Dan bakken ze toch cake?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een probleem.
Mijn brood is op en de erwtensoep heb ik pas rond kwart voor 10.
Chocola uit een automaat? Of de bezorgbeer?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een probleem.
Mijn brood is op en de erwtensoep heb ik pas rond kwart voor 10.
reserveer n plek op n camping oid in de buurt, en ga dan vrienden regelen die met je mee willenquote:
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
reserveer n plek op n camping oid in de buurt, en ga dan vrienden regelen die met je mee willener wil vast wel iemand als je concrete plannen hebt
bier gooienquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Wat is er leuk aan ZC? Klinkt heel erg boers.
Iddquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idddat hele zurige, love it
wist niet dat de zc ook n camping hadquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoor
Of we crossen heen en weer of gaan in een B&B in de buurtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naar die laatste wil PGR ook mee dus dat wordt wel hier nog een beetje overleggen als er een aantal willen slapen
Is het ook, maar boeren kunnen gezelliger feesten dan westerlingenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Wat is er leuk aan ZC? Klinkt heel erg boers.
Mee met mij enzo?quote:
met zn allen naar de zcquote:
Daar ga ik NIET op de camping staanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoor
Limburgsequote:
Het is ook meer omdat mijn ouders nog niet weg zijn bij het beginquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of we crossen heen en weer of gaan in een B&B in de buurt
[..]
Is het ook, maar boeren kunnen gezelliger feesten dan westerlingenDie slaan elkaar namelijk niet de hersens in en is het gewoon serieus zo gezellig dat je je kids gerust kunt meenemen
Ja, gezelligquote:
die automaat hier is ranzig en de bezorgbeer vindt mijn accountant niet goed denk ik!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Chocola uit een automaat? Of de bezorgbeer?![]()
je leest niet goed otoboyquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt net dat het niet mogelijk is.
Hoezo zou dat niet mogen? Mijn moeder heeft 3 lease auto's gehad toen ze net begon op der nieuwe werk, omdat ze telkens die van een andere collega eerst moest uitrijden tot ze der eigen kreeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iddheeerlijk
heb btw nog een mogelijkheid voor de leaseauto
Schijnt dat een leaseauto gedurende een lease periode niet mag wisselen van eigenaar. Dit morgen even navragen bij mn lease maatschappij
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ga ik NIET op de camping staan
Ik weet nog niet helemaal wat hier de mogelijkheden thuis zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt dat het niet mogelijk is.
een soort megaschuurfeest lijkt het mequote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, gezellig![]()
De ZC is serieus zo gezellig
Zwarte Cross meetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook meer omdat mijn ouders nog niet weg zijn bij het beginmaar eerst maar eens zien wie en hoeveel en zo
Ja, maar dan rijden we heen en weer of we logeren ergens andersquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt dat het niet mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |