abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94693859
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het een van de mooiste clubs in Engeland.
Lelijke vieze stad en een lelijke club. Zijn zoveel mooiere clubs zelfs in het Engels betaalde voetbal. Kies je juist die :X
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94694253
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Lelijke vieze stad en een lelijke club. Zijn zoveel mooiere clubs zelfs in het Engels betaalde voetbal. Kies je juist die :X
Ik vind de meeste clubs in Engeland wel mooi, Newcastle staat in mijn top 5.
En hoe de stad er verder uitziet zal me een zorg zijn. :P
  zondag 27 maart 2011 @ 23:00:20 #253
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94694351
quote:
Mario Balotelli heeft zich zondag weer negatief in de spotlight gezet. De aanvaller van Manchester City werd gesnapt toen hij vanaf de eerste etage van een gebouw dartpijltjes gooide naar jeugdspelers van de club, die zojuist getraind hadden.

Zover bekend raakte er niemand gewond bij de actie. Volgens een woordvoerder van de club zal de zaak verder intern behandeld worden. Of de actie consequenties heeft voor de aanwezigheid van Balotelli in de selectie voor het duel met Sunderland, is niet bekend.

Balotelli raakte eerder deze maand ook al in opspraak toen hij een rode kaart pakte in het Europa League-duel met Dinamo Kiev. De Engelsen wonnen met 1-0, maar kwamen een doelpunt te kort om zich te plaatsen.
Veel mooiere club dan Newcastle, want middelen tot kopen kopen kopen. Veel beter ook voor jonge jongens als Rekik en Ake om rond te lopen dan in Rotterdam Zuid...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_94695409
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Veel mooiere club dan Newcastle, want middelen tot kopen kopen kopen. Veel beter ook voor jonge jongens als Rekik en Ake om rond te lopen dan in Rotterdam Zuid...
Geld + status gaat het kennelijk alleen nog maar om.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94695707
Vind West Ham United wel een club met een mooie sfeer en trouwe fans. Voor mij toch wel de meest aantrekkende club uit Engeland.
pi_94695954
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Vind West Ham United wel een club met een mooie sfeer en trouwe fans. Voor mij toch wel de meest aantrekkende club uit Engeland.
Ook mooi ja. :Y
Millwall is ook geniaal. In een ver verleden ook wel eens geweest. Fanatiek publiek als hell maar prestaties zijn vaak summier.
Veel parallellen met Feyenoord dus. Geloof dat daar toen trouwens ook zongen No One Likes Us We Dont Care :P
Groetjes, Ezio.
pi_94696028
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ook mooi ja. :Y
Millwall is ook geniaal. In een ver verleden ook wel eens geweest. Fanatiek publiek als hell maar prestaties zijn vaak summier.
Veel parallellen met Feyenoord dus. Geloof dat daar toen trouwens ook zongen No One Likes Us We Dont Care :P
Volgens mij komt het ook daar vandaan.
pi_94701589
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind de meeste clubs in Engeland wel mooi, Newcastle staat in mijn top 5.
En hoe de stad er verder uitziet zal me een zorg zijn. :P
Als er maar bier is...

Wat dat betreft is Newcastle nummer 1 in Engeland met tig pubs in het stadion. Helaas moet je wel lid zijn...

Doel alleen al om dat te omzeilen en jezelf de tering te zuipen.

Sfeer Premier League is verder niet veel bijzonders...
pi_94704789
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Volgens mij komt het ook daar vandaan.
Laat maar, die 5 uur slaap was duidelijk te weinig, zit nog half te tukken :@
Anyway, no one likes us komt van Millwall idd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hilgo op 28-03-2011 10:31:42 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 10:38:38 #260
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94705194
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik vind de stad juist wel wat hebben. :+
  maandag 28 maart 2011 @ 10:41:17 #261
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94705291
quote:
[q]
'Liverpool aast op Ajax-talent Kishna'

Ajax moet vrezen voor een vertrek van de zestienjarige jeugdspeler Ricardo Kishna. Dat meldt het Algemeen Dagblad maandag.

Kishna zou in de belangstelling staan van Liverpool. De Engelse club zou zelfs al gesproken hebben met de jonge aanvaller. Liverpool is één van de Engelse clubs die de Nederlandse jeugdopleidingen op de voet volgt. Eerder nam de club in het verleden Jordy Brouwer bijvoorbeeld al over van Ajax.

Ajax op zijn beurt probeert Kishna langer te binden. De jongeling kan een contract voor drie seizoenen tekenen in Amsterdam. Ajax legde eerder met succes jeugdspelers als Lorenzo Ebecilio, Aras Özbiliz, Rodney Sneijder en Jody Lukoki vast. Ook Geoffrey Castillion kan een contract tekenen bij de club.
:{ Ook onze Amsterdamse vrienden krijgen er weer eens mee te maken: de leegloop van de Neerlandse jeugdvelden gaat maar door...

Misschien moeten we eens samen met een aantal clubs een front tegen de Premier League vormen wat de jeugd betreft..
pi_94706295
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef PIETR het volgende:
Mwua, ben er nog niet zo zeker van dat hij het gaat redden bij Newcastle, om nog maar te zwijgen over Liverpool en Madrid. Daarbij stelt hij dit seizoen erg teleur. Heeft nog absoluut niet bewezen dat 10 zijn positie is. Had gehoopt dat ie verder zou zijn in zijn ontwikkeling ..
Wijnaldum is veels te slordig voor een nummer 10, rendeert alleen aan de zijkanten.

Gaat hij zeker zeggen dat hij bij Newcastle meer kans heeft om prijzen te pakken ?? hahaha
pi_94708789
Dirkie Kuyt ole ole.
quote:
Kuyt: Goed nadenken over terugkeer naar Feyenoord

ROTTERDAM - Dirk Kuyt staat op het punt om zijn contract bij Liverpool te verlengen. De nederlander heeft het uitstekend naar zin zin in de Engelse havenstad en is nog lang niet bezig met een terugkeer naar Feyenoord. ,,Voor Feyenoord blijft genoeg tijd. Het moment om terug te gaan moet je goed voor jezelf bepalen."

,,Voor Feyenoord blijft genoeg tijd", zegt Kuyt tegen RTV Rijnmond. ,,Ik heb bij FC Utrecht ook een geweldige tijd gehad. Het was mooi daar laatst met Liverpool te spelen, en nog steeds het respect van de mensen te krijgen. Maar ik heb altijd geroepen dat ik ooit nog eens terug zou willen keren naar Feyenoord om daar te spelen", zegt Kuyt. "Alleen, wanneer dat moment is, dat moet je goed voor jezelf bepalen."
  maandag 28 maart 2011 @ 12:45:28 #264
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94709243
Ach, als er tegen die tijd een Feyenoord staat dat om de prijzen meedoet keert ie terug, anders kapt ie er gewoon mee.
Dat lees ik er in ieder geval uit.
pi_94709438
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Lastpost het volgende:
Ach, als er tegen die tijd een Feyenoord staat dat om de prijzen meedoet keert ie terug, anders kapt ie er gewoon mee.
Dat lees ik er in ieder geval uit.
Dirk moet ook nog terugkeren bij Utrecht he, haha

ze willen allemaal terugkomen jaja, van Nistelrooij ook. Ze kiezen liever nog een jaartje cashen bij een club die nooit prijzen wint.
  maandag 28 maart 2011 @ 12:52:39 #266
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94709493
Ik ben bang dat hij met zijn speelstijl niet heel lang meegaat. Een technische voetballer die uit stilstand alleen even 2 meter hoeft te passeren of te draaien en een mooie pass geeft kan wel tot z'n 35, 36e mee, maar ik ben bang dat Kuyt op z'n 33e uitgeblust is. Al kun je net zo goed stellen dat iemand die zo fit is juist een langere weg af te takelen heeft dan een ander en dus juist langer meekan. Het zal wel per persoon schelen. Zou het toch mooi vinden als hij over 2 jaar terug is.
  maandag 28 maart 2011 @ 12:54:00 #267
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94709531
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dirk moet ook nog terugkeren bij Utrecht he, haha

ze willen allemaal terugkomen jaja, van Nistelrooij ook. Ze kiezen liever nog een jaartje cashen bij een club die nooit prijzen wint.
In bovenstaand artikel lijkt hij anders toch duidelijk de voorkeur te geven aan Rotterdam boven Utrecht om z'n carriere af te sluiten hoor...
pi_94710888
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

In bovenstaand artikel lijkt hij anders toch duidelijk de voorkeur te geven aan Rotterdam boven Utrecht om z'n carriere af te sluiten hoor...
ja maar Dirk zegt graag wat de ander wilt horen... eerst zien en dan geloven, van Nistelrooij wilde ook graag terug naar PSV, van Bommel dito
pi_94712984
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja maar Dirk zegt graag wat de ander wilt horen... eerst zien en dan geloven, van Nistelrooij wilde ook graag terug naar PSV, van Bommel dito
Ja, ze willen wel, maar pas als ze volledig uitgerangeerd zijn en niets meer toevoegen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_94713086
Ik reken niet meer op Dirk. Als die komt geweldig zo niet dan.. Niks. Ik maak me eerder druk om de contract zaken op dit moment.
  maandag 28 maart 2011 @ 14:43:56 #271
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94713875
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:21 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Ik reken niet meer op Dirk. Als die komt geweldig zo niet dan.. Niks. Ik maak me eerder druk om de contract zaken op dit moment.
Uiteraard, wie niet. Ik zou het geweldig vinden als Dirk terug komt, maar een jongen als De Vrij, en dan met name z'n transfersom, is van levensbelang.Denk overigens wel dat een terugkeer ook nog wel weer een positieve spin off zou kunnen hebben.
pi_94714348
quote:
Dani Fernández zet volgende stap in revalidatie

Dani Fernández heeft maandagochtend een volgende stap in de revalidatie van zijn knieblessure gezet. De Spaanse vleugelverdediger maakte op Varkenoord voor het eerst sinds hij in augustus werd geopereerd aan zijn rechterknie weer zijn opwachting tijdens een partijvorm op de groepstraining. Ik heb alleen maar achter de andere jongens aangerend, lachte Fernández na afloop. Ze waren allemaal veel te snel voor me, maar dat zal niet lang duren. Ik ben ontzettend blij dat ik weer een stap dichter bij mijn rentree ben.

Fernández werd in augustus in Barcelona aan zijn knie geopereerd en revalideerde de eerste maanden in zijn geboortestad. Sinds eind januari werkt hij op Varkenoord en in het krachthonk in De Kuip aan zijn herstel. Meedoen tijdens grote partijen is een grote stap, maar ik ben er nog niet, zei de verdediger. De wedstrijdjes drie tegen drie moet ik bijvoorbeeld nog aan me voorbij laten gaan. Maar het gaat de goede kant op. Nu moet ik af en toe nog individueel trainen als de groep oefeningen doet die voor mij nog niet haalbaar zijn, maar hopelijk duurt dat niet lang meer.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-in-revalidatie.html
Groetjes, Ezio.
pi_94714668
Mooi ! Swerts is gehuurd dus we kunnen Dani heel goed gebruiken.
pi_94715129
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Mooi ! Swerts is gehuurd dus we kunnen Dani heel goed gebruiken.
goed, kunnen we Swerts weer wegsturen !!!
pi_94715382
Swerts inderdaad hopelijk in de zomer weer terug naar AZ. Voegt niks toe die gozert behalve ( een reeks aan) blunders.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')