die automaat hier is ranzig en de bezorgbeer vindt mijn accountant niet goed denk ik!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Chocola uit een automaat? Of de bezorgbeer?![]()
je leest niet goed otoboyquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt net dat het niet mogelijk is.
Hoezo zou dat niet mogen? Mijn moeder heeft 3 lease auto's gehad toen ze net begon op der nieuwe werk, omdat ze telkens die van een andere collega eerst moest uitrijden tot ze der eigen kreeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iddheeerlijk
heb btw nog een mogelijkheid voor de leaseauto
Schijnt dat een leaseauto gedurende een lease periode niet mag wisselen van eigenaar. Dit morgen even navragen bij mn lease maatschappij
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ga ik NIET op de camping staan
Ik weet nog niet helemaal wat hier de mogelijkheden thuis zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt dat het niet mogelijk is.
een soort megaschuurfeest lijkt het mequote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, gezellig![]()
De ZC is serieus zo gezellig
Zwarte Cross meetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook meer omdat mijn ouders nog niet weg zijn bij het beginmaar eerst maar eens zien wie en hoeveel en zo
Ja, maar dan rijden we heen en weer of we logeren ergens andersquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt dat het niet mogelijk is.
Oh, dat boeren kunnen feesten geloof ik wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het ook, maar boeren kunnen gezelliger feesten dan westerlingenDie slaan elkaar namelijk niet de hersens in en is het gewoon serieus zo gezellig dat je je kids gerust kunt meenemen
kokkerel zequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
die automaat hier is ranzig en de bezorgbeer vindt mijn accountant niet goed denk ik!
Vind het goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan rijden we heen en weer of we logeren ergens anders
Nee man, veel tofferquote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een soort megaschuurfeest lijkt het me![]()
ik leef altijd heel erg van feestje naar feestje
Joahquote:
ik heb ook zin in bezorg eten ipv diepvriespizzaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
die automaat hier is ranzig en de bezorgbeer vindt mijn accountant niet goed denk ik!
Opties genoegquote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan rijden we heen en weer of we logeren ergens anders
Da's super van je!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar de bewonersraadsvergadering en ik denk dat ik ga zeggen dat ik ga stoppen. Wordt anders veel te veel voor me die maandagen
Succesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar de bewonersraadsvergadering en ik denk dat ik ga zeggen dat ik ga stoppen. Wordt anders veel te veel voor me die maandagen
Moek even kijken wat er speelt en welke dagen het nu zijn dit jaar en dan even overleggenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind het goed.
Lijkt me tof!
Op welke dag was je van plan?
Moet trouwens wel voor 1 juni, daarna worden de kaarten duurder.
Bis Later Bosquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik haal kaarten voor het hele weekendquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind het goed.
Lijkt me tof!
Op welke dag was je van plan?
Moet trouwens wel voor 1 juni, daarna worden de kaarten duurder.
hehequote:
omdat ik dus ook al een eigen lease auto heb.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet mogen? Mijn moeder heeft 3 lease auto's gehad toen ze net begon op der nieuwe werk, omdat ze telkens die van een andere collega eerst moest uitrijden tot ze der eigen kreeg.
Bij je baas over het ranzige automaatquote:
Kee.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]
Moek even kijken wat er speelt en welke dagen het nu zijn dit jaar en dan even overleggen
Succes!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat als je daar een meet wil doen dat het dan het beste op de Zaterdag kan doenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]
Moek even kijken wat er speelt en welke dagen het nu zijn dit jaar en dan even overleggen
Eerst maar eens zien hoe serieus mensen zijn toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat als je daar een meet wil doen dat het dan het beste op de Zaterdag kan doen
en over het niet krijgen van zakgeld van mevrouw M?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij je baas over het ranzige automaat![]()
Dat zeker en voor zo ver ik weet ben ik er elke dagquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe serieus mensen zijn toch?
Moet jij woensdag werken?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
te verIk dien het wel per post in!
wat voor soort bands komen daar eigenlijk? Ik zie alleen n hele hoop jovink en normaal voor me in mn hoofdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat als je daar een meet wil doen dat het dan het beste op de Zaterdag kan doen
Bij mevrouw Mquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
en over het niet krijgen van zakgeld van mevrouw M?
Kijk maar op de site van de ZCquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor soort bands komen daar eigenlijk? Ik zie alleen n hele hoop jovink en normaal voor me in mn hoofd
Van metal tot pop, echt van allesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor soort bands komen daar eigenlijk? Ik zie alleen n hele hoop jovink en normaal voor me in mn hoofd
Lijkt mij wel leuk, en de kaarten zijn niet zo gek duur zag ikquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe serieus mensen zijn toch?
Nee, 20 euroquote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, en de kaarten zijn niet zo gek duur zag ik
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef Myraela het volgende:
Vul ik een sollicitatie in, zit ik serieus te twijfelen of mijn 3de naam Herlena, of Helena is. Wat een faal, je eigen naam niet weten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, en de kaarten zijn niet zo gek duur zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |