Picsquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb 2 verschillende kleuren ogen, das pas stoer.
Maar wel leukquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
Hier donker haar en blauwe ogen alleen niet enorm lang
wil jij mijn administratie niet even doen dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb niets meer te doen vanavond, dus relaxen.
Of lang haar en blauwe ogenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da;s inderdaad cool
Of donker haar en groene ogen
Ook beterderder dan die opaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Type a la Matthew Bomer?
[ afbeelding ]
dat valt weer tegenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ouder is voor mij rond de 25 he. Jonger dan mezelf zou fout zijn. En die zijn sowieso niet aantrekkelijk.
quote:
Lang zou mij niet zoveel boeien, zolang het maar niet kleiner is dan ikquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
nee, wat mannelijkerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Type a la Matthew Bomer?
[ afbeelding ]
dat had mijn ex voor MPGquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da;s inderdaad cool
Of donker haar en groene ogen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ is ouder dan dat ik benen stukken wijzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Met de vrouwen van tegenwoordig val ik mee met mijn 1.87quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lang zou mij niet zoveel boeien, zolang het maar niet kleiner is dan ik
maar wel cutequote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Type a la Matthew Bomer?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
alleen voor mijquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat jij daar een uitzondering in maakt he?![]()
![]()
![]()
![]()
Nein. Ik wil je het wel vertellen, een oog helemaal bruin en een helemaal groen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik viel vroeger ook altijd op lang haarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Of lang haar en blauwe ogen
Ja een jongen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nein. Ik wil je het wel vertellen, een oog helemaal bruin en een helemaal groen.WatdanallemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |