Ah, jij bent er zo een die z'n vinger in zo'n plant propt en dan verbaasd is dat ie niet hapt?quote:
nouja, je moet het er wel een beetje vanaf knabbelen bij jou, zoveel zit er niet aanquote:
Geen condooms in dat arme plantje stoppen jij!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik had ooit ook zo'n plant, maar toen dacht ik dat je hem ook alles kon voerenHeeft niet lang geleefd dus
De Kinderverslinderquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eng plantjaahHij zou me zo opeten
Moet goedkomen, die van mij is nu 6 jaar oud en draait nog steeds prima meequote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik wil een MacBook kopen maar wil er wel 2 of 3 jaar blij mee zijn en niet dat ik achter de feiten aanfluit zeg maar
Je mag heul je vinger niet in de plant stoppenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een die z'n vinger in zo'n plant propt en dan verbaasd is dat ie niet hapt?![]()
Jaaa, dat zien we dan over een tijdje nog welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief aangeboden dus, maar ik denk dat het niet nodig is![]()
omdat jijquote:
Gewoon een broodje kroket met mayonaise of zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een die z'n vinger in zo'n plant propt en dan verbaasd is dat ie niet hapt?![]()
Ik voerde de mijne altijd biefstukquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen condooms in dat arme plantje stoppen jij!
Whahahahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De laptop die ik nu heb is pas 15 maanden oudquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet goedkomen, die van mij is nu 6 jaar oud en draait nog steeds prima mee
Ik hou niet van rubberquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen condooms in dat arme plantje stoppen jij!
Whaha dat was wel zwaar interessant toen ik 8 was en mijn vriend zo'n plant hadquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk, toch blijven games afhankelijk van een mix van beiden (eigenlijk alles wat op je moederbord geplakt wordt)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft een beetje videokaart niet zelf ook een processor aan boord? Lijkt me dat je dan niet echt een zware CPU nodig hebt op zich, je hoeft alleen maar wat keystrokes en zo te pipen naar die kaart, het renderen doetie zelf.
Voor jouw doeleinden zijn een i3 of i5 meer dan zat.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik wil een MacBook kopen maar wil er wel 2 of 3 jaar blij mee zijn en niet dat ik achter de feiten aanfluit zeg maar
Ah toe nou?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag heul je vinger niet in de plant stoppen![]()
wut, 4:45, waarom zo vroeg?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
ikke ga weer is richting bed.
Glee mash up walking on sunshine die kickt mij weer om 4:45 uit bed
Lekker vroeg, dan heb je nog iets aan je dagquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
Kan welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag heul je vinger niet in de plant stoppen![]()
Is goed hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, dat zien we dan over een tijdje nog wel
[..]
omdat jij
ik red het jaar nooitquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laptop die ik nu heb is pas 15 maanden oud
Trustenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |