Dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die las ik m'n oppaskids altijd voor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu niet meerquote:
HA! dan heb ik lekker geen natuurkunde meerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoef je volgend jaar pas te kunnen
Die is nog ergerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Mailtje:
STAKEN!!
STAKEN!!
STAKEN!
Oproep aan alle leerlingen en leraren, Op maandag 4 april 2011 is er weer een landelijke leerlingen staking georganiseert tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie. Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!! Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, stuur dit bericht naar iedereen door om de staking een succes te maken
STUUR DOOR
Moest mijn leven even op orde krijgen voor ik weer mocht studeren. Zou wel moeten werken, maar daar heb ik nog al veel pech mee.quote:
Fackquote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef pgrferrari het volgende:
Bakker: hoi.
Giraf: Ja.
Slager: Ja wat?
Giraf: Ja bakker?
Slager: Ik ben geen bakker.
Giraf: Maar aan het begin van de mop staat van wel!
Bakker: Oeps.
Gap yearquote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moest mijn leven even op orde krijgen voor ik weer mocht studeren. Zou wel moeten werken, maar daar heb ik nog al veel pech mee.
Oh jammer zegquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HA! dan heb ik lekker geen natuurkunde meer
Ja echt very erg jammerquote:
Alleen al die spelfouten tonen het ongelijk van de stakers aanquote:
Da's rotquote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moest mijn leven even op orde krijgen voor ik weer mocht studeren. Zou wel moeten werken, maar daar heb ik nog al veel pech mee.
VMBO-k/-bquote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen al die spelfouten tonen het ongelijk van de stakers aan
Klinkt goedquote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
Gisteren heerlijk Sunday lunch gehad en teveel pints maar het was erg gezellig![]()
Nou, kom je toch even deze kant uitquote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik MOET echt nog iets leuks doen deze week
Maar is het nog leuk als het moet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben beschikbaar hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ligt eraan van wie het moetquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar is het nog leuk als het moet?
gewoon doen dan. waar kun je uit kiezen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |