Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wil, ik wil, ik wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pulp, Rise Against, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello, Chemical Brothers...
Poeh, dat zuigtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook niet fijn.
Ook leuk voor mij ik moet donderdag ook een onderzoek doen. Bloed prikken, bloed druk en HartFilmpje. Mag daarvoor niks eten vanaf 23.00 de avond ervoor. Onderzoek begint om 10.30
....
Ik wil niets meer horen over llquote:
He, douchen kan prima op LLquote:
fix jezelf een partycrew en je bent klaar om te gaanquote:
dan pleeg ik een aanslag.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
en stiekem hoop ik als iets gaafs als pendulum, the prodigy of rammstein op ll
Thanksquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pulp, Rise Against, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello en Chemical Brothers....
Ik zie hetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met zijn "alleen" ???
Typefoutje Trev??
Ik zou er ook wel eens heen willen, lijkt me echt vet, je hebt ook een festival-trein er naar toe, 24/7 keihard feestenquote:
Niemand wilquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fix jezelf een partycrew en je bent klaar om te gaan
Gaat inderdaad prima hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, douchen kan prima op LLMoejje 's avonds laat gaan of 's ochtends vroeg
dan bel ik je en mag je meegenietenquote:
Ik heb Rammstein en The Prodigy op LL gezienquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
en stiekem hoop ik als iets gaafs als pendulum, the prodigy of rammstein op ll
I know right. Helemaal los.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eens heen willen, lijkt me echt vet, je hebt ook een festival-trein er naar toe, 24/7 keihard feesten
Liefje, ga je mee naar Ribs en Blues? Of De ZC?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, dat zuigt
[..]
Ik wil niets meer horen over ll
ja idd die zijn allemaal al ns geweest.. maakt de kans op terugkomst miss wel kleinerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Rammstein en The Prodigy op LL gezienMaar ik hoop met je mee op gave acts
![]()
Toppunt van vriendloosheidquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
Whahaha Bos, wat doe jij wel niet met die Sims
Ik wil ook naar ZCquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, ga je mee naar Ribs en Blues? Of De ZC?
Rammstein was 97quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd die zijn allemaal al ns geweest.. maakt de kans op terugkomst miss wel kleiner
Dan ga jequote:
Naar die laatste wil PGR ook mee dus dat wordt wel hier nog een beetje overleggen als er een aantal willen slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, ga je mee naar Ribs en Blues? Of De ZC?
Dan bakken ze toch cake?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een probleem.
Mijn brood is op en de erwtensoep heb ik pas rond kwart voor 10.
Chocola uit een automaat? Of de bezorgbeer?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een probleem.
Mijn brood is op en de erwtensoep heb ik pas rond kwart voor 10.
reserveer n plek op n camping oid in de buurt, en ga dan vrienden regelen die met je mee willenquote:
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
reserveer n plek op n camping oid in de buurt, en ga dan vrienden regelen die met je mee willener wil vast wel iemand als je concrete plannen hebt
bier gooienquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Wat is er leuk aan ZC? Klinkt heel erg boers.
Iddquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idddat hele zurige, love it
wist niet dat de zc ook n camping hadquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoor
Of we crossen heen en weer of gaan in een B&B in de buurtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naar die laatste wil PGR ook mee dus dat wordt wel hier nog een beetje overleggen als er een aantal willen slapen
Is het ook, maar boeren kunnen gezelliger feesten dan westerlingenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Wat is er leuk aan ZC? Klinkt heel erg boers.
Mee met mij enzo?quote:
met zn allen naar de zcquote:
Daar ga ik NIET op de camping staanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoor
Limburgsequote:
Het is ook meer omdat mijn ouders nog niet weg zijn bij het beginquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of we crossen heen en weer of gaan in een B&B in de buurt
[..]
Is het ook, maar boeren kunnen gezelliger feesten dan westerlingenDie slaan elkaar namelijk niet de hersens in en is het gewoon serieus zo gezellig dat je je kids gerust kunt meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |