Wat ben jij filosofisch vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn het dan nog wel leuke dingen?
Spreken we gewoon af ergens aan de grens, kunnen we daar tijdens de koffie bedenken welke auto mee gaatquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, dan valt er al eentje af, de andere is een Volvo V40..
Maar ik nog niet dit jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja he? Zondag gedaan met mijn ouders, superweer, supergezellig, lekker terrasjes
Inderdaad! Dus dames, foto's!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben jij filosofisch vandaag![]()
Leuke dingen doen is wat mij betreft pas leuk als je ze kunt delen
En dan een ritje met jou vanaf Utrecht mislopen? Dacht het nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Spreken we gewoon af ergens aan de grens, kunnen we daar tijdens de koffie bedenken welke auto mee gaat
Niet alleen vandaag hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben jij filosofisch vandaag![]()
Leuke dingen doen is wat mij betreft pas leuk als je ze kunt delen
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan een ritje met jou vanaf Utrecht mislopen? Dacht het niet
Je hebt gelijk hoor..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag hoor![]()
En ik vind met een kopje koffie en een goed boek (of woonblaadje) op de bank of in de tuin ook heeeeeerlijk bijvoorbeeld..je hoeft niet meteen een wereldreis te maken, gewoon iets doen waar je in je eentje ook van kunt genieten..
Bonjour Mademoiselle.quote:
Oh, wat galantquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik dacht dat dat makkelijker zou zijn voor jou
Maar dan starten we gewoon in Utrecht, geen probleem
Hey Kerel, hoe is het daar?quote:
Is maar tijdelijke baan hoor (tot eind vh jaar), maar het lijkt me erg leukquote:
dat is ook zo, maar dat wil niet zeggen dat dat niet onder leuke dingen doen kan vallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor..
In je eentje boekjes lezen - hoe leuk je dat ook vind (en dat vind ik) - moet af en toe afgewisseld worden met leuke contacten met andere mensen irl wat mij betreft
Kerel! Hoe is het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |