ja maar moet ik het dan maar snappen? Ik vind het gewoon raar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat toch in het stuk waarom het is ingetrokken.
Mocht dat op waarheid berust zijn is dat een sterk staaltje wanbeleid zeg, die hebben hem gewoon onder druk proberen te zetten terwijl Feyenoord helemaal niet in die positie zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat toch in het stuk waarom het is ingetrokken.
Zo onlogisch is het niet, er is een mogelijkheid dat er in de toekomst niet meer kan worden voldaan aan de dingen die er in het contract staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar moet ik het dan maar snappen? Ik vind het gewoon raar!
Onzekerheid over de financiën vriend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar we dan aan moeten denken. Misschien EL-voetbal?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo onlogisch is het niet, er is een mogelijkheid dat er in de toekomst niet meer kan worden voldaan aan de dingen die er in het contract staan.
Klinkt inderdaad raar. Geld wat vorige maand beloofd is moet net zo goed volgend jaar betaald worden als geld wat nu beloofd wordt. Het zou wel een mogelijkheid zijn dat het te maken heeft met vertrekclausules en europees voetbal oidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mocht dat op waarheid berust zijn is dat een sterk staaltje wanbeleid zeg, die hebben hem gewoon onder druk proberen te zetten terwijl Feyenoord helemaal niet in die positie zit.
Indien het wel klopt hebben ze hem blijkbaar een aanbieding gedaan die financieel dusdanig interessant zou moeten zijn dat de club niet weet of het dit nogmaals kan aanbieden, waaruit je dus kunt concluderen dat de club met geld 'speelt' waarvan het niet weet of het dat volgende maand nog wel uit kan geven.
ja maar waarom nu iets bieden dat je in 2012 niet eens hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzekerheid over de financiën vriend.
Wellicht hadden ze Europees voetbal in de oorspronkelijk voorwaarden opgenomen. Of had Blokland besloten (extra) geld uit te trekken voor het bijtekenen van Vlaar en heeft besloten daar nu vanaf te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar waarom nu iets bieden dat je in 2012 niet eens hebt.
Is toch niets raars aan? Feyenoord doet Vlaar een aanbieding. Vlaar zegt dat hij daar pas over een paar maanden over beslist. Feyenoord vindt dat goed, maar dan willen ze wel kijken hoe de zaken over een paar maanden staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Neuh dan verkopen ze hem maar lekker in de zomer voor een paar miljoen. Mooi niet dat hij gratis gaat weglopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Menu_69 het volgende:
Vlaar houdt de boel nog even aan het lijntje en dan hoor je er een tijdje niets meer over en dan komt hij een keer met een verhaal dat hij toch verder wil kijken - zogenaamd uitgelegeerd is etc. -, om vervolgens gratis de deur uit te lopen.
Dat lijkt me ook. Maar zie jij het gebeuren dat ze hem op de transferlijst zetten als hij niet voor de zomer beslist?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh dan verkopen ze hem maar lekker in de zomer voor een paar miljoen. Mooi niet dat hij gratis gaat weglopen.
Andere clubs houden alles in de gaten, mochten er clubs in de Premier League/Bundesliga deze zomer een centrale verdediger nodig hebben dan staat Vlaar echt wel bij de top 10 van opties.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Maar zie jij het gebeuren dat ze hem op de transferlijst zetten als hij niet voor de zomer beslist?
Dat lijkt me wel zo logisch ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Maar zie jij het gebeuren dat ze hem op de transferlijst zetten als hij niet voor de zomer beslist?
Tenzij je er vanuit gaat dat hij toch nog wel bijtekent. Hoe vaak een club ook in die grap is getrapt; ze lijken er zelden van te leren. En sowieso kennen vrijwel alle spelers maar 1 belang.quote:
Volgens mij zijn er binnen de club afspraken dat Vlaar voor de zomer moet laten weten of hij ja/nee gaat bijtekenen. Datzelfde geldt voor Wijnaldum en Fer en andere jongens wiens contract aflopend is in 2012.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tenzij je er vanuit gaat dat hij toch nog wel bijtekent. Hoe vaak een club ook in die grap is getrapt; ze lijken er zelden van te leren. En sowieso kennen vrijwel alle spelers maar 1 belang.
Dat zou erg verstandig zijn (als je ze dan ook echt verkoopt). Ik zou iig niet afhankelijk willen zijn van de goodwill van spelers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er binnen de club afspraken dat Vlaar voor de zomer moet laten weten of hij ja/nee gaat bijtekenen. Datzelfde geldt voor Wijnaldum en Fer en andere jongens wiens contract aflopend is in 2012.
Alleen zijn die afspraken niets waard, spelers bepalen tegenwoordig alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er binnen de club afspraken dat Vlaar voor de zomer moet laten weten of hij ja/nee gaat bijtekenen. Datzelfde geldt voor Wijnaldum en Fer en andere jongens wiens contract aflopend is in 2012.
En waar baseer je deze uitspraak precies op?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen zijn die afspraken niets waard, spelers bepalen tegenwoordig alles.
Moesten ze het niet al voor de winterstop aangeven ? Juist ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En waar baseer je deze uitspraak precies op?
Aldus Leo Beenhakker. Neem aan dat nieuwe beleidsbepalers een concreter plan hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moesten ze het niet al voor de winterstop aangeven ? Juist ja.
Ze bepalen gewoon zelf zo'n dingen als club ben je machteloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |