dat is goed schat, wanneer wil je?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]die mag je nog eens komen uitleggen
En van harte dan he![]()
ik vind het zo leuk voor haarquote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
heb je het niet gehoord?
ze wordt tante want marijke is zwanger
Liefst gisteren, maar zeg het maar, ik maak wel tijdquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is goed schat, wanneer wil je?
en dankjewel
Mijn moeder is jarig hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wist ik al ja![]()
Ik dacht iets anders..
Ik heb dus niks gemist
Dankjewel lieffiequote:
Doucheze, welterusten en succes morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker een warme douche nemen en dan lekker slapen
Morgen met beide kindjes naar de dokter
Sweet dreams en succes morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
i5 mainstream (gemiddeld), i7 high end (zwaar tot zeer zwaar)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
Kan iemand mij even in Jip en Janneke taal uitleggen waarom Intel Core i7 zoveel duurder is dan i5?
Zie bovenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder is jarig hoor
[..]
Dankjewel lieffie
Ehmm nee. Het is pas een suspensie als je dat NIET zietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je 2 stoffen duidelijk boven (of onder) elkaar ziet
[ afbeelding ]
Gister kon ik nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Liefst gisteren, maar zeg het maar, ik maak wel tijd
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er 's nachts uit moet
Buitenlanders welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het word heel Hyves, Hotmail en MSN rondgestuurd, iedere jongere heeft het ondertussen wel gelezen, maar ik ken niemand die er iets aan gaat doen ofzo...
Slaap lekker snoet, en sterkte morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder is jarig hoor
[..]
Dankjewel lieffie
doe is niet zo geleerd praten op de maandag avondquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Het is pas een suspensie als je dat NIET zieten de vaste poederdeeltjes dus vanwege gelijke dichtheid vrijelijk door de vloeistof heen bewegen.
Zou ik het verschil merken? Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor iTunes, mail, internet en af en toe een filmpje kijken (niet bewerken)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Solique het volgende:
[..]
i5 mainstream (gemiddeld), i7 high end (zwaar tot zeer zwaar)
Het komt door de eenhoorns en de elfjes, die verstoren met hun machtige aura's het structurele veld rondom de computers en daarom moet er een anti eenhoorn en elfjes veld om de Intel Core i7 geïnstalleerd worden, en dat kost nou eenmaal meer geldquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
Kan iemand mij even in Jip en Janneke taal uitleggen waarom Intel Core i7 zoveel duurder is dan i5?
Core i7 is een Lamborghini Gallardo waar een Core i5 een Opel Manta is. Ook snel genoeg voor als je niet te veel wiltquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
ja, het was ook een grapjequote:
Nee manquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry?Maak je me nu bang ofzo?
alhoewel, die meiden van Symph willen hun hele leven al een broertje of zusje, dus we moesten maar een kind gaan maken was de conclusie afgelopen zaterdag bij het ontbijt
![]()
Oh kut ja, emulsie natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Het is pas een suspensie als je dat NIET zieten de vaste poederdeeltjes dus vanwege gelijke dichtheid vrijelijk door de vloeistof heen bewegen.
Truste LLquote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Komt goed, neem jij een dagje vrij dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gister kon ik niet![]()
Jij en tijd maken, nou, ik moet het nog zien
Het verschil is zeker merkbaar, maar voor de doeleinden die jij opnoemt totaal overbodig.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik het verschil merken? Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor iTunes, mail, internet en af en toe een filmpje kijken (niet bewerken)
Wow, dat klinkt nogal als een verschil danquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Core i7 is een Lamborghini Gallardo waar een Core i5 een Opel Manta is. Ook snel genoeg voor als je niet te veel wilt
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manHet is ontstaan door dit:
[..]
Whihihihi, ik zeg doenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manHet is ontstaan door dit:
[..]
i3 (basis)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt nogal als een verschil dan
Is een Core i3 net zoiets als het vroegere Celeron dan
Brabanderkequote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe is niet zo geleerd praten op de maandag avond
Voor jou doe ik allesquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Komt goed, neem jij een dagje vrij dan?
Doe jij ook alle poepluiers en de bevalling?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihi, ik zeg doen![]()
Ik pas wel op
Nee, meer voor videobewerking, zwaar designen en gamen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
i7 heb je voor prive doeleinden echt niet nodig.
Ik wil een MacBookPro maar de prijsverschillen zijn gigantisch. Nu ben ik blij met 13inch maar ik snap niet zo goed dat een 15inch zo absurd veel duurder moet zijn eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Het verschil is zeker merkbaar, maar voor de doeleinden die jij opnoemt totaal overbodig.
Joh, ik heb het niet verzonnenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos kutvolk. Allemaal leerplichtig dus allemaal opsluiten.
Okay, coolquote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
i7 heb je voor prive doeleinden echt niet nodig.
Klinkt erg goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Had je d'r nog wel gefeliciteerd van me?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij heeft mijn mammie vandaag nog niet zo veel felicitaties gekregen als hier![]()
Lieverds
Gamen heb je toch meer aan een dikke videokaart?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, meer voor videobewerking, zwaar designen en gamen.
ander brabandertjequote:
Bekijk het even lekker, weet je hoe traumatisch?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe jij ook alle poepluiers en de bevalling?Dan praat ik verder
nu nog nietquote:
nah, je moet ook goede processor en geheugen hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gamen heb je toch meer aan een dikke videokaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |