Oh, wat galantquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik dacht dat dat makkelijker zou zijn voor jou
Maar dan starten we gewoon in Utrecht, geen probleem
Hey Kerel, hoe is het daar?quote:
Is maar tijdelijke baan hoor (tot eind vh jaar), maar het lijkt me erg leukquote:
dat is ook zo, maar dat wil niet zeggen dat dat niet onder leuke dingen doen kan vallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor..
In je eentje boekjes lezen - hoe leuk je dat ook vind (en dat vind ik) - moet af en toe afgewisseld worden met leuke contacten met andere mensen irl wat mij betreft
Kerel! Hoe is het?quote:
ah maar dat is ook zo idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor..
In je eentje boekjes lezen - hoe leuk je dat ook vind (en dat vind ik) - moet af en toe afgewisseld worden met leuke contacten met andere mensen irl wat mij betreft
Oeh! Wat voor baan?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is maar tijdelijke baan hoor (tot eind vh jaar), maar het lijkt me erg leuk![]()
Wel wat haken en ogen (want ziek), maar eerst maar uitgenodigd zien te worden
Owh, dat is een ideequote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook zo, maar dat wil niet zeggen dat dat niet onder leuke dingen doen kan vallen.
alleen op een terrasje mensen kijken..ook zo leuk
lekker weekend gehad, en vandaag genoten van het lekkere weer (oke, 30 minuten maar in de pauzequote:
quote:
Cappucinocake (of hoe je dat ook schrijft) met witte chocoladesaus en een chocolade koffieboonquote:
Goed. Vandaag werken in een team grotendeels behaald. Afstudeeropdracht schrijven is pittiger dan gedacht, maar daar ga ik woensdag met frisse tegenzin aan werken en in de komede 2 vrije (tentamen) weken. En lente he? Dat doet altijd wonderen voor mijn humeur.quote:
Ziet er lekker uit alleen een beetje heel weinigquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cappucinocake (of hoe je dat ook schrijft) met witte chocoladesaus en een chocolade koffieboon
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Te gek
Als we dan vroeg beginnen (
ik weet het) kunnen we indien nodig nog dezelfde dag weer terug zijn
Zo te lezen gaat het allemaal de goede kant uitquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed. Vandaag werken in een team grotendeels behaald. Afstudeeropdracht schrijven is pittiger dan gedacht, maar daar ga ik woensdag met frisse tegenzin aan werken en in de komede 2 vrije (tentamen) weken. En lente he? Dat doet altijd wonderen voor mijn humeur.
Waren we dat maar, ik zit alleen thuis met afbakpizzaquote:
Hij staat niet meer online, maar in de link staat de titel. Netjes! Heb je dan ook bestuurskunde / rechten gestudeerd?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze http://www.werkenbijdeove(...)E6W3EV&adm_pin=01700
hmmm hou de gedachte dan maar vastquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waren we dat maar, ik zit alleen thuis met afbakpizza
Uiteraard! Voor jou lijkt het me ook wel fijn. Beter dan buiten in de kou werken toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het allemaal de goede kant uit
Was het ookquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit alleen een beetje heel weinig
Heb je die nou nog niet op?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waren we dat maar, ik zit alleen thuis met afbakpizza
Rechtenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij staat niet meer online, maar in de link staat de titel. Netjes! Heb je dan ook bestuurskunde / rechten gestudeerd?
Welk ministerie / organisatie word je dan voor aangesteld?
Wat moet ik vasthouden?quote:
quote:
Nu wel, onderlip verbrand aan de kaas en nog steeds hongerquote:
Ik groette je toch??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
Ik word weer vergeten natuurlijk.
Gaat nog eens kijken of er werk is te vinden.
oh, klinkt goed, dat eerste gedeelte tenminstequote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]lekker
lekker gezwommen, kids gespeeld, gewandeld etc
niet al teveel ruzie gemaakt, alleen wat discussies over computergebruik weer eens![]()
maar verder
Oke, het ligt dus niet aan mijquote:
Ga ik morgen doenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
Ik word weer vergeten natuurlijk.
Gaat nog eens kijken of er werk is te vinden.
Hey Friemelquote:
Het is altijd een mooi stapje op en klinkt als een uitdagende baan. Moet ik dan mijzelf iets voorstellen als in een adviserende of backoffice rol? Als rechter word je benoemd toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rechten
R'bank Den Haag (maar is maar tot eind vh jaar hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |