Van metal tot pop, echt van allesquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor soort bands komen daar eigenlijk? Ik zie alleen n hele hoop jovink en normaal voor me in mn hoofd
Lijkt mij wel leuk, en de kaarten zijn niet zo gek duur zag ikquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe serieus mensen zijn toch?
Nee, 20 euroquote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, en de kaarten zijn niet zo gek duur zag ik
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef Myraela het volgende:
Vul ik een sollicitatie in, zit ik serieus te twijfelen of mijn 3de naam Herlena, of Helena is. Wat een faal, je eigen naam niet weten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, zoiets http://www.zwartecross.nl/tickets/quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 20 euroEn 40 voor 3 dagen
En slapen mag bij mij, als we daar niets vinden
De sfeer is er ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je 3 dagen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 20 euroEn 40 voor 3 dagen
En slapen mag bij mij, als we daar niets vinden
Owquote:
Ik heul met mezelfquote:
Nee, dat vind ik zelf wat te veel van het goedequote:Op maandag 21 maart 2011 18:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je 3 dagen?
Of weet je nog niet?
Dus grote kans van weer de zaterdag?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heul met mezelf![]()
[..]
Nee, dat vind ik zelf wat te veel van het goede
Denk het wel, al zie ik echt toffe bandsquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus grote kans van weer de zaterdag?
Ik zat meer naar Normaal te kijken, Boh Foi Toch, Sepultura, Tim Knol, black crows en Helloweenquote:
Dat had ik die andere limbo ook al gezegdquote:
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn al bekent welke bands er dan spelenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het wel, al zie ik echt toffe bandsDus ligt eraan wanneer die spelen
Wanneer komnen KOL en FF?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Coldplay, Kings of Leon en The Foo Fighters kom op PinkPop
Foo fightersquote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Coldplay, Kings of Leon en The Foo Fighters kom op PinkPop
ik vind het altijd wel leuk, vooral als 'ie zo in je wond blijft plakken, en dat je 'm er echt uit moet scheuren zodat het wondje weer totaal open gaat en je er geen kut aan hebt omdat je er dus weer een nieuwe op moet plakkenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
Beuhh pleister eraf halenvind ik altijd zo vies
Je kunt wondjes beter gewoon zonder pleister doen, dan helen ze snellerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk, vooral als 'ie zo in je wond blijft plakken, en dat je 'm er echt uit moet scheuren zodat het wondje weer totaal open gaat en je er geen kut aan hebt omdat je er dus weer een nieuwe op moet plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |