Logischquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eensch, maar J vind zich nog een beetje te jong om zich te laten helpen
Ze stinken, voelen eng aan, is gedoe, stomme onderbreking, ik ben altijd alles kwijt dus met ze dan zoeken....quote:
Deze dacht ik:quote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha is er echt een user met de naam Mirena?
[..]
Dan moet je rubbertjes gebruiken
Oepsquote:
Neeee, kom terugquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, ik kom later nog weleens kijken dan
De pil en condoom is voor mijn gevoel het bestequote:Op maandag 21 maart 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dat is er volgens mij altijd wel
Voor mij ook..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De pil en condoom is voor mijn gevoel het beste
Volgens mij ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De pil en condoom is voor mijn gevoel het beste
Sorry?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij ook..
Zie Sander en Koen
Nou gatver zegquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Ongesteldheid is smerig. Bloedklodders
Ja, dat geloof ik ook welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Al heb ik het idee dat Mirena ook aardig betrouwbaar is (want: hormonen+spiraaltje)
Ieh bah gadver dat klinkt best zombie'achtigquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Zonder ongesteldheid geen kindjesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef friemelaar het volgende:
tot later lievertjes, en als je het echt niet meer weet, asperientjes zijn ook een prima voorbehoedsmiddel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vrijt toch niet man
![]()
Tot strakjes
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zoals kleine Trev al eens zei: Daar hebben wij geen last van het Paquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |