Ben zo'n sukkel af en toe hequote:
Voller dan van het eigen geslacht iigquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jouw hart is vol van het andere geslacht?
Ik had bijna m'n Assurantie B docent besprongen en vond Inspector Frost aantrekkelijkquote:
Wij praten hier toch altijd alleen maar over nuttige dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
Wanneer gaan we het over iets nuttigs hebben?
Ga jij eens aan het werk man ...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
Mannen alsin, die zijn oud genoeg om vader te zijn, of mannen alsin, daar wil ik wel kinderen mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets hoor
[..]
Heb jij ook dat als je dan een eisprong hebt je en meer zin hebt in seks en alle mannen die enigszins pappie kunnen zijn aantrekkelijk vindt?![]()
geen zin in!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij eens aan het werk man ...
ik heb dan altijd dat ik ineens oudere mannen geil vindquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had bijna m'n Assurantie B docent besprongen en vond Inspector Frost aantrekkelijk![]()
Misschien ooit, maar reken er maar niet op hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan bewaar ik nog even wat kleertjes
BabymarijkjesEn babypetertjes
![]()
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ze zetten er wel vaart achter
[..]
Dat is het hele punt ook he??![]()
Hihihiquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Het liefst nog wel per direct en ter plekke
Als je erover mee kan praten welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wij praten hier toch altijd alleen maar over nuttige dingen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had bijna m'n Assurantie B docent besprongen en vond Inspector Frost aantrekkelijk![]()
zal ik dat spiraaltje eruit laten halen? moet je eens kijken hoe nuttig je het ineens vindtquote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
Mannen die biologisch gezien zeer geschikt zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen alsin, die zijn oud genoeg om vader te zijn, of mannen alsin, daar wil ik wel kinderen mee?
Ja ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dan altijd dat ik ineens oudere mannen geil vinden dat is zeg maar eehm 35+ ofzo
hahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik dat spiraaltje eruit laten halen? moet je eens kijken hoe nuttig je het ineens vindt
dat is deels waarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan had je voor je zelf op moeten komen toen ze over het rooster begonnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Lach maar, ik kon wel huilenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
zal ik dat spiraaltje eruit laten halen? moet je eens kijken hoe nuttig je het ineens vindt
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Muck het volgende:
Marijke, kijk eens hoe sexy hij naar je lachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het waren de hormonen![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en als ik ongesteld ben ben ik helemaal niet meer te houden zo geilquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen die biologisch gezien zeer geschikt zijn![]()
[..]
Ja ik ook![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Muck het volgende:
Marijke, kijk eens hoe sexy hij naar je lachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en als ik ongesteld ben ben ik helemaal niet meer te houden zo geilmja
dan wil ik er niks mee, want jakkiebah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
mamarijkje is zwanger![]()
gefeliciteerd
Zoek de papaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oudere mannen. Met stoppels.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen die biologisch gezien zeer geschikt zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |