Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daarom dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat vrijt toch niet man
![]()
Tot strakjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef friemelaar het volgende:
tot later lievertjes, en als je het echt niet meer weet, asperientjes zijn ook een prima voorbehoedsmiddel
Zo zou ik nog prima zwanger kunnen worden vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry?Maak je me nu bang ofzo?
alhoewel, die meiden van Symph willen hun hele leven al een broertje of zusje, dus we moesten maar een kind gaan maken was de conclusie afgelopen zaterdag bij het ontbijt
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals kleine Trev al eens zei: Daar hebben wij geen last van het Pa
Welquote:
En daarom ga ik ze adopteren als ik de drang van kinderen voel ;quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zonder ongesteldheid geen kindjes
Rustig aan doen danquote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zou ik nog prima zwanger kunnen worden vrees ik.
Eui dat klinkt wel als een goed planquote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef summer2bird het volgende:
zo
Die TT!
[..]
En daarom ga ik ze adopteren als ik de drang van kinderen voel ;
wat ruik je lekkerquote:
Toen MPG en ik er waren wilden ze weten of we gingen trouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
alhoewel, die meiden van Symph willen hun hele leven al een broertje of zusje, dus we moesten maar een kind gaan maken was de conclusie afgelopen zaterdag bij het ontbijt
![]()
neuh, is weer een ander dingquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook welIets met koper toch ook?
Niets hoorquote:
Heb jij ook dat als je dan een eisprong hebt je en meer zin hebt in seks en alle mannen die enigszins pappie kunnen zijn aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zou ik nog prima zwanger kunnen worden vrees ik.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Zucht ben je je eten aan het bereiden en opeens denk je wat duurt het lang voordat het water kookt. Om er dan achter te komen dat je het vuur niet aan hebt gedaan.
Hee mam, jij ook op Fokquote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Zucht ben je je eten aan het bereiden en opeens denk je wat duurt het lang voordat het water kookt. Om er dan achter te komen dat je het vuur niet aan hebt gedaan.
Dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
wat ruik je lekker
[..]
Toen MPG en ik er waren wilden ze weten of we gingen trouwen
we waren toen geloof ik net een paar maanden bij elkaar
[..]
neuh, is weer een ander ding
Hey Beertjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Wat foutquote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij ook dat als je dan een eisprong hebt je en meer zin hebt in seks en alle mannen die enigszins pappie kunnen zijn aantrekkelijk vindt?![]()
Tsja, wat zou me letten?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
wat ruik je lekker
[..]
Toen MPG en ik er waren wilden ze weten of we gingen trouwen
we waren toen geloof ik net een paar maanden bij elkaar
[..]
neuh, is weer een ander ding
Ja dan kan het heeeeeeeel lang durenquote:
quote:
Whehehequote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat is het hele punt ook he??quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat vrijt toch niet man
![]()
Tot strakjes
Ik las tettenquote:
Ja komt denk ik omdat ik doodmoe ben was daarom een beetje voor mij uit aan het suffenquote:
Maar die zit daar wel achterquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las tetten
nee daar is mijn hart niet van vol, ik zeg het maar vast
Het liefst nog wel per direct en ter plekkequote:Op maandag 21 maart 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, wat zou me letten?![]()
[..]Schattig
Ja, ze zijn erg enthousiast
Ah, dan ben ik gewoon in de war
Jouw hart is vol van het andere geslacht?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las tetten
nee daar is mijn hart niet van vol, ik zeg het maar vast
Ben zo'n sukkel af en toe hequote:
Voller dan van het eigen geslacht iigquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jouw hart is vol van het andere geslacht?
Ik had bijna m'n Assurantie B docent besprongen en vond Inspector Frost aantrekkelijkquote:
Wij praten hier toch altijd alleen maar over nuttige dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
Wanneer gaan we het over iets nuttigs hebben?
Ga jij eens aan het werk man ...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
Mannen alsin, die zijn oud genoeg om vader te zijn, of mannen alsin, daar wil ik wel kinderen mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets hoor
[..]
Heb jij ook dat als je dan een eisprong hebt je en meer zin hebt in seks en alle mannen die enigszins pappie kunnen zijn aantrekkelijk vindt?![]()
geen zin in!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij eens aan het werk man ...
ik heb dan altijd dat ik ineens oudere mannen geil vindquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had bijna m'n Assurantie B docent besprongen en vond Inspector Frost aantrekkelijk![]()
Misschien ooit, maar reken er maar niet op hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan bewaar ik nog even wat kleertjes
BabymarijkjesEn babypetertjes
![]()
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ze zetten er wel vaart achter
[..]
Dat is het hele punt ook he??![]()
Hihihiquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Het liefst nog wel per direct en ter plekke
Als je erover mee kan praten welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wij praten hier toch altijd alleen maar over nuttige dingen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had bijna m'n Assurantie B docent besprongen en vond Inspector Frost aantrekkelijk![]()
zal ik dat spiraaltje eruit laten halen? moet je eens kijken hoe nuttig je het ineens vindtquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
Mannen die biologisch gezien zeer geschikt zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen alsin, die zijn oud genoeg om vader te zijn, of mannen alsin, daar wil ik wel kinderen mee?
Ja ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dan altijd dat ik ineens oudere mannen geil vinden dat is zeg maar eehm 35+ ofzo
hahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik dat spiraaltje eruit laten halen? moet je eens kijken hoe nuttig je het ineens vindt
dat is deels waarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan had je voor je zelf op moeten komen toen ze over het rooster begonnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Lach maar, ik kon wel huilenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
zal ik dat spiraaltje eruit laten halen? moet je eens kijken hoe nuttig je het ineens vindt
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Muck het volgende:
Marijke, kijk eens hoe sexy hij naar je lachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het waren de hormonen![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en als ik ongesteld ben ben ik helemaal niet meer te houden zo geilquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen die biologisch gezien zeer geschikt zijn![]()
[..]
Ja ik ook![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Muck het volgende:
Marijke, kijk eens hoe sexy hij naar je lachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en als ik ongesteld ben ben ik helemaal niet meer te houden zo geilmja
dan wil ik er niks mee, want jakkiebah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
mamarijkje is zwanger![]()
gefeliciteerd
Zoek de papaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oudere mannen. Met stoppels.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen die biologisch gezien zeer geschikt zijn![]()
gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
gefeliciteerd
Heeeeeeee doe eens niet manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zwangert!
Zoooooooooooooo oud ook?quote:
ben al sinds ik seks heb aan de pilquote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoezo niet
Ik vind sowieso seks lekkerder als ik niet aan de pil ben![]()
Dus overweeg toch of ik niet weer zal stoppen
Ja diequote:
Ik ben van de oudere mannenquote:
Sorry, hormonenquote:
Nouja, ouder is voor mij rond de 25 he. Jonger dan mezelf zou fout zijn. En die zijn sowieso niet aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeeeeeee doe eens niet manIk ben niet zwangert!
Ga je me binnenkort weer masseren?quote:
als het met een sneltreinvaart gaat, bloedt je dood johquote:
doodbloeden van wat?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Muck het volgende:
[..]
als het met een sneltreinvaart gaat, bloedt je dood joh
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ouder is voor mij rond de 25 he. Jonger dan mezelf zou fout zijn. En die zijn sowieso niet aantrekkelijk.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Muck het volgende:
[..]
als het met een sneltreinvaart gaat, bloedt je dood joh
Je hebt een puntquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ouder is voor mij rond de 25 he. Jonger dan mezelf zou fout zijn. En die zijn sowieso niet aantrekkelijk.
Halaloquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Sodeknetters, jullie hebben tempo
Ben ik weer
dat is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je me binnenkort weer masseren?
TJ is ouder dan dat ik benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
Dus eigenlijk vissen jullie in bijna dezelfde vijver?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een puntMaar ja ik ben natuurlijk al wat ouder he?
Net wat beterderder dan die oude ventquote:
Marijke is zwanger van Symp.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Sodeknetters, jullie hebben tempo
Ben ik weer
ze ogen zitten scheefquote:
ohmyquote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ is ouder dan dat ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool
zolang ze maar van mijn guppy afblijvenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vissen jullie in bijna dezelfde vijver?![]()
Nou jonger dan 25 mag best hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vissen jullie in bijna dezelfde vijver?![]()
Ik ben best rustigquote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef TheFamousMan het volgende:
worden jullie weer wat rustiger van, pracktique lied!
Ik heb geen idee hoe oud je bent hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een puntMaar ja ik ben natuurlijk al wat ouder he?
Zozo, Gooische Koffie Vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Marijke is zwanger van Symp.
Maar dat heb je niet van mij
Ja hequote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net wat beterderder dan die oude vent
Ik ben 30quote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud je bent hoor.Maar ik ging er wel vanuit dat het ouder dan ik ben is.
ik heb alleen maar vriendjes en scharrels gehad met blauwe ogenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
ohmy![]()
en dan vooral blauwe ogen en donker haar..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Muck het volgende:
[..]
zolang ze maar van mijn guppy afblijven
quote:
Zie mijn bericht ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen maar vriendjes en scharrels gehad met blauwe ogen
watwatwat, Lou Reed, Transformer, pracht muziek, lekkere melodiequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Briljant dit
![]()
Ik lig dubbel
Had ik al gezegd dat ik van jullie houd?
en huidigequote:
Dag Martquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
Maar even afwassen... tot in het volgende deel?.
ik denk het welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
Maar even afwassen... tot in het volgende deel.
Ja, ik kom helemaal niet meer aan mijn administratie toequote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef Solique het volgende:
Zo, eten weg gewerkt.
Jemig gaat weer snel hierzo.
Ik heb ook blauwe ogenquote:Op maandag 21 maart 2011 1 9:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen maar vriendjes en scharrels gehad met blauwe ogen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en huidigeis lang, donker haar en blauwe oogjes
![]()
![]()
minimaal n meter of twee ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Heb niets meer te doen vanavond, dus relaxen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik kom helemaal niet meer aan mijn administratie toe
Lou Reed? Die ken ik alleen van:quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watwatwat, Lou Reed, Transformer, pracht muziek, lekkere melodie
Zoals ik al zei... jongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en t liefst knalblauw, of zo heel licht grijzigquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]dat is echt het geilst wat er bestaat. blauwe ogen en donker haar
Donker haar is sowieso een must.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]dat is echt het geilst wat er bestaat. blauwe ogen en donker haar
donkerblond haar en blauwe oogjes ook goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en huidigeis lang, donker haar en blauwe oogjes
![]()
![]()
Oh inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en t liefst knalblauw, of zo heel licht grijzig
Bijna 1,90m.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
minimaal n meter of twee ook?
Ik ook.. heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb niets meer te doen vanavond, dus relaxen.
Da;s inderdaad coolquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb 2 verschillende kleuren ogen, das pas stoer.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
blond haar en blauwe oogjes ook goed?
Type a la Matthew Bomer?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
ohmy![]()
en dan vooral blauwe ogen en donker haar..![]()
![]()
![]()
te klein.. ik ben 185quote:
Picsquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb 2 verschillende kleuren ogen, das pas stoer.
Maar wel leukquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
Hier donker haar en blauwe ogen alleen niet enorm lang
wil jij mijn administratie niet even doen dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb niets meer te doen vanavond, dus relaxen.
Of lang haar en blauwe ogenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da;s inderdaad cool
Of donker haar en groene ogen
Ook beterderder dan die opaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Type a la Matthew Bomer?
[ afbeelding ]
dat valt weer tegenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Lang zou mij niet zoveel boeien, zolang het maar niet kleiner is dan ikquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
nee, wat mannelijkerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Type a la Matthew Bomer?
[ afbeelding ]
dat had mijn ex voor MPGquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da;s inderdaad cool
Of donker haar en groene ogen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ is ouder dan dat ik benen stukken wijzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Met de vrouwen van tegenwoordig val ik mee met mijn 1.87quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lang zou mij niet zoveel boeien, zolang het maar niet kleiner is dan ik
maar wel cutequote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Type a la Matthew Bomer?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
alleen voor mijquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat jij daar een uitzondering in maakt he?![]()
![]()
![]()
![]()
Nein. Ik wil je het wel vertellen, een oog helemaal bruin en een helemaal groen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik viel vroeger ook altijd op lang haarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Of lang haar en blauwe ogen
Ja een jongen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nein. Ik wil je het wel vertellen, een oog helemaal bruin en een helemaal groen.WatdanallemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Inderdaad ja.quote:
Kijk eensquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen voor mij![]()
donker haar en grijsblauwe ogen
ik voor jou ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering hoor.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik viel vroeger ook altijd op lang haar![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nein. Ik wil je het wel vertellen, een oog helemaal bruin en een helemaal groen.david bowie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of had die een bruin en blauw oog??
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]kan het nu nog wel waarderen, zolang het niet paardenstaartlang is maar gewoon halflang ofzo
valt best meequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Neee, je hebt van die wangetjesquote:
Ik val niet op blond...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb helemaal geen type.. Ik val op iemand of niet
Mja, om een of andere manier vind ik snel zo onaantrekkelijk als een man klein is. Of hij moet een hele goede uitstraling hebben. Dat maakt alles goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Lengte zou mij echt nooit wat uit kunnen maken
Al is het een klimop plant van drie meter tachtig, ik zou gewoon even een laddertje pakken of een privé jet huren om naar boven te vliegen
nu ben ik nieuwsgierigquote:
Heb ik mazzel dat dat vroeger wasquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
van die schattige donkere krulletjesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
En wat vinden jullie dan van krullen?
Mooi als het niet te afro isquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Krullen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
ik nog steedsquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
leukquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
jaaa krullenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
riep u?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
david bowie!
Het kan, maar dat moet juist niet lang zijn. Bloempot formaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik mazzel dat dat vroeger was
Hoi![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leuktenzij een hele grote bol ala beatrix
ahj, ehh, vorige keer ging ik naar de kapper toen het achter tot m'n schouders kwamquote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het kan, maar dat moet juist niet lang zijn. Bloempot formaat.
En zo hoort het.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pssst TFM, opletten hierquote:
Krullenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dat is te laat.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahj, ehh, vorige keer ging ik naar de kapper toen het achter tot m'n schouders kwam![]()
Alleen als ik lachquote:
Ik ben gewoon te lui okquote:
daar ga ik dus met me kort geschoren kopquote:
Is juist leukquote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen als ik lach
Haar begint wel te lang te worden, krullen gaan alle kanten op onderhand.
terwijl je nog zo goed ging op ogen gebiedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ga ik dus met me kort geschoren kop
PICSquote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn haar is lang.
Het begint ook te krullen
Moet je het niet eerst strijken?quote:
Nou niet altijd hoor.quote:
Foto'squote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb wel een permanent gehad toen mijn haar over de schouder hing
quote:
ik probeer het me voor te stellenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je het niet eerst strijken?
Ja maar Chinezen/Japanners...quote:
aziaten horen steil... klaarquote:
Ik vind het zwaar irritant, er is geen model in te krijgen.quote:
80's rockquote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
Wat zij zegtquote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aziaten horen steil... klaar
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Foto's![]()
[..]Nee, jij bent goed zoals je bent
![]()
ik zal zo eens kijken, volgens mij is er wel ergens nog een foto vanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik probeer het me voor te stellen
[..]
Hoi![]()
die vragen erom om doorheen te woelenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb je alleen maar zien lachenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen als ik lach
Haar begint wel te lang te worden, krullen gaan alle kanten op onderhand.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zal zo eens kijken, volgens mij is er wel ergens nog een foto van
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar irritant, er is geen model in te krijgen.
Nog langer en ik zie het voor mijn ogen zwaaien.
Omdat dat niet automatisch betekent dat ik verkering met je wilquote:
JOAHquote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zal zo eens kijken, volgens mij is er wel ergens nog een foto van
sowieso, mensen door hun haar kroelenquote:
schiet niet op mijn jouw haar schatquote:
En onder mijn shirt, huh?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso, mensen door hun haar kroelenkan ik uuuren doen
als ze het ook bij mij doen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Zo'n baard/snor is cool![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel een crimineelquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso, mensen door hun haar kroelenkan ik uuuren doen
als ze het ook bij mij doen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
priktquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Niet te hopen dat daar in bossen haar te kroelen valtquote:
lang donker haarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
En de mannen dan? Jullie willen vooral vrouwen met lang (blond) haar?
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
heb je borsthaarquote:
Nee, ben niet zo veeleisend. Gaat mij vooral om het innerlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Bij mannen of vrouwen?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En die 2 mini me's van jou leven op lucht zeker?
![]()
ja maar het oog wil ook wat?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo veeleisend. Gaat mij vooral om het innerlijk.
quote:
Je 3de oog. Boehoeoeoequote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar het oog wil ook wat?
Als er geen aantrekkingskracht is dan schiet het toch niet op
Maar je hebt toch wel een voorkeur?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo veeleisend. Gaat mij vooral om het innerlijk.
Blijkbaar hebben de vrouwen dan geen oog voor mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet te hopen dat daar in bossen haar te kroelen valt
quote:
quote:
He bahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zie er dus ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Ik heb wel iets van uitstraling nodig jaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
enge buikquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Typischquote:
Eum. Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is je UIquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
let vooral op het lichaam hè?quote:
Hihiquote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
enge buik![]()
doe mij maar n klein zacht buikje om op in slaap te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |