Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat klinkt echt te gekNiet stiekem een fabriek oid op de achtergrond?
Wat ontzettend heerlijkquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door RockNijntje op 21-03-2011 21:43:34 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Nou ja, echte mannen kunnen rokjes dragen en toch echt man zijnquote:
Bolle :toet:quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Foto van foto, spiegelt vanalles maar kan nu geen nieuwe ofot van foto maken want ik heb 'm niet hier
[..]
Awoeziepoeziekoetjekoetjequote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Foto van foto, spiegelt vanalles maar kan nu geen nieuwe foto van foto maken want ik heb 'm niet hier
[..]
Hij is leukquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Foto van foto, spiegelt vanalles maar kan nu geen nieuwe foto van foto maken want ik heb 'm niet hier
[..]
Is dat geen vleesetende plant op je UI? Ik denk telkens dat dat mannetje opgegeten gaat wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
Je kunt niet even met je ogen knipperen of er is weer een nieuw topic...
Nee, dat is een krokus!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is dat geen vleesetende plant op je UI? Ik denk telkens dat dat mannetje opgegeten gaat worden
Die oogjes.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mja, wat moet je er verder van zeggen hequote:
Die zijn nog precies hetzelfdequote:
Shitquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is dat geen vleesetende plant op je UI? Ik denk telkens dat dat mannetje opgegeten gaat worden
Ssssstquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, maar ik moest wel krabben vanochtend
Dat af en toe iets er van zeggen zo ongeveer het enige is wat je kunt zeggen voordat het topic weer dicht isquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat moet je er verder van zeggen he
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, dan ook weer rokjesweer enzo en dunne kleding waarin vetrollen zo opvallen
Ja, schat, je bent een echte man hoor...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ja, echte mannen kunnen rokjes dragen en toch echt man zijn
Maar heb ik jouw rokje gedragen dan ST?
het belangrijkste van het vorige topic heb ik gezien:quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat moet je er verder van zeggen he
veel meer was het niet ...quote:
Dus het is me nog gelukt om in het rokje van Barretje te komenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, schat, je bent een echte man hoor...
Nee, hij was van Barretje en zij deed hem weg en toen ging ik kijken of de inhoud van die vuilniszak misschien wat voor mij was
Ja de postdiarree is niet van de lucht af en toe hierquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat af en toe iets er van zeggen zo ongeveer het enige is wat je kunt zeggen voordat het topic weer dicht is.
Nou, niet helemaal hequote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus het is me nog gelukt om in het rokje van Barretje te komen
Ik probeer ondertussen ook de antwoorden die ik krijg in FOT nog te volgen... dan is de KSC niet bij te houdenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de postdiarree is niet van de lucht af en toe hier![]()
quote:
wel, crv heeft misschien een stuk land om op te bouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het belangrijkste van het vorige topic heb ik gezien:
[..]
veel meer was het niet ...
Wat is dat nou voor bloem in je ui?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer ondertussen ook de antwoorden die ik krijg in FOT nog te volgen... dan is de KSC niet bij te houden.
Stel je niet zo aan menschquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, dan ook weer rokjesweer enzo en dunne kleding waarin vetrollen zo opvallen
en jij noemt jezelf een echte man?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee das ook waar, nog een blauwtje erbij
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de postdiarree is niet van de lucht af en toe hier![]()
oeh, metselen en palen in de grond rammen, en kozijnen stellenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, crv heeft misschien een stuk land om op te bouwen
Een paarsequote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bloem in je ui?
Dat soort dingen gaat met vallen en opstaan, hoort erbijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij noemt jezelf een echte man?
Die moesten we bij scheikunde een keer in de azijn flikkerenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt vast ook bij topic diarree
Ah een vleesetende paarse plant!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |