Ik snap Wijnaldum ook niet helemaal. Hij zit nog zover van zijn tax af, heeft nog zoveel te leren dat ik het ontzettend dom zou vinden als hij nu al af zou zwaaien. Fer helemaal, op die positie telt ervaring en routine zo sterk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:25 schreef Euribob het volgende:
Ik snap Wijnaldum niet, als je jezelf zo goed vindt, waarom zou je dan weggaan bij Feyenoord? Gewoon je hele carrière bij Feyenoord blijven en de CL winnen.
Lijkt me ook sterk, al wil hij wel heel graag met Martin samenwerken maarhet lijkt me sterk dat dat bij Feyenoord gaat gebeuren. Al is Co wel een trainer die onze talenten beter zal maken, maar Feyenoord kan hem niet genoeg bieden lijkt me. Dus die zal nog wel even verder trekken door de zandbakken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Co Adriaanse wilde al niet naar Feyenoord toen er miljoenen klaar stonden en Gio werd aangetrokken + Makaay + Tomasson + Landzaat + alle andere gasten die we eigenlijk niet konden betalen en we voor CL zouden gaan.
Denk je nou serieus dat die nu wel zou komen?
Is die gozer pas 34 joh. Is dus al 13 jaar weg of zo?quote:Gokkende oud-Feyenoorder krijgt zes jaar cel
ROTTERDAM - Oud-Feyenoorder Georgi Demetradze (34) is veroordeeld tot een celstraf van zes jaar. Dat is de sanctie die een Georgische rechter in Tblisi hem heeft opgelegd voor afpersing en het organiseren van illegale weddenschappen tijdens het voorbije WK in Zuid-Afrika.
De Georgische spits zette aan het einde van het vorige seizoen noodgedwongen een punt achter zijn loopbaan, omdat hij met twee medeverdachten werd gearresteerd op verdenking van afpersing en het afsluiten van illegale weddenschappen.
Bij de inval werden duizenden dollars in beslag genomen door de Georgische politie. De 56-voudig international hoopt dat het niet tot een celstraf komt en gaat in beroep, zo hebben zijn advocaten laten weten.
In eigen land begon Demetradze zijn loopbaan bij Dinamo Tbilisi. In 1997 verhuisde de toenmalig spits naar Feyenoord. Na zijn periode in Rotterdam speelde de Georgiër voor Alania Vladikavkaz, Dinamo Kiev, Real Sociedad en Lokomotiv Moskou.
Voor Feyenoord speelde Demetradze overigens maar acht duels waarin hij niet wist te scoren. Hij droeg 56 keer het shirt van Georgië en scoorde 12 keer voor zijn land. (BVDL)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-zes-jaar-cel.dhtml
Huh? Over wie heb je het en wat is daar jammer aan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Lijkt het wel op hea
Altijd een gruwelijke speler, echte Feyenoorder. Alleen jammer dat hij een Israëliër heeft aangeraden.
rechtsboven je bericht staat de tijd en de datum als je daarover heen gaat zie je knopjes en een daarvan is edit post.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Olympus het volgende:
Ging iets verkeerd, hoe haal ik hem weg?
quote:De 19-jarige Stefan de Vrij wacht met het tekenen van een nieuw contract bij Feyenoord. De centrale verdediger wil eerst afwachten of zijn belangrijkste medespelers óók bereid zijn om bij te tekenen.
Dit meldt NuSport. Eerder was De Vrij nog duidelijk over zijn toekomst bij de Rotterdamse club. ,,Ik ben gewoon nog niet klaar bij Feyenoord,'' zei de jeugdinternational begin deze maand in het AD. ,,Ik wil hier graag langer spelen en een betere voetballer worden. Dan komt die stap naar het buitenland later wel. Nee, zoals ik er nu over denk is er voor mij geen enkele andere Nederlandse club waar ik voor wil spelen. Het ideale scenario voor mij is nog een paar seizoenen in de Kuip en dan de stap naar een mooie club in een grote competitie."
De Vrij hoopt in de toekomst het shirt van FC Barcelona aan te mogen trekken. "Mijn ultieme droom is: bij FC Barcelona terechtkomen. Ik denk dat zo'n club voor mij haalbaar is. Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar als ik zo blijf doorgaan... Waarom niet?"
Gisteren werd al bekend dat de onderhandelingen tussen aanvoerder Ron Vlaar en Feyenoord waren vastgelopen. Ook deze verdediger wil nog niet beslissen over zijn toekomst én Feyenoord niet kan garanderen dat het over een aantal maanden hetzelfde kan bieden.
.quote:Het nieuwe stadion van Feyenoord, dat over enkele jaren moet verrijzen, is op de tekentafel nog wat verder gekrompen. Aanvankelijk was het de bedoeling dat de nieuwe Kuip plaats zou bieden aan 80.000 supporters, maar nadat het WK voetbal van 2018 eind vorig jaar aan Nederland en België voorbijging, werd dit teruggeschroefd naar 68.000. Het derde plan voorziet nu in een capaciteit van 63.000 plaatsen, mét de mogelijkheid dit later uit te breiden.
We hebben nog een bezuinigingsslag gemaakt, liet stadiondirecteur Jan van Merwijk weten. Zo is het aantal vipboxen teruggebracht van honderd tot negentig, zijn er wat minder business seats en wordt de catering uitbesteed. Ook is er een heel ander businessmodel in relatie tot Feyenoord: het is nu de bedoeling dat de club als vaste bespeler van het stadion een vergoeding krijgt voor de geleverde content (zeg maar het voetbal), die oploopt naarmate de prestaties beter zijn.
De Kuip-directeur toonde zich overigens kritisch over de gemeente Rotterdam, die volgens hem weigert te denken als partner van het miljoenenproject. De financiële steun van Rotterdam met name bij het verkrijgen van de naar schatting 170 miljoen euro kostende locatie aan de Maas is evenwel noodzakelijk. Banken hebben aangegeven veertig à vijftig procent van de financiering voor hun rekening te willen nemen en daarnaast kunnen we net als in 1935 aandelen uitgeven. Maar de rest móét komen van de overheid.
Alsof er jeugd is die anders is dan de jeugd van nu... Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt he, jammer als De Vrij alsnog weggaat maar niet bijtekenen is gewoon opzouten. Dan maar weer zo'n jaar met jeugd die wel wil.
Misschien niet veel, maar er zijn wel degelijk spelers die willen spelen voor Feyenoord, en niet om het geld maar gewoon om het feit dat ze spelen bij Feyenoord. Kijk naar Vormer, kijk naar Hadouir. Schat ik respectievelijk hoger in als Fer en Wijnaldum. Het is gewoon heel simpel, en dat geldt ook voor De Vrij, ook al zegt hij een 'echte' Feyenoorder te zijn. Het is in deze tijden bijtekenen of weggaan. Er zijn genoeg alternatieven die wel in het mooiste shirt van NL willen spelen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof er jeugd is die anders is dan de jeugd van nu... Nee.
De spelers die je nu noemt zijn geen jeugd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Misschien niet veel, maar er zijn wel degelijk spelers die willen spelen voor Feyenoord, en niet om het geld maar gewoon om het feit dat ze spelen bij Feyenoord. Kijk naar Vormer, kijk naar Hadouir. Schat ik respectievelijk hoger in als Fer en Wijnaldum. Het is gewoon heel simpel, en dat geldt ook voor De Vrij, ook al zegt hij een 'echte' Feyenoorder te zijn. Het is in deze tijden bijtekenen of weggaan. Er zijn genoeg alternatieven die wel in het mooiste shirt van NL willen spelen!
Zijn reden van twijvel tot nu toequote:De Vrij: "Moeten nog meer gesprekken volgen"
24 maart 2011
Het is zeker geen uitgemaakte zaak dat Stefan de Vrij zijn contract bij Feyenoord gaat verlengen. De Rotterdamse club wil de tot 2012 lopende verbintenis van de verdediger graag openbreken, maar De Vrij is vooralsnog niet al te happig.
Inmiddels heeft een eerste gesprek tussen De Vrij en de clubleiding plaatsgevonden, maar de verdediger hield daar geen geweldig gevoel aan over. "Het was niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar het is een begin. Er moeten nog wel wat gesprekken volgen. Feyenoord wil graag dat ik bijteken, maar dan moet het voorstel dat ze doen wel goed zijn. Er is interesse genoeg voor mij, dus daar moet Feyenoord ook maar rekening mee houden", aldus de verdediger in Voetbal International.
Bij De Vrij zit ook nog wat oud zeer, want als jeugdspeler moest hij in het verleden lang wachten op zijn eerste profcontract bij de Rotterdamse club. "Andere jongens kregen toen zonder moeite een contract, maar mijn zaakwaarnemer en ik moesten er bijna echt om bedelen. Dat nemen we nu mee in de gesprekken."
Ben het wel met 'm eens, eerst moet jij je maar aanpassen aan hun en nu opeens moet je meteen tekenen? Snap het wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Zijn reden van twijvel tot nu toe
Zwaar kut, dat Feyenoord weer de zaken niet in eigen hand krijgt in dit model.quote:
Het vereist natuurlijk ook veel investeringen weer, het kan in de toekomst natuurlijk altijd nog!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwaar kut, dat Feyenoord weer de zaken niet in eigen hand krijgt in dit model.
Alleen al op de catering kun je een paar miljoen per jaar WINST pakken.
FC Twente pakt meer dan een miljoen per jaar op de catering die ze in eigen hand hebben, met een kleiner stadion.
Hij stelt zich mijns inziens helemaal niet negatief op. Hij heeft eisen en wil perspectief zien, niet heel erg onlogisch. Die jongen wil gewoon het beste voor zijn carrière en wil echt wel bij Feyenoord blijven maar uit een aanbieding moet wel vertrouwen spreken, spelers zijn geen makke schaapjes meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Die De Vrij gaat zich met de week negatiever opstellen over die contractverlenging. Toch apart, iedere keer dat er weer zo'n jongen doorbreekt denken we weer dat hij anders is, nuchter, nadenkend, Feyenoord-hart, etc. Dat werd al gezegd bij Drenthe, vervolgens bij Wijnaldum, Fer, Castaignos, De Vrij, en keer op keer kom je na een jaartje bedrogen uit...
Raar inderdaad dat ze die catering uit handen geven.
Hopen dat hij er tegen AZ weer bij.quote:Feyenoord-verdediger De Vrij loopt enkelkwetsuur op
Stefan de Vrij heeft donderdag een enkelblessure opgelopen tijdens een training met Oranje Onder-19. De verdediger van Feyenoord moest daardoor de interland met de leeftijdsgenoten van Italië (1-0 verlies) aan zich voorbij laten gaan.
Ook de oefeninterland van dinsdag, tegen Portugal, behoort niet langer tot de opties voor De Vrij. Adam Maher (AZ) moest nog tijdens het duel met Italië verstek laten gaan met een hersenschudding.
Door de kwetsuur is De Vrij een vraagteken voor de competitiewedstrijd van Feyenoord. De Rotterdammers nemen het op 2 april in eigen huis op tegen AZ.
Ik vind het niet meer dan logisch dat ze niet nog zo'n seizoen willen meemaken. Sterker nog alle spelers met potentie dreigen te vertrekken na dit seizoen. Zonder garanties op versterkingen zou ik als jong talent ook de optie vertrekken open laten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Die De Vrij gaat zich met de week negatiever opstellen over die contractverlenging. Toch apart, iedere keer dat er weer zo'n jongen doorbreekt denken we weer dat hij anders is, nuchter, nadenkend, Feyenoord-hart, etc. Dat werd al gezegd bij Drenthe, vervolgens bij Wijnaldum, Fer, Castaignos, De Vrij, en keer op keer kom je na een jaartje bedrogen uit...
Beter bij Feyenoord blijven dan naar een Roda, Grun te gaan ofzo lijkt mij. Want bij betere clubs zullen ze niet aan de bak komen, misschien voor het 3e bij een Arsenal of Chelsea. Hoeven ze zich iig geen zorgen te maken over hun financien (quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat ze niet nog zo'n seizoen willen meemaken. Sterker nog alle spelers met potentie dreigen te vertrekken na dit seizoen. Zonder garanties op versterkingen zou ik als jong talent ook de optie vertrekken open laten.
Waarom is dat per definitie beter? Een vertrek naar een van de clubs die jij noemt zou vooralsnog op dit moment een sportieve verbetering betekenen omdat ze waarschijnlijk Europees gaan spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter bij Feyenoord blijven dan naar een Roda, Grun te gaan ofzo lijkt mij. Want bij betere clubs zullen ze niet aan de bak komen, misschien voor het 3e bij een Arsenal of Chelsea. Hoeven ze zich iig geen zorgen te maken over hun financien ()
En je ontwikkeld je sneller in een goed draaiend team. Natuurlijk begrijp ik de teleurstelling van de fans, maar verrast het jullie echt zo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom is dat per definitie beter? Een vertrek naar een van de clubs die jij noemt zou vooralsnog op dit moment een sportieve verbetering betekenen omdat ze waarschijnlijk Europees gaan spelen.
Natuurlijk is Feyenoord groter, mooier, beter, roemruchtiger etc. De vraag is alleen in hoeverre een speler bezig is met historie of clubliefde.
Feyenoord heeft ook meer potentie, vind ik dan. Maarja, als Vormer en Hadouir volgend jaar naar Feyenoord komen met Martin (quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom is dat per definitie beter? Een vertrek naar een van de clubs die jij noemt zou vooralsnog op dit moment een sportieve verbetering betekenen omdat ze waarschijnlijk Europees gaan spelen.
Natuurlijk is Feyenoord groter, mooier, beter, roemruchtiger etc. De vraag is alleen in hoeverre een speler bezig is met historie of clubliefde.
Denk inderdaad dat ze onder deze trainer beter af zijn elders. Vlaar kan gewoon meekomen in de Bundesliga wellicht zelfs Premier League, en wil natuurlijk graag Nederlands Elftal spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je ontwikkeld je sneller in een goed draaiend team. Natuurlijk begrijp ik de teleurstelling van de fans, maar verrast het jullie echt zo?
Hier kan ik alleen maar dit op antwoorden:quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar op zich is het gewoon goed dat nu het kaft van het koren gescheiden gaat worden.
De echte Feyenoorders blijven, de broodvoetballers rotten eindelijk op. Misschien dat wij als supporters dan volgend seizoen eindelijk weer wat passie en strijdlust op het veld kunnen zien. Van mooi en verzorgd voetbal hebben we het nooit moeten hebben in Rotterdam..
Dus er bestaan geen voetballers meer met een oprecht Feyenoord-hart?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar dit op antwoorden:
Er zijn alleen nog maar broodvoetballers. Er is echt niemand die bij Feyenoord blijft hij als hij ergens anders twee keer zoveel kan verdienen hoor.
Zolang het een speler uitkomt heeft hij een "Feyenoord-hart". Matige spelers zonder perspectief kunnen dat een tijdje volhouden, maar de rest gaat voor een tonnetje meer gewoon 100 kilometer verderop kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus er bestaan geen voetballers meer met een oprecht Feyenoord-hart?
Ja, maar zonder dikke financiele vergoeding klopt dat hart nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Over de grens jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo kut liggen de salarissen bij Feyenoord volgens helemaal niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, maar zonder dikke financiele vergoeding klopt dat hart niet
Als ze allemaal weggaan als Drenthe heb ik daar geen probleem mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nee misschien geen jeugd, maar het geeft wel aan dat er wel voetballers zijn die willen spelen in het shirt van Feyenoord. En dan doe je het niet om het geld. Nee degraderen moet inderdaad niet gebeuren, maar er moet passie op het veld liggen, de wil om te winnen. Die zie ik nu niet terug in het spel van Feyenoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
De spelers die je nu noemt zijn geen jeugd.
Ten tweede zitten er op de tribunes elke twee weken 40.000 man die wel in het mooie shirt van NL willen spelen, maar je moet ook nog zorgen dat je niet degradeert.
Spelers maken de dienst uit, wen er maar aan.
Als je de beste jeugdspelers tot je beschikking hebt en de mooiste club van Nederland bent met een übertrouw Legioen, is het toch niet opportunistisch om te denken dat er op een gegeven moment een paar gasten uit voortkomen die Rotterdammer zijn, vanaf kinds af aan bij de club lopen en dus een sterke band hebben met Legioen en club.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Euribob het volgende:
Jullie willen spelers met een Feyenoordhart, prima, die spelers moeten ook nog de sterren van de hemel spelen (en jullie zeggen wel van niet maar dat moeten ze wel) .. Dat gaat niet werken, als je bijv. kijkt naar een Bahia. Das een speler die makkelijk tot zijn 30e bij Feyenoord had willen voetballen, maar meer dan de vermelding dat hij zich altijd voor Feyenoord heeft ingezet krijgt hij niet als hij straks door ons wordt weggebonjourd. Als wij spelers willen hebben die Feyenoord-trouw zijn dan moet je de spelers hebben waarbij Feyenoord (bijna) het plafond is.
Helaas.
Dat slaat ook nergens op, ik snap niet dat je het serieus neemt als dat wordt geroepen. En het is natuurlijk veel verstandiger gewoon te tekenen bij Inter.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |