Ik ook, ik kan niet eens onthouden hoe mijn zusje eruit ziet als ik nu de kamer uitloop. Laat staan dat ik elke dag moet onthouden dat ik de pil moet nemenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik gebruik niet eens de pil
Daar ben ik veel te vergeetachtig voor
[..]
Mirena
Geen last van gehad (bijwerkingen)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot je last krijgt van vreselijke bijwerkingen en je niet zomaar even kunt stoppenEn ja, dat gebeurd redelijk vaak... Bovendien vind ik het nogal ongezond klinken, niet meer ongesteld zijn
maar dat ligt aan mij
![]()
Het liefst gebruik ik nietsquote:
quote:
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...quote:
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst gebruik ik nietsDaar voel ik me zoveel beter bij
Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen last van gehad (bijwerkingen)
En nee, dat is dus niet ongezond kennelijk
Ik reageerde alleen zo omdat ik dacht dat je de user op fok bedoelde.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...
Maar ik ben denk ik 1 van de vele die zulke heftige bijwerkingen heb gehad
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Van kapotte knieën naar spiraaltjes, het kan allemaal in KSC
Oeiquote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellen
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjesquote:
Condoom?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjes
KnieënSpiraaltjesChat is dit toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ook niet, maar dat is niet echt een optiequote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst gebruik ik nietsDaar voel ik me zoveel beter bij
He bahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...
Maar ik ben denk ik 1 van de vele die zulke heftige bijwerkingen heb gehad
Goed he?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is echt klotequote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen zo omdat ik dacht dat je de user op fok bedoelde.Te laat een gesprek instappen kan ook
Dan moet je rubbertjes gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha is er echt een user met de naam Mirena?
[..]
En als je met de pil er last van hebt, dan stop je en is het redelijk snel uit je systeem, dat is bij de prikpil wel andersquote:
Volgens mij wel, maar ik kan soberso geen namen onthouden. (heeft mij 3 jaar gekost om de naam van mijn therapeute te onthouden, ga ik elke 2 weken heenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha is er echt een user met de naam Mirena?
[..]
Dan moet je rubbertjes gebruiken
Ja maar dan is er nog steeds een kans op per ongelukke kindjesquote:
Niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is niet echt een optie
[..]
He bah
Ik heb echt helemaal nergens last van, maar uit het mirena-topic weet ik dat het inderdaad ook anders kan
[..]
Goed he?
[..]
Dat is echt klote
Ja, dat is er volgens mij altijd welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan is er nog steeds een kans op per ongelukke kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |