Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen last van gehad (bijwerkingen)
En nee, dat is dus niet ongezond kennelijk
Ik reageerde alleen zo omdat ik dacht dat je de user op fok bedoelde.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...
Maar ik ben denk ik 1 van de vele die zulke heftige bijwerkingen heb gehad
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Van kapotte knieën naar spiraaltjes, het kan allemaal in KSC
Oeiquote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellen
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjesquote:
Condoom?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjes
KnieënSpiraaltjesChat is dit toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ook niet, maar dat is niet echt een optiequote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst gebruik ik nietsDaar voel ik me zoveel beter bij
He bahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...
Maar ik ben denk ik 1 van de vele die zulke heftige bijwerkingen heb gehad
Goed he?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is echt klotequote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen zo omdat ik dacht dat je de user op fok bedoelde.Te laat een gesprek instappen kan ook
Dan moet je rubbertjes gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha is er echt een user met de naam Mirena?
[..]
En als je met de pil er last van hebt, dan stop je en is het redelijk snel uit je systeem, dat is bij de prikpil wel andersquote:
Volgens mij wel, maar ik kan soberso geen namen onthouden. (heeft mij 3 jaar gekost om de naam van mijn therapeute te onthouden, ga ik elke 2 weken heenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha is er echt een user met de naam Mirena?
[..]
Dan moet je rubbertjes gebruiken
Ja maar dan is er nog steeds een kans op per ongelukke kindjesquote:
Niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is niet echt een optie
[..]
He bah
Ik heb echt helemaal nergens last van, maar uit het mirena-topic weet ik dat het inderdaad ook anders kan
[..]
Goed he?
[..]
Dat is echt klote
Ja, dat is er volgens mij altijd welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan is er nog steeds een kans op per ongelukke kindjes
Vertel over jou ongesteldheid.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, ik kom later nog weleens kijken dan
Ja precies, dat snap ik welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eensch, maar J vind zich nog een beetje te jong om zich te laten helpen
Hehe warhoofdjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik kan soberso geen namen onthouden. (heeft mij 3 jaar gekost om de naam van mijn therapeute te onthouden, ga ik elke 2 weken heen)
Ja maar je verkleind die kans aanzienlijk als je ze gebruiktquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan is er nog steeds een kans op per ongelukke kindjes
Ben je niet aan de prikpil?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kopje koffie? Flesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |