Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wil, ik wil, ik wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pulp, Rise Against, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello, Chemical Brothers...
Poeh, dat zuigtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook niet fijn.
Ook leuk voor mij ik moet donderdag ook een onderzoek doen. Bloed prikken, bloed druk en HartFilmpje. Mag daarvoor niks eten vanaf 23.00 de avond ervoor. Onderzoek begint om 10.30
....
Ik wil niets meer horen over llquote:
He, douchen kan prima op LLquote:
fix jezelf een partycrew en je bent klaar om te gaanquote:
dan pleeg ik een aanslag.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
en stiekem hoop ik als iets gaafs als pendulum, the prodigy of rammstein op ll
Thanksquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pulp, Rise Against, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello en Chemical Brothers....
Ik zie hetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met zijn "alleen" ???
Typefoutje Trev??
Ik zou er ook wel eens heen willen, lijkt me echt vet, je hebt ook een festival-trein er naar toe, 24/7 keihard feestenquote:
Niemand wilquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fix jezelf een partycrew en je bent klaar om te gaan
Gaat inderdaad prima hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, douchen kan prima op LLMoejje 's avonds laat gaan of 's ochtends vroeg
dan bel ik je en mag je meegenietenquote:
Ik heb Rammstein en The Prodigy op LL gezienquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
en stiekem hoop ik als iets gaafs als pendulum, the prodigy of rammstein op ll
I know right. Helemaal los.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eens heen willen, lijkt me echt vet, je hebt ook een festival-trein er naar toe, 24/7 keihard feesten
Liefje, ga je mee naar Ribs en Blues? Of De ZC?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, dat zuigt
[..]
Ik wil niets meer horen over ll
ja idd die zijn allemaal al ns geweest.. maakt de kans op terugkomst miss wel kleinerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Rammstein en The Prodigy op LL gezienMaar ik hoop met je mee op gave acts
![]()
Toppunt van vriendloosheidquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
Whahaha Bos, wat doe jij wel niet met die Sims
Ik wil ook naar ZCquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, ga je mee naar Ribs en Blues? Of De ZC?
Rammstein was 97quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd die zijn allemaal al ns geweest.. maakt de kans op terugkomst miss wel kleiner
Dan ga jequote:
Naar die laatste wil PGR ook mee dus dat wordt wel hier nog een beetje overleggen als er een aantal willen slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, ga je mee naar Ribs en Blues? Of De ZC?
Dan bakken ze toch cake?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een probleem.
Mijn brood is op en de erwtensoep heb ik pas rond kwart voor 10.
Chocola uit een automaat? Of de bezorgbeer?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een probleem.
Mijn brood is op en de erwtensoep heb ik pas rond kwart voor 10.
reserveer n plek op n camping oid in de buurt, en ga dan vrienden regelen die met je mee willenquote:
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
reserveer n plek op n camping oid in de buurt, en ga dan vrienden regelen die met je mee willener wil vast wel iemand als je concrete plannen hebt
bier gooienquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Wat is er leuk aan ZC? Klinkt heel erg boers.
Iddquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idddat hele zurige, love it
wist niet dat de zc ook n camping hadquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoor
Of we crossen heen en weer of gaan in een B&B in de buurtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naar die laatste wil PGR ook mee dus dat wordt wel hier nog een beetje overleggen als er een aantal willen slapen
Is het ook, maar boeren kunnen gezelliger feesten dan westerlingenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Wat is er leuk aan ZC? Klinkt heel erg boers.
Mee met mij enzo?quote:
met zn allen naar de zcquote:
Daar ga ik NIET op de camping staanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewone campingkaarten zijn er ook nog wel hoor
Limburgsequote:
Het is ook meer omdat mijn ouders nog niet weg zijn bij het beginquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of we crossen heen en weer of gaan in een B&B in de buurt
[..]
Is het ook, maar boeren kunnen gezelliger feesten dan westerlingenDie slaan elkaar namelijk niet de hersens in en is het gewoon serieus zo gezellig dat je je kids gerust kunt meenemen
Ja, gezelligquote:
die automaat hier is ranzig en de bezorgbeer vindt mijn accountant niet goed denk ik!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Chocola uit een automaat? Of de bezorgbeer?![]()
je leest niet goed otoboyquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt net dat het niet mogelijk is.
Hoezo zou dat niet mogen? Mijn moeder heeft 3 lease auto's gehad toen ze net begon op der nieuwe werk, omdat ze telkens die van een andere collega eerst moest uitrijden tot ze der eigen kreeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iddheeerlijk
heb btw nog een mogelijkheid voor de leaseauto
Schijnt dat een leaseauto gedurende een lease periode niet mag wisselen van eigenaar. Dit morgen even navragen bij mn lease maatschappij
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ga ik NIET op de camping staan
Ik weet nog niet helemaal wat hier de mogelijkheden thuis zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt dat het niet mogelijk is.
een soort megaschuurfeest lijkt het mequote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, gezellig![]()
De ZC is serieus zo gezellig
Zwarte Cross meetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook meer omdat mijn ouders nog niet weg zijn bij het beginmaar eerst maar eens zien wie en hoeveel en zo
Ja, maar dan rijden we heen en weer of we logeren ergens andersquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar trev zegt dat het niet mogelijk is.
Oh, dat boeren kunnen feesten geloof ik wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het ook, maar boeren kunnen gezelliger feesten dan westerlingenDie slaan elkaar namelijk niet de hersens in en is het gewoon serieus zo gezellig dat je je kids gerust kunt meenemen
kokkerel zequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
die automaat hier is ranzig en de bezorgbeer vindt mijn accountant niet goed denk ik!
Vind het goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan rijden we heen en weer of we logeren ergens anders
Nee man, veel tofferquote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een soort megaschuurfeest lijkt het me![]()
ik leef altijd heel erg van feestje naar feestje
Joahquote:
ik heb ook zin in bezorg eten ipv diepvriespizzaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
die automaat hier is ranzig en de bezorgbeer vindt mijn accountant niet goed denk ik!
Opties genoegquote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan rijden we heen en weer of we logeren ergens anders
Da's super van je!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar de bewonersraadsvergadering en ik denk dat ik ga zeggen dat ik ga stoppen. Wordt anders veel te veel voor me die maandagen
Succesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar de bewonersraadsvergadering en ik denk dat ik ga zeggen dat ik ga stoppen. Wordt anders veel te veel voor me die maandagen
Moek even kijken wat er speelt en welke dagen het nu zijn dit jaar en dan even overleggenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind het goed.
Lijkt me tof!
Op welke dag was je van plan?
Moet trouwens wel voor 1 juni, daarna worden de kaarten duurder.
Bis Later Bosquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik haal kaarten voor het hele weekendquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind het goed.
Lijkt me tof!
Op welke dag was je van plan?
Moet trouwens wel voor 1 juni, daarna worden de kaarten duurder.
hehequote:
omdat ik dus ook al een eigen lease auto heb.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet mogen? Mijn moeder heeft 3 lease auto's gehad toen ze net begon op der nieuwe werk, omdat ze telkens die van een andere collega eerst moest uitrijden tot ze der eigen kreeg.
Bij je baas over het ranzige automaatquote:
Kee.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]
Moek even kijken wat er speelt en welke dagen het nu zijn dit jaar en dan even overleggen
Succes!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat als je daar een meet wil doen dat het dan het beste op de Zaterdag kan doenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]
Moek even kijken wat er speelt en welke dagen het nu zijn dit jaar en dan even overleggen
Eerst maar eens zien hoe serieus mensen zijn toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat als je daar een meet wil doen dat het dan het beste op de Zaterdag kan doen
en over het niet krijgen van zakgeld van mevrouw M?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij je baas over het ranzige automaat![]()
Dat zeker en voor zo ver ik weet ben ik er elke dagquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe serieus mensen zijn toch?
Moet jij woensdag werken?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
te verIk dien het wel per post in!
wat voor soort bands komen daar eigenlijk? Ik zie alleen n hele hoop jovink en normaal voor me in mn hoofdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat als je daar een meet wil doen dat het dan het beste op de Zaterdag kan doen
Bij mevrouw Mquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
en over het niet krijgen van zakgeld van mevrouw M?
Kijk maar op de site van de ZCquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor soort bands komen daar eigenlijk? Ik zie alleen n hele hoop jovink en normaal voor me in mn hoofd
Van metal tot pop, echt van allesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor soort bands komen daar eigenlijk? Ik zie alleen n hele hoop jovink en normaal voor me in mn hoofd
Lijkt mij wel leuk, en de kaarten zijn niet zo gek duur zag ikquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe serieus mensen zijn toch?
Nee, 20 euroquote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, en de kaarten zijn niet zo gek duur zag ik
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef Myraela het volgende:
Vul ik een sollicitatie in, zit ik serieus te twijfelen of mijn 3de naam Herlena, of Helena is. Wat een faal, je eigen naam niet weten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, zoiets http://www.zwartecross.nl/tickets/quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 20 euroEn 40 voor 3 dagen
En slapen mag bij mij, als we daar niets vinden
De sfeer is er ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je 3 dagen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 20 euroEn 40 voor 3 dagen
En slapen mag bij mij, als we daar niets vinden
Owquote:
Ik heul met mezelfquote:
Nee, dat vind ik zelf wat te veel van het goedequote:Op maandag 21 maart 2011 18:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je 3 dagen?
Of weet je nog niet?
Dus grote kans van weer de zaterdag?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heul met mezelf![]()
[..]
Nee, dat vind ik zelf wat te veel van het goede
Denk het wel, al zie ik echt toffe bandsquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus grote kans van weer de zaterdag?
Ik zat meer naar Normaal te kijken, Boh Foi Toch, Sepultura, Tim Knol, black crows en Helloweenquote:
Dat had ik die andere limbo ook al gezegdquote:
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn al bekent welke bands er dan spelenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het wel, al zie ik echt toffe bandsDus ligt eraan wanneer die spelen
Wanneer komnen KOL en FF?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Coldplay, Kings of Leon en The Foo Fighters kom op PinkPop
Foo fightersquote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Coldplay, Kings of Leon en The Foo Fighters kom op PinkPop
ik vind het altijd wel leuk, vooral als 'ie zo in je wond blijft plakken, en dat je 'm er echt uit moet scheuren zodat het wondje weer totaal open gaat en je er geen kut aan hebt omdat je er dus weer een nieuwe op moet plakkenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
Beuhh pleister eraf halenvind ik altijd zo vies
Je kunt wondjes beter gewoon zonder pleister doen, dan helen ze snellerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk, vooral als 'ie zo in je wond blijft plakken, en dat je 'm er echt uit moet scheuren zodat het wondje weer totaal open gaat en je er geen kut aan hebt omdat je er dus weer een nieuwe op moet plakken
Pleisters vind ik sowieso al vies.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
Beuhh pleister eraf halenvind ik altijd zo vies
ik heb dus ook eigenlijk nooit pleistersquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt wondjes beter gewoon zonder pleister doen, dan helen ze sneller
jaquote:
Ik heb hele coole met vissen en vlindersquote:
Ja nou dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk, vooral als 'ie zo in je wond blijft plakken, en dat je 'm er echt uit moet scheuren zodat het wondje weer totaal open gaat en je er geen kut aan hebt omdat je er dus weer een nieuwe op moet plakken
Gisteren was ik bij iemand die had Dora pleisters. Dora.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hele coole met vissen en vlinders
Oeh oeh oeh, Monster Magnetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Muziek ZC:
http://www.zwartecross.nl/muziek/
En op zaterdag
http://www.zwartecross.nl/muziek/?show=day&day=za
En rechts kan je per dag zien wie er optreedquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Muziek ZC:
En op zaterdag
Hey Zomersvogeltjequote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef summer2bird het volgende:
Hey Trev, had nog geen hoi tegen jou gezegd.
Dussss.... hoi![]()
Ik ook met beestjes en met bloemetjesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hele coole met vissen en vlinders
Weet je hoe irritantquote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren was ik bij iemand die had Dora pleisters. Dora.
Hahahhaha, Sepultura komt naar de ZCquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Muziek ZC:
En op zaterdag
ze weet helemaal niks zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe irritantIk moest oppassen op kids die dat graag keken, man ik was echt helemaal klaar met dat stomme mokkel
![]()
Jawel, ze zijn weer bij elkaarquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hahahhaha, Sepultursa komt naar de ZC![]()
![]()
![]()
Heb ooit nog met Max gestapt in E'hoven (zl zit Max er niet meer bij natuurlijk, en igor geloof ik ook niet)
Die eerste zijn ook echt goedquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Joysa het volgende:
Mooi Wark & Rowwen heze. Alleen al voor die 2 zou ik gaan![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook met beestjes en met bloemetjesIk maakte de blits bij de meiden van Symph
![]()
Ik moet echt lachen als ik dat zie.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe irritantIk moest oppassen op kids die dat graag keken, man ik was echt helemaal klaar met dat stomme mokkel
![]()
En die achterlijke Engelse lesjes tussendoor en die stemmetjes en liedjes en gewoon allesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze weet helemaal niks zelfmet dr stomme vragen altijd
Een met een doorsnede van 3cm is vrij onhandig zonder pleisterquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt wondjes beter gewoon zonder pleister doen, dan helen ze sneller
Dora is idd rete-irritant jaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Nou vooral de "je gaat naar de hair dresser en daar cut je je haar" vonden de dames hilarischquote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen als ik dat zie.Zwieber, niet stelen!
mijn stagekids mogen dat niet kijken van mequote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En die achterlijke Engelse lesjes tussendoor en die stemmetjes en liedjes en gewoon allesLeuk voor kindjes, echt niet tof als je volwassen bent
![]()
Jaquote:
Ja, dat ben ik met je eensquote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een met een doorsnede van 3cm is vrij onhandig zonder pleister
ECHT??quote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn weer bij elkaarEn ik vind hun ook al zo slecht live
![]()
Ik snap datquote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn stagekids mogen dat niet kijken van menet als spongebob.. ook echt vreselijk
ik vind het wonderteam cutequote:
waar zit die arts dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Muck het volgende:
sodeknetters, ik ben morgen dik een uur onderweg naar de keuringsarts
En overmorgen weer
wtf is dat voor onzin?
Nou wel mijn muziekquote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ECHT??![]()
![]()
Mijn muziek het ook niet hoor
Mag ik mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
Ja, dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef Myraela het volgende:
Zo'n plaatje met alleen gras, 1 boom en een kasteel. "Zien jullie het kasteel?" "JA DAAR!!!!!" "Misschien moeten we het kasteel roepen!" "NEEE! HET IS DAAR!" "Kasteeeeeel" "Rotmens, het is gewoon daar!"
Kinderenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het wonderteam cutemaar dit vinden ze dan weer saaaaaai
Ja, blue's cluesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef Myraela het volgende:
Zo'n plaatje met alleen gras, 1 boom en een kasteel. "Zien jullie het kasteel?" "JA DAAR!!!!!" "Misschien moeten we het kasteel roepen!" "NEEE! HET IS DAAR!" "Kasteeeeeel" "Rotmens, het is gewoon daar!"
Ik wil heel veel chocola en mensen slaan, mag ik?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag ik mee?
kan wel een warme douche gebruiken
iddquote:
Ja hoor, jij mag wel meequote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag ik mee?
kan wel een warme douche gebruiken
ik heb chocola, eneehm slaanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil heel veel chocola en mensen slaan, mag ik?
Jij welquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze snappen het gewoon nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iddin plaats van dat ze gewoon ff meewerken
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb chocola, eneehm slaan![]()
Dat slaan klinkt wel goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je 2x?? Wat stom..quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Muck het volgende:
sodeknetters, ik ben morgen dik een uur onderweg naar de keuringsarts
En overmorgen weer
wtf is dat voor onzin?
In zeistquote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
waar zit die arts dan?
[..]
Nou wel mijn muziekVroeger grijs gedraaid op de middelbare school
Maar live zijn ze gewoon kut
Ik kom d'r anquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb chocola, eneehm slaan![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel
Doe maar de mensen van het UWV
voor Muck
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik wacht je komst ( haha komenquote:
Als ik in Rotterdam ben dan sla ik je wel jaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat slaan klinkt wel goed.Hoewel, ik hoef niet zelf te slaan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
In zeist
Met de auto kost met dat nog geen half uurtje
nu moet ik met de bus naar utrecht en vanaf daar naar zeist
Haiquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie zijn lekker op dreef vandaag
Ik heb heul weinig gepost en heel veel gesoptquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie zijn lekker op dreef vandaag
Ik ken eigenlijk alleen Arisequote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
waar zit die arts dan?
[..]
Nou wel mijn muziekVroeger grijs gedraaid op de middelbare school
Maar live zijn ze gewoon kut
liefquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel
Doe maar de mensen van het UWV
voor Muck
drie keer zelfsquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je 2x?? Wat stom..![]()
En waar moet je helemaal heen dan??
Ik ga wel klanten meppen morgenquote:
Jou geef ik kusjesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja halloo je wou toch slaan? Moet je geen kusjes uit gaan delen
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wacht je komst ( haha komen) af
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik vraag aan mijn moeder of ze weer zit te posten, zegt ze helemaal blij, "Ja! Ik kan ook al quoten, goed he!?"
uhuhquote:
Welke wasmachine?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet nog steeds aan die keer denken met de wasmachine![]()
Jijquote:
Mijn broek werd roodquote:
Da's rotquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
In zeist
Met de auto kost met dat nog geen half uurtje
nu moet ik met de bus naar utrecht en vanaf daar naar zeist
Doen hoor... Je gaat ook niet voor niets naar zo'n artsquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef Muck het volgende:
[..]
uhuh
wie bedenkt zoiets?
ik geef ook wel aan dat ik het niet echt tof vind hoor
Friemelquote:
Maandverbandje wil helpenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn broek werd rood
Ooh dat klinkt als iets anders
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen hoor... Je gaat ook niet voor niets naar zo'n arts
[..]
3x??quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
[..]
[..]
drie keer zelfs
morgen psychologisch onderzoek
woensdag bedrijfsarts en werkdeskundige...
Oh!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat was op Skype.
Geen idee precies meer
Ik was ook al helemaal verbaasdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3x??![]()
Konijnen zeg![]()
Sterkte en succes dan maar meis![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh!Dat ik me had omgekleed, en dat is zegmaar voor de wasmachine, want de wasmachines staan in de kamer met mijn kleren. En daar kwam zo'n lekkere warme lucht vanaf.
En dat zei ik tegen mijn moeder.
Ik vind tampons niet zo fijnquote:
Absorbeert goedquote:
Nee joh, want al die onderzoeken achter elkaar is juist zo vermoeiendquote:Op maandag 21 maart 2011 18:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was ook al helemaal verbaasd
Kan dat niet op een dag of achter elkaar ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 19:00:13 ]
ik zorg gewoon dat ik zo min mogelijk ongesteld word, ongesteldheidquote:
En ik maandverband nietquote:
Ik heb er weleens omgestoten wijn mee opgeruimd omdat de keuken 2 trappen af was en het bijna mijn tapijt raaktequote:[..]
Absorbeert goed![]()
De laatste keer was begin februari...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zorg gewoon dat ik zo min mogelijk ongesteld word, ongesteldheid
2 opties gekregen. Allebei niet fijn.. Meer info: PM of msnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef friemelaar het volgende:
Groeterts![]()
[..]
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het gegaan vandaag ?
hmm testje?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De laatste keer was begin februari...
Je zou denken dat ik wel weer eens aan de beurt zou zijn......
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh, want al die onderzoeken achter elkaar is juist zo vermoeiendJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijpo'sIk al bijna 3 jaar niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zorg gewoon dat ik zo min mogelijk ongesteld word, ongesteldheid
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
Nee, want ik weet niet wanneer ik mijn eerste 'hoodie' droegquote:
Och ootootje.... heb ik toch een verhaal voor je......quote:
Vreemd hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De laatste keer was begin februari...
Je zou denken dat ik wel weer eens aan de beurt zou zijn......
lekker! ik al n half jaar niet meer, en die ene keer was omdat ik twee dagen mn pil was vergetenquote:
Ik vind dat van jouquote:Op maandag 21 maart 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind jou ook zo lief... jij knuffelt als de beste![]()
Hey Summerquote:
quote:
Doe maar PM, ik ben niet thuis .....quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 opties gekregen. Allebei niet fijn.. Meer info: PM of msn
Ik had vroeger de prikpil, ideaalquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Lijpo's
[..]
Ik al bijna 3 jaar niet meer
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Och ootootje.... heb ik toch een verhaal voor je......
Een collega had zo'n mini gekocht als op jouw avatar.....
Vrijdag opgehaald, leuk autootje joh![]()
Zaterdag ineens een klap, distibutie riem / ketting gebroken, nu is de motor total loss
Nu heb je weer een heerlijke blinkende keukenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Summer
Ja kapot johheb de keuken gesopt vandaag
Wat een klus is dat
Maar goed wel weer eer van je werk![]()
[..]
![]()
Neuj johquote:
Op 1 keukenkastje naquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nu heb je weer een heerlijke blinkende keuken
ik gebruik niet eens de pilquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker! ik al n half jaar niet meer, en die ene keer was omdat ik twee dagen mn pil was vergeten
Mirenaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had vroeger de prikpil, ideaal
Tot je last krijgt van vreselijke bijwerkingen en je niet zomaar even kunt stoppenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had vroeger de prikpil, ideaal
hoe kan je het zeggen. Als ik me niet elke ochtend voorstel weet je niet eens wie ik ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik gebruik niet eens de pil
Daar ben ik veel te vergeetachtig voor
moet zeggen dat ik ook iedere maand wel n dag achterloop hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe kan je het zeggen. Als ik me niet elke ochtend voorstel weet je niet eens wie ik ben.
Donequote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe maar PM, ik ben niet thuis .....
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Net als in die ene film zeker
![]()
Fijn zegquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuj johik heb een cyclus van anderhalve maand
Spiraaltjes vind ik engquote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Mirena
wie bent u?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe kan je het zeggen. Als ik me niet elke ochtend voorstel weet je niet eens wie ik ben.
Ik ook, ik kan niet eens onthouden hoe mijn zusje eruit ziet als ik nu de kamer uitloop. Laat staan dat ik elke dag moet onthouden dat ik de pil moet nemenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Mirena
Geen last van gehad (bijwerkingen)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot je last krijgt van vreselijke bijwerkingen en je niet zomaar even kunt stoppenEn ja, dat gebeurd redelijk vaak... Bovendien vind ik het nogal ongezond klinken, niet meer ongesteld zijn
maar dat ligt aan mij
![]()
Het liefst gebruik ik nietsquote:
quote:
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...quote:
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst gebruik ik nietsDaar voel ik me zoveel beter bij
Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen last van gehad (bijwerkingen)
En nee, dat is dus niet ongezond kennelijk
Ik reageerde alleen zo omdat ik dacht dat je de user op fok bedoelde.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...
Maar ik ben denk ik 1 van de vele die zulke heftige bijwerkingen heb gehad
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Van kapotte knieën naar spiraaltjes, het kan allemaal in KSC
Oeiquote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellen
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjesquote:
Condoom?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjes
KnieënSpiraaltjesChat is dit toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ook niet, maar dat is niet echt een optiequote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst gebruik ik nietsDaar voel ik me zoveel beter bij
He bahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het enige voordeel was idd dat je niet meer ongesteld werd ja...
Maar ik ben denk ik 1 van de vele die zulke heftige bijwerkingen heb gehad
Goed he?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is echt klotequote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriendin van me wel, en die is nu (ruim 8 jaar later) nog steeds aan het herstellen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen zo omdat ik dacht dat je de user op fok bedoelde.Te laat een gesprek instappen kan ook
Dan moet je rubbertjes gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben alleen te bang op per ongelukke kindjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha is er echt een user met de naam Mirena?
[..]
En als je met de pil er last van hebt, dan stop je en is het redelijk snel uit je systeem, dat is bij de prikpil wel andersquote:
Volgens mij wel, maar ik kan soberso geen namen onthouden. (heeft mij 3 jaar gekost om de naam van mijn therapeute te onthouden, ga ik elke 2 weken heenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je rubbertjes gebruiken
Ja maar dan is er nog steeds een kans op per ongelukke kindjesquote:
Niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is niet echt een optie
[..]
He bah
Ik heb echt helemaal nergens last van, maar uit het mirena-topic weet ik dat het inderdaad ook anders kan
[..]
Goed he?
[..]
Dat is echt klote
Ja, dat is er volgens mij altijd welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan is er nog steeds een kans op per ongelukke kindjes
Vertel over jou ongesteldheid.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, ik kom later nog weleens kijken dan
Ja precies, dat snap ik welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eensch, maar J vind zich nog een beetje te jong om zich te laten helpen
Hehe warhoofdjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik kan soberso geen namen onthouden. (heeft mij 3 jaar gekost om de naam van mijn therapeute te onthouden, ga ik elke 2 weken heen)
Ja maar je verkleind die kans aanzienlijk als je ze gebruiktquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan is er nog steeds een kans op per ongelukke kindjes
Ben je niet aan de prikpil?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kopje koffie? Flesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Logischquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eensch, maar J vind zich nog een beetje te jong om zich te laten helpen
Ze stinken, voelen eng aan, is gedoe, stomme onderbreking, ik ben altijd alles kwijt dus met ze dan zoeken....quote:
Deze dacht ik:quote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je rubbertjes gebruiken
Oepsquote:
Neeee, kom terugquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
De pil en condoom is voor mijn gevoel het bestequote:Op maandag 21 maart 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dat is er volgens mij altijd wel
Voor mij ook..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De pil en condoom is voor mijn gevoel het beste
Volgens mij ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De pil en condoom is voor mijn gevoel het beste
Sorry?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij ook..
Zie Sander en Koen
Nou gatver zegquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Ongesteldheid is smerig. Bloedklodders
Ja, dat geloof ik ook welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Al heb ik het idee dat Mirena ook aardig betrouwbaar is (want: hormonen+spiraaltje)
Ieh bah gadver dat klinkt best zombie'achtigquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Zonder ongesteldheid geen kindjesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef friemelaar het volgende:
tot later lievertjes, en als je het echt niet meer weet, asperientjes zijn ook een prima voorbehoedsmiddel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vrijt toch niet man
![]()
Tot strakjes
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zoals kleine Trev al eens zei: Daar hebben wij geen last van het Paquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |