quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Drie werkloze poezen staan te kletsen : 1ste poes : "Ik zou graag bij Friesche Vlag werken : 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk. 2de poes : "Ik zou liever bij Whiskas werken : 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas en 's avonds Whiskas. 3de poes : "Ik wil graag bij Heineken werken ..." De andere 2 poezen : "Hoezo Heineken ?" "Wel, 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater..
En je bent er zo...zie je dan wel weer wat je doet als je er bentquote:
die is grofquote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef pgrferrari het volgende:
Wacht een neger op de bus,ziet dat de bus 12 minuten te laat is.
Eindelijk komt de bus waarop de neger zegt tegen de chauffeur
het is geel en is 12 minuten te laat
zegt de chauffeur
het is zwart en kan nog eens 18 minuten wachten
Maar dat wil ik nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als we naar Parijs wilden, dan GINGEN we naar Parijs
Wat een stoute poesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Drie werkloze poezen staan te kletsen : 1ste poes : "Ik zou graag bij Friesche Vlag werken : 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk. 2de poes : "Ik zou liever bij Whiskas werken : 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas en 's avonds Whiskas. 3de poes : "Ik wil graag bij Heineken werken ..." De andere 2 poezen : "Hoezo Heineken ?" "Wel, 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater..
Wat kijk jij boos in je foboquote:
quote:
Maar ik vind leuke dingen alleen doen niet zo leukquote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah valt altijd iets leuks te verzinnen he
Dat zeg ik, je bent er zo!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deal! is niet zo ver weg, leuke autorit
Het is dat ik moet werken anders een dagje strand is wel nicequote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik vind leuke dingen alleen doen niet zo leuk
Zijn het dan nog wel leuke dingen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik de zijne doen, in geval van kan je opa niet vragen wat je in parijs deedquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent er zo!
Mijn auto's, of de jouwe?
hehe als je t niety leuk vindt, is t geen leuk ding meer he. dan moet je iets leukers kiezenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, ja, want mijn opa HAAT buitenlandersquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik de zijne doen, in geval van kan je opa niet vragen wat je in parijs deed
Heeft jouw auto een beetje ruimte? Anders nemen we de mijnequote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent er zo!
Mijn auto's, of de jouwe?
Nja, dan valt er al eentje af, de andere is een Volvo V40..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heeft jouw auto een beetje ruimte? Anders nemen we de mijne
Ja he? Zondag gedaan met mijn ouders, superweer, supergezellig, lekker terrasjesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken anders een dagje strand is wel nice
Dat zou ik niet weten maar ik had het over iets met wat betalenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, want mijn opa HAAT buitenlanders![]()
Maar dan heb ik nog een optie he
Wat ben jij filosofisch vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn het dan nog wel leuke dingen?
Spreken we gewoon af ergens aan de grens, kunnen we daar tijdens de koffie bedenken welke auto mee gaatquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, dan valt er al eentje af, de andere is een Volvo V40..
Maar ik nog niet dit jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja he? Zondag gedaan met mijn ouders, superweer, supergezellig, lekker terrasjes
Inderdaad! Dus dames, foto's!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben jij filosofisch vandaag![]()
Leuke dingen doen is wat mij betreft pas leuk als je ze kunt delen
En dan een ritje met jou vanaf Utrecht mislopen? Dacht het nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Spreken we gewoon af ergens aan de grens, kunnen we daar tijdens de koffie bedenken welke auto mee gaat
Niet alleen vandaag hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben jij filosofisch vandaag![]()
Leuke dingen doen is wat mij betreft pas leuk als je ze kunt delen
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan een ritje met jou vanaf Utrecht mislopen? Dacht het niet
Je hebt gelijk hoor..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor![]()
En ik vind met een kopje koffie en een goed boek (of woonblaadje) op de bank of in de tuin ook heeeeeerlijk bijvoorbeeld..je hoeft niet meteen een wereldreis te maken, gewoon iets doen waar je in je eentje ook van kunt genieten..
Bonjour Mademoiselle.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |