watwatwat, Lou Reed, Transformer, pracht muziek, lekkere melodiequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Briljant dit
![]()
Ik lig dubbel
Had ik al gezegd dat ik van jullie houd?
en huidigequote:
Dag Martquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
Maar even afwassen... tot in het volgende deel?.
ik denk het welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
Maar even afwassen... tot in het volgende deel.
Ja, ik kom helemaal niet meer aan mijn administratie toequote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef Solique het volgende:
Zo, eten weg gewerkt.
Jemig gaat weer snel hierzo.
Ik heb ook blauwe ogenquote:Op maandag 21 maart 2011 1 9:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen maar vriendjes en scharrels gehad met blauwe ogen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en huidigeis lang, donker haar en blauwe oogjes
![]()
![]()
minimaal n meter of twee ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Heb niets meer te doen vanavond, dus relaxen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik kom helemaal niet meer aan mijn administratie toe
Lou Reed? Die ken ik alleen van:quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watwatwat, Lou Reed, Transformer, pracht muziek, lekkere melodie
Zoals ik al zei... jongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en t liefst knalblauw, of zo heel licht grijzigquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]dat is echt het geilst wat er bestaat. blauwe ogen en donker haar
Donker haar is sowieso een must.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]dat is echt het geilst wat er bestaat. blauwe ogen en donker haar
donkerblond haar en blauwe oogjes ook goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en huidigeis lang, donker haar en blauwe oogjes
![]()
![]()
Oh inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en t liefst knalblauw, of zo heel licht grijzig
Bijna 1,90m.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
minimaal n meter of twee ook?
Ik ook.. heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb niets meer te doen vanavond, dus relaxen.
Da;s inderdaad coolquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb 2 verschillende kleuren ogen, das pas stoer.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
blond haar en blauwe oogjes ook goed?
Type a la Matthew Bomer?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
ohmy![]()
en dan vooral blauwe ogen en donker haar..![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |