het IS ook tof, maar haast onmogelijk om kaartjes te krijgen helaasquote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben nog nooit naar Lowlands geweest, lijkt me echt tof.
daar ben je n provinciaaltje voorquote:
laat het je smakenquote:
Half juli, even over leggen met de rest die mee gaan of die het ook goed vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwartecross.
Wanneer is dat?
Dan ga ik met je mee
ik had ze vijf minuten na opening van de verkoopquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Muck het volgende:
[..]
het IS ook tof, maar haast onmogelijk om kaartjes te krijgen helaas
Wie gaan er nog meer?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Half juli, even over leggen met de rest die mee gaan of die het ook goed vinden
Marijke die gaat zeker en ik hoop mijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie gaan er nog meer?
Allemaal vrienden van je?
Ja, schijnt ook leuk te zijn.quote:
Oh, dan wil ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke die gaat zeker en ik hoop mijn
Zondags ga ik vrienden van me
Klopt, alleen kon ik op het moment dat ze in de verkoop gingen niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had ze vijf minuten na opening van de verkooppure mazzel dat je door dat systeem heen komt
Inmijn tijd was dat nog op 1 dagquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer naar een meerdaags festival geweest. Dynamo Open Air'99 en dat was erg leuk
Dat snap ik maar ik zit met het punt dat ik hier maar 2 slaapplekken over heb dus dat is de beperkingquote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik ook![]()
Lijkt me erg tof
Avondquote:
ja idd, je kan niet ff op je werk n uur ticketbox zitten f5enquote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt, alleen kon ik op het moment dat ze in de verkoop gingen niet.
Wie doet er nou zoiets op een doordweekse dag
jaja, die tijd is er weerquote:
Avondquote:
En het jaar ervoor heb ik ook al gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, je kan niet ff op je werk n uur ticketbox zitten f5en
Sziget!quote:
Helaas...quote:
Lekker handig weerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Muck het volgende:
Lekker handig
Ik moet morgen naar de keuringsarts, maar de buslijn die in de routebeschrijving staat, bestaat niet volgens connexxion
Misschien in de begin tijd dan? Het is daarna ook 1 of 2 keer een eendagsfestival geweest. Maar de jaren daarvoor was het volgens mij wel gewoon een meerdaagsfestival. Op Eindhoven Airport bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inmijn tijd was dat nog op 1 dag
Dat is ook wel tofquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Solique het volgende:
Ben nooit naar een meerdaags festival geweest.
Ga vaak alleen naar dag festivals, optredens, feesten, etc.
ja tis wel fokking duur.. de kaartjes vallen nog wel mee op zich, maar alles wat er nog bijkomt aan eten en drinken etcquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
En het jaar ervoor heb ik ook al gemist
Nou ja, misschien maar beter voor de financien
Hoeveel is het voor 3 dagen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja tis wel fokking duur.. de kaartjes vallen nog wel mee op zich, maar alles wat er nog bijkomt aan eten en drinken etc
kaarten waren geloof ik iets van 165 e per stuk uit mn hoofdquote:
Precies, het drinken is er achterlijk duur en vaak maar halve glazen als je er niets van zegtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja tis wel fokking duur.. de kaartjes vallen nog wel mee op zich, maar alles wat er nog bijkomt aan eten en drinken etc
quote:
quote:
wel lekker, in de zomer koud etenquote:
Ik vind de kaartjes ook best duur hoor. In 1999 betaalde ik 110 GULDEN voor Dynamo (drie dagen) is dat nu niet hetzelfde bedrag maar dan in Euro's ?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kan toch vast wel op een luchtbedje.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik zit met het punt dat ik hier maar 2 slaapplekken over heb dus dat is de beperking
ja iddquote:
Ik ben in 98 geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer naar een meerdaags festival geweest. Dynamo Open Air'99 en dat was erg leuk
tja, alles word duurderquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind de kaartjes ook best duur hoor. In 1999 betaalde ik 110 GULDEN voor Dynamo (drie dagen) is dat nu niet hetzelfde bedrag maar dan in Euro's ?
Pulp, Rise Against, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello, Chemical Brothers...quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Aha! Wat voor muziek??
In Boedapest ben ik al 2x geweest dus voor de stad hoeft het niet iig
chemical brothersquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pulp, Rise Against, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello en Chemical Brothers....
Dat is ook niet fijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Muck het volgende:
Lekker handig
Ik moet morgen naar de keuringsarts, maar de buslijn die in de routebeschrijving staat, bestaat niet volgens connexxion
Die heb ik in 97 op LL gezien, zo gaafquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
chemical brothersoldskool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |