Inderdaad ja.quote:
Kijk eensquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen voor mij![]()
donker haar en grijsblauwe ogen
ik voor jou ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering hoor.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik viel vroeger ook altijd op lang haar![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nein. Ik wil je het wel vertellen, een oog helemaal bruin en een helemaal groen.david bowie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of had die een bruin en blauw oog??
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]kan het nu nog wel waarderen, zolang het niet paardenstaartlang is maar gewoon halflang ofzo
valt best meequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of had die een bruin en blauw oog??
Neee, je hebt van die wangetjesquote:
Ik val niet op blond...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb helemaal geen type.. Ik val op iemand of niet
Mja, om een of andere manier vind ik snel zo onaantrekkelijk als een man klein is. Of hij moet een hele goede uitstraling hebben. Dat maakt alles goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Lengte zou mij echt nooit wat uit kunnen maken
Al is het een klimop plant van drie meter tachtig, ik zou gewoon even een laddertje pakken of een privé jet huren om naar boven te vliegen
nu ben ik nieuwsgierigquote:
Heb ik mazzel dat dat vroeger wasquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik viel vroeger ook altijd op lang haar![]()
dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb helemaal geen type.. Ik val op iemand of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
van die schattige donkere krulletjesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
En wat vinden jullie dan van krullen?
Mooi als het niet te afro isquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
En wat vinden jullie dan van krullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |