Als je een onderhandelings positie als onze vrienden uit Amsterdam hebt is dat mogelijk, niet zoals wij er nu voor staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als ze allemaal weggaan als Drenthe heb ik daar geen probleem mee.
Bij ons lopen ze bijna altijd voortijds en te vroeg de deur uit. Moet je langere contracten afsluiten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Als je een onderhandelings positie als onze vrienden uit Amsterdam hebt is dat mogelijk, niet zoals wij er nu voor staan.
quote:De Vrij: 'Ben een clubjongen maar teken niet zo maar'
Stefan de Vrij en zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf hebben een eerste gesprek met Feyenoord over de verlenging van zijn contract, dat afloopt in 2012, achter de rug. 'We zijn er nog niet uit', zegt de 19-jarige verdediger in Voetbal International. 'Er is een begin, maar er moeten nog wel wat gesprekken volgen.
Daarbij kijkt de verdediger, geblesseerd aan een enkel, ook naar de ontwikkelingen rond Ron Vlaar, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum. Ook dat trio onderhandelt met Feyenoord over een langer verblijf. 'Ik ben benieuwd wat er komend seizoen mogelijk is en hoe het elftal er dan uit komt te zien. Feyenoord wil graag dat ik bijteken, maar dan moeten we er eerst met zijn allen uitkomen.'
De Vrij doorliep de jeugdopleiding, houdt van De Kuip maar voelt zich niet moreel verplicht in Rotterdam-Zuid te blijven. 'Ik ben een clubjongen, maar het is niet zo dat ik automatisch bijteken. Zo simpel is het niet. Ik voel me nu nog niet klaar voor een stap naar buitenland, maar je weet niet hoe dat over een half jaar is. Ik bedoel: het gaat nu zo snel, dat je niet weet hoe ik me verder ontwikkel.'
quote:Mark Otten vertrekt bij NEC Nijmegen
NEC Nijmegen neemt na dit seizoen afscheid van verdediger Mark Otten. Het aflopende contract van de oud-aanvoerder van Excelsior wordt niet verlengd.
De 25-jarige Otten is bezig aan zijn vierde jaar in dienst van de club. Hij speelde 49 wedstrijden voor NEC en kwam eerder uit voor Feyenoord en Excelsior. Bij laatstgenoemde club werd hij kampioen van de eerste divisie.
Over het aflopende contract van oud-Feyenoorder Lorenzo Davids heeft de clubleiding nog geen besluit genomen. De financiële mogelijkheden voor volgend seizoen zijn nog te onzeker. De middenvelder heeft wel een formele ontslagbrief gekregen. Dat moet voor 1 april volgens de CAO voor voetballers.
quote:Supporter loopt marathon voor Feyenoord
Een supporter van Feyenoord zal op zondag 10 april de Marathon van Rotterdam gaan lopen om zijn club financieel te steunen. Het geld dat hij ophaalt tijdens de loop doneert hij aan de actie Supporters Steunen Feyenoord.
Medesupporters kunnen de eindtijd raden van supporer Ed Spruit, die de marathon voor de zevende keer gaat lopen. In het verleden deed hij rondom de marathon al inzamelingsacties voor het IJsselland ziekenhuis en KIKA.
De officiële supportersvereniging van Feyenoord steunt het initiatief en verloot prijzen aan de mensen die het dichtst in de buurt komen van de daadwerkelijke eindtijd van supporter Ed.
Omdat Vlaar wel wat presteerde en De Guzman vooral net deed alsof hij heel goed wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
Waarom krijgt Vlaar eigenlijk zoveel meer krediet dan de Guzman. Vlaar heeft ook twee seizoenen amper gespeeld, waarin Feyenoord hem gewoon het vertrouwen heeft gegeven door hem contractverlenging aan te bieden.
Tim Cornelisse (Fc Twente), Rob Wielaert (Roda JC) en Fredrik Stenman (Club Brugge) in ieder geval volgend seizoen niet transfervrij naar de Kuip.
Stenman had een goede geweest, die andere twee ben ik niet rouwig om.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:Tim Cornelisse (Fc Twente), Rob Wielaert (Roda JC) en Fredrik Stenman (Club Brugge) in ieder geval volgend seizoen niet transfervrij naar de Kuip.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stenman had een goede geweest, die andere twee ben ik niet rouwig om.
De Vrij geblesseerd dus. Wat nou als hij 8 maanden geblesseerd blijkt te zijn? Een contractverlenging aanbieden of niet?
Misschien wel, maar de ''dankbaarheid'' is bij beide ver te zoeken mocht Vlaar straks gratis vertrekken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Omdat Vlaar wel wat presteerde en De Guzman vooral net deed alsof hij heel goed was
Als het aan De Guzman had gelegen had ie ook niet gratis vertrokken, heeft ook ruim van te voren aangegeven dat hij wilde vertrekken een stap hogerop wenste en dat die transfer dan uitblijft is vervelend voor Feyenoord, maar daar kan die jongen - buiten bijtekenen - ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
Vlaar is geen kind van de club en is een stuk ouder. Daarnaast heeft hij meer voor Feyenoord betekend en vertrekt hij niet gratis, want als hij niet bijtekend wordt hij gewoon verkocht. Volgens mij verdient hij daarnaast ook niet eens zo'n hoog salaris: denk dat de Guzman, ondanks jonger, meer kreeg.
Vergelijking van niets dus.
zielig.quote:
nee hoor, heeft geld zat verdiend daar.quote:
Goed? Hij werkt binnen een jaar zowat heel de schulden weg, hij is de eindverantwoordelijke als het fout gaat en ook nu het goed gaat. Topper is het.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
Gudde heeft zeker fouten gemaakt maar over het algemeen doet hij het in mijn ogen wel goed. Je zult er toch nooit een hebben die foutloos is. En je zult ook nooit echt duidelijk kunnen zeggen wat hij wel/niet heeft gedaan.
En als die investeerders niet waren gekomen was het zeker een prutser geweest ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed? Hij werkt binnen een jaar zowat heel de schulden weg, hij is de eindverantwoordelijke als het fout gaat en ook nu het goed gaat. Topper is het.
Als Robben niet was geboren, was van Gaal dan ook een faalert bij Bayern vorig seizoen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als die investeerders niet waren gekomen was het zeker een prutser geweest ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |