Ik was ook al helemaal verbaasdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3x??![]()
Konijnen zeg![]()
Sterkte en succes dan maar meis![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh!Dat ik me had omgekleed, en dat is zegmaar voor de wasmachine, want de wasmachines staan in de kamer met mijn kleren. En daar kwam zo'n lekkere warme lucht vanaf.
En dat zei ik tegen mijn moeder.
Ik vind tampons niet zo fijnquote:
Absorbeert goedquote:
Nee joh, want al die onderzoeken achter elkaar is juist zo vermoeiendquote:Op maandag 21 maart 2011 18:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was ook al helemaal verbaasd
Kan dat niet op een dag of achter elkaar ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 19:00:13 ]
ik zorg gewoon dat ik zo min mogelijk ongesteld word, ongesteldheidquote:
En ik maandverband nietquote:
Ik heb er weleens omgestoten wijn mee opgeruimd omdat de keuken 2 trappen af was en het bijna mijn tapijt raaktequote:[..]
Absorbeert goed![]()
De laatste keer was begin februari...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zorg gewoon dat ik zo min mogelijk ongesteld word, ongesteldheid
2 opties gekregen. Allebei niet fijn.. Meer info: PM of msnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef friemelaar het volgende:
Groeterts![]()
[..]
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het gegaan vandaag ?
hmm testje?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De laatste keer was begin februari...
Je zou denken dat ik wel weer eens aan de beurt zou zijn......
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh, want al die onderzoeken achter elkaar is juist zo vermoeiendJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijpo'sIk al bijna 3 jaar niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zorg gewoon dat ik zo min mogelijk ongesteld word, ongesteldheid
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
Nee, want ik weet niet wanneer ik mijn eerste 'hoodie' droegquote:
Och ootootje.... heb ik toch een verhaal voor je......quote:
Vreemd hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De laatste keer was begin februari...
Je zou denken dat ik wel weer eens aan de beurt zou zijn......
lekker! ik al n half jaar niet meer, en die ene keer was omdat ik twee dagen mn pil was vergetenquote:
Ik vind dat van jouquote:Op maandag 21 maart 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind jou ook zo lief... jij knuffelt als de beste![]()
Hey Summerquote:
quote:
Doe maar PM, ik ben niet thuis .....quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 opties gekregen. Allebei niet fijn.. Meer info: PM of msn
Ik had vroeger de prikpil, ideaalquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Lijpo's
[..]
Ik al bijna 3 jaar niet meer
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Och ootootje.... heb ik toch een verhaal voor je......
Een collega had zo'n mini gekocht als op jouw avatar.....
Vrijdag opgehaald, leuk autootje joh![]()
Zaterdag ineens een klap, distibutie riem / ketting gebroken, nu is de motor total loss
Nu heb je weer een heerlijke blinkende keukenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Summer
Ja kapot johheb de keuken gesopt vandaag
Wat een klus is dat
Maar goed wel weer eer van je werk![]()
[..]
![]()
Neuj johquote:
Op 1 keukenkastje naquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nu heb je weer een heerlijke blinkende keuken
ik gebruik niet eens de pilquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker! ik al n half jaar niet meer, en die ene keer was omdat ik twee dagen mn pil was vergeten
Mirenaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had vroeger de prikpil, ideaal
Tot je last krijgt van vreselijke bijwerkingen en je niet zomaar even kunt stoppenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had vroeger de prikpil, ideaal
hoe kan je het zeggen. Als ik me niet elke ochtend voorstel weet je niet eens wie ik ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik gebruik niet eens de pil
Daar ben ik veel te vergeetachtig voor
moet zeggen dat ik ook iedere maand wel n dag achterloop hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe kan je het zeggen. Als ik me niet elke ochtend voorstel weet je niet eens wie ik ben.
Donequote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe maar PM, ik ben niet thuis .....
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Net als in die ene film zeker
![]()
Fijn zegquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuj johik heb een cyclus van anderhalve maand
Spiraaltjes vind ik engquote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Mirena
wie bent u?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe kan je het zeggen. Als ik me niet elke ochtend voorstel weet je niet eens wie ik ben.
Ik ook, ik kan niet eens onthouden hoe mijn zusje eruit ziet als ik nu de kamer uitloop. Laat staan dat ik elke dag moet onthouden dat ik de pil moet nemenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Mirena
Geen last van gehad (bijwerkingen)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot je last krijgt van vreselijke bijwerkingen en je niet zomaar even kunt stoppenEn ja, dat gebeurd redelijk vaak... Bovendien vind ik het nogal ongezond klinken, niet meer ongesteld zijn
maar dat ligt aan mij
![]()
Het liefst gebruik ik nietsquote:
quote:
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...quote:
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst gebruik ik nietsDaar voel ik me zoveel beter bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |