Jij maakt ook overal je eigen verhaal van.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
Want als je een keer het logo op het shirt kust moet je zeker tot in lengte van jaren blijven.
Tegen de tijd dat het 2012 is dan is Wijnaldum toe aan zijn 7e seizoen toe bij Feyenoord.
Laat die jongen lekker zelf weten waar hij tekent. Enige is inderdaad dat ze een keer duidelijkheid gaan geven aan de supporters over wat ze nou wel/niet willen.
Lul nou niet Paultjuh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij maakt ook overal je eigen verhaal van.
Typisch had het erover dat spelers het maar als werk zagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lul nou niet Paultjuh.
Jij maakt altijd en overal Wijnaldum zwart ( en ja dat is ie al) omdat jij hem kennelijk helemaal zat bent.
Wat wilde je in je eerdere post nou weer allemaal insinueren met dat logo kussen?
Je moet nou niet doen alsof die morele verplichtingen naar Feyenoord toe heeft. Als hij een grote stap kan maken gun ik hem dat van harte, en als die blijft zal die alle steun krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef Lastpost het volgende:
Leuk verhaal hoor dat ie hier al (!) 7 jaar rondloopt, niet meer dan normaal voor een ventje van zijn leeftijd vind je ook niet.
Het logo kussen, pretenderen alsof Feyenoord je club is, mooie verhalen de media in slingeren en als puntje bij paaltje komt twijfelt zo'n pestventje of ie wel moet bijtekenen.![]()
Praktisch al z'n vrienden zitten nog op school, werken bij de AH als vakkenvuller of een of ander kutbaantje voor een luttele 7 euro per uur en hij krijgt tonnen per jaar bij elkaar met wat voetballen en gaat alleen nog maar meer verdienen de komende jaren.
En dan twijfelen of je wel moet bijtekenen, jesus he het moet toch niet gekker worden.
Stel dat ie voor 2 jaar bijtekent, nee dan zal ie vast nooit naar een grotere club kunnen.![]()
Zo'n gozer heeft het over perspectieven, of ie uitgeleerd is bij de club, of ie niet de stap moet wagen naar het buitenland, hij heeft nota bene nog geen heel seizoen constant gepresteerd, laat staan dat ie heeft aangetoond een absolute meerwaarde te zijn voor dit team.
Nee, en dan wenst meneer een transfer naar een club als Arsenal, zorg eerst maar eens dat je bij Feyenoord onomstreden basisspeler wordt zeg.
Als jij iets negatiefs over Wijnaldum kunt zeggen zul je het anders niet nalaten. Zelfs toen hij 4x gescoord had liep je nog te zaniken over zijn spel en een bal die hij anders had moeten geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Typisch had het erover dat spelers het maar als werk zagen.
Dus zei ik : Dan moeten ze niet zo overdreven met het logo doen.
En ik maak Wijnaldum helemaal niet zwart maar ik ben zijn houding en spel wel moe, ik noem dat gewoon een kritische mening.
Zwart maken is meer onwaarheden over iemand de wereld inhelpen in mijn ogen.
Het gaat me in dit plaatje niet zozeer om Feyenoord maar het feit dat jonge ventjes van 15 zelfs al eisen stellen bij contractonderhandelingen omdat ze anders naar een Europese grootmacht vertrekken, dat is toch gewoon absurd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Je moet nou niet doen alsof die morele verplichtingen naar Feyenoord toe heeft. Als hij een grote stap kan maken gun ik hem dat van harte, en als die blijft zal die alle steun krijgen.
Zoals ik al zei : Kritisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij iets negatiefs over Wijnaldum kunt zeggen zul je het anders niet nalaten. Zelfs toen hij 4x gescoord had liep je nog te zaniken over zijn spel en een bal die hij anders had moeten geven.
Beetje overdreven af en toe.
Ben ik wel met je eens ja dat als je als 15-jarige god op je kniéen moet bedanken dat Feyenoord je wilt zeg. Maar ja hun word wijs gemaakt dat ze de volgende Messi zijn..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het gaat me in dit plaatje niet zozeer om Feyenoord maar het feit dat jonge ventjes van 15 zelfs al eisen stellen bij contractonderhandelingen omdat ze anders naar een Europese grootmacht vertrekken, dat is toch gewoon absurd.
Alsof je als net-20er al uitgeleerd bent bij een club als Feyenoord, dat is gewoon debiel te noemen.
Dat een Vlaar nou wil vertrekken kan ik prima inkomen, maar jongens als Wijnaldum, Fer en De Vrij moeten gewoon lekker blijven tot ze ook 25 of ouder zijn en dan de stap maken op het moment dat ze aan hun plafond zitten zoals Sneijder, Afellay of een Kuyt.
Deze ontwikkeling vind ik gewoon zorgwekkend en jongens als Wijnaldum zitten nog lang niet op het niveau om wekelijks te schitteren in de Premier League of de Serie A en kunnen beter in vertrouwde omgeving doorgroeien naar dat niveau dan direct te verkassen en maar te hopen dat ze na enkele jaren het niveau hebben bereikt bij die grote club.
En natuurlijk heb je ook het morele aspect, Feyenoord is 'zijn club', teken dan bij en doe je stinkende best om je club een mooie transfersom binnen te laten hengelen voor je en vertrek op het moment dat iedereen denkt, die is er klaar voor.
En ze hebben het allemaal over perspectief en mogelijkheden, nou daar zorg je zelf ook voor als speler denk ik dan, als alle toptalenten vertrekken op een leeftijd waarbij ze nog niet goed genoeg zijn kan de club ook niets opbouwen.
Ben het volledig met jullie eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens ja dat als je als 15-jarige god op je kniéen moet bedanken dat Feyenoord je wilt zeg. Maar ja hun word wijs gemaakt dat ze de volgende Messi zijn..
Opportunistisch supporters-gelul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het gaat me in dit plaatje niet zozeer om Feyenoord maar het feit dat jonge ventjes van 15 zelfs al eisen stellen bij contractonderhandelingen omdat ze anders naar een Europese grootmacht vertrekken, dat is toch gewoon absurd.
Alsof je als net-20er al uitgeleerd bent bij een club als Feyenoord, dat is gewoon debiel te noemen.
Dat een Vlaar nou wil vertrekken kan ik prima inkomen, maar jongens als Wijnaldum, Fer en De Vrij moeten gewoon lekker blijven tot ze ook 25 of ouder zijn en dan de stap maken op het moment dat ze aan hun plafond zitten zoals Sneijder, Afellay of een Kuyt.
Deze ontwikkeling vind ik gewoon zorgwekkend en jongens als Wijnaldum zitten nog lang niet op het niveau om wekelijks te schitteren in de Premier League of de Serie A en kunnen beter in vertrouwde omgeving doorgroeien naar dat niveau dan direct te verkassen en maar te hopen dat ze na enkele jaren het niveau hebben bereikt bij die grote club.
En natuurlijk heb je ook het morele aspect, Feyenoord is 'zijn club', teken dan bij en doe je stinkende best om je club een mooie transfersom binnen te laten hengelen voor je en vertrek op het moment dat iedereen denkt, die is er klaar voor.
En ze hebben het allemaal over perspectief en mogelijkheden, nou daar zorg je zelf ook voor als speler denk ik dan, als alle toptalenten vertrekken op een leeftijd waarbij ze nog niet goed genoeg zijn kan de club ook niets opbouwen.
Tja, ben het ook wel met jou eens hoor, dit is nou eenmaal de realiteit. Wat Lastpost zegt zou moéten, maar goed, dikke kans dat dit niet gebeurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Opportunistisch supporters-gelul.
Zo'n Wijnaldum kan sportief gezien ook bij tal van andere clubs tekenen waar hij wél op niveau en EL kan spelen. Bij Twente misschien zelfs CL. Sportief gezien is het echt niet goed om nu hier te blijven voor een speler onder deze trainer.
Financieel al helemaal niet aangezien hij bij tal van clubs het dubbele kan verdienen en anders ook nog ergens in Rusland of bij vriend Gullit miljoenen kan opstrijken.
Dit is gewoon typisch het gezeik dat voortkomt als je niveau en prestaties nauwelijks beter zijn dan die van een nec of De Graafschap. Laat ze lekker weggaan dan kunnen wij met goedkopere spelers proberen die WEL willen proberen de weg naar de subtop terug te vinden en ook weer financieel gezond te worden.
Mooiste club van Nederland, jazeker. Maar spelers hebben daar anno 2011 in een open markt echt geen boodschap aan hoor.
Zo denk ik ook hoor, ik praat vanuit supporters-oogpunt en besef dat de werkelijkheid draait om roem, geld, ambitie en grote clubs en niet om clubliefde, gezonde planning en mogelijkheden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja, ben het ook wel met jou eens hoor, dit is nou eenmaal de realiteit. Wat Lastpost zegt zou moéten, maar goed, dikke kans dat dit niet gebeurt.
Je ziet wel dat als ze omringt worden door meer kwaliteit, in dit geval zelfs alleen Ryo dat ze zich aan zijn niveau kunnen optrekken en ook beter gaan presteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef TC03 het volgende:
Van Persie en De Guzman waren bij hun vertrek echt VEEL verder dan Wijnaldum of Fer hoor. Met alle respect, maar Wijnaldum en Fer zijn bij een degradatiekandidaat (want dat waren we, helaas) niet onomstreden...
Ja dat verhaaltje horen we al langer. Als je zo goed bent moeten anderen je ook aan jou op kunnen trekken en dat gebeurt niet. Wijnaldum en co. worden veel beter geschat dan dat ze daadwerkelijk zijn. Ik denk dat Wijnaldum niet eens bij PSV of Ajax een basisplaats zou hebben, laat staan bij de Europese subtop. Over de absolute top zullen we het maar helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je ziet wel dat als ze omringt worden door meer kwaliteit, in dit geval zelfs alleen Ryo dat ze zich aan zijn niveau kunnen optrekken en ook beter gaan presteren.
Toch denk ik dat Gini (en Vlaar zeker) een club kunnen krijgen die qua niveau een stuk aantrekkelijker is dan (dit) Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat verhaaltje horen we al langer. Als je zo goed bent moeten anderen je ook aan jou op kunnen trekken en dat gebeurt niet. Wijnaldum en co. worden veel beter geschat dan dat ze daadwerkelijk zijn. Ik denk dat Wijnaldum niet eens bij PSV of Ajax een basisplaats zou hebben, laat staan bij de Europese subtop. Over de absolute top zullen we het maar helemaal niet hebben.
Nou ja, Inter heeft vorig jaar elke prijs gewonnen die ze konden winnen. Het is niet <zomaar> een club ..quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Gini (en Vlaar zeker) een club kunnen krijgen die qua niveau een stuk aantrekkelijker is dan (dit) Feyenoord.
Waarschijnlijk willen ze dan liever zo'n club + dik salaris en dan maar ff geen basisplaats.
Dat zag je met Luc ook. Die schijnt er totaal geen moeite mee te hebben komend seizoen het merendeel op de bank te zitten bij Inter, terwijl hij bij ons vrijwel zeker is van een basisplaats als hij was gebleven.![]()
Het gaat erom dat zijn kans op een basisplaats de komende jaren verwaarloosbaar is. Het zou 'ideaal' zijn wanneer hij volgend seizoen (of nog 2 seizoenen) wordt uitgeleend aan Feyenoord.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nou ja, Inter heeft vorig jaar elke prijs gewonnen die ze konden winnen. Het is niet <zomaar> een club ..
Nog even buiten Inter om. De gemiddelde subtopper in Europa heeft toch alleraardigste spelers rondlopen. Zelfs in de Bundsliga clubs als Schalke en HSV of Franse clubs hebben veel meer kwaliteit rondlopen op het veld dan wij momenteel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nou ja, Inter heeft vorig jaar elke prijs gewonnen die ze konden winnen. Het is niet <zomaar> een club ..
quote:De Vrij: 'Ik denk dat een club als Barcelona voor mij haalbaar is'
Woensdag, 23 maart 2011 om 08:46
Stefan de Vrij heeft de intentie om zijn contract bij Feyenoord te verlengen, maar is niet van plan om zijn gehele loopbaan in Rotterdam te blijven. De verdediger is ambitieus en hoopt op een dag in de Spaanse Primera División te spelen: Mijn ultieme droom is: bij Barcelona terechtkomen. Ik denk dat zon club voor mij haalbaar is, zegt De Vrij in NUSport.
/
De negentienjarige mandekker kijkt vol vertrouwen vooruit: Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar als ik zo blijf doorgaan Waarom niet?, vroeg hij zich af. Als ik in de Eredivisie ben uitgeleerd, kan ik volgens mij het beste eerst naar Duitsland of Spanje gaan. Daar wordt van achteruit namelijk beter opgebouwd dan in Engeland."
Vooralsnog is het echter nog niet zo ver, benadrukt De Vrij: In principe sta ik open voor een nieuw contract, maar dan moeten de voorwaarden wel goed zijn. Ik zou graag uitgroeien tot aanvoerder van Feyenoord. Voor een andere Nederlandse club zie ik mezelf op dit moment niet spelen. En voor het buitenland vind ik het nog te vroeg, al wil ik daar in de toekomst wel graag heen.
Hij is pas 19, gezonde ambitie voor een ventje dat zich stormachtig ontwikkeld bij deze club.quote:
Gio.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef Paul-89 het volgende:
Zou wel tof zijn zo'n Feyenoorder bij Barca.
Ik kan er maar 3 noemen die daar gespeeld hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef Paul-89 het volgende:
Zou wel tof zijn zo'n Feyenoorder bij Barca.
En Koeman was eerst Barca toch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik kan er maar 3 noemen die daar gespeeld hebben.
Gio, Larsson en Koeman.
En Dani Fernández dan in de jeugd.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef Cara het volgende:
Waarom poseer je nou weer met je vriendin/vrouw op zo'n cover![]()
Paultjuh valt op MILFSquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij zijn vriendin maar meeneemt.
It's all about the money.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:25 schreef Euribob het volgende:
Ik snap Wijnaldum niet, als je jezelf zo goed vindt, waarom zou je dan weggaan bij Feyenoord? Gewoon je hele carrière bij Feyenoord blijven en de CL winnen.
Daarom is het ook een MILF en niet een gewone M.....quote:
Heel de familie Pauwe heeft betaald voetbal gespeeld of zoquote:Patrick Paauwe: 'Feyenoord is nog steeds mijn club'
Na 453 wedstrijden op het hoogste niveau vond Patrick Paauwe het op 31 januari ineens genoeg. De verdediger kon zich niet meer opladen voor VVV-Venlo en beëindigde zijn lange carrière. 'Ik was al een tijdje bezig met dit afscheid', vertelt de verdediger in Voetbal International.
'Het ging niet meer zoals ik wilde', vervolgt Paauwe zijn verhaal. 'Vanaf de zomer tot eind januari is er heel veel gebeurd. De beslissing te stoppen was weldoordacht, maar ook emotioneel. En als alles nog vers is, is het niet verstandig een interview te geven. Ik vind het erg jammer dat het einde zo abrupt was, maar ik was even klaar met alles. Ik moest even loskomen van het voetbal en de emoties.'
De verdediger nam zijn besluit, nadat trainer Wil Boessen hem passeerde voor een wedstrijd. 'Ja, ik zat sowieso niet veel op een lijn met hem, daar hoeven we niet omheen te draaien. Maar verder ga ik er niet op in. Het is zaak dat de spelers en trainers zich focussen, want ze moeten in de Eredivisie blijven. Dáár gaat het nu om.'
Het zit Paauwe niet dwars dat hij nooit furore heeft kunnen maken bij PSV. 'Nee, want anders had ik nooit bij Feyenoord gespeeld en dat is toch de club van de familie. Bas en Jaap Paauwe waren verre familieleden van mijn opa en die hadden er in het verleden al gespeeld. Het is natuurlijk ook mijn club geworden en dat is het nog steeds.'
zoiets ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heel de familie Pauwe heeft betaald voetbal gespeeld of zo
'Aangeraden'?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Lijkt het wel op hea
Altijd een gruwelijke speler, echte Feyenoorder. Alleen jammer dat hij een Israëliër heeft aangeraden.
Zou het?quote:Voor Co Adriaanse heeft in Qatar zijn laatste uur geslagen. De 63-jarige Amsterdammer wordt donderdag ontslagen als bondscoach van het olympisch elftal, meldt NUsport. De oud-trainer van onder meer Willem II, Ajax en AZ is sinds januari 2010 werkzaam in de Golfstaat.
Adriaanse is momenteel op vakantie. Morgen zou hij in een gesprek met de voetbalbond van Qatar te horen krijgen dat hij wordt ontslagen.
Met het olympisch elftal moest Adriaanse zich plaatsen voor de Olympische Spelen van 2012 in Londen. Later dit jaar speelt Qatar nog enkele kwalificatiewedstrijden.
Zou wat?quote:
Ja, volgens mij bij VVV die doelman, hij zei dat het wel een goede speler was oid.quote:
Co Adriaanse wilde al niet naar Feyenoord toen er miljoenen klaar stonden en Gio werd aangetrokken + Makaay + Tomasson + Landzaat + alle andere gasten die we eigenlijk niet konden betalen en we voor CL zouden gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja, volgens mij bij VVV die doelman, hij zei dat het wel een goede speler was oid.
Over Co, lijkt me goede zaak. Als het bestuur erachter staat dan is Been gauw weg. Dat zegtie toch de hele tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |