iets 'leuks' stond erquote:
jaaa, duurde ook even voordat ik het door hadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef pgrferrari het volgende:
De dag dat microsoft dingen maakt die niet zuigen, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
Weinig eigenlijk momenteelquote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon doen dan. waar kun je uit kiezen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef pgrferrari het volgende:
De dag dat microsoft dingen maakt die niet zuigen, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
Ik dacht SuikerLaartjequote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaa, duurde ook even voordat ik het door had
Je zei zuigenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef pgrferrari het volgende:
poepen kan anders heel leuk zijn hoorquote:
ik was zo aan het zoeken in het lesboek, maar kon niks vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht SuikerLaartje
Nee grapje, ik dacht niks zoals gewoonlijk
Ff snel he??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik naar Parijs kan, kan jij ook wel naar Londen lijkt me
Dat had ik dan weer nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik was zo aan het zoeken in het lesboek, maar kon niks vinden
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer nietIk dacht gewoon ineens van hééé SL kan wel eens spaarlamp zijn
Jaha, ik dacht een keer
En als we naar Parijs wilden, dan GINGEN we naar Parijsquote:
Wil je naar Parijs?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als we naar Parijs wilden, dan GINGEN we naar Parijs
Precies. Live life to the MAXquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als we naar Parijs wilden, dan GINGEN we naar Parijs
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Drie werkloze poezen staan te kletsen : 1ste poes : "Ik zou graag bij Friesche Vlag werken : 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk. 2de poes : "Ik zou liever bij Whiskas werken : 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas en 's avonds Whiskas. 3de poes : "Ik wil graag bij Heineken werken ..." De andere 2 poezen : "Hoezo Heineken ?" "Wel, 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |