quote:Vormer wil Van Geel volgend jaar volgen naar Feyenoord
Maandag, 21 maart 2011 om 21:32
Ruud Vormer is niet van plan om zijn tot 2012 doorlopende contract bij Roda JC Kerkrade te verlengen. De middenvelder is ambitieus en wil volgend jaar graag naar een topclub: het liefst naar Feyenoord. Daar wordt Martin van Geel, momenteel nog directeur bij Roda, na dit seizoen verantwoordelijk voor het technische beleid.
Van Geel gaf eerder aan dat hij geen transfervrije spelers mee zou nemen naar Rotterdam en doelde daarmee op onder meer Pa-Modou Kah en Anouar Hadouir. Vormer is in de zomer echter niet transfervrij: zijn contract in Limburg loopt na dit seizoen nog een jaar door. Volgens Voetbal International wil de middenvelder hierna de overstap naar Feyenoord maken.
De 22-jarige Vormer debuteerde in het seizoen 2006/07 in het shirt van AZ in het betaalde voetbal en bleef twee jaar in Alkmaar, voordat hij naar Limburg verhuisde. Bij Roda werd de middenvelder direct een vaste waarde en na bijna drie seizoenen staat de teller op 89 competitiewedstrijden. Daarin wist de defensief ingestelde Vormer tweemaal te scoren.
Ok. En waar precies zegt Van Geel dan dat hij Vormer mee neemt?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Typisch Martin van Geel, als bedankje je oude aquarium leegvissen...
De Tilburgse vijver (Willem II, red.) is nu net zo bloeiend als de Finse Meren...
Ik denk dat Feyenoord hoe triest ook niet veel keus heeft uit spelers en dus uit deze vijver moet vissen. Hetzelfde geldt voor Koevermans, ik ben benieuwd of Been echt zo standvastig is als er geen andere spits haalbaar blijkt te zijn en Castaignos niet van Inter kan worden gehuurd.quote:
Ik hoop dat het zover niet komt.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord hoe triest ook niet veel keus heeft uit spelers en dus uit deze vijver moet vissen. Hetzelfde geldt voor Koevermans, ik ben benieuwd of Been echt zo standvastig is als er geen andere spits haalbaar blijkt te zijn en Castaignos niet van Inter kan worden gehuurd.
Ik denk dat dat gewoon heel reëel is. Spelers als Boerrigter tonen zich nu al onhaalbaar. De rest van de aanvallers van Feyenoord zijn of gehuurd. verkocht of eeuwig geblesseerd.quote:
Koevermans is gewoon een spits die bewezen heeft overal en altijd te scoren.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord hoe triest ook niet veel keus heeft uit spelers en dus uit deze vijver moet vissen. Hetzelfde geldt voor Koevermans, ik ben benieuwd of Been echt zo standvastig is als er geen andere spits haalbaar blijkt te zijn en Castaignos niet van Inter kan worden gehuurd.
Wat een onzin zeg. Boerrigter is echt niet onhaalbaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon heel reëel is. Spelers als Boerrigter tonen zich nu al onhaalbaar. De rest van de aanvallers van Feyenoord zijn of gehuurd. verkocht of eeuwig geblesseerd.
Als Ajax, Utrecht en Ado interesse hebben denk ik niet dat het voor Feyenoord nog haalbare kaart is.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Boerrigter is echt niet onhaalbaar.
Ik ben ook niet tegen een komst van Koevermans. Maar ik vraag me af hoe Been/Feyenoord het spitsenprobleem op gaan lossen als ze Koevermans nu al (gedeeltelijk begrijpelijk door zijn houding) afschrijven.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koevermans is gewoon een spits die bewezen heeft overal en altijd te scoren.
Wat wil jij dan gaan doen om het vertrek van Luc op te vangen?
Ado wil hem ook en de kans is aanzienlijk dat die EL gaan spelen....quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Boerrigter is echt niet onhaalbaar.
Fileccia?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
Koevermans kan makkelijk mee bij psv = top eredivisie.
Weet niet wat mensen denken hoor, maar echt veel geld om miljoenen in een spits te steken zal er toch niet zijn
Dan liever Cissé + Koef + die talentvolle jongen uit de A1 van wie ik de naam ff niet weetevt Tomasson er bij.
Ja manquote:
Hij is nu uitgeleend aan Excelsior dacht ik en daar heeft ie maar één invalbeurt gemaakt ofzo? Tja, zegt ook wel iets.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man
Of gaat dat nog niet werken?
Gaat hem dan ook niet worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij is nu uitgeleend aan Excelsior dacht ik en daar heeft ie maar één invalbeurt gemaakt ofzo? Tja, zegt ook wel iets.
Ik heb gehoord dat die jongen van de C-tjes ook best aardig kan worden!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat hem dan ook niet worden.
Wellicht Anass Achahbar die jongen van 17 die recent verlengt heeft misschien?
Heb ik ook gehoord jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die jongen van de C-tjes ook best aardig kan worden!
Tuurlijk, maar die stond dan ook wel bekend als 1 van de grootste talenten op zijn positie/leeftijd ter wereld. De hele engelse top wilde die jongen al hebben. Wie weet loopt er in de jeugd nog wel wat leuks hoor, maar daar moet je niet vanuit gaan. Hoe dan ook is het gewoon zowel voor ons als voor zo'n jongen niet ideaal om hem er al zo vroeg bij te halen. Dat het dan met Castaignos vrij goed uitpakt is de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord ja![]()
Luc was toch ook 17 toen hij bij de A-selectie kwam man dus wat doe je zomaar kutgarpjens maken
Ja maar we hebben wel gewoon 1 en liefst 2 spitsen nodig (zonder geld ook echt hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die stond dan ook wel bekend als 1 van de grootste talenten op zijn positie/leeftijd ter wereld. De hele engelse top wilde die jongen al hebben. Wie weet loopt er in de jeugd nog wel wat leuks hoor, maar daar moet je niet vanuit gaan. Hoe dan ook is het gewoon zowel voor ons als voor zo'n jongen niet ideaal om hem er al zo vroeg bij te halen. Dat het dan met Castaignos vrij goed uitpakt is de uitzondering die de regel bevestigd.
Kan De Cler niet nog een jaartje doorgaan dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef Zelva het volgende:
Volgend jaar spelen we gewoon zonder spits.
quote:Een contract hebben bij Ajax, maar een wedstrijd moeten spelen in een Feyenoord-shirt: het overkwam Marvin Zeegelaar maandagavond.
Zeegelaar is door Ajax verhuurd aan Excelsior. Omdat de linkeraanvaller afgelopen weekend niet in actie kwam, moest hij ritme opdoen bij het beloftenteam.
De tweede elftallen van Feyenoord en Excelsior zijn echter samengevoegd. De ploeg speelt de wedstrijden op Woudestein, maar doet dat wel in het tenue van Feyenoord. En zo kon het dus gebeuren dat een Ajacied in een shirt van de grote aartsrivaal speelde. Jong Feyenoord/Excelsior won de wedstrijd tegen Jong NEC met 2-0.
Zeegelaar heeft in Amsterdam een contract tot de zomer van 2012. Excelsior-trainer Alex Pastoor toonde zich de afgelopen weken niet tevreden over de inzet van de linksbuiten. Die beloofde daarop beterschap, maar moest dus wel met het beloftenteam meedoen.
quote:
Zul je zien dat ie dan ineens linksback looptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan De Cler niet nog een jaartje doorgaan dan?
Alsjeblieft zeg, ik zal blij als deze zwaar overbetaalde pseudovedette Zuid voorgoed verlaten heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan De Cler niet nog een jaartje doorgaan dan?
Huhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:20 schreef Paul-89 het volgende:
Dat was dus ook de laatste keer dat ik iets besteld heb bij de online-fanshop.![]()
2 shirts besteld enna heel lang wachten ontvangen maar de maat was te groot, gemaild of dat geruild kon worden, dat was geen probleem. Beide shirts geretourneerd, 2 dagen later ontvang ik 1 shirt in de juiste maat zonder brief erbij waar het 2e shirt is. Mail gestuurd, geen antwoord. Nu zag ik afgelopen week dat er heel wat problemen waren met de levering etc. en dat je een ander e-mailadres moest mailen met je klachten, dit inmiddels ook gedaan met alle info erbij maar ook al dagen lang geen antwoord.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/blijft-lastig/quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:20 schreef Paul-89 het volgende:
Dat was dus ook de laatste keer dat ik iets besteld heb bij de online-fanshop.![]()
2 shirts besteld enna heel lang wachten ontvangen maar de maat was te groot, gemaild of dat geruild kon worden, dat was geen probleem. Beide shirts geretourneerd, 2 dagen later ontvang ik 1 shirt in de juiste maat zonder brief erbij waar het 2e shirt is. Mail gestuurd, geen antwoord. Nu zag ik afgelopen week dat er heel wat problemen waren met de levering etc. en dat je een ander e-mailadres moest mailen met je klachten, dit inmiddels ook gedaan met alle info erbij maar ook al dagen lang geen antwoord.
quote:Bedankt voor uw mail. Wij zullen uw mail in behandeling nemen.
Door problemen met onze contractpartij zal dit helaas wat langer duren.
Wij nemen contact met u op zodra we nadere informatie over de afwikkeling voor u beschikbaar hebben. Dit kan 2-3 weken duren.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
FEYENOORD ROTTERDAM N.V.
Wat een faal zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef Paul-89 het volgende:
Toevallig heb zojuist een mail ontvangen van Feyenoord.
[..]
Die snappen er allemaal niks meer van.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom alles via de mail. Er is toch ook een nummer voor klantenservice?
quote:Feyenoord trekt aanbieding in voor aanvoerder Vlaar
Feyenoord heeft de eerste aanbieding om het in 2012 aflopende contract van Ron Vlaar te verlengen ingetrokken. De club had onlangs een afgerond voorstel op papier staan, maar de verdediger wilde nog niet beslissen over zijn toekomst.
Op dát moment trok Feyenoord de aanbieding in, omdat de club niet kon niet garanderen een aantal maanden later exact hetzelfde te kunnen aanbieden. Dat betekent wel dat Vlaar opnieuw met de club rond de tafel zal moeten om te praten over een langer verblijf.
De aanvoerder neemt daarmee het risico een andere aanbieding tegemoet te zien dan het eerste voorstel. Overigens staat er met Vlaar nog geen vervolggesprek gepland, ook niet met Georginio Wijnaldum en Leroy Fer.
Wij hebben één keer met Feyenoord aan tafel gezeten, zegt Rob Jansen, zaakwaarnemer van Fer. Dat dateert nog uit de tijd van Leo Beenhakker en was op zich een goed, informatief onderhoud. Maar daarna hebben wij nooit meer wat van Feyenoord vernomen en er staat ook geen afspraak op de agenda.
Humphrey Nijman, de vertegenwoordiger van Wijnaldum, liet eerder al weten pas na de competitie met Feyenoord te willen praten over het in 2012 aflopende contract van de speler.
Stefan de Vrij sprak deze week wel met Feyenoord, maar dat onderhoud viel ietwat tegen. Jeroen Hogewerf wil namens de centrale verdediger niet veel zeggen over de gesprekken. Niet in detail, vind ik niet fair, dat is tussen Feyenoord, Stefan en mij. We blijven wel praten, wordt dus vervolgd, aldus Hogewerf.
(Martijn Krabbendam)
Been over Koevermans:quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
Koevermans kan makkelijk mee bij psv = top eredivisie.
Weet niet wat mensen denken hoor, maar echt veel geld om miljoenen in een spits te steken zal er toch niet zijn
Dan liever Cissé + Koef + die talentvolle jongen uit de A1 van wie ik de naam ff niet weetevt Tomasson er bij.
quote:Danny Koevermans is een gesloten zaak. Hij vond het belangrijker om op de bank te zitten bij PSV dan bij ons de kans te hebben op speeltijd.
Staat toch in het stuk waarom het is ingetrokken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:13 schreef Toekito het volgende:
Waarom de aanbieding voor Vlaar intrekken? Gewoon laten staan.
ja maar moet ik het dan maar snappen? Ik vind het gewoon raar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat toch in het stuk waarom het is ingetrokken.
Mocht dat op waarheid berust zijn is dat een sterk staaltje wanbeleid zeg, die hebben hem gewoon onder druk proberen te zetten terwijl Feyenoord helemaal niet in die positie zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat toch in het stuk waarom het is ingetrokken.
Zo onlogisch is het niet, er is een mogelijkheid dat er in de toekomst niet meer kan worden voldaan aan de dingen die er in het contract staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar moet ik het dan maar snappen? Ik vind het gewoon raar!
Onzekerheid over de financiën vriend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar we dan aan moeten denken. Misschien EL-voetbal?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo onlogisch is het niet, er is een mogelijkheid dat er in de toekomst niet meer kan worden voldaan aan de dingen die er in het contract staan.
Klinkt inderdaad raar. Geld wat vorige maand beloofd is moet net zo goed volgend jaar betaald worden als geld wat nu beloofd wordt. Het zou wel een mogelijkheid zijn dat het te maken heeft met vertrekclausules en europees voetbal oidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mocht dat op waarheid berust zijn is dat een sterk staaltje wanbeleid zeg, die hebben hem gewoon onder druk proberen te zetten terwijl Feyenoord helemaal niet in die positie zit.
Indien het wel klopt hebben ze hem blijkbaar een aanbieding gedaan die financieel dusdanig interessant zou moeten zijn dat de club niet weet of het dit nogmaals kan aanbieden, waaruit je dus kunt concluderen dat de club met geld 'speelt' waarvan het niet weet of het dat volgende maand nog wel uit kan geven.
ja maar waarom nu iets bieden dat je in 2012 niet eens hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzekerheid over de financiën vriend.
Wellicht hadden ze Europees voetbal in de oorspronkelijk voorwaarden opgenomen. Of had Blokland besloten (extra) geld uit te trekken voor het bijtekenen van Vlaar en heeft besloten daar nu vanaf te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar waarom nu iets bieden dat je in 2012 niet eens hebt.
Is toch niets raars aan? Feyenoord doet Vlaar een aanbieding. Vlaar zegt dat hij daar pas over een paar maanden over beslist. Feyenoord vindt dat goed, maar dan willen ze wel kijken hoe de zaken over een paar maanden staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Neuh dan verkopen ze hem maar lekker in de zomer voor een paar miljoen. Mooi niet dat hij gratis gaat weglopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Menu_69 het volgende:
Vlaar houdt de boel nog even aan het lijntje en dan hoor je er een tijdje niets meer over en dan komt hij een keer met een verhaal dat hij toch verder wil kijken - zogenaamd uitgelegeerd is etc. -, om vervolgens gratis de deur uit te lopen.
Dat lijkt me ook. Maar zie jij het gebeuren dat ze hem op de transferlijst zetten als hij niet voor de zomer beslist?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh dan verkopen ze hem maar lekker in de zomer voor een paar miljoen. Mooi niet dat hij gratis gaat weglopen.
Andere clubs houden alles in de gaten, mochten er clubs in de Premier League/Bundesliga deze zomer een centrale verdediger nodig hebben dan staat Vlaar echt wel bij de top 10 van opties.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Maar zie jij het gebeuren dat ze hem op de transferlijst zetten als hij niet voor de zomer beslist?
Dat lijkt me wel zo logisch ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Maar zie jij het gebeuren dat ze hem op de transferlijst zetten als hij niet voor de zomer beslist?
Tenzij je er vanuit gaat dat hij toch nog wel bijtekent. Hoe vaak een club ook in die grap is getrapt; ze lijken er zelden van te leren. En sowieso kennen vrijwel alle spelers maar 1 belang.quote:
Volgens mij zijn er binnen de club afspraken dat Vlaar voor de zomer moet laten weten of hij ja/nee gaat bijtekenen. Datzelfde geldt voor Wijnaldum en Fer en andere jongens wiens contract aflopend is in 2012.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tenzij je er vanuit gaat dat hij toch nog wel bijtekent. Hoe vaak een club ook in die grap is getrapt; ze lijken er zelden van te leren. En sowieso kennen vrijwel alle spelers maar 1 belang.
Dat zou erg verstandig zijn (als je ze dan ook echt verkoopt). Ik zou iig niet afhankelijk willen zijn van de goodwill van spelers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er binnen de club afspraken dat Vlaar voor de zomer moet laten weten of hij ja/nee gaat bijtekenen. Datzelfde geldt voor Wijnaldum en Fer en andere jongens wiens contract aflopend is in 2012.
Alleen zijn die afspraken niets waard, spelers bepalen tegenwoordig alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er binnen de club afspraken dat Vlaar voor de zomer moet laten weten of hij ja/nee gaat bijtekenen. Datzelfde geldt voor Wijnaldum en Fer en andere jongens wiens contract aflopend is in 2012.
En waar baseer je deze uitspraak precies op?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen zijn die afspraken niets waard, spelers bepalen tegenwoordig alles.
Moesten ze het niet al voor de winterstop aangeven ? Juist ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En waar baseer je deze uitspraak precies op?
Aldus Leo Beenhakker. Neem aan dat nieuwe beleidsbepalers een concreter plan hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moesten ze het niet al voor de winterstop aangeven ? Juist ja.
Ze bepalen gewoon zelf zo'n dingen als club ben je machteloos.
Anders op de transferlijst en proberen zo snel mogelijk te verkopen die gasten. Zullen heus wel clubs zijn die Gini of Vlaar willen kopen voor een leuk bedrag. Fer trouwens ook wel.quote:
Vooral op voorhand van het meest negatieve scenario uitgaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
En dan weigeren ze dat en lopen ze een zomer later gratis weg. De spelers bepalen het allemaal gewoon.
Ze moeten dan maar. Worden dan uitgekotst door het Legioen, zullen naar het tweede verhuizen. Denk dat ze daar ook niet blij van worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
En dan weigeren ze dat en lopen ze een zomer later gratis weg. De spelers bepalen het allemaal gewoon.
Idd. En nog buiten dat is het helemaal niet aannemelijk dat er geen mooie club voor die gasten komt. Zo'n Vlaar komt echt wel een Bundesliga-club of PL-club voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ze moeten dan maar. Worden dan uitgekotst door het Legioen, zullen naar het tweede verhuizen. Denk dat ze daar ook niet blij van worden.
Het is wel degelijk een scenario waar je rekening mee moet houden. Beide partijen zijn gewoon afhankelijk van elkaar en spelers (en hun makelaars) zou ik zeker niet vertrouwen in deze. Daar zijn al genoeg clubs de mist mee ingegaan in het verleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vooral op voorhand van het meest negatieve scenario uitgaan.
Daar ga ik niet vanuit ik geef alleen aan dat de spelers de macht hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vooral op voorhand van het meest negatieve scenario uitgaan.
Vlaar heeft een prima tijd gehad hier, men is loyaal geweest (ook tijdens zijn blessure), en hij heeft kunnen groeien. Lijkt me niet aannemelijk dat hij nu Feyenoord de rug toekeert en zijn zakken wil gaan vullen door transfervrij te vertrekken. Ook niet als een zaakwaarnemer zoiets roept.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een scenario waar je rekening mee moet houden. Beide partijen zijn gewoon afhankelijk van elkaar en spelers (en hun makelaars) zou ik zeker niet vertrouwen in deze. Daar zijn al genoeg clubs de mist mee ingegaan in het verleden.
Dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit ik geef alleen aan dat de spelers de macht hebben.
Je zou zeggen van niet, maar hij zou niet de 1e - ogenschijnlijk redelijke - speler zijn die een club de rug toe keert, wanneer hij flink zijn zakken kan gaan vullen. Al dan niet onder invloed van een makelaar. Ik geef spelers iig niet meer het voordeel van de twijfel in dit soort situaties.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlaar heeft een prima tijd gehad hier, men is loyaal geweest (ook tijdens zijn blessure), en hij heeft kunnen groeien. Lijkt me niet aannemelijk dat hij nu Feyenoord de rug toekeert en zijn zakken wil gaan vullen door transfervrij te vertrekken. Ook niet als een zaakwaarnemer zoiets roept.
Het was maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
Alleen jij stelt direct dat ze weigeren om vervolgens transfervrij de deur uit gaan lopen als zijnde het meest reële scenario.
En dit sowieso.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Happel het volgende:
Word een beetje moe van Vlaar en consorten. Duidelijk maken wat je wil of opzouten.
Je weet niet wat voor contract hem aangeboden is, als hij mensen als Biseswar 7 ton ziet opstrijken zal hij ook wel een tonnetje of 4 eisen. Als dat niet geboden word gaat hij dat wel (of meer) verdienen in Engeland of Duitsland..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dit sowieso.
Duidelijk is nu dat we hoe dan ook geen EL gaan spelen maar ook niet degraderen. Dus waarop is het wachten dan nog.
De Vrij snap ik ook niet helemaal trouwens. Nu al 2x gesproken en tot 2x toe niets uitgekomen.
Sowieso. Nadenken of je je contract moet verlengen voor 7 ton bij de mooiste club van Nederland.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Happel het volgende:
Word een beetje moe van Vlaar en consorten. Duidelijk maken wat je wil of opzouten.
Vooral het zo vreselijk lang wachten en zelf niets presteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso. Nadenken of je je contract moet verlengen voor 7 ton bij de mooiste club van Nederland.
Voor hun is het ook maar gewoon werk, als je bij een mooie Engelse club aan de bak kunt voor 2 keer zo veel zou ik het ook wel weten..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso. Nadenken of je je contract moet verlengen voor 7 ton bij de mooiste club van Nederland.
Dan moeten ze ook niet zo overdreven doen met het logo als ze gescoord hebben. (Wijnaldum)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor hun is het ook maar gewoon werk, als je bij een mooie Engelse club aan de bak kunt voor 2 keer zo veel zou ik het ook wel weten..
Weet ik ook allemaal wel, maar ach. Ik geloof echt wel dat als Feyenoord gewoon een redelijk (in hun ogen) salaris kon bieden in vergelijking met buitenlandse clubs ze al lang hadden bijgetekend. Afwachten maar.. Het is eigenlijk om te huilen, straks gaan onze grootste talenten wéér voor een appel en een ei of voor helemaal niets weg..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet zo overdreven doen met het logo als ze gescoord hebben. (Wijnaldum)
Ze worden er echt niet slechter van om 2 jaar te verlengen, ze krijgen al tijden het vertrouwen, vangen een prima salaris en als er een club komt die een mooi bod wil neerleggen komen ze er echt wel uit.
Het ergste is nog dat wij allemaal aan het lijntje worden gehouden. Zon Vlaar en Wijnaldum, die zijn er lang uit natuurlijk, die twijfelen echt niet meer. Zeg gewoon eerlijk dat je denkt dat je uitgeleerd bent bij Feyenoord en graag naar een Europese topclub wilt en dat je hoopt dat Feyenoord je in de zomerstop voor een mooi bedrag kan verkopen. Maar wacht niet tot het laatste moment om vervolgens gratis de Kuip uit te lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral het zo vreselijk lang wachten en zelf niets presteren.![]()
EL gaat niet gehaald worden en we gaan niet degraderen, maak je keuze.
Jij maakt ook overal je eigen verhaal van.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
Want als je een keer het logo op het shirt kust moet je zeker tot in lengte van jaren blijven.
Tegen de tijd dat het 2012 is dan is Wijnaldum toe aan zijn 7e seizoen toe bij Feyenoord.
Laat die jongen lekker zelf weten waar hij tekent. Enige is inderdaad dat ze een keer duidelijkheid gaan geven aan de supporters over wat ze nou wel/niet willen.
Lul nou niet Paultjuh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij maakt ook overal je eigen verhaal van.
Typisch had het erover dat spelers het maar als werk zagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lul nou niet Paultjuh.
Jij maakt altijd en overal Wijnaldum zwart ( en ja dat is ie al) omdat jij hem kennelijk helemaal zat bent.
Wat wilde je in je eerdere post nou weer allemaal insinueren met dat logo kussen?
Je moet nou niet doen alsof die morele verplichtingen naar Feyenoord toe heeft. Als hij een grote stap kan maken gun ik hem dat van harte, en als die blijft zal die alle steun krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef Lastpost het volgende:
Leuk verhaal hoor dat ie hier al (!) 7 jaar rondloopt, niet meer dan normaal voor een ventje van zijn leeftijd vind je ook niet.
Het logo kussen, pretenderen alsof Feyenoord je club is, mooie verhalen de media in slingeren en als puntje bij paaltje komt twijfelt zo'n pestventje of ie wel moet bijtekenen.![]()
Praktisch al z'n vrienden zitten nog op school, werken bij de AH als vakkenvuller of een of ander kutbaantje voor een luttele 7 euro per uur en hij krijgt tonnen per jaar bij elkaar met wat voetballen en gaat alleen nog maar meer verdienen de komende jaren.
En dan twijfelen of je wel moet bijtekenen, jesus he het moet toch niet gekker worden.
Stel dat ie voor 2 jaar bijtekent, nee dan zal ie vast nooit naar een grotere club kunnen.![]()
Zo'n gozer heeft het over perspectieven, of ie uitgeleerd is bij de club, of ie niet de stap moet wagen naar het buitenland, hij heeft nota bene nog geen heel seizoen constant gepresteerd, laat staan dat ie heeft aangetoond een absolute meerwaarde te zijn voor dit team.
Nee, en dan wenst meneer een transfer naar een club als Arsenal, zorg eerst maar eens dat je bij Feyenoord onomstreden basisspeler wordt zeg.
Als jij iets negatiefs over Wijnaldum kunt zeggen zul je het anders niet nalaten. Zelfs toen hij 4x gescoord had liep je nog te zaniken over zijn spel en een bal die hij anders had moeten geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Typisch had het erover dat spelers het maar als werk zagen.
Dus zei ik : Dan moeten ze niet zo overdreven met het logo doen.
En ik maak Wijnaldum helemaal niet zwart maar ik ben zijn houding en spel wel moe, ik noem dat gewoon een kritische mening.
Zwart maken is meer onwaarheden over iemand de wereld inhelpen in mijn ogen.
Het gaat me in dit plaatje niet zozeer om Feyenoord maar het feit dat jonge ventjes van 15 zelfs al eisen stellen bij contractonderhandelingen omdat ze anders naar een Europese grootmacht vertrekken, dat is toch gewoon absurd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Je moet nou niet doen alsof die morele verplichtingen naar Feyenoord toe heeft. Als hij een grote stap kan maken gun ik hem dat van harte, en als die blijft zal die alle steun krijgen.
Zoals ik al zei : Kritisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij iets negatiefs over Wijnaldum kunt zeggen zul je het anders niet nalaten. Zelfs toen hij 4x gescoord had liep je nog te zaniken over zijn spel en een bal die hij anders had moeten geven.
Beetje overdreven af en toe.
Ben ik wel met je eens ja dat als je als 15-jarige god op je kniéen moet bedanken dat Feyenoord je wilt zeg. Maar ja hun word wijs gemaakt dat ze de volgende Messi zijn..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het gaat me in dit plaatje niet zozeer om Feyenoord maar het feit dat jonge ventjes van 15 zelfs al eisen stellen bij contractonderhandelingen omdat ze anders naar een Europese grootmacht vertrekken, dat is toch gewoon absurd.
Alsof je als net-20er al uitgeleerd bent bij een club als Feyenoord, dat is gewoon debiel te noemen.
Dat een Vlaar nou wil vertrekken kan ik prima inkomen, maar jongens als Wijnaldum, Fer en De Vrij moeten gewoon lekker blijven tot ze ook 25 of ouder zijn en dan de stap maken op het moment dat ze aan hun plafond zitten zoals Sneijder, Afellay of een Kuyt.
Deze ontwikkeling vind ik gewoon zorgwekkend en jongens als Wijnaldum zitten nog lang niet op het niveau om wekelijks te schitteren in de Premier League of de Serie A en kunnen beter in vertrouwde omgeving doorgroeien naar dat niveau dan direct te verkassen en maar te hopen dat ze na enkele jaren het niveau hebben bereikt bij die grote club.
En natuurlijk heb je ook het morele aspect, Feyenoord is 'zijn club', teken dan bij en doe je stinkende best om je club een mooie transfersom binnen te laten hengelen voor je en vertrek op het moment dat iedereen denkt, die is er klaar voor.
En ze hebben het allemaal over perspectief en mogelijkheden, nou daar zorg je zelf ook voor als speler denk ik dan, als alle toptalenten vertrekken op een leeftijd waarbij ze nog niet goed genoeg zijn kan de club ook niets opbouwen.
Ben het volledig met jullie eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens ja dat als je als 15-jarige god op je kniéen moet bedanken dat Feyenoord je wilt zeg. Maar ja hun word wijs gemaakt dat ze de volgende Messi zijn..
Opportunistisch supporters-gelul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het gaat me in dit plaatje niet zozeer om Feyenoord maar het feit dat jonge ventjes van 15 zelfs al eisen stellen bij contractonderhandelingen omdat ze anders naar een Europese grootmacht vertrekken, dat is toch gewoon absurd.
Alsof je als net-20er al uitgeleerd bent bij een club als Feyenoord, dat is gewoon debiel te noemen.
Dat een Vlaar nou wil vertrekken kan ik prima inkomen, maar jongens als Wijnaldum, Fer en De Vrij moeten gewoon lekker blijven tot ze ook 25 of ouder zijn en dan de stap maken op het moment dat ze aan hun plafond zitten zoals Sneijder, Afellay of een Kuyt.
Deze ontwikkeling vind ik gewoon zorgwekkend en jongens als Wijnaldum zitten nog lang niet op het niveau om wekelijks te schitteren in de Premier League of de Serie A en kunnen beter in vertrouwde omgeving doorgroeien naar dat niveau dan direct te verkassen en maar te hopen dat ze na enkele jaren het niveau hebben bereikt bij die grote club.
En natuurlijk heb je ook het morele aspect, Feyenoord is 'zijn club', teken dan bij en doe je stinkende best om je club een mooie transfersom binnen te laten hengelen voor je en vertrek op het moment dat iedereen denkt, die is er klaar voor.
En ze hebben het allemaal over perspectief en mogelijkheden, nou daar zorg je zelf ook voor als speler denk ik dan, als alle toptalenten vertrekken op een leeftijd waarbij ze nog niet goed genoeg zijn kan de club ook niets opbouwen.
Tja, ben het ook wel met jou eens hoor, dit is nou eenmaal de realiteit. Wat Lastpost zegt zou moéten, maar goed, dikke kans dat dit niet gebeurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Opportunistisch supporters-gelul.
Zo'n Wijnaldum kan sportief gezien ook bij tal van andere clubs tekenen waar hij wél op niveau en EL kan spelen. Bij Twente misschien zelfs CL. Sportief gezien is het echt niet goed om nu hier te blijven voor een speler onder deze trainer.
Financieel al helemaal niet aangezien hij bij tal van clubs het dubbele kan verdienen en anders ook nog ergens in Rusland of bij vriend Gullit miljoenen kan opstrijken.
Dit is gewoon typisch het gezeik dat voortkomt als je niveau en prestaties nauwelijks beter zijn dan die van een nec of De Graafschap. Laat ze lekker weggaan dan kunnen wij met goedkopere spelers proberen die WEL willen proberen de weg naar de subtop terug te vinden en ook weer financieel gezond te worden.
Mooiste club van Nederland, jazeker. Maar spelers hebben daar anno 2011 in een open markt echt geen boodschap aan hoor.
Zo denk ik ook hoor, ik praat vanuit supporters-oogpunt en besef dat de werkelijkheid draait om roem, geld, ambitie en grote clubs en niet om clubliefde, gezonde planning en mogelijkheden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja, ben het ook wel met jou eens hoor, dit is nou eenmaal de realiteit. Wat Lastpost zegt zou moéten, maar goed, dikke kans dat dit niet gebeurt.
Je ziet wel dat als ze omringt worden door meer kwaliteit, in dit geval zelfs alleen Ryo dat ze zich aan zijn niveau kunnen optrekken en ook beter gaan presteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef TC03 het volgende:
Van Persie en De Guzman waren bij hun vertrek echt VEEL verder dan Wijnaldum of Fer hoor. Met alle respect, maar Wijnaldum en Fer zijn bij een degradatiekandidaat (want dat waren we, helaas) niet onomstreden...
Ja dat verhaaltje horen we al langer. Als je zo goed bent moeten anderen je ook aan jou op kunnen trekken en dat gebeurt niet. Wijnaldum en co. worden veel beter geschat dan dat ze daadwerkelijk zijn. Ik denk dat Wijnaldum niet eens bij PSV of Ajax een basisplaats zou hebben, laat staan bij de Europese subtop. Over de absolute top zullen we het maar helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je ziet wel dat als ze omringt worden door meer kwaliteit, in dit geval zelfs alleen Ryo dat ze zich aan zijn niveau kunnen optrekken en ook beter gaan presteren.
Toch denk ik dat Gini (en Vlaar zeker) een club kunnen krijgen die qua niveau een stuk aantrekkelijker is dan (dit) Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat verhaaltje horen we al langer. Als je zo goed bent moeten anderen je ook aan jou op kunnen trekken en dat gebeurt niet. Wijnaldum en co. worden veel beter geschat dan dat ze daadwerkelijk zijn. Ik denk dat Wijnaldum niet eens bij PSV of Ajax een basisplaats zou hebben, laat staan bij de Europese subtop. Over de absolute top zullen we het maar helemaal niet hebben.
Nou ja, Inter heeft vorig jaar elke prijs gewonnen die ze konden winnen. Het is niet <zomaar> een club ..quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Gini (en Vlaar zeker) een club kunnen krijgen die qua niveau een stuk aantrekkelijker is dan (dit) Feyenoord.
Waarschijnlijk willen ze dan liever zo'n club + dik salaris en dan maar ff geen basisplaats.
Dat zag je met Luc ook. Die schijnt er totaal geen moeite mee te hebben komend seizoen het merendeel op de bank te zitten bij Inter, terwijl hij bij ons vrijwel zeker is van een basisplaats als hij was gebleven.![]()
Het gaat erom dat zijn kans op een basisplaats de komende jaren verwaarloosbaar is. Het zou 'ideaal' zijn wanneer hij volgend seizoen (of nog 2 seizoenen) wordt uitgeleend aan Feyenoord.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nou ja, Inter heeft vorig jaar elke prijs gewonnen die ze konden winnen. Het is niet <zomaar> een club ..
Nog even buiten Inter om. De gemiddelde subtopper in Europa heeft toch alleraardigste spelers rondlopen. Zelfs in de Bundsliga clubs als Schalke en HSV of Franse clubs hebben veel meer kwaliteit rondlopen op het veld dan wij momenteel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nou ja, Inter heeft vorig jaar elke prijs gewonnen die ze konden winnen. Het is niet <zomaar> een club ..
quote:De Vrij: 'Ik denk dat een club als Barcelona voor mij haalbaar is'
Woensdag, 23 maart 2011 om 08:46
Stefan de Vrij heeft de intentie om zijn contract bij Feyenoord te verlengen, maar is niet van plan om zijn gehele loopbaan in Rotterdam te blijven. De verdediger is ambitieus en hoopt op een dag in de Spaanse Primera División te spelen: Mijn ultieme droom is: bij Barcelona terechtkomen. Ik denk dat zon club voor mij haalbaar is, zegt De Vrij in NUSport.
/
De negentienjarige mandekker kijkt vol vertrouwen vooruit: Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar als ik zo blijf doorgaan Waarom niet?, vroeg hij zich af. Als ik in de Eredivisie ben uitgeleerd, kan ik volgens mij het beste eerst naar Duitsland of Spanje gaan. Daar wordt van achteruit namelijk beter opgebouwd dan in Engeland."
Vooralsnog is het echter nog niet zo ver, benadrukt De Vrij: In principe sta ik open voor een nieuw contract, maar dan moeten de voorwaarden wel goed zijn. Ik zou graag uitgroeien tot aanvoerder van Feyenoord. Voor een andere Nederlandse club zie ik mezelf op dit moment niet spelen. En voor het buitenland vind ik het nog te vroeg, al wil ik daar in de toekomst wel graag heen.
Hij is pas 19, gezonde ambitie voor een ventje dat zich stormachtig ontwikkeld bij deze club.quote:
Gio.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef Paul-89 het volgende:
Zou wel tof zijn zo'n Feyenoorder bij Barca.
Ik kan er maar 3 noemen die daar gespeeld hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef Paul-89 het volgende:
Zou wel tof zijn zo'n Feyenoorder bij Barca.
En Koeman was eerst Barca toch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik kan er maar 3 noemen die daar gespeeld hebben.
Gio, Larsson en Koeman.
En Dani Fernández dan in de jeugd.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef Cara het volgende:
Waarom poseer je nou weer met je vriendin/vrouw op zo'n cover![]()
Paultjuh valt op MILFSquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij zijn vriendin maar meeneemt.
It's all about the money.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:25 schreef Euribob het volgende:
Ik snap Wijnaldum niet, als je jezelf zo goed vindt, waarom zou je dan weggaan bij Feyenoord? Gewoon je hele carrière bij Feyenoord blijven en de CL winnen.
Daarom is het ook een MILF en niet een gewone M.....quote:
Heel de familie Pauwe heeft betaald voetbal gespeeld of zoquote:Patrick Paauwe: 'Feyenoord is nog steeds mijn club'
Na 453 wedstrijden op het hoogste niveau vond Patrick Paauwe het op 31 januari ineens genoeg. De verdediger kon zich niet meer opladen voor VVV-Venlo en beëindigde zijn lange carrière. 'Ik was al een tijdje bezig met dit afscheid', vertelt de verdediger in Voetbal International.
'Het ging niet meer zoals ik wilde', vervolgt Paauwe zijn verhaal. 'Vanaf de zomer tot eind januari is er heel veel gebeurd. De beslissing te stoppen was weldoordacht, maar ook emotioneel. En als alles nog vers is, is het niet verstandig een interview te geven. Ik vind het erg jammer dat het einde zo abrupt was, maar ik was even klaar met alles. Ik moest even loskomen van het voetbal en de emoties.'
De verdediger nam zijn besluit, nadat trainer Wil Boessen hem passeerde voor een wedstrijd. 'Ja, ik zat sowieso niet veel op een lijn met hem, daar hoeven we niet omheen te draaien. Maar verder ga ik er niet op in. Het is zaak dat de spelers en trainers zich focussen, want ze moeten in de Eredivisie blijven. Dáár gaat het nu om.'
Het zit Paauwe niet dwars dat hij nooit furore heeft kunnen maken bij PSV. 'Nee, want anders had ik nooit bij Feyenoord gespeeld en dat is toch de club van de familie. Bas en Jaap Paauwe waren verre familieleden van mijn opa en die hadden er in het verleden al gespeeld. Het is natuurlijk ook mijn club geworden en dat is het nog steeds.'
zoiets ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heel de familie Pauwe heeft betaald voetbal gespeeld of zo
'Aangeraden'?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Lijkt het wel op hea
Altijd een gruwelijke speler, echte Feyenoorder. Alleen jammer dat hij een Israëliër heeft aangeraden.
Zou het?quote:Voor Co Adriaanse heeft in Qatar zijn laatste uur geslagen. De 63-jarige Amsterdammer wordt donderdag ontslagen als bondscoach van het olympisch elftal, meldt NUsport. De oud-trainer van onder meer Willem II, Ajax en AZ is sinds januari 2010 werkzaam in de Golfstaat.
Adriaanse is momenteel op vakantie. Morgen zou hij in een gesprek met de voetbalbond van Qatar te horen krijgen dat hij wordt ontslagen.
Met het olympisch elftal moest Adriaanse zich plaatsen voor de Olympische Spelen van 2012 in Londen. Later dit jaar speelt Qatar nog enkele kwalificatiewedstrijden.
Zou wat?quote:
Ja, volgens mij bij VVV die doelman, hij zei dat het wel een goede speler was oid.quote:
Co Adriaanse wilde al niet naar Feyenoord toen er miljoenen klaar stonden en Gio werd aangetrokken + Makaay + Tomasson + Landzaat + alle andere gasten die we eigenlijk niet konden betalen en we voor CL zouden gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja, volgens mij bij VVV die doelman, hij zei dat het wel een goede speler was oid.
Over Co, lijkt me goede zaak. Als het bestuur erachter staat dan is Been gauw weg. Dat zegtie toch de hele tijd?
Ik snap Wijnaldum ook niet helemaal. Hij zit nog zover van zijn tax af, heeft nog zoveel te leren dat ik het ontzettend dom zou vinden als hij nu al af zou zwaaien. Fer helemaal, op die positie telt ervaring en routine zo sterk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:25 schreef Euribob het volgende:
Ik snap Wijnaldum niet, als je jezelf zo goed vindt, waarom zou je dan weggaan bij Feyenoord? Gewoon je hele carrière bij Feyenoord blijven en de CL winnen.
Lijkt me ook sterk, al wil hij wel heel graag met Martin samenwerken maarhet lijkt me sterk dat dat bij Feyenoord gaat gebeuren. Al is Co wel een trainer die onze talenten beter zal maken, maar Feyenoord kan hem niet genoeg bieden lijkt me. Dus die zal nog wel even verder trekken door de zandbakken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Co Adriaanse wilde al niet naar Feyenoord toen er miljoenen klaar stonden en Gio werd aangetrokken + Makaay + Tomasson + Landzaat + alle andere gasten die we eigenlijk niet konden betalen en we voor CL zouden gaan.
Denk je nou serieus dat die nu wel zou komen?
Is die gozer pas 34 joh. Is dus al 13 jaar weg of zo?quote:Gokkende oud-Feyenoorder krijgt zes jaar cel
ROTTERDAM - Oud-Feyenoorder Georgi Demetradze (34) is veroordeeld tot een celstraf van zes jaar. Dat is de sanctie die een Georgische rechter in Tblisi hem heeft opgelegd voor afpersing en het organiseren van illegale weddenschappen tijdens het voorbije WK in Zuid-Afrika.
De Georgische spits zette aan het einde van het vorige seizoen noodgedwongen een punt achter zijn loopbaan, omdat hij met twee medeverdachten werd gearresteerd op verdenking van afpersing en het afsluiten van illegale weddenschappen.
Bij de inval werden duizenden dollars in beslag genomen door de Georgische politie. De 56-voudig international hoopt dat het niet tot een celstraf komt en gaat in beroep, zo hebben zijn advocaten laten weten.
In eigen land begon Demetradze zijn loopbaan bij Dinamo Tbilisi. In 1997 verhuisde de toenmalig spits naar Feyenoord. Na zijn periode in Rotterdam speelde de Georgiër voor Alania Vladikavkaz, Dinamo Kiev, Real Sociedad en Lokomotiv Moskou.
Voor Feyenoord speelde Demetradze overigens maar acht duels waarin hij niet wist te scoren. Hij droeg 56 keer het shirt van Georgië en scoorde 12 keer voor zijn land. (BVDL)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-zes-jaar-cel.dhtml
Huh? Over wie heb je het en wat is daar jammer aan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Lijkt het wel op hea
Altijd een gruwelijke speler, echte Feyenoorder. Alleen jammer dat hij een Israëliër heeft aangeraden.
rechtsboven je bericht staat de tijd en de datum als je daarover heen gaat zie je knopjes en een daarvan is edit post.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Olympus het volgende:
Ging iets verkeerd, hoe haal ik hem weg?
quote:De 19-jarige Stefan de Vrij wacht met het tekenen van een nieuw contract bij Feyenoord. De centrale verdediger wil eerst afwachten of zijn belangrijkste medespelers óók bereid zijn om bij te tekenen.
Dit meldt NuSport. Eerder was De Vrij nog duidelijk over zijn toekomst bij de Rotterdamse club. ,,Ik ben gewoon nog niet klaar bij Feyenoord,'' zei de jeugdinternational begin deze maand in het AD. ,,Ik wil hier graag langer spelen en een betere voetballer worden. Dan komt die stap naar het buitenland later wel. Nee, zoals ik er nu over denk is er voor mij geen enkele andere Nederlandse club waar ik voor wil spelen. Het ideale scenario voor mij is nog een paar seizoenen in de Kuip en dan de stap naar een mooie club in een grote competitie."
De Vrij hoopt in de toekomst het shirt van FC Barcelona aan te mogen trekken. "Mijn ultieme droom is: bij FC Barcelona terechtkomen. Ik denk dat zo'n club voor mij haalbaar is. Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar als ik zo blijf doorgaan... Waarom niet?"
Gisteren werd al bekend dat de onderhandelingen tussen aanvoerder Ron Vlaar en Feyenoord waren vastgelopen. Ook deze verdediger wil nog niet beslissen over zijn toekomst én Feyenoord niet kan garanderen dat het over een aantal maanden hetzelfde kan bieden.
.quote:Het nieuwe stadion van Feyenoord, dat over enkele jaren moet verrijzen, is op de tekentafel nog wat verder gekrompen. Aanvankelijk was het de bedoeling dat de nieuwe Kuip plaats zou bieden aan 80.000 supporters, maar nadat het WK voetbal van 2018 eind vorig jaar aan Nederland en België voorbijging, werd dit teruggeschroefd naar 68.000. Het derde plan voorziet nu in een capaciteit van 63.000 plaatsen, mét de mogelijkheid dit later uit te breiden.
We hebben nog een bezuinigingsslag gemaakt, liet stadiondirecteur Jan van Merwijk weten. Zo is het aantal vipboxen teruggebracht van honderd tot negentig, zijn er wat minder business seats en wordt de catering uitbesteed. Ook is er een heel ander businessmodel in relatie tot Feyenoord: het is nu de bedoeling dat de club als vaste bespeler van het stadion een vergoeding krijgt voor de geleverde content (zeg maar het voetbal), die oploopt naarmate de prestaties beter zijn.
De Kuip-directeur toonde zich overigens kritisch over de gemeente Rotterdam, die volgens hem weigert te denken als partner van het miljoenenproject. De financiële steun van Rotterdam met name bij het verkrijgen van de naar schatting 170 miljoen euro kostende locatie aan de Maas is evenwel noodzakelijk. Banken hebben aangegeven veertig à vijftig procent van de financiering voor hun rekening te willen nemen en daarnaast kunnen we net als in 1935 aandelen uitgeven. Maar de rest móét komen van de overheid.
Alsof er jeugd is die anders is dan de jeugd van nu... Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt he, jammer als De Vrij alsnog weggaat maar niet bijtekenen is gewoon opzouten. Dan maar weer zo'n jaar met jeugd die wel wil.
Misschien niet veel, maar er zijn wel degelijk spelers die willen spelen voor Feyenoord, en niet om het geld maar gewoon om het feit dat ze spelen bij Feyenoord. Kijk naar Vormer, kijk naar Hadouir. Schat ik respectievelijk hoger in als Fer en Wijnaldum. Het is gewoon heel simpel, en dat geldt ook voor De Vrij, ook al zegt hij een 'echte' Feyenoorder te zijn. Het is in deze tijden bijtekenen of weggaan. Er zijn genoeg alternatieven die wel in het mooiste shirt van NL willen spelen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof er jeugd is die anders is dan de jeugd van nu... Nee.
De spelers die je nu noemt zijn geen jeugd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Misschien niet veel, maar er zijn wel degelijk spelers die willen spelen voor Feyenoord, en niet om het geld maar gewoon om het feit dat ze spelen bij Feyenoord. Kijk naar Vormer, kijk naar Hadouir. Schat ik respectievelijk hoger in als Fer en Wijnaldum. Het is gewoon heel simpel, en dat geldt ook voor De Vrij, ook al zegt hij een 'echte' Feyenoorder te zijn. Het is in deze tijden bijtekenen of weggaan. Er zijn genoeg alternatieven die wel in het mooiste shirt van NL willen spelen!
Zijn reden van twijvel tot nu toequote:De Vrij: "Moeten nog meer gesprekken volgen"
24 maart 2011
Het is zeker geen uitgemaakte zaak dat Stefan de Vrij zijn contract bij Feyenoord gaat verlengen. De Rotterdamse club wil de tot 2012 lopende verbintenis van de verdediger graag openbreken, maar De Vrij is vooralsnog niet al te happig.
Inmiddels heeft een eerste gesprek tussen De Vrij en de clubleiding plaatsgevonden, maar de verdediger hield daar geen geweldig gevoel aan over. "Het was niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar het is een begin. Er moeten nog wel wat gesprekken volgen. Feyenoord wil graag dat ik bijteken, maar dan moet het voorstel dat ze doen wel goed zijn. Er is interesse genoeg voor mij, dus daar moet Feyenoord ook maar rekening mee houden", aldus de verdediger in Voetbal International.
Bij De Vrij zit ook nog wat oud zeer, want als jeugdspeler moest hij in het verleden lang wachten op zijn eerste profcontract bij de Rotterdamse club. "Andere jongens kregen toen zonder moeite een contract, maar mijn zaakwaarnemer en ik moesten er bijna echt om bedelen. Dat nemen we nu mee in de gesprekken."
Ben het wel met 'm eens, eerst moet jij je maar aanpassen aan hun en nu opeens moet je meteen tekenen? Snap het wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Zijn reden van twijvel tot nu toe
Zwaar kut, dat Feyenoord weer de zaken niet in eigen hand krijgt in dit model.quote:
Het vereist natuurlijk ook veel investeringen weer, het kan in de toekomst natuurlijk altijd nog!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwaar kut, dat Feyenoord weer de zaken niet in eigen hand krijgt in dit model.
Alleen al op de catering kun je een paar miljoen per jaar WINST pakken.
FC Twente pakt meer dan een miljoen per jaar op de catering die ze in eigen hand hebben, met een kleiner stadion.
Hij stelt zich mijns inziens helemaal niet negatief op. Hij heeft eisen en wil perspectief zien, niet heel erg onlogisch. Die jongen wil gewoon het beste voor zijn carrière en wil echt wel bij Feyenoord blijven maar uit een aanbieding moet wel vertrouwen spreken, spelers zijn geen makke schaapjes meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Die De Vrij gaat zich met de week negatiever opstellen over die contractverlenging. Toch apart, iedere keer dat er weer zo'n jongen doorbreekt denken we weer dat hij anders is, nuchter, nadenkend, Feyenoord-hart, etc. Dat werd al gezegd bij Drenthe, vervolgens bij Wijnaldum, Fer, Castaignos, De Vrij, en keer op keer kom je na een jaartje bedrogen uit...
Raar inderdaad dat ze die catering uit handen geven.
Hopen dat hij er tegen AZ weer bij.quote:Feyenoord-verdediger De Vrij loopt enkelkwetsuur op
Stefan de Vrij heeft donderdag een enkelblessure opgelopen tijdens een training met Oranje Onder-19. De verdediger van Feyenoord moest daardoor de interland met de leeftijdsgenoten van Italië (1-0 verlies) aan zich voorbij laten gaan.
Ook de oefeninterland van dinsdag, tegen Portugal, behoort niet langer tot de opties voor De Vrij. Adam Maher (AZ) moest nog tijdens het duel met Italië verstek laten gaan met een hersenschudding.
Door de kwetsuur is De Vrij een vraagteken voor de competitiewedstrijd van Feyenoord. De Rotterdammers nemen het op 2 april in eigen huis op tegen AZ.
Ik vind het niet meer dan logisch dat ze niet nog zo'n seizoen willen meemaken. Sterker nog alle spelers met potentie dreigen te vertrekken na dit seizoen. Zonder garanties op versterkingen zou ik als jong talent ook de optie vertrekken open laten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Die De Vrij gaat zich met de week negatiever opstellen over die contractverlenging. Toch apart, iedere keer dat er weer zo'n jongen doorbreekt denken we weer dat hij anders is, nuchter, nadenkend, Feyenoord-hart, etc. Dat werd al gezegd bij Drenthe, vervolgens bij Wijnaldum, Fer, Castaignos, De Vrij, en keer op keer kom je na een jaartje bedrogen uit...
Beter bij Feyenoord blijven dan naar een Roda, Grun te gaan ofzo lijkt mij. Want bij betere clubs zullen ze niet aan de bak komen, misschien voor het 3e bij een Arsenal of Chelsea. Hoeven ze zich iig geen zorgen te maken over hun financien (quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat ze niet nog zo'n seizoen willen meemaken. Sterker nog alle spelers met potentie dreigen te vertrekken na dit seizoen. Zonder garanties op versterkingen zou ik als jong talent ook de optie vertrekken open laten.
Waarom is dat per definitie beter? Een vertrek naar een van de clubs die jij noemt zou vooralsnog op dit moment een sportieve verbetering betekenen omdat ze waarschijnlijk Europees gaan spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter bij Feyenoord blijven dan naar een Roda, Grun te gaan ofzo lijkt mij. Want bij betere clubs zullen ze niet aan de bak komen, misschien voor het 3e bij een Arsenal of Chelsea. Hoeven ze zich iig geen zorgen te maken over hun financien ()
En je ontwikkeld je sneller in een goed draaiend team. Natuurlijk begrijp ik de teleurstelling van de fans, maar verrast het jullie echt zo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom is dat per definitie beter? Een vertrek naar een van de clubs die jij noemt zou vooralsnog op dit moment een sportieve verbetering betekenen omdat ze waarschijnlijk Europees gaan spelen.
Natuurlijk is Feyenoord groter, mooier, beter, roemruchtiger etc. De vraag is alleen in hoeverre een speler bezig is met historie of clubliefde.
Feyenoord heeft ook meer potentie, vind ik dan. Maarja, als Vormer en Hadouir volgend jaar naar Feyenoord komen met Martin (quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom is dat per definitie beter? Een vertrek naar een van de clubs die jij noemt zou vooralsnog op dit moment een sportieve verbetering betekenen omdat ze waarschijnlijk Europees gaan spelen.
Natuurlijk is Feyenoord groter, mooier, beter, roemruchtiger etc. De vraag is alleen in hoeverre een speler bezig is met historie of clubliefde.
Denk inderdaad dat ze onder deze trainer beter af zijn elders. Vlaar kan gewoon meekomen in de Bundesliga wellicht zelfs Premier League, en wil natuurlijk graag Nederlands Elftal spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je ontwikkeld je sneller in een goed draaiend team. Natuurlijk begrijp ik de teleurstelling van de fans, maar verrast het jullie echt zo?
Hier kan ik alleen maar dit op antwoorden:quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar op zich is het gewoon goed dat nu het kaft van het koren gescheiden gaat worden.
De echte Feyenoorders blijven, de broodvoetballers rotten eindelijk op. Misschien dat wij als supporters dan volgend seizoen eindelijk weer wat passie en strijdlust op het veld kunnen zien. Van mooi en verzorgd voetbal hebben we het nooit moeten hebben in Rotterdam..
Dus er bestaan geen voetballers meer met een oprecht Feyenoord-hart?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar dit op antwoorden:
Er zijn alleen nog maar broodvoetballers. Er is echt niemand die bij Feyenoord blijft hij als hij ergens anders twee keer zoveel kan verdienen hoor.
Zolang het een speler uitkomt heeft hij een "Feyenoord-hart". Matige spelers zonder perspectief kunnen dat een tijdje volhouden, maar de rest gaat voor een tonnetje meer gewoon 100 kilometer verderop kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus er bestaan geen voetballers meer met een oprecht Feyenoord-hart?
Ja, maar zonder dikke financiele vergoeding klopt dat hart nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Over de grens jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo kut liggen de salarissen bij Feyenoord volgens helemaal niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, maar zonder dikke financiele vergoeding klopt dat hart niet
Als ze allemaal weggaan als Drenthe heb ik daar geen probleem mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nee misschien geen jeugd, maar het geeft wel aan dat er wel voetballers zijn die willen spelen in het shirt van Feyenoord. En dan doe je het niet om het geld. Nee degraderen moet inderdaad niet gebeuren, maar er moet passie op het veld liggen, de wil om te winnen. Die zie ik nu niet terug in het spel van Feyenoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
De spelers die je nu noemt zijn geen jeugd.
Ten tweede zitten er op de tribunes elke twee weken 40.000 man die wel in het mooie shirt van NL willen spelen, maar je moet ook nog zorgen dat je niet degradeert.
Spelers maken de dienst uit, wen er maar aan.
Als je de beste jeugdspelers tot je beschikking hebt en de mooiste club van Nederland bent met een übertrouw Legioen, is het toch niet opportunistisch om te denken dat er op een gegeven moment een paar gasten uit voortkomen die Rotterdammer zijn, vanaf kinds af aan bij de club lopen en dus een sterke band hebben met Legioen en club.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Euribob het volgende:
Jullie willen spelers met een Feyenoordhart, prima, die spelers moeten ook nog de sterren van de hemel spelen (en jullie zeggen wel van niet maar dat moeten ze wel) .. Dat gaat niet werken, als je bijv. kijkt naar een Bahia. Das een speler die makkelijk tot zijn 30e bij Feyenoord had willen voetballen, maar meer dan de vermelding dat hij zich altijd voor Feyenoord heeft ingezet krijgt hij niet als hij straks door ons wordt weggebonjourd. Als wij spelers willen hebben die Feyenoord-trouw zijn dan moet je de spelers hebben waarbij Feyenoord (bijna) het plafond is.
Helaas.
Dat slaat ook nergens op, ik snap niet dat je het serieus neemt als dat wordt geroepen. En het is natuurlijk veel verstandiger gewoon te tekenen bij Inter.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als je een onderhandelings positie als onze vrienden uit Amsterdam hebt is dat mogelijk, niet zoals wij er nu voor staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als ze allemaal weggaan als Drenthe heb ik daar geen probleem mee.
Bij ons lopen ze bijna altijd voortijds en te vroeg de deur uit. Moet je langere contracten afsluiten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Als je een onderhandelings positie als onze vrienden uit Amsterdam hebt is dat mogelijk, niet zoals wij er nu voor staan.
quote:De Vrij: 'Ben een clubjongen maar teken niet zo maar'
Stefan de Vrij en zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf hebben een eerste gesprek met Feyenoord over de verlenging van zijn contract, dat afloopt in 2012, achter de rug. 'We zijn er nog niet uit', zegt de 19-jarige verdediger in Voetbal International. 'Er is een begin, maar er moeten nog wel wat gesprekken volgen.
Daarbij kijkt de verdediger, geblesseerd aan een enkel, ook naar de ontwikkelingen rond Ron Vlaar, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum. Ook dat trio onderhandelt met Feyenoord over een langer verblijf. 'Ik ben benieuwd wat er komend seizoen mogelijk is en hoe het elftal er dan uit komt te zien. Feyenoord wil graag dat ik bijteken, maar dan moeten we er eerst met zijn allen uitkomen.'
De Vrij doorliep de jeugdopleiding, houdt van De Kuip maar voelt zich niet moreel verplicht in Rotterdam-Zuid te blijven. 'Ik ben een clubjongen, maar het is niet zo dat ik automatisch bijteken. Zo simpel is het niet. Ik voel me nu nog niet klaar voor een stap naar buitenland, maar je weet niet hoe dat over een half jaar is. Ik bedoel: het gaat nu zo snel, dat je niet weet hoe ik me verder ontwikkel.'
quote:Mark Otten vertrekt bij NEC Nijmegen
NEC Nijmegen neemt na dit seizoen afscheid van verdediger Mark Otten. Het aflopende contract van de oud-aanvoerder van Excelsior wordt niet verlengd.
De 25-jarige Otten is bezig aan zijn vierde jaar in dienst van de club. Hij speelde 49 wedstrijden voor NEC en kwam eerder uit voor Feyenoord en Excelsior. Bij laatstgenoemde club werd hij kampioen van de eerste divisie.
Over het aflopende contract van oud-Feyenoorder Lorenzo Davids heeft de clubleiding nog geen besluit genomen. De financiële mogelijkheden voor volgend seizoen zijn nog te onzeker. De middenvelder heeft wel een formele ontslagbrief gekregen. Dat moet voor 1 april volgens de CAO voor voetballers.
quote:Supporter loopt marathon voor Feyenoord
Een supporter van Feyenoord zal op zondag 10 april de Marathon van Rotterdam gaan lopen om zijn club financieel te steunen. Het geld dat hij ophaalt tijdens de loop doneert hij aan de actie Supporters Steunen Feyenoord.
Medesupporters kunnen de eindtijd raden van supporer Ed Spruit, die de marathon voor de zevende keer gaat lopen. In het verleden deed hij rondom de marathon al inzamelingsacties voor het IJsselland ziekenhuis en KIKA.
De officiële supportersvereniging van Feyenoord steunt het initiatief en verloot prijzen aan de mensen die het dichtst in de buurt komen van de daadwerkelijke eindtijd van supporter Ed.
Omdat Vlaar wel wat presteerde en De Guzman vooral net deed alsof hij heel goed wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
Waarom krijgt Vlaar eigenlijk zoveel meer krediet dan de Guzman. Vlaar heeft ook twee seizoenen amper gespeeld, waarin Feyenoord hem gewoon het vertrouwen heeft gegeven door hem contractverlenging aan te bieden.
Tim Cornelisse (Fc Twente), Rob Wielaert (Roda JC) en Fredrik Stenman (Club Brugge) in ieder geval volgend seizoen niet transfervrij naar de Kuip.
Stenman had een goede geweest, die andere twee ben ik niet rouwig om.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:Tim Cornelisse (Fc Twente), Rob Wielaert (Roda JC) en Fredrik Stenman (Club Brugge) in ieder geval volgend seizoen niet transfervrij naar de Kuip.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stenman had een goede geweest, die andere twee ben ik niet rouwig om.
De Vrij geblesseerd dus. Wat nou als hij 8 maanden geblesseerd blijkt te zijn? Een contractverlenging aanbieden of niet?
Misschien wel, maar de ''dankbaarheid'' is bij beide ver te zoeken mocht Vlaar straks gratis vertrekken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Omdat Vlaar wel wat presteerde en De Guzman vooral net deed alsof hij heel goed was
Als het aan De Guzman had gelegen had ie ook niet gratis vertrokken, heeft ook ruim van te voren aangegeven dat hij wilde vertrekken een stap hogerop wenste en dat die transfer dan uitblijft is vervelend voor Feyenoord, maar daar kan die jongen - buiten bijtekenen - ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
Vlaar is geen kind van de club en is een stuk ouder. Daarnaast heeft hij meer voor Feyenoord betekend en vertrekt hij niet gratis, want als hij niet bijtekend wordt hij gewoon verkocht. Volgens mij verdient hij daarnaast ook niet eens zo'n hoog salaris: denk dat de Guzman, ondanks jonger, meer kreeg.
Vergelijking van niets dus.
zielig.quote:
nee hoor, heeft geld zat verdiend daar.quote:
Goed? Hij werkt binnen een jaar zowat heel de schulden weg, hij is de eindverantwoordelijke als het fout gaat en ook nu het goed gaat. Topper is het.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
Gudde heeft zeker fouten gemaakt maar over het algemeen doet hij het in mijn ogen wel goed. Je zult er toch nooit een hebben die foutloos is. En je zult ook nooit echt duidelijk kunnen zeggen wat hij wel/niet heeft gedaan.
En als die investeerders niet waren gekomen was het zeker een prutser geweest ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed? Hij werkt binnen een jaar zowat heel de schulden weg, hij is de eindverantwoordelijke als het fout gaat en ook nu het goed gaat. Topper is het.
Als Robben niet was geboren, was van Gaal dan ook een faalert bij Bayern vorig seizoen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als die investeerders niet waren gekomen was het zeker een prutser geweest ?
Jep.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Robben niet was geboren, was van Gaal dan ook een faalert bij Bayern vorig seizoen?
quote:Gudde: 'Engelse clubs schieten met hagel'
Eric Gudde baalt ervan dat Engelse clubs steeds vaker jonge talentvolle voetballers bij Feyenoord wegplukken. Ik heb het idee dat ze af en toe met hagel aan het schieten zijn, zegt de algemeen directeur van de Rotterdamse club.
Gudde twijfelt of Engelse clubs spelers op jonge leeftijd naar de club lokken met de goede bedoelingen. Je kunt je afvragen of de clubs het niet doen om aan spelregels te voldoen. Dat ze het doen om voldoende eigen jeugd te hebben en niet met het idee dat ze in het eerste komen van Manchester City, Arsenal of Chelsea, zegt Gudde.
Met die spelregels doelt Gudde op de regels die gelden voor de Europese toernooien. Van de 25 spelers die een club in Europees verband moet opgeven, moeten er acht homegrown spelers zijn. Dat zijn spelers die vanaf hun zestiende in de jeugdopleiding van een land moeten hebben gespeeld. Dat is voor ons geen probleem, maar een club als Manchester City heeft daar wel moeite mee. Daarom doen ze dit. Volgens de regels hebben ze die spelers dan zelf opgeleid.
Volgens Gudde doet een jeugdspeler er ook verstandiger aan om de opleiding bij Feyenoord af te ronden. Dan Feyenoord één halen, het Nederlands elftal en dan naar het buitenland. Een speler heeft dan een grotere kans van slagen dan wanneer hij zo vroeg gaat. We hebben de lijst nagekeken en eigenlijk hebben we nog niet één succesvolle transfer gezien van een jongen die op 16-jarige leeftijd is gegaan, aldus Gudde, die beseft dat het voor jonge jongens aantrekkelijk klinkt om naar Engeland te gaan. De opleiding afmaken bij Feyenoord is echter lucratiever. De kans van slagen is dan velen malen groter.
Gelukkig gaan ''slechts'' alleen Ake en Rekik naar het buitenland.quote:Achahbar helpt Oranje onder 17 aan zege
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar is donderdag het EK-kwalificatietoernooi in eigen land goed begonnen. In Barendrecht versloeg Oranje de leeftijdsgenoten uit Oostenrijk met 2-1. Feyenoorder Anass Achahbar maakte allebei de doelpunten voor de thuisploeg. In totaal begonnen er donderdag zes spelers van Feyenoord in de basis. Nadat Nathan Ake was ingevallen, stonden er maarliefst zeven Feyenoorders in het veld. Doordat de andere twee landen in de poule, Kroatië en Portugal, eerder op de dag doelloos gelijkspeelden gaat Nederland nu alleen aan kop in de groep.
Achahbar maakte beide doelpunten binnen vijf minuten tijd. Na ruim een uur spelen kon de spits de bal binnenkoppen, nadat de Oostenrijkse doelman een schot van Feyenoorder Nathan Ake ternauwernood had weten te keren. Vier minuten later wist Achahbar de bal af te pakken van een Oostenrijkse verdediger, waarna hij alleen op het doel afkon en raak schoot.
Achahbar werd kort voor tijd vervangen. De Feyenoorders Boy de Jong, Terence Kongolo, Karim Rekik, Jean-Paul Boëtius en Tonny Trindade de Vilhena speelden de hele wedstrijd.
Graits aanvallertquote:City-speler voor acht maanden de cel in'
Manchester City zal het voortaan zonder Kelvin Etuhu moeten doen. De 22-jarige beloftevolle aanvaller is veroordeeld tot acht maanden cel nadat hij in februari bij een vechtpartij betrokken was nabij een casino.
Videobeelden toonden hoe Etuhu een 24-jarige man neerslaagt en vervolgens nog drie trappen geeft. Het slachtoffer hield een gebroken kaak over aan de feiten. De veroordeling van Etuhu betekent meteen ook einde verhaal voor de speler bij Manchester City. Zij zegden het contract met de veroordeelde speler op.
Voor een mooie zak geld wat mij betreft een fraaie rood-witte strik erom en gaan.quote:'Newcastle wil Wijnaldum deze zomer binnenhalen'
Geschreven op 2011-03-27 om 11:50:48
Volgens Sunday Sun heeft Newcastle United verregaande interesse in Georginio Wijnaldum. Ook Real Madrid en Liverpool houden de verrichtingen van de 20-jarige middenvelder in de gaten. Newcastle heeft echter al een paar keer scouts naar De Kuip doen afreizen om Wijnaldum te zien spelen. Wijnaldum is een speler voor de toekomst voor de Engelse voetbalclub, zo valt er te lezen in the Sunday Sun. Newcastle wil deze zomer een poging wagen om Wijnaldum over te nemen van Feyenoord.
Bron: FR12.nl
Wat een onzin zeg. Net ofdat elke speler die het bij Feyenoord niet waarmaakt dat bij een andere club wel doet. Daarbij weet ik na 5 seizoenen nog niet wat nou eigenlijk zijn positie is.. Dat zegt toch ook wel iets?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:
Inderdaad, als er een paar miljoen op tafel komt verkopen.
Ik durf er nu al geld op te leggen dat hij bij een andere club zijn belofte wel waar gaat maken.
Dat is niet bij elke speler maar ik denk dat het bij Wijnaldum wel zo gaat zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Net ofdat elke speler die het bij Feyenoord niet waarmaakt dat bij een andere club wel doet. Daarbij weet ik na 5 seizoenen nog niet wat nou eigenlijk zijn positie is.. Dat zegt toch ook wel iets?
Wel jammer dat hij ons hoogstwaarschijnlijk maximaal 5 miljoen gaat opleveren. Had ie bij Ajax gespeeld dat was ie 10 miljoen meer waard geweest ..
Dit weet ik wel zeker ja. Is met De Guzman ook zo gegaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is niet bij elke speler maar ik denk dat het bij Wijnaldum wel zo gaat zijn.
Heeft blijkbaar een nieuwe prikkel nodig, en als hij in een team komt met wat meer kwaliteit en waar hij niet al teveel onder druk staat gaat hij meer laten zien. Dat zag je ook toen hij zijn debuut maakte, toen voetbalde hij heel erg vrij en zonder teveel gedachtes, nu lijkt hij soms niet te weten wat precies te doen.
Ik vind het een van de mooiste clubs in Engeland.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:18 schreef Hamilcar het volgende:
Newcastledaar wil je nog niet dood gevonden worden. Het Willem 2 van Engeland.
met helaas heel weinig prijzen de laatste 30, 40 jaarquote:Op zondag 27 maart 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het een van de mooiste clubs in Engeland.
Klopt, maar dat boeit me niet zoveel.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
met helaas heel weinig prijzen de laatste 30, 40 jaar
Valt wel mee, die zat ook niet echt in z'n beste periode.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:57 schreef TC03 het volgende:
Ik snap de vergelijking met De Guzman niet zo, De Guzman was echt 10x beter bij zijn vertrek dan Wijnaldum.
Ja, maar dan in het midden ofzo. Niet bij die kids in de hoek.quote:
Alsnog echt een stuk beter dan Wijnaldum...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Valt wel mee, die zat ook niet echt in z'n beste periode.
Lelijke vieze stad en een lelijke club. Zijn zoveel mooiere clubs zelfs in het Engels betaalde voetbal. Kies je juist diequote:Op zondag 27 maart 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het een van de mooiste clubs in Engeland.
Ik vind de meeste clubs in Engeland wel mooi, Newcastle staat in mijn top 5.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lelijke vieze stad en een lelijke club. Zijn zoveel mooiere clubs zelfs in het Engels betaalde voetbal. Kies je juist die
Veel mooiere club dan Newcastle, want middelen tot kopen kopen kopen. Veel beter ook voor jonge jongens als Rekik en Ake om rond te lopen dan in Rotterdam Zuid...quote:Mario Balotelli heeft zich zondag weer negatief in de spotlight gezet. De aanvaller van Manchester City werd gesnapt toen hij vanaf de eerste etage van een gebouw dartpijltjes gooide naar jeugdspelers van de club, die zojuist getraind hadden.
Zover bekend raakte er niemand gewond bij de actie. Volgens een woordvoerder van de club zal de zaak verder intern behandeld worden. Of de actie consequenties heeft voor de aanwezigheid van Balotelli in de selectie voor het duel met Sunderland, is niet bekend.
Balotelli raakte eerder deze maand ook al in opspraak toen hij een rode kaart pakte in het Europa League-duel met Dinamo Kiev. De Engelsen wonnen met 1-0, maar kwamen een doelpunt te kort om zich te plaatsen.
Geld + status gaat het kennelijk alleen nog maar om.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Veel mooiere club dan Newcastle, want middelen tot kopen kopen kopen. Veel beter ook voor jonge jongens als Rekik en Ake om rond te lopen dan in Rotterdam Zuid...
Ook mooi ja.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Vind West Ham United wel een club met een mooie sfeer en trouwe fans. Voor mij toch wel de meest aantrekkende club uit Engeland.
Volgens mij komt het ook daar vandaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook mooi ja.![]()
Millwall is ook geniaal. In een ver verleden ook wel eens geweest. Fanatiek publiek als hell maar prestaties zijn vaak summier.
Veel parallellen met Feyenoord dus. Geloof dat daar toen trouwens ook zongen No One Likes Us We Dont Care
Als er maar bier is...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste clubs in Engeland wel mooi, Newcastle staat in mijn top 5.
En hoe de stad er verder uitziet zal me een zorg zijn.
Laat maar, die 5 uur slaap was duidelijk te weinig, zit nog half te tukkenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook daar vandaan.
Ik vind de stad juist wel wat hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lelijke vieze stad en een lelijke club. Zijn zoveel mooiere clubs zelfs in het Engels betaalde voetbal. Kies je juist die
quote:[q]
'Liverpool aast op Ajax-talent Kishna'
Ajax moet vrezen voor een vertrek van de zestienjarige jeugdspeler Ricardo Kishna. Dat meldt het Algemeen Dagblad maandag.
Kishna zou in de belangstelling staan van Liverpool. De Engelse club zou zelfs al gesproken hebben met de jonge aanvaller. Liverpool is één van de Engelse clubs die de Nederlandse jeugdopleidingen op de voet volgt. Eerder nam de club in het verleden Jordy Brouwer bijvoorbeeld al over van Ajax.
Ajax op zijn beurt probeert Kishna langer te binden. De jongeling kan een contract voor drie seizoenen tekenen in Amsterdam. Ajax legde eerder met succes jeugdspelers als Lorenzo Ebecilio, Aras Özbiliz, Rodney Sneijder en Jody Lukoki vast. Ook Geoffrey Castillion kan een contract tekenen bij de club.
Wijnaldum is veels te slordig voor een nummer 10, rendeert alleen aan de zijkanten.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef PIETR het volgende:
Mwua, ben er nog niet zo zeker van dat hij het gaat redden bij Newcastle, om nog maar te zwijgen over Liverpool en Madrid. Daarbij stelt hij dit seizoen erg teleur. Heeft nog absoluut niet bewezen dat 10 zijn positie is. Had gehoopt dat ie verder zou zijn in zijn ontwikkeling ..
quote:Kuyt: Goed nadenken over terugkeer naar Feyenoord
ROTTERDAM - Dirk Kuyt staat op het punt om zijn contract bij Liverpool te verlengen. De nederlander heeft het uitstekend naar zin zin in de Engelse havenstad en is nog lang niet bezig met een terugkeer naar Feyenoord. ,,Voor Feyenoord blijft genoeg tijd. Het moment om terug te gaan moet je goed voor jezelf bepalen."
,,Voor Feyenoord blijft genoeg tijd", zegt Kuyt tegen RTV Rijnmond. ,,Ik heb bij FC Utrecht ook een geweldige tijd gehad. Het was mooi daar laatst met Liverpool te spelen, en nog steeds het respect van de mensen te krijgen. Maar ik heb altijd geroepen dat ik ooit nog eens terug zou willen keren naar Feyenoord om daar te spelen", zegt Kuyt. "Alleen, wanneer dat moment is, dat moet je goed voor jezelf bepalen."
Dirk moet ook nog terugkeren bij Utrecht he, hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Lastpost het volgende:
Ach, als er tegen die tijd een Feyenoord staat dat om de prijzen meedoet keert ie terug, anders kapt ie er gewoon mee.
Dat lees ik er in ieder geval uit.
In bovenstaand artikel lijkt hij anders toch duidelijk de voorkeur te geven aan Rotterdam boven Utrecht om z'n carriere af te sluiten hoor...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dirk moet ook nog terugkeren bij Utrecht he, haha
ze willen allemaal terugkomen jaja, van Nistelrooij ook. Ze kiezen liever nog een jaartje cashen bij een club die nooit prijzen wint.
ja maar Dirk zegt graag wat de ander wilt horen... eerst zien en dan geloven, van Nistelrooij wilde ook graag terug naar PSV, van Bommel ditoquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
In bovenstaand artikel lijkt hij anders toch duidelijk de voorkeur te geven aan Rotterdam boven Utrecht om z'n carriere af te sluiten hoor...
Ja, ze willen wel, maar pas als ze volledig uitgerangeerd zijn en niets meer toevoegen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja maar Dirk zegt graag wat de ander wilt horen... eerst zien en dan geloven, van Nistelrooij wilde ook graag terug naar PSV, van Bommel dito
Uiteraard, wie niet. Ik zou het geweldig vinden als Dirk terug komt, maar een jongen als De Vrij, en dan met name z'n transfersom, is van levensbelang.Denk overigens wel dat een terugkeer ook nog wel weer een positieve spin off zou kunnen hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:21 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Ik reken niet meer op Dirk. Als die komt geweldig zo niet dan.. Niks. Ik maak me eerder druk om de contract zaken op dit moment.
quote:Dani Fernández zet volgende stap in revalidatie
Dani Fernández heeft maandagochtend een volgende stap in de revalidatie van zijn knieblessure gezet. De Spaanse vleugelverdediger maakte op Varkenoord voor het eerst sinds hij in augustus werd geopereerd aan zijn rechterknie weer zijn opwachting tijdens een partijvorm op de groepstraining. Ik heb alleen maar achter de andere jongens aangerend, lachte Fernández na afloop. Ze waren allemaal veel te snel voor me, maar dat zal niet lang duren. Ik ben ontzettend blij dat ik weer een stap dichter bij mijn rentree ben.
Fernández werd in augustus in Barcelona aan zijn knie geopereerd en revalideerde de eerste maanden in zijn geboortestad. Sinds eind januari werkt hij op Varkenoord en in het krachthonk in De Kuip aan zijn herstel. Meedoen tijdens grote partijen is een grote stap, maar ik ben er nog niet, zei de verdediger. De wedstrijdjes drie tegen drie moet ik bijvoorbeeld nog aan me voorbij laten gaan. Maar het gaat de goede kant op. Nu moet ik af en toe nog individueel trainen als de groep oefeningen doet die voor mij nog niet haalbaar zijn, maar hopelijk duurt dat niet lang meer.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-in-revalidatie.html
goed, kunnen we Swerts weer wegsturen !!!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Mooi ! Swerts is gehuurd dus we kunnen Dani heel goed gebruiken.
Zijn eerste 5 duels waren echt heel erg goed, rustig aan de bal, overzicht, op de juiste momenten mee opkomen. Maar dat is alweer 2 jaar geleden, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Fernandez heeft 2 seizoenen redelijk gespeeld bij Nec, volgens mij gaat hij de volgende teleurstelling worden.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
Dani had toch allebei de keren gescheurde kruisbanden?
Goed nieuws.quote:
Ja eerst de linker en in het begin van dit seizoen zijn rechter.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
Dani had toch allebei de keren gescheurde kruisbanden?
wat overdreven misschien maar hij voegt niets toequote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Nou dat vind ik sinds Derksen dat zei wel wat overdreven die penalty tegen Vitesse was dom en balverlies tegen NAC moet kunnen je kan toch wel een keer balverlies lijden ? En dat was eerder een fout van Robbie. Bovendien schoot die ook een aardig balletje tegen Twente in, en die miscommunicatie tegen Groningen was gewoon ongelukkig.
Een rechtsback hoeft ook niet echt iets toe te voegen vind ik hij staat daar nu want we hebben niks anders dus das prima.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat overdreven misschien maar hij voegt niets toe
Dan had je bij die 2de keer het vakje certificaat moeten ontvinkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die vrienden van Feyenoord hadden een beetje op papier moeten besparen. Ik heb 2x gedoneerd, maar wat moet ik met 2 certificaten?
quote:'Vertrek Wijnaldum optie voor Feyenoord'
AMSTERDAM Feyenoord staat 'niet onwelwillend' tegenover een vroegtijdig vertrek van Georginio Wijnaldum. De middenvelder wil zijn medio 2012 aflopende contract vooralsnog niet verlengen en moet zodoende komende zomer verkocht worden, als de Rotterdammers hem niet transfervrij de deur uit willen zien lopen.
Wijnaldum zou volgens geruchten in de belangstelling staan van Newcastle United. De Engelsen hebben zich nog niet officieel voor hem gemeld. "Wij wachten rustig af", laat de woordvoerder van Feyenoord Raymond Salomon tegenover Voetbal International weten.
Ook de zaakwaarnemer van Wijnaldum, Humphrey Nijman, wil niets zeggen over de interesse. "Of het waar is, zal de toekomst uitwijzen. Wij willen rust. Niet voor niets heb ik gezegd dat wij pas na dit seizoen met Feyenoord om de tafel willen zitten. Tot die tijd doen wij niks en zeggen wij niks."
De Vrij en Fer
De Rotterdammers hopen Stefan de Vrij en Leroy Fer langer te binden. Ook de verbintenissen van de twee jeugdexponenten lopen in de zomer van 2012 af. Ron Vlaar hoeft voorlopig niet te rekenen op een nieuwe aanbieding. De verdediger gaf meerdere keren aan te twijfelen over zijn toekomst, waarna de clubleiding een eerdere voorstel introk.
De beste gozer zit al jaren in het stressvolle omgeving, misschien zal een nieuwe omgeving hem goed doen, nieuwe stad nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Wijnaldum faalt al tegen een Roda. Die zal nooit een basisplek krijgen
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
De beste gozer zit al jaren in het stressvolle omgeving, misschien zal een nieuwe omgeving hem goed doen, nieuwe stad nieuwe mensen.
niet zoals ie dit seizoen voetbalt hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De situatie van de club is je ontgaan?
Bij een stabiele club zou ie allang onomstreden zijn.
Komt ook door de omstandigheden, het type spel dat Mario Been wenst te spelen en de positie waar ie zelf staat en de teamgenoten om hem heen en sommige jongens zijn daar gevoeliger voor als anderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:57 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
niet zoals ie dit seizoen voetbalt hoor..
Het blijft fascinerend hoe mensen zoals calciumdude keer op keer op keer het mentale aspect onderschatten, terwijl het juist dit seizoen zo duidelijk aanwezig is bij Feyenoord. Voetbal zit voor 50% tussen je oren, misschien wel meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Komt ook door de omstandigheden, het type spel dat Mario Been wenst te spelen en de positie waar ie zelf staat en de teamgenoten om hem heen en sommige jongens zijn daar gevoeliger voor als anderen.
Mooi voorbeeld is zo'n Kevin Strootman, presteerde niets bij Sparta en het kwam er gewoon niet uit en dat een niveau lager bij een club die normaliter zo weer hoort te promoveren en na z'n transfer in een ander team laat ie zien dat ie geweldig kan voetballen.
Denk dat dit bij Wijnaldum hetzelfde gaat verlopen.
Onomstreden op de tribune zitten ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De situatie van de club is je ontgaan?
Bij een stabiele club zou ie allang onomstreden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |