Ik ben van de oudere mannenquote:
Sorry, hormonenquote:
Nouja, ouder is voor mij rond de 25 he. Jonger dan mezelf zou fout zijn. En die zijn sowieso niet aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeeeeeee doe eens niet manIk ben niet zwangert!
Ga je me binnenkort weer masseren?quote:
als het met een sneltreinvaart gaat, bloedt je dood johquote:
doodbloeden van wat?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Muck het volgende:
[..]
als het met een sneltreinvaart gaat, bloedt je dood joh
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ouder is voor mij rond de 25 he. Jonger dan mezelf zou fout zijn. En die zijn sowieso niet aantrekkelijk.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Muck het volgende:
[..]
als het met een sneltreinvaart gaat, bloedt je dood joh
Je hebt een puntquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ouder is voor mij rond de 25 he. Jonger dan mezelf zou fout zijn. En die zijn sowieso niet aantrekkelijk.
Halaloquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Sodeknetters, jullie hebben tempo
Ben ik weer
dat is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je me binnenkort weer masseren?
TJ is ouder dan dat ik benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
Dus eigenlijk vissen jullie in bijna dezelfde vijver?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een puntMaar ja ik ben natuurlijk al wat ouder he?
Net wat beterderder dan die oude ventquote:
Marijke is zwanger van Symp.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Sodeknetters, jullie hebben tempo
Ben ik weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |