abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:39:47 #201
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94567002
Ach, als mijn werkgever keer op keer zegt dat ik niet goed genoeg ben voor mijn functie, dat ik minder salaris krijg dan marktconform is, veel meer te doen heb en geen kans maak op promotie en men aan de overkant het dubbele biedt, de kans om me op te werken tot de hoogste functie en ik wel gewaardeerd wordt voor hetgeen ik doe en kan ... tsja, de rest kun je zelf ook wel invullen, ook al werk je er al jaren.

Al die ventjes hebben echt wel een Feyenoord-hart hoor, maar ze sinds ze in de jeugd spelen hebben ze alleen maar om kampioenschappen gespeeld, ze zien dat de helft van de selectie kwalitatief veel minder is, krijgen constant te horen van het bestuur en de technische leiding dat dit team de komende jaren in de middenmoot gaat spelen, zien totaal geen vooruitgang op het veld, krijgen constant aanbiedingen van grootmachten in Europa, spelen weer geen Europees voetbal, uberhaupt geen rol in de Eredivisie en dat lijkt de komende jaren ook niet te veranderen.
En iedere dag horen ze dat er geen geld is, die jongens worden op de bank gezet om 'geprikkeld' te worden enz. enz.
Lekker makkelijk om dan te zeggen dat ze geen Feyenoorder zijn of enkel broodvoetballer, het zijn allemaal topsporters die dromen van Oranje, Champions League en een grootmacht in Europa en doen daar alles voor, waarom zou je dan nog jaren aanmodderen bij Feyenoord, dat echt niet ineens om de prijzen mee gaat doen de komende zoveel jaar (de jaren dat ze dan nog onder contract zouden staan) en grote transfersommen worden alleen nog maar neergelegd voor de echt grote voetballers en jongens die goedkoop/gratis de deur uit kunnen lopen krijgen over het algemeen een goede som tekengeld.

Ik begrijp het dilemma van die jongens dan ook wel, als dit Feyenoord a la Ajax gewoon om de titel mee doet ieder jaar hadden ze allang bijgetekend hoor, zoveel Feyenoorder zijn ze wel, maar dit Feyenoord is sportief gezien gewoon gelijk aan kleurloze teams als Heracles.
Minder verdienen, geen sportief succes, weinig doorgroeimogelijkheden, anti-voetbal, geen toekomstperspectief voor de club op de korte termijn ... de keuze is echt niet zo gemakkelijk als wij vanuit supporters-oogpunt denken/hopen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:50:38 #202
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_94567606
Wij produceren dus eigenlijk te goede voetballers.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:05:11 #203
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_94568385
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:01 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als ze allemaal weggaan als Drenthe heb ik daar geen probleem mee.
Als je een onderhandelings positie als onze vrienden uit Amsterdam hebt is dat mogelijk, niet zoals wij er nu voor staan.
Waarom?
pi_94569392
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Als je een onderhandelings positie als onze vrienden uit Amsterdam hebt is dat mogelijk, niet zoals wij er nu voor staan.
Bij ons lopen ze bijna altijd voortijds en te vroeg de deur uit. Moet je langere contracten afsluiten.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:44:09 #205
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94570842
Die onzekerheid is zwaar rot. Zeg gewoon waar het op staat, maar blijf er niet omheem draaien. Of bijtekenen of deze zomer weg voor een redelijk bedrag. Zo moeilijk is dat niet. Die spelers zien elkaar elke dag. Als Fer, Wijnaldum, de Vrij en Vlaar nou ff de koppen bijelkaar steken en bepalen ofdat ze er samen nog wat van gaan proberen te maken de komende jaren of zorg dat Feyenoord een mooi bedrag overhoudt als je vertrekt.

Daarbij is het echt niet het einde van de wereld als ze niet verlengen. Is een Vormer slechter dan Fer? Heeft Wijnaldum bewezen dat hij Feyenoord naar een hoger plan tilt? Enkel van Vlaar en de Vrij valt het te betreuren als ze vertrekken. Gelukkig lopen er een aantal grote talenten rond in de jeugd. van Huijgevoort bijvoorbeeld. Of Moreno Rutten. Daarbij is Ramsteijn terughalen zeker geen slechte optie.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:25:22 #206
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94573343
Waarom krijgt Vlaar eigenlijk zoveel meer krediet dan de Guzman. Vlaar heeft ook twee seizoenen amper gespeeld, waarin Feyenoord hem gewoon het vertrouwen heeft gegeven door hem contractverlenging aan te bieden.

Tim Cornelisse (Fc Twente), Rob Wielaert (Roda JC) en Fredrik Stenman (Club Brugge) in ieder geval volgend seizoen niet transfervrij naar de Kuip.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:32:46 #207
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94573885
quote:
De Vrij: 'Ben een clubjongen maar teken niet zo maar'

Stefan de Vrij en zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf hebben een eerste gesprek met Feyenoord over de verlenging van zijn contract, dat afloopt in 2012, achter de rug. 'We zijn er nog niet uit', zegt de 19-jarige verdediger in Voetbal International. 'Er is een begin, maar er moeten nog wel wat gesprekken volgen.

Daarbij kijkt de verdediger, geblesseerd aan een enkel, ook naar de ontwikkelingen rond Ron Vlaar, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum. Ook dat trio onderhandelt met Feyenoord over een langer verblijf. 'Ik ben benieuwd wat er komend seizoen mogelijk is en hoe het elftal er dan uit komt te zien. Feyenoord wil graag dat ik bijteken, maar dan moeten we er eerst met zijn allen uitkomen.'

De Vrij doorliep de jeugdopleiding, houdt van De Kuip maar voelt zich niet moreel verplicht in Rotterdam-Zuid te blijven. 'Ik ben een clubjongen, maar het is niet zo dat ik automatisch bijteken. Zo simpel is het niet. Ik voel me nu nog niet klaar voor een stap naar buitenland, maar je weet niet hoe dat over een half jaar is. Ik bedoel: het gaat nu zo snel, dat je niet weet hoe ik me verder ontwikkel.'
quote:
Mark Otten vertrekt bij NEC Nijmegen

NEC Nijmegen neemt na dit seizoen afscheid van verdediger Mark Otten. Het aflopende contract van de oud-aanvoerder van Excelsior wordt niet verlengd.

De 25-jarige Otten is bezig aan zijn vierde jaar in dienst van de club. Hij speelde 49 wedstrijden voor NEC en kwam eerder uit voor Feyenoord en Excelsior. Bij laatstgenoemde club werd hij kampioen van de eerste divisie.

Over het aflopende contract van oud-Feyenoorder Lorenzo Davids heeft de clubleiding nog geen besluit genomen. De financiële mogelijkheden voor volgend seizoen zijn nog te onzeker. De middenvelder heeft wel een formele ontslagbrief gekregen. Dat moet voor 1 april volgens de CAO voor voetballers.
quote:
Supporter loopt marathon voor Feyenoord

Een supporter van Feyenoord zal op zondag 10 april de Marathon van Rotterdam gaan lopen om zijn club financieel te steunen. Het geld dat hij ophaalt tijdens de loop doneert hij aan de actie Supporters Steunen Feyenoord.

Medesupporters kunnen de eindtijd raden van supporer Ed Spruit, die de marathon voor de zevende keer gaat lopen. In het verleden deed hij rondom de marathon al inzamelingsacties voor het IJsselland ziekenhuis en KIKA.

De officiële supportersvereniging van Feyenoord steunt het initiatief en verloot prijzen aan de mensen die het dichtst in de buurt komen van de daadwerkelijke eindtijd van supporter Ed.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_94573975
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
Waarom krijgt Vlaar eigenlijk zoveel meer krediet dan de Guzman. Vlaar heeft ook twee seizoenen amper gespeeld, waarin Feyenoord hem gewoon het vertrouwen heeft gegeven door hem contractverlenging aan te bieden.

Tim Cornelisse (Fc Twente), Rob Wielaert (Roda JC) en Fredrik Stenman (Club Brugge) in ieder geval volgend seizoen niet transfervrij naar de Kuip.
Omdat Vlaar wel wat presteerde en De Guzman vooral net deed alsof hij heel goed was :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:35:17 #209
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94574070
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:Tim Cornelisse (Fc Twente), Rob Wielaert (Roda JC) en Fredrik Stenman (Club Brugge) in ieder geval volgend seizoen niet transfervrij naar de Kuip.
Stenman had een goede geweest, die andere twee ben ik niet rouwig om.

De Vrij geblesseerd dus. Wat nou als hij 8 maanden geblesseerd blijkt te zijn? Een contractverlenging aanbieden of niet?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_94574121
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

Stenman had een goede geweest, die andere twee ben ik niet rouwig om.

De Vrij geblesseerd dus. Wat nou als hij 8 maanden geblesseerd blijkt te zijn? Een contractverlenging aanbieden of niet?
Wat denk je zelf :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:38:14 #211
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94574262
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Omdat Vlaar wel wat presteerde en De Guzman vooral net deed alsof hij heel goed was :')
Misschien wel, maar de ''dankbaarheid'' is bij beide ver te zoeken mocht Vlaar straks gratis vertrekken.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:02:38 #212
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94575824
Vlaar is geen kind van de club en is een stuk ouder. Daarnaast heeft hij meer voor Feyenoord betekend en vertrekt hij niet gratis, want als hij niet bijtekend wordt hij gewoon verkocht. Volgens mij verdient hij daarnaast ook niet eens zo'n hoog salaris: denk dat de Guzman, ondanks jonger, meer kreeg.

Vergelijking van niets dus.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:06:00 #213
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94576117
Ik denk dat je de Guzman nu ook wel te kort doet. Maar ik hoop dat je gelijk hebt en Vlaar in dat geval nog voor een leuk bedrag verkocht wordt.
pi_94585770
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:35:37 #215
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94590237
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
Vlaar is geen kind van de club en is een stuk ouder. Daarnaast heeft hij meer voor Feyenoord betekend en vertrekt hij niet gratis, want als hij niet bijtekend wordt hij gewoon verkocht. Volgens mij verdient hij daarnaast ook niet eens zo'n hoog salaris: denk dat de Guzman, ondanks jonger, meer kreeg.

Vergelijking van niets dus.
Als het aan De Guzman had gelegen had ie ook niet gratis vertrokken, heeft ook ruim van te voren aangegeven dat hij wilde vertrekken een stap hogerop wenste en dat die transfer dan uitblijft is vervelend voor Feyenoord, maar daar kan die jongen - buiten bijtekenen - ook weinig aan doen.
En wat heeft Vlaar dan allemaal voor Feyenoord betekend?
Minder wedstrijden, beiden 2 seizoen eruit gelegen en er 3 gespeeld. :+

Salarissen in 2009:
Jonathan De Guzman (950.000 euro)
Ron Vlaar (550.000 euro)

Een groot verschil inderdaad, al komt dat vooral door De Guzman's contractverlenging in 2005, waardoor hij i.p.v tot 2008 tot en met 2010 onder contract stond, daarbij was al een verhoging afgesproken net zoals dit het geval is bij Vlaar.
Daarbij moet gezegd worden, De Guzman was op dat moment het grootste talent dat in de selectie zat en maakte dit helaas slechts bij tijd en wijlen waar in de wedstrijden die hij speelde.

Hoe dan ook, zoveel verschil zit er niet tussen hoor. De Guzman zag geen potentie en voelde zich klaar voor een stap hoger en is niet voor niets basisspeler in de Premiera Division en Vlaar heeft precies hetzelfde en is geloof ik ook maar 2 jaar ouder.
Als Vlaar niet verkocht wordt om wat voor reden dan ook en hij wil z'n contract niet verlengen, dan heb je precies dezelfde situatie.
Al vind ik die van laatstgenoemde zorgwekkender omdat ie niet gewoon duidelijk aangeeft wat ie wil, dat moet je De Guzman toch nageven, die deed dat vrij duidelijk. ;)
pi_94590349
Ik ben heel blij met Gudde. Vind dat die goed duidelijk naar buiten treed en ons niet voor het lapje houd. Veel vertrouwen dat we met hem wel weer der boven op komen.
pi_94590613
Gudde heeft zeker fouten gemaakt maar over het algemeen doet hij het in mijn ogen wel goed. Je zult er toch nooit een hebben die foutloos is. En je zult ook nooit echt duidelijk kunnen zeggen wat hij wel/niet heeft gedaan.
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 11:59:46 #218
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94593379
Adriaanse is ontslagen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_94595830
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef Gert het volgende:
Adriaanse is ontslagen.
ja en ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 14:10:21 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94598258
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ja en ?
zielig.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:15:14 #222
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94598448
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Gert het volgende:

[..]

zielig.
nee hoor, heeft geld zat verdiend daar.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_94598649
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
Gudde heeft zeker fouten gemaakt maar over het algemeen doet hij het in mijn ogen wel goed. Je zult er toch nooit een hebben die foutloos is. En je zult ook nooit echt duidelijk kunnen zeggen wat hij wel/niet heeft gedaan.
Goed? Hij werkt binnen een jaar zowat heel de schulden weg, hij is de eindverantwoordelijke als het fout gaat en ook nu het goed gaat. Topper is het. :D
pi_94598692
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Goed? Hij werkt binnen een jaar zowat heel de schulden weg, hij is de eindverantwoordelijke als het fout gaat en ook nu het goed gaat. Topper is het. :D
En als die investeerders niet waren gekomen was het zeker een prutser geweest ?
pi_94598738
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En als die investeerders niet waren gekomen was het zeker een prutser geweest ?
Als Robben niet was geboren, was van Gaal dan ook een faalert bij Bayern vorig seizoen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')