op foto's of plaatjes altijd wel leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |