abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94478256
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Paul-89 het volgende:
En anders ?
Anders op de transferlijst en proberen zo snel mogelijk te verkopen die gasten. Zullen heus wel clubs zijn die Gini of Vlaar willen kopen voor een leuk bedrag. Fer trouwens ook wel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94478380
En dan weigeren ze dat en lopen ze een zomer later gratis weg. De spelers bepalen het allemaal gewoon.
pi_94478522
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
En dan weigeren ze dat en lopen ze een zomer later gratis weg. De spelers bepalen het allemaal gewoon.
Vooral op voorhand van het meest negatieve scenario uitgaan.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94478539
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ze moeten dan maar. Worden dan uitgekotst door het Legioen, zullen naar het tweede verhuizen. Denk dat ze daar ook niet blij van worden.
pi_94478736
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ze moeten dan maar. Worden dan uitgekotst door het Legioen, zullen naar het tweede verhuizen. Denk dat ze daar ook niet blij van worden.
Idd. En nog buiten dat is het helemaal niet aannemelijk dat er geen mooie club voor die gasten komt. Zo'n Vlaar komt echt wel een Bundesliga-club of PL-club voor.
We zullen er alleen door zijn aflopende contract noot meer dan een paar miljoen voor krijgen, dat is dan weer wel kut. ;(
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:38:02 #81
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94479105
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een scenario waar je rekening mee moet houden. Beide partijen zijn gewoon afhankelijk van elkaar en spelers (en hun makelaars) zou ik zeker niet vertrouwen in deze. Daar zijn al genoeg clubs de mist mee ingegaan in het verleden.
pi_94479198
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daar ga ik niet vanuit ik geef alleen aan dat de spelers de macht hebben.
pi_94479440
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een scenario waar je rekening mee moet houden. Beide partijen zijn gewoon afhankelijk van elkaar en spelers (en hun makelaars) zou ik zeker niet vertrouwen in deze. Daar zijn al genoeg clubs de mist mee ingegaan in het verleden.
Vlaar heeft een prima tijd gehad hier, men is loyaal geweest (ook tijdens zijn blessure), en hij heeft kunnen groeien. Lijkt me niet aannemelijk dat hij nu Feyenoord de rug toekeert en zijn zakken wil gaan vullen door transfervrij te vertrekken. Ook niet als een zaakwaarnemer zoiets roept.
Groetjes, Ezio.
pi_94479520
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Daar ga ik niet vanuit ik geef alleen aan dat de spelers de macht hebben.
Dat weet ik ook wel.
Alleen jij stelt direct dat ze weigeren om vervolgens transfervrij de deur uit gaan lopen als zijnde het meest reële scenario.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:53:20 #85
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94479939
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vlaar heeft een prima tijd gehad hier, men is loyaal geweest (ook tijdens zijn blessure), en hij heeft kunnen groeien. Lijkt me niet aannemelijk dat hij nu Feyenoord de rug toekeert en zijn zakken wil gaan vullen door transfervrij te vertrekken. Ook niet als een zaakwaarnemer zoiets roept.
Je zou zeggen van niet, maar hij zou niet de 1e - ogenschijnlijk redelijke - speler zijn die een club de rug toe keert, wanneer hij flink zijn zakken kan gaan vullen. Al dan niet onder invloed van een makelaar. Ik geef spelers iig niet meer het voordeel van de twijfel in dit soort situaties.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:00:54 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94480462
Word een beetje moe van Vlaar en consorten. Duidelijk maken wat je wil of opzouten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_94480504
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel.
Alleen jij stelt direct dat ze weigeren om vervolgens transfervrij de deur uit gaan lopen als zijnde het meest reële scenario.
Het was maar een voorbeeld.
pi_94480625
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Happel het volgende:
Word een beetje moe van Vlaar en consorten. Duidelijk maken wat je wil of opzouten.
En dit sowieso.
Duidelijk is nu dat we hoe dan ook geen EL gaan spelen maar ook niet degraderen. Dus waarop is het wachten dan nog :{ .
De Vrij snap ik ook niet helemaal trouwens. Nu al 2x gesproken en tot 2x toe niets uitgekomen.
Groetjes, Ezio.
pi_94480945
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En dit sowieso.
Duidelijk is nu dat we hoe dan ook geen EL gaan spelen maar ook niet degraderen. Dus waarop is het wachten dan nog :{ .
De Vrij snap ik ook niet helemaal trouwens. Nu al 2x gesproken en tot 2x toe niets uitgekomen.
Je weet niet wat voor contract hem aangeboden is, als hij mensen als Biseswar 7 ton ziet opstrijken zal hij ook wel een tonnetje of 4 eisen. Als dat niet geboden word gaat hij dat wel (of meer) verdienen in Engeland of Duitsland..
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:11:55 #90
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94481126
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Happel het volgende:
Sowieso. Nadenken of je je contract moet verlengen voor 7 ton bij de mooiste club van Nederland. :N
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_94481571
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PIETR het volgende:

[..]

Sowieso. Nadenken of je je contract moet verlengen voor 7 ton bij de mooiste club van Nederland. :N
Vooral het zo vreselijk lang wachten en zelf niets presteren. :X
EL gaat niet gehaald worden en we gaan niet degraderen, maak je keuze. ^O^
pi_94481717
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PIETR het volgende:

[..]

Voor hun is het ook maar gewoon werk, als je bij een mooie Engelse club aan de bak kunt voor 2 keer zo veel zou ik het ook wel weten..
pi_94481899
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor hun is het ook maar gewoon werk, als je bij een mooie Engelse club aan de bak kunt voor 2 keer zo veel zou ik het ook wel weten..
Dan moeten ze ook niet zo overdreven doen met het logo als ze gescoord hebben. (Wijnaldum)
Ze worden er echt niet slechter van om 2 jaar te verlengen, ze krijgen al tijden het vertrouwen, vangen een prima salaris en als er een club komt die een mooi bod wil neerleggen komen ze er echt wel uit.
pi_94482635
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan moeten ze ook niet zo overdreven doen met het logo als ze gescoord hebben. (Wijnaldum)
Ze worden er echt niet slechter van om 2 jaar te verlengen, ze krijgen al tijden het vertrouwen, vangen een prima salaris en als er een club komt die een mooi bod wil neerleggen komen ze er echt wel uit.
Weet ik ook allemaal wel, maar ach. Ik geloof echt wel dat als Feyenoord gewoon een redelijk (in hun ogen) salaris kon bieden in vergelijking met buitenlandse clubs ze al lang hadden bijgetekend. Afwachten maar.. Het is eigenlijk om te huilen, straks gaan onze grootste talenten wéér voor een appel en een ei of voor helemaal niets weg..
Luc al voor weinig als de rest ook nog volgt, wat heb je dan eigenlijk aan zo'n jeugdopleiding. |:( .
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:37:31 #95
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94482871
Tja moeilijk verhaal als ze Castaignos al naar Inter zien vertrekken.
Maar iemand als Vlaar moet zeker niet zeiken en gewoon bijtekenen, je bent seizoenen lang geblesseerd en krijgt de tijd en vertrouwen van de club en dan nu twijfelen. Wijnaldum idem, krijgt wekelijks een basisplaats, waar hij bij menig eredivisieclub nu allang op de bank zo niet de tribune had gezeten.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_94482876
Want als je een keer het logo op het shirt kust moet je zeker tot in lengte van jaren blijven. :')
Tegen de tijd dat het 2012 is dan is Wijnaldum toe aan zijn 7e seizoen toe bij Feyenoord.
Laat die jongen lekker zelf weten waar hij tekent. Enige is inderdaad dat ze een keer duidelijkheid gaan geven aan de supporters over wat ze nou wel/niet willen.
Groetjes, Ezio.
pi_94482935
Biseswar tekende eerder al trouw bij, zie hem nu beter in zijn spel komen dus hoop dat die weer lekker bijtekent, en van Vlaar zou het me tegenvallen als die ons nu verlaat.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:39:11 #98
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94482986
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vooral het zo vreselijk lang wachten en zelf niets presteren. :X
EL gaat niet gehaald worden en we gaan niet degraderen, maak je keuze. ^O^
Het ergste is nog dat wij allemaal aan het lijntje worden gehouden. Zon Vlaar en Wijnaldum, die zijn er lang uit natuurlijk, die twijfelen echt niet meer. Zeg gewoon eerlijk dat je denkt dat je uitgeleerd bent bij Feyenoord en graag naar een Europese topclub wilt en dat je hoopt dat Feyenoord je in de zomerstop voor een mooi bedrag kan verkopen. Maar wacht niet tot het laatste moment om vervolgens gratis de Kuip uit te lopen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:39:57 #99
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94483053
Biseswar is ook niet gek, hij speelt 2 wedstrijden in een seizoen boven zijn kunnen de rest van het seizoen laat hij bar weinig zien, zou iedereen wel willen voor 7 ton.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:42:39 #100
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94483254
Voetballers leggen sowieso niet graag verantwoordelijkheid af. Vaak zijn ze er al lang uit, maar zitten ze gewoon niet op gezeik te wachten. Iets wat ze verwachten als ze midden in een seizoen zeggen dat ze geen trek hebben om bij te tekenen en vooral aan het kijken zijn hoe ze het best hun zakken kunnen vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')