Oh, godver, ik HAAT het als dat gebeurt..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu wel, onderlip verbrand aan de kaas en nog steeds honger
yep, dat 2e negeer ik en neem ik voor een feit aan, komen we toch niet verder meequote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, klinkt goed, dat eerste gedeelte tenminste
niet voordat iemand toegeeft neequote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, dat 2e negeer ik en neem ik voor een feit aan, komen we toch niet verder mee
Nee, joh (was het maar waar).. Daar moet je nog 6 jaar voor doorstuderen + werkenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is altijd een mooi stapje op en klinkt als een uitdagende baan. Moet ik dan mijzelf iets voorstellen als in een adviserende of backoffice rol? Als rechter word je benoemd toch?
kaassoufflé's zouden onder de wapenwet moeten vallenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu wel, onderlip verbrand aan de kaas en nog steeds honger
whiskeyquote:
friemelquote:
nope, als ideeen mijlenver uit elkaar liggen gaat dat ook niet gebeurenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet voordat iemand toegeeft nee
Pjotrquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kaassoufflé's zouden onder de wapenwet moeten vallen
Dan is er toch nog iets blijven hangen van mijn studie-uitstapje Bestuurskunde (één jaartje gedaan).quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, joh (was het maar waar).. Daar moet je nog 6 jaar voor doorstuderen + werken
ik kijk echt niet boosquote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat kijk jij boos in je fobo![]()
Ja natuurlijk, daarna koelt het alleen maar af DUHquote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, godver, ik HAAT het als dat gebeurt..
Meteen bij de eerste hap ook natuurlijk al he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |