een halfjaar mkz? neequote:
We zijn vandaag aan 5 (energie) begonnenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Welk hoofdstuk moet je maken, Nijner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahh, die is easyyy, je hoeft alleen E = P x T, en Q = M x C x Delta T te weten, en ik had voor de toets een 6,4, ja, TFM HAD EEN 6,4 VOOR NATUURKUNDE!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zijn vandaag aan 5 (energie) begonnen
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef pgrferrari het volgende:
Er valt een eend uit de lucht.......t is groen en zit op een hek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit eens de Derde Wet van Kepler zitten afleiden terwijl ik op de fiets onderweg was naar de schaakclubquote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zijn vandaag aan 5 (energie) begonnen
e = P x T hadden we in H4 alquote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahh, die is easyyy, je hoeft alleen E = P x T, en Q = M x C x Delta T te weten, en ik had voor de toets een 6,4, ja, TFM HAD EEN 6,4 VOOR NATUURKUNDE!![]()
Ik snap je gewoon he-le-maalquote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de Derde Wet van Kepler zitten afleiden terwijl ik op de fiets onderweg was naar de schaakclubVolgende dag laatste bespreking voor proefwerk daarover, was leuk
:yay (zie msn) haktquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
komt een gabber bij de slager "heeft U nog gehakt"
mkz = maandelijkse kut zooiquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ging over ongesteldheid toch?Voordat ik het helemaal verkeerd begrepen heb.
Q = warmte die benodigd is om een stof op de warmen [in Joule]quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
e = P x T hadden we in H4 alDie andere klinkt nu nog best onlogisch voor me
ik ook volgend jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
Wat ben ik blij dat ik natuurkunde heb laten vallen.
Ben je geblokkeerd?quote:
Tuurlijk wel!quote:
Wat doe je nu dan??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
En ik ben nog blijer als ik volgend jaar weer lekker zit te studeren.
okee dan moet je 16 wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap je gewoon he-le-maal
NIET![]()
quote:
Oke...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee dan moet je 16 worden
Krijg je dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Met de vraag: "Wat kun je nu bepalen?"
Dus ik zeg "De omlooptijd!"![]()
Heb je dat zelf getekend?![]()
Mja, toen was ik nog echt goedSindsdien is het allemaal wat langzamer gegaan
Dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die las ik m'n oppaskids altijd voor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu niet meerquote:
HA! dan heb ik lekker geen natuurkunde meerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoef je volgend jaar pas te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |