Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat klinkt echt te gekNiet stiekem een fabriek oid op de achtergrond?
Wat ontzettend heerlijkquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door RockNijntje op 21-03-2011 21:43:34 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Nou ja, echte mannen kunnen rokjes dragen en toch echt man zijnquote:
Bolle :toet:quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Foto van foto, spiegelt vanalles maar kan nu geen nieuwe ofot van foto maken want ik heb 'm niet hier
[..]
Awoeziepoeziekoetjekoetjequote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Foto van foto, spiegelt vanalles maar kan nu geen nieuwe foto van foto maken want ik heb 'm niet hier
[..]
Hij is leukquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Foto van foto, spiegelt vanalles maar kan nu geen nieuwe foto van foto maken want ik heb 'm niet hier
[..]
Is dat geen vleesetende plant op je UI? Ik denk telkens dat dat mannetje opgegeten gaat wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
Je kunt niet even met je ogen knipperen of er is weer een nieuw topic...
Nee, dat is een krokus!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is dat geen vleesetende plant op je UI? Ik denk telkens dat dat mannetje opgegeten gaat worden
Die oogjes.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mja, wat moet je er verder van zeggen hequote:
Die zijn nog precies hetzelfdequote:
Shitquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is dat geen vleesetende plant op je UI? Ik denk telkens dat dat mannetje opgegeten gaat worden
Ssssstquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, maar ik moest wel krabben vanochtend
Dat af en toe iets er van zeggen zo ongeveer het enige is wat je kunt zeggen voordat het topic weer dicht isquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat moet je er verder van zeggen he
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, dan ook weer rokjesweer enzo en dunne kleding waarin vetrollen zo opvallen
Ja, schat, je bent een echte man hoor...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ja, echte mannen kunnen rokjes dragen en toch echt man zijn
Maar heb ik jouw rokje gedragen dan ST?
het belangrijkste van het vorige topic heb ik gezien:quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat moet je er verder van zeggen he
veel meer was het niet ...quote:
Dus het is me nog gelukt om in het rokje van Barretje te komenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, schat, je bent een echte man hoor...
Nee, hij was van Barretje en zij deed hem weg en toen ging ik kijken of de inhoud van die vuilniszak misschien wat voor mij was
Ja de postdiarree is niet van de lucht af en toe hierquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat af en toe iets er van zeggen zo ongeveer het enige is wat je kunt zeggen voordat het topic weer dicht is.
Nou, niet helemaal hequote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus het is me nog gelukt om in het rokje van Barretje te komen
Ik probeer ondertussen ook de antwoorden die ik krijg in FOT nog te volgen... dan is de KSC niet bij te houdenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de postdiarree is niet van de lucht af en toe hier![]()
quote:
wel, crv heeft misschien een stuk land om op te bouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het belangrijkste van het vorige topic heb ik gezien:
[..]
veel meer was het niet ...
Wat is dat nou voor bloem in je ui?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer ondertussen ook de antwoorden die ik krijg in FOT nog te volgen... dan is de KSC niet bij te houden.
Stel je niet zo aan menschquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, dan ook weer rokjesweer enzo en dunne kleding waarin vetrollen zo opvallen
en jij noemt jezelf een echte man?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee das ook waar, nog een blauwtje erbij
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de postdiarree is niet van de lucht af en toe hier![]()
oeh, metselen en palen in de grond rammen, en kozijnen stellenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, crv heeft misschien een stuk land om op te bouwen
Een paarsequote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bloem in je ui?
Dat soort dingen gaat met vallen en opstaan, hoort erbijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij noemt jezelf een echte man?
Die moesten we bij scheikunde een keer in de azijn flikkerenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt vast ook bij topic diarree
Ah een vleesetende paarse plant!quote:
Een Krokulus Paarsus!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bloem in je ui?
Oeh oeh oeh, en toen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die moesten we bij scheikunde een keer in de azijn flikkeren
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, metselen en palen in de grond rammen, en kozijnen stellen
Ja mooi he?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah een vleesetende paarse plant!
Ik weet het niet hoor, het lijkt mij meer iets van 'je hebt het of je hebt het niet'quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaat met vallen en opstaan, hoort erbij
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]pas maar op, straks huurt hij je in
Nee, ik denk het nietquote:
Inderdaad, dat gaat echt nooooit lukkenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet
Het gaat sws wel floppen.
Ah in de zin van alles of niets?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, het lijkt mij meer iets van 'je hebt het of je hebt het niet'
Wat is dat?quote:
Voor wat?quote:
Waarmee?quote:
Woohooquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Wapperdiewoepie
mijn eerste van mijn 3 nieuwe modellen technische lego is klaar
Moment, even mail opzoekenquote:
Coolquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Wapperdiewoepie
Mammie van STquote:
quote:
heb je het niet gehoord?quote:
Heet jij stiekem Jeffrey?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Wapperdiewoepie
dankjequote:
in de zin van je wordt er mee geboren of nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah in de zin van alles of niets?
quote:STAKEN! Oproep aan alle leerlingen en leraren, Op maandag 4 april 2011 is er weer een landelijke leerlingen staking georganiseert tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie. Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!! Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, zet dit bericht in je www om de staking een succes te laten worden, hopen dat het lukt?
Ohja, dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
heb je het niet gehoord?
ze wordt tante want marijke is zwanger
LUL!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
heb je het niet gehoord?
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
[..]
in de zin van je wordt er mee geboren of niet
Dat je 2 stoffen duidelijk boven (of onderquote:
Heb je al een naam?quote:
Dat wist ik al jaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
heb je het niet gehoord?
hopen dat het luktquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
heb je het niet gehoord?
het word heel Hyves, Hotmail en MSN rondgestuurd, iedere jongere heeft het ondertussen wel gelezen, maar ik ken niemand die er iets aan gaat doen ofzo...quote:
Is je geraaiiequote:
Stuggedoewieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo
Crrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
heb je het niet gehoord?
Kansloos kutvolk. Allemaal leerplichtig dus allemaal opsluiten.quote:
Wacht maar tot je er 's nachts uit moetquote:
dat is goed schat, wanneer wil je?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]die mag je nog eens komen uitleggen
En van harte dan he![]()
ik vind het zo leuk voor haarquote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
heb je het niet gehoord?
Liefst gisteren, maar zeg het maar, ik maak wel tijdquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is goed schat, wanneer wil je?
en dankjewel
Mijn moeder is jarig hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wist ik al ja![]()
Ik dacht iets anders..
Ik heb dus niks gemist
Dankjewel lieffiequote:
Doucheze, welterusten en succes morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker een warme douche nemen en dan lekker slapen
Morgen met beide kindjes naar de dokter
Sweet dreams en succes morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
i5 mainstream (gemiddeld), i7 high end (zwaar tot zeer zwaar)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
Kan iemand mij even in Jip en Janneke taal uitleggen waarom Intel Core i7 zoveel duurder is dan i5?
Zie bovenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder is jarig hoor
[..]
Dankjewel lieffie
Ehmm nee. Het is pas een suspensie als je dat NIET zietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je 2 stoffen duidelijk boven (of onder) elkaar ziet
[ afbeelding ]
Gister kon ik nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Liefst gisteren, maar zeg het maar, ik maak wel tijd
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er 's nachts uit moet
Buitenlanders welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het word heel Hyves, Hotmail en MSN rondgestuurd, iedere jongere heeft het ondertussen wel gelezen, maar ik ken niemand die er iets aan gaat doen ofzo...
Slaap lekker snoet, en sterkte morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder is jarig hoor
[..]
Dankjewel lieffie
doe is niet zo geleerd praten op de maandag avondquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Het is pas een suspensie als je dat NIET zieten de vaste poederdeeltjes dus vanwege gelijke dichtheid vrijelijk door de vloeistof heen bewegen.
Zou ik het verschil merken? Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor iTunes, mail, internet en af en toe een filmpje kijken (niet bewerken)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Solique het volgende:
[..]
i5 mainstream (gemiddeld), i7 high end (zwaar tot zeer zwaar)
Het komt door de eenhoorns en de elfjes, die verstoren met hun machtige aura's het structurele veld rondom de computers en daarom moet er een anti eenhoorn en elfjes veld om de Intel Core i7 geïnstalleerd worden, en dat kost nou eenmaal meer geldquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
Kan iemand mij even in Jip en Janneke taal uitleggen waarom Intel Core i7 zoveel duurder is dan i5?
Core i7 is een Lamborghini Gallardo waar een Core i5 een Opel Manta is. Ook snel genoeg voor als je niet te veel wiltquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
ja, het was ook een grapjequote:
Nee manquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry?Maak je me nu bang ofzo?
alhoewel, die meiden van Symph willen hun hele leven al een broertje of zusje, dus we moesten maar een kind gaan maken was de conclusie afgelopen zaterdag bij het ontbijt
![]()
Oh kut ja, emulsie natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Het is pas een suspensie als je dat NIET zieten de vaste poederdeeltjes dus vanwege gelijke dichtheid vrijelijk door de vloeistof heen bewegen.
Truste LLquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Komt goed, neem jij een dagje vrij dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gister kon ik niet![]()
Jij en tijd maken, nou, ik moet het nog zien
Het verschil is zeker merkbaar, maar voor de doeleinden die jij opnoemt totaal overbodig.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik het verschil merken? Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor iTunes, mail, internet en af en toe een filmpje kijken (niet bewerken)
Wow, dat klinkt nogal als een verschil danquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Core i7 is een Lamborghini Gallardo waar een Core i5 een Opel Manta is. Ook snel genoeg voor als je niet te veel wilt
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manHet is ontstaan door dit:
[..]
Whihihihi, ik zeg doenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manHet is ontstaan door dit:
[..]
i3 (basis)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt nogal als een verschil dan
Is een Core i3 net zoiets als het vroegere Celeron dan
Brabanderkequote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe is niet zo geleerd praten op de maandag avond
Voor jou doe ik allesquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Komt goed, neem jij een dagje vrij dan?
Doe jij ook alle poepluiers en de bevalling?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihi, ik zeg doen![]()
Ik pas wel op
Nee, meer voor videobewerking, zwaar designen en gamen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
i7 heb je voor prive doeleinden echt niet nodig.
Ik wil een MacBookPro maar de prijsverschillen zijn gigantisch. Nu ben ik blij met 13inch maar ik snap niet zo goed dat een 15inch zo absurd veel duurder moet zijn eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Het verschil is zeker merkbaar, maar voor de doeleinden die jij opnoemt totaal overbodig.
Joh, ik heb het niet verzonnenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos kutvolk. Allemaal leerplichtig dus allemaal opsluiten.
Okay, coolquote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
i7 heb je voor prive doeleinden echt niet nodig.
Klinkt erg goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Had je d'r nog wel gefeliciteerd van me?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij heeft mijn mammie vandaag nog niet zo veel felicitaties gekregen als hier![]()
Lieverds
Gamen heb je toch meer aan een dikke videokaart?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, meer voor videobewerking, zwaar designen en gamen.
ander brabandertjequote:
Bekijk het even lekker, weet je hoe traumatisch?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe jij ook alle poepluiers en de bevalling?Dan praat ik verder
nu nog nietquote:
nah, je moet ook goede processor en geheugen hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gamen heb je toch meer aan een dikke videokaart?
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt erg goedSMS maar een datum
DM, is deze paarse niet leuker in je ui?is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Lief aangeboden dus, maar ik denk dat het niet nodig isquote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bekijk het even lekker, weet je hoe traumatisch?
[..]
nu nog niet
pourquoi?quote:
Klopt, maar als je een dikke videokaart hebt dan heb je wel een processor nodig die het bij kan benen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gamen heb je toch meer aan een dikke videokaart?
Natuurlijk, en je kreeg een dikke kus van haarquote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je d'r nog wel gefeliciteerd van me?
Ben je nou wel of niet Jeffrey?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, je moet ook goede processor en geheugen hebben
Nee weet ik welquote:
De tijd van leesplankjes en de spaan bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee weet ik wel![]()
Maar het hele idee zeg. Het onderwijs als geheel mag ook wel aan zijn eigen gezag gaan werken. In mijn tijd kreeg je zoiets niet eens bedacht gewoon![]()
nee, maar had je dat dan eerder gevraagd ?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben je nou wel of niet Jeffrey?
Toen was de inkt nog niet eens uitgevondenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee weet ik wel![]()
Maar het hele idee zeg. Het onderwijs als geheel mag ook wel aan zijn eigen gezag gaan werken. In mijn tijd kreeg je zoiets niet eens bedacht gewoon![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk, en je kreeg een dikke kus van haar![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De tijd van leesplankjes en de spaan bedoel je?
grappig hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Dit was mijn plant vorig jaar toen ik hem kocht.
[ afbeelding ]
Zal binnenkort eens een nieuwe foto maken.
Ah jammer, dan zoek ik verderquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar had je dat dan eerder gevraagd ?
Die heb ik dan gemist
Eng plantjaahquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Dit was mijn plant vorig jaar toen ik hem kocht.
[ afbeelding ]
Zal binnenkort eens een nieuwe foto maken.
Dat zijn de series processoren waar ze tegenwoordig duidelijkheid uit proberen te scheppen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van wat jullie hier allemaal brabbelen, ik weet nog net wat een videokaart is, maar ik heb geen idee wat al dat i7 is, en allemaal van die termen die hier rond worden geslingerd
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eng plantjaahHij zou me zo opeten
good luckquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah jammer, dan zoek ik verder
Wel, ik ben van vleesquote:
Heeft een beetje videokaart niet zelf ook een processor aan boord? Lijkt me dat je dan niet echt een zware CPU nodig hebt op zich, je hoeft alleen maar wat keystrokes en zo te pipen naar die kaart, het renderen doetie zelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, maar als je een dikke videokaart hebt dan heb je wel een processor nodig die het bij kan benen.
Dus dan krijg je een zwaardere intel i5, i7 of amd x4 of X6
Ik ook niet echt. Ik wil een MacBook kopen maar wil er wel 2 of 3 jaar blij mee zijn en niet dat ik achter de feiten aanfluit zeg maarquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van wat jullie hier allemaal brabbelen, ik weet nog net wat een videokaart is, maar ik heb geen idee wat al dat i7 is, en allemaal van die termen die hier rond worden geslingerd
Ah, jij bent er zo een die z'n vinger in zo'n plant propt en dan verbaasd is dat ie niet hapt?quote:
nouja, je moet het er wel een beetje vanaf knabbelen bij jou, zoveel zit er niet aanquote:
Geen condooms in dat arme plantje stoppen jij!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik had ooit ook zo'n plant, maar toen dacht ik dat je hem ook alles kon voerenHeeft niet lang geleefd dus
De Kinderverslinderquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eng plantjaahHij zou me zo opeten
Moet goedkomen, die van mij is nu 6 jaar oud en draait nog steeds prima meequote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik wil een MacBook kopen maar wil er wel 2 of 3 jaar blij mee zijn en niet dat ik achter de feiten aanfluit zeg maar
Je mag heul je vinger niet in de plant stoppenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een die z'n vinger in zo'n plant propt en dan verbaasd is dat ie niet hapt?![]()
Jaaa, dat zien we dan over een tijdje nog welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief aangeboden dus, maar ik denk dat het niet nodig is![]()
omdat jijquote:
Gewoon een broodje kroket met mayonaise of zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een die z'n vinger in zo'n plant propt en dan verbaasd is dat ie niet hapt?![]()
Ik voerde de mijne altijd biefstukquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen condooms in dat arme plantje stoppen jij!
Whahahahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De laptop die ik nu heb is pas 15 maanden oudquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet goedkomen, die van mij is nu 6 jaar oud en draait nog steeds prima mee
Ik hou niet van rubberquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen condooms in dat arme plantje stoppen jij!
Whaha dat was wel zwaar interessant toen ik 8 was en mijn vriend zo'n plant hadquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk, toch blijven games afhankelijk van een mix van beiden (eigenlijk alles wat op je moederbord geplakt wordt)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft een beetje videokaart niet zelf ook een processor aan boord? Lijkt me dat je dan niet echt een zware CPU nodig hebt op zich, je hoeft alleen maar wat keystrokes en zo te pipen naar die kaart, het renderen doetie zelf.
Voor jouw doeleinden zijn een i3 of i5 meer dan zat.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik wil een MacBook kopen maar wil er wel 2 of 3 jaar blij mee zijn en niet dat ik achter de feiten aanfluit zeg maar
Ah toe nou?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag heul je vinger niet in de plant stoppen![]()
wut, 4:45, waarom zo vroeg?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
ikke ga weer is richting bed.
Glee mash up walking on sunshine die kickt mij weer om 4:45 uit bed
Lekker vroeg, dan heb je nog iets aan je dagquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
Kan welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag heul je vinger niet in de plant stoppen![]()
Is goed hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, dat zien we dan over een tijdje nog wel
[..]
omdat jij
ik red het jaar nooitquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laptop die ik nu heb is pas 15 maanden oud
Trustenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
Trustequote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
Oooh, die ik nu heb werkt eigenlijk nog prima hoor. Maar ik wil een MacBook omdat ik die er mooier vind uitzienquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik red het jaar nooit
bier schade is doodsoorzaak 1
daarnaast gewoon in 1 keer niet meer op te starten krengen
Waar gaat het over?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stop mijn vinger er toch ook niet in
omdat ik zo rond 6:30 a 7:00 begin met werkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wut, 4:45, waarom zo vroeg?
Slaap lekker
ligt eraan hoe het op de weg is om 15:00quote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker vroeg, dan heb je nog iets aan je dag
Welterusten kerel![]()
ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste![]()
4:45 uur??? Overleef ik niet...
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Truste wokquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga de boel weer uitgooien hier.
Suikertaartje?
Wat... wat wat foutquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
Suikertaartje?
Hij of zn vriendin?quote:
Uhm..uhm...uhm...morgen? Woensdag? Vrijdag? (allemaal 's avonds danquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is goed hoor
Wanneer zie ik jou nou?Behalve zaterdag
Of lekkerquote:
Whehequote:
Is dat lekker jaquote:
Ja okee uiteindelijk moet alles somehow langs het moederbord. Maar ook al gooi je er een quad i7 in, als je dan een 16 MB VGAkaartje hebt kan je nog voor geen meter gamen. Dat is een beetje hetzelfde als een 5 liter V8 blok monteren op een waterfiets. Daar haal je misschien 40 km/h mee, maar het kan op een andere manier veel beterquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk, toch blijven games afhankelijk van een mix van beiden (eigenlijk alles wat op je moederbord geplakt wordt)
Lentequote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
Die headers met die schaapjes en die ladybird![]()
Hijquote:
Ehm... dan wordt het denk ik vrijdagquote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm..uhm...uhm...morgen? Woensdag? Vrijdag? (allemaal 's avonds dan)
nu nog??????quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
Ik ben even een rondje aan het rennen, daarna douchen
Ren zequote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
En dan, moet de dijk maar doorbreken?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heerlijkquote:
ren zequote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
Tuurlijk, daarom is een i7 high end. Maar je moet daar wel een mix zien in te vinden. i7 is alleen nuttig als je er ook een goede kaart of kaarten naast hebt hangen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee uiteindelijk moet alles somehow langs het moederbord. Maar ook al gooi je er een quad i7 in, als je dan een 16 MB VGAkaartje hebt kan je nog voor geen meter gamen. Dat is een beetje hetzelfde als een 5 liter V8 blok monteren op een waterfiets. Daar haal je misschien 40 km/h mee, maar het kan op een andere manier veel beter
Oeh, doe je alles uit ja?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
Suikertaartje?
Ja, lekker juist met iets fris buiten.quote:
Have fun Solquote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
quote:
Tot snelquote:
Ja, heerlijkquote:
ik doe alles uitquote:
Maar het was een grote fout, beter was ik niet getrouwd,quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zie twee mensen op het strand, vlak bij het water, hand in hand, de zon zakt, ze zwijgen van geluk!
Oeh met flappenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe alles uit![]()
want ik ben al de hele dag bezig met ...
[ afbeelding ]
hoorde 'm net op de radio, niet zo negatief jijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar het was een grote fout, beter was ik niet getrouwd,
Nu is het te laat, en ben mn vrijheid kwijt..
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar het was een grote fout, beter was ik niet getrouwd,
Nu is het te laat, en ben mn vrijheid kwijt..
Pannenkoeken?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm... dan wordt het denk ik vrijdag![]()
Maar dan kan zaterdag net zo goed... Eet je trouwens mee? We bakken pannenkoeken
Wattes??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
Op zich ben ik niet zo'n fan van de Coccinellidae maar ze zien er op foto's of plaatjes altijd wel leuk uit
Oooh, ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik doe alles uit![]()
want ik ben al de hele dag bezig met ...
[ afbeelding ]
kom je ook ?
Nou ja, met we bedoel ik ook meer de meidenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pannenkoeken?![]()
![]()
![]()
Ik denk het wel, maar dan kom ik niet heel veel eerder dan dat we die gaan bakken, ergens tussen 17:00 uur en 18:00 uur
jaaa, die ken ik jaquote:
Ladybirdquote:
ik ben er ook pas om een uur of half zesquote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pannenkoeken?![]()
![]()
![]()
Ik denk het wel, maar dan kom ik niet heel veel eerder dan dat we die gaan bakken, ergens tussen 17:00 uur en 18:00 uur
quote:
En wat is een ladybird? Lieveheersbeestje??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ladybird
Hier zitten er soms heel veel in mijn kamer door het warmere weer en daar word ik soms zo unhappy van dat ik de mini Dyson pak en ze opzuig![]()
![]()
![]()
kweenie!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Oooh TFM werkt die natuurkunde-antwoordensite niet meer?
Lieve schat, dat is vrijdag niet zaterdagquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er ook pas om een uur of half zes
Nou, als ik het zo zie voel ik me wel heel slecht als ik er 20 heb opgezogen met de mini Dysonquote:
owww ben ik alweer met de dagen in de warquote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is vrijdag niet zaterdag![]()
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat is een ladybird? Lieveheersbeestje??
En terechtquote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als ik het zo zie voel ik me wel heel slecht als ik er 20 heb opgezogen met de mini Dyson![]()
Dat "bird" maakt het enigszins verwarrendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker slapenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom kon Einstein niet bouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Gezondheidquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom kon Einstein niet bouwen?Ik denk eerder omdat 'ie twee linker handen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[als je mijn UI met mij linkt dan]Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Hoge nood?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand de klok een slinger geven naar vrijdag?
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Oooh hier nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijneritus, bij mij doet 'ie het wel hoor
quote:Not Found
The requested URL /t.amerongen/uitwerkingen Nova.htm was not found on this server.
Apache Server at home.hccnet.nl Port 80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zaterdag mag ook wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef pgrferrari het volgende:
Het toppunt van wiskunde.Oud maar foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
balenquote:
Vrijdag 17:00 uur neem ik aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Maar dan moet ik nog een dag wachten tot het zaterdag isquote:
soms heb ik van die goede ideeënquote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hey symph,
goed idee van die slinger aan de klok idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |