Al weer beter?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:01 schreef itsme het volgende:
deze dus. godsamme.
Is er een modje in de zaal.
en To moet weg en die andere. Ben net wakker en ik heb gelijk de lapo![]()
En nu nog 2 uurtjes, dan gaan ze eindelijk los. Ben benieuwd hoeveel roddels en verhalen er los gaan komenquote:
Waarom denk je nog 2 uurtjes, toen ze het over 12 uur hadden dacht ik aan vannacht..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En nu nog 2 uurtjes, dan gaan ze eindelijk los. Ben benieuwd hoeveel roddels en verhalen er los gaan komen
Zonnetje wil hier nog niet echt doorbreken, is nog beetje mistig. Meestal is dat een goede teken dus ik heb hoopquote:
Heb ergens in COS gelezen dat ze vandaag om 13:00 uur, Nederlands tijd los mogen. DIt omdat de STEM eerst wou uitslapenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waarom denk je nog 2 uurtjes, toen ze het over 12 uur hadden dacht ik aan vannacht..
Ik hoop echt dat er zo wordt omgeroepen:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef itsme het volgende:
[..]
O got daar gaat nog heibel over komen?
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waarom denk je nog 2 uurtjes, toen ze het over 12 uur hadden dacht ik aan vannacht..
Nee, dan gaat de KvdW open voor de bewoners om weer te mogen drukken op geheimenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb ergens in COS gelezen dat ze vandaag om 13:00 uur, Nederlands tijd los mogen. DIt omdat de STEM eerst wou uitslapen
Dan zou de KVDW open gaan.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb ergens in COS gelezen dat ze vandaag om 13:00 uur, Nederlands tijd los mogen. DIt omdat de STEM eerst wou uitslapen
aafke was de dupe. en wordt de dupe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Olga het volgende:
het is alleen lullig dat alleen karim geld krijgt en laura Aafke niets
We gaan het zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan zou de KVDW open gaan.....
Gerard zei toen dat de stem wel zou willen uitslapen...
Ja, het leuke is er wel vanaf ze zijn al vrij goed op elkaar ingespeeld..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef Flow3r het volgende:
ik dacht 12 uur vanmiddag, maar van mij mogen ze los, laat maar komen dat gekonkel over de nominaties
Van mij ook!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
We gaan het zienVan mij mogen ze nu wel los.
Klopt maar Laura krijgt ook niets terwijl zij K ook geholpen heeftquote:
ja en ze is al zo wantrouwend nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er zo wordt omgeroepen:
Karim je missie is geslaagd, daarom krijg je nu 2000 euro uit de kluis van Aafke, iedereen in shock..
Beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En nu nog 2 uurtjes, dan gaan ze eindelijk los. Ben benieuwd hoeveel roddels en verhalen er los gaan komen
wat is je beroep dan ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
Jeetje Aaf, met je vinger door je oog en dan de deksels aan pakken. Ik was daar allert op geweest en had haar er zeer zeker op aangesproken ( Maar goed, dat is mijn beroep ook hahahaha)
Vond ze volgens mij niet erg, ze had er wel schik inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Klopt maar Laura krijgt ook niets terwijl zij K ook geholpen heeft
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmettingquote:
Ze heeft last van haar ogen, maar smeert er wel steeds dat zwarte spul opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
Jeetje Aaf, met je vinger door je oog en dan de deksels aan pakken. Ik was daar allert op geweest en had haar er zeer zeker op aangesproken ( Maar goed, dat is mijn beroep ook hahahaha)
Volgens mij betaalt Karim nu alle loskoppelingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vond ze volgens mij niet erg, ze had er wel schik in
Verzogende?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmetting
waarom dan??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Karim nu alle loskoppelingen.
Ik weet niet of er daar in de keuken een handdoek hangt waar iedereen zijn handen afdroogt, maar ik gruwel al bij het idee...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmetting
Geen idee, ergens op een plaatjes site, lang geleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik moet nog steeds lachen om je ava..waar heb je op gegoogled lol
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef danilel het volgende:
[..]
Verzogende?
Kruisbesmetting?
Arme zogers dan
(grapjuh)
Misschien wel erger dan gordelroos.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassen![]()
Lekkel, dan neem ik vantevoren alvast wat aciclovir inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassen![]()
Ik kijk niet Flip, vind het een eng mannetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef itsme het volgende:
Ik ben erg benieuwd of dit de nominaties zal veranderen.
Ik weet dat Jo al geen hekel had aan Gerard voor de noms maar ze zou hem zeker wel nomineren. Doet ze dat nog steeds?
Hoe is het me de groepjes nu? leuk! (al denk ik dat Jo en Flip weer helemaal close gaan worden. Flip wil ook iedere keer zitten waar Jo zit.)
Bij mijn weten kon Jo Geer niet uitstaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef itsme het volgende:
Ik ben erg benieuwd of dit de nominaties zal veranderen.
Ik weet dat Jo al geen hekel had aan Gerard voor de noms maar ze zou hem zeker wel nomineren. Doet ze dat nog steeds?
Hoe is het me de groepjes nu? leuk! (al denk ik dat Jo en Flip weer helemaal close gaan worden. Flip wil ook iedere keer zitten waar Jo zit.)
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Lekkel, dan neem ik vantevoren alvast wat aciclovir in
Die kan aaf wel gebruiken om haar gezicht mee te wassen ....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef sjampoeh het volgende:
karim: doekje?
ser: pak anders even een schoon doekje, deze gebruiken we al de hele week ?![]()
Jawel, 5 pakjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij geen nieuwe besteld
Ze hebben ze wel bestelt maar gaan de kluis in zodra ze binnen komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij geen nieuwe besteld
Hahahaha. Kon niet missenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja, dat had je niet verwacht he!
(ben als apo ass. ook een beetje op de hoogte)
Nee want missie was tot vanochtend 10.00 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die sigaretten zou top zijn.
kan Karim weer opnieuw beginnen
daarom heet het een labyrinth denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zie dat foute behang in het labyrinth, niet eens recht
ik bedoel het behang, is niet netjes goed aan elkaar geplaktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
daarom heet het een labyrinth denk ik
Helemaal off topic, maar ff antwoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hahahaha. Kon niet missenIk ken nog niet alle medicatie hoor, moet vaak genoeg googelen
Zijn er ook zooooooooooooooooooooooooooooooveel
is ook niet boeiend maar lijkt zo goedkoop vandaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
duidelijk..
jullie letten zeker op details hoor.
Als je goed kijkt zie je dat het niet aan elkaar vast zitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik bedoel het behang, is niet netjes goed aan elkaar geplakt
ah oke, gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat het niet aan elkaar vast zit
Is een losse muur
Stream 3 en 4quote:
kan hij goed hebben zo'n blingbling dingetjequote:
Gerard IS blingblingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan hij goed hebben zo'n blingbling dingetje
morge allemaal
Ik zou ook wel aan hem vast willen zitten hoor. En niet om hoe hij eruit ziet maar om wat hij verteld en doet.quote:
Jij bent van favoriet geswitched?quote:
ik ook wel, hij is gewoon erg leuk en lovablequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik zou ook wel aan hem vast willen zitten hoor. En niet om hoe hij eruit ziet maar om wat hij verteld en doet.
Gerard ís trendsetter.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hij wil trendsetter ala Beckham zijn, dus ff, diadeem van Sharon geleend.
Was hij de 2e week al. Alex staat ook nr 1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent van favoriet geswitched?
Is ook niets voor een man, maar bij Gerard kijk je er niet van op hehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef itsme het volgende:
Nou sorry maar dat haar dingetje vind ik echt 3 keer niets.
Van mij hoeft het ook nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef itsme het volgende:
Ik moet zeggen ik snap waarom Jo voor homo heeft gedrukt (maar dat deed ik ook al voor dat hij die diadeem in deed)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef itsme het volgende:
Ja, klopt, alleen bij Alex blijf ik het geforceerd vinden. Geer heeft iets, kan het niet benoemen, maar iets met charme.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was hij de 2e week al. Alex staat ook nr 1Maar als ik mag kiezen ga ik toch voor Geer. Hij speelt het spel prima, blijft vriendelijk en respectvol. ( net als Alex).
Is dat ding niet van Sharon??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef itsme het volgende:
me tooquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook nietmaar vind het wel lache dat die het gewoon in doet
Gerard homo? Ik vind het een mannelijke man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik snap waarom Jo voor homo heeft gedrukt (maar dat deed ik ook al voor dat hij die diadeem in deed)
Idd de meest mannelijke man die er zit!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard homo? Ik vind het een mannelijke man.
eens. Bij Alex schud ik ook wel eens mijn hoofd, maar blijft het een poepie vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, klopt, alleen bij Alex blijf ik het geforceerd vinden. Geer heeft iets, kan het niet benoemen, maar iets met charme.
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd de meest mannelijke man die er zit!
Klopt Gerard heeft hem van haar geleendquote:
Jij bent dat bij de cossersquote:
Alexquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
mijn toppers:
1- gerard
2- karim
de rest weet ik niet.
flip is echt gekelderd bij me, na die actie met mo en hoe irritant hij deed donderdag toen ze vast kwamen.
maik heb ik niks mee, mo is een zeikwijf, joann is een zeikwijf maar vind haar ook wel wat hebben, zo kortzichtig als ze is, sharon schreeuwt altijd zo, maar wel een toppertje, aafke is vies, maar wel vrolijk, stervio blijft onderaan, laura is neutraal, ben ik nog iemand vergeten ?
Alexquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
mijn toppers:
1- gerard
2- karim
de rest weet ik niet.
flip is echt gekelderd bij me, na die actie met mo en hoe irritant hij deed donderdag toen ze vast kwamen.
maik heb ik niks mee, mo is een zeikwijf, joann is een zeikwijf maar vind haar ook wel wat hebben, zo kortzichtig als ze is, sharon schreeuwt altijd zo, maar wel een toppertje, aafke is vies, maar wel vrolijk, stervio blijft onderaan, laura is neutraal, ben ik nog iemand vergeten ?
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
'Zal ik anders een mopje vertellen dat je je wat meer ontspannen voelt'
Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze gaat beginnen als ze weer los zijn, dit inderdaad ivm het eventuele opzwellen. kan me ook wel voorstellen als je die boeien om hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Waar heeft Joanna nu weer pijn?
Belachelijk nogmaals, week zeuren, piepen, hijgen, kreunen voor Prednison, gaat ze het niet innemen, vanwege de zwellingen die het veroorzaakt.
geeeeeeeeeeeeen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Waar heeft Joanna last van? pfffff....
depressiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
De redactie zal echt wel toestaan dat die boeien losser of af gaan als ze werkelijk zwelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze gaat beginnen als ze weer los zijn, dit inderdaad ivm het eventuele opzwellen. kan me ook wel voorstellen als je die boeien om hebt.
En hij is lekkerder én heeft meer poen. Gééééééérard!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was hij de 2e week al. Alex staat ook nr 1Maar als ik mag kiezen ga ik toch voor Geer. Hij speelt het spel prima, blijft vriendelijk en respectvol. ( net als Alex).
Ze struikelde net in de woonkamer en daardoor ging haar handboei strakker en dat doet nu pijn, en kan ze niet van zich afzettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik zou haar ook als een prinsesje behandelen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
ze zit zichzelf in de weg. ik denk dat ze als een prinsesje behandeld word thuis en dit niet trekt
Die Servio had gisteren al gezegt dat dat dan 5 minuten kost zodra de sleutel er in gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De redactie zal echt wel toestaan dat die boeien losser of af gaan als ze werkelijk zwelt.
heb ik geen last van, werkt al 2 weken non-stopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef Caland het volgende:
Waarom moet ik trouwens altijd weer die hosts aanpassen om de reclame te omzeilen?
Gooit 'ie elke 24u die regel eruit ofzo...
Ja en? Een week janken om de pijn die je hebt, en dan geen 200 ¤ speelgeld er voor over hebben? Kom nou.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:37 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die Servio had gisteren al gezegt dat dat dan 5 minuten kost zodra de sleutel er in gaat
Vaag, ik moet altijd die regel er opnieuw inzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef soyChantal het volgende:
[..]
heb ik geen last van, werkt al 2 weken non-stop
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef MargrietV het volgende:
Met Gerard wil ik wel een dagje zeilen en lekker.
Alex mag mij Boedapest leren kennen en daarna lekker Kolbatz eten.
Karim mag mij de Taj Mahal laten zien en daarna lekker Indiaas eten.
Maik sluit ik op in een of Van der Valk kot en dan ga ik lekker alleen wandelen met mijn hondje.
Flip gooi ik van de Klif in Dover, die mag lekker naar huis zwemmen,
Joanna mag van mij in de tijdmachine en maak haar 20 jaar jonger en verbied haar elke plastische ingreep.
Monique breng ik onder hypnose en zij zal alle nare ervaringen uit haar leven opnieuw beleven en ze daarna voor altijd vergeten, daarna gaan we gezellig Vlaai eten,
Aafke van hetzelfde laken een pak als Mo en daarna gaan we een berenburger drinken.
Laura stuur ik naar een onbewoond eiland en dan komt Vrijdag haar bezoeken.
Servio plaats ik in een Homo Harem en dan ga ik lekker met hond wandelen.
Is zo wie zo dom.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en? Een week janken om de pijn die je hebt, en dan geen 200 ¤ speelgeld er voor over hebben? Kom nou.
interessant...maar wie vind je nu het leukst ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef MargrietV het volgende:
Met Gerard wil ik wel een dagje zeilen en lekker.
Alex mag mij Boedapest leren kennen en daarna lekker Kolbatz eten.
Karim mag mij de Taj Mahal laten zien en daarna lekker Indiaas eten.
Maik sluit ik op in een of Van der Valk kot en dan ga ik lekker alleen wandelen met mijn hondje.
Flip gooi ik van de Klif in Dover, die mag lekker naar huis zwemmen,
Joanna mag van mij in de tijdmachine en maak haar 20 jaar jonger en verbied haar elke plastische ingreep.
Monique breng ik onder hypnose en zij zal alle nare ervaringen uit haar leven opnieuw beleven en ze daarna voor altijd vergeten, daarna gaan we gezellig Vlaai eten,
Aafke van hetzelfde laken een pak als Mo en daarna gaan we een berenburger drinken.
Laura stuur ik naar een onbewoond eiland en dan komt Vrijdag haar bezoeken.
Servio plaats ik in een Homo Harem en dan ga ik lekker met hond wandelen.
Haar hondjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
interessant...maar wie vind je nu het leukst ?
Nou, beetje monopoliegeld... En anders wacht ze maar tot ze ze afdoet als Geer of zij los van elkaar gaan piesen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Is zo wie zo dom.
Als die boeien te strak zitten om hiervoor dan geld te moeten betalen.
Ach gisteren had ze pantoffeltjes aan uit de Ramsj 1992quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
wat voor slippertjes heeft joann aan haha geen wonder dat ze struikelde
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik ga ff wat anders doen want er gebeurt helemaal niets in dat huis.
Waarschijnlijk wordt het vanavond na 20:00 pt.tijd pas leuk, daarvoor saaie en rustige streamsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga maar even ontbijten, gebeurt toch niet heel veel..
Net alsof wij geen leven hebben. In het weekend ga ik niet voor SST zitten, heb dan mijn eigen gezellige invullingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk wordt het vanavond na 20:00 pt.tijd pas leuk, daarvoor saaie en rustige streams.
Mooie droomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef MargrietV het volgende:
Was Sharon in mijn lijstje vergeten:
Met haar wil ik naar Kentucky, was er al eens voor de Derby. Ze mag me van mijn angst voor paarden afhelpen en ik denk dat zij daar heel goed in zal slagen.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Net alsof wij geen leven hebben. In het weekend ga ik niet voor SST zitten, heb dan mijn eigen gezellige invullingen
Ze zijn leuk!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
wat voor slippertjes heeft joann aan haha geen wonder dat ze struikelde
Ja, volgens mij wel. Flip heeft ook genoeg gelogen en Mo ook, die zei dat ze een IQ van 121 heeft. Dus lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
vraag me nu al dagen af, Philip vroeg paar dagen geleden aan Sharon of ze wel eens op bali is geweest of in die hoek.....nee zei Sharon maar daarom raad philip haar geheim niet want Sharom heeft hem op het verkeerde been gezet, mag er gelogen worden????
Ik weet niet of het mag, maar Sharon liegt de hele poppenkast bij elkaar. Zo wordt een geheim inderdaad nooit geraden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
vraag me nu al dagen af, Philip vroeg paar dagen geleden aan Sharon of ze wel eens op bali is geweest of in die hoek.....nee zei Sharon maar daarom raad philip haar geheim niet want Sharom heeft hem op het verkeerde been gezet, mag er gelogen worden????
Jazeker wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ont: Heeft iedereen zich goed ingesmeerd daar ivm de felle zon?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Wakker worden!! Je mag je eigen geheim niet verraden! Dan moet je dus liegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
oke, want daarom kan |Philip het niet raden, beetje vals eigenlijk anders had hij het al geweten ging over bali en indonesie en denk dat philip de link al had gelegd maar omdat Sharon nee riep zoekt hij het een andere kant opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Flip heeft ook genoeg gelogen en Mo ook, die zei dat ze een IQ van 121 heeft. Dus lijkt me wel ja.
wakker worden, het was gewoon een vraag van philip aan Sharon, ja zo ken ik het ook dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wakker worden!! Je mag je eigen geheim niet verraden! Dan moet je dus liegen.
Klopt, hij vroeg of ze de tsunami had overleefd, waarop ze nee antwoorde. Maar dat is part of the game. Als Flip een spiegel voor zichzelf houdt kan hij weten dat het waar is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, want daarom kan |Philip het niet raden, beetje vals eigenlijk anders had hij het al geweten ging over bali en indonesie en denk dat philip de link al had gelegd maar omdat Sharon nee riep zoekt hij het een andere kant op
Margiet is niet de meest tactiesche vrouw hier, maar ze is wel aardig hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wakker worden, het was gewoon een vraag van philip aan Sharon, ja zo ken ik het ook dan.
jij snapt wat ik bedoel PB vind het geen ruk aan op die manier je zit om geheimen te raden maar als alles bij elkaar gelogen mag worden kom je er toch nooit achter. Philip had de link gelegd Philip vind ik echt een lulletje lampekap maar had het hem wel gegundquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mag, maar Sharon liegt de hele poppenkast bij elkaar. Zo wordt een geheim inderdaad nooit geraden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Margiet is niet de meest tactiesche vrouw hier, maar ze is wel aardig hoor
als je Adblock Plus download in Firefox heb je geen last meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef Caland het volgende:
Waarom moet ik trouwens altijd weer die hosts aanpassen om de reclame te omzeilen?
Gooit 'ie elke 24u die regel eruit ofzo...
Ze mogen volgens mij gewoon liegen in de kamer van de waarheid (niet tegen de stem maar wel als er gedrukt is)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Flow3r het volgende:
moeten ze in de KvdW nou wel of niet de waarheid spreken
Alleen tegen de stem 1 op 1, niet tegen elkanderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Flow3r het volgende:
oh dat weet ik hoor margriet is lief en ik prik daar door heenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Margiet is niet de meest tactiesche vrouw hier, maar ze is wel aardig hoor
Pas op hoor anders ga ik nog blozen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik hoor margriet is lief en ik prik daar door heen
Had ik ook, alleen toen kreeg ik trubbels met FOK!, ondanks de regel aan te passenin ABP, kon ik niet meer op FOK!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als je Adblock Plus download in Firefox heb je geen last meer
daarom was mijn vraag, die regels en wat wel en niet mag allemaal zo vaag echt wat een dom progamma eigenlijk hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Pas op hoor anders ga ik nog blozen!
ik kan ABP gewoon uitzetten op Fok en aanlaten bij de streamsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Had ik ook, alleen toen kreeg ik trubbels met FOK!, ondanks de regel aan te passenin ABP, kon ik niet meer op FOK!
Dus vandaar geen ABP
+1 (wat zijn we toch mutsen hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom was mijn vraag, die regels en wat wel en niet mag allemaal zo vaag echt wat een dom progamma eigenlijk heen toch kijk ik af en toe
ff dmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik kan ABP gewoon uitzetten op Fok en aanlaten bij de streams
lekker domquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom was mijn vraag, die regels en wat wel en niet mag allemaal zo vaag echt wat een dom progamma eigenlijk heen toch kijk ik af en toe
ik ook effe, toedelsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef Toverheks het volgende:
nou ik wens jullie fijne middag de zon schijnt in mooi Amsterdam dus ik ben weg
mooi gezegdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef Niki.P het volgende:
Servio: niet alleen mensen maar ik ook..
Nee ik blijf bij jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ben ik nu helemaal alleen?
Het is iig rustig op de streams
Gezelligquote:
Ik zit nu ook aan de koffiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:05 schreef MargrietV het volgende:
ben er ook, Bong, heb zonder streamlock toch lekker koffie gemaakt.
Ze hadden het op de streams over complimentjes, je dag moet weer goed zijn vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Pas op hoor anders ga ik nog blozen!
Is ook weinig actie in het huis.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Je kan wel merken dat de cossen niet zo snel meer gaan de laatste paar dagen lijkt het
ik kom net binnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ben ik nu helemaal alleen?
Het is iig rustig op de streams
Als ze vanavond een feestje krijgen, hebben we vast wel COSsen die binnen een kwatier vol zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Je kan wel merken dat de cossen niet zo snel meer gaan de laatste paar dagen lijkt het
Hoezo??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ik kom net binnen![]()
Karim is vervelend bezig
Relativeren is ook een vak, en de zon schijnt dan is mijn dag altijd goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze hadden het op de streams over complimentjes, je dag moet weer goed zijn vandaag
Wat doet Karim?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ik kom net binnen![]()
Karim is vervelend bezig
Heeft die het daar al weer over die nazi albinoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:09 schreef danilel het volgende:
Flip heeft last van chronisch harde tepels, Gerard wil Kink FM op die harde schotels zetten.
Zou die Dennis elke nacht door Nederland crossen om de kledingsbakken te legen en ze dan..... als nieuwe vintage door Jo laten verbouwen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef danilel het volgende:
Jo geeft weer kleding advies;
"Doe een katoentje aan"
Is hij sneller klaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:14 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard moet pissen. Waarom zet Joanna de kraan aan?
Zo heb ik het niet ervaren......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Probeert Gerard aan te vallen, maar het lukt niet erg.
minuut of 5 denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet ervaren......
heb je het gesprek van af het begin mee gekregen?
Commentaren Op Streamsquote:
Hij houdt het goed bij!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard: dit is het 3e topje dat je vandaag aandoet Joanna.
ja heel rustig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
rustig nachtje geweest, maar 1 cosje hoeven lezen. goedemiddag
Hopelijk is het vannacht minder rustig!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
rustig nachtje geweest, maar 1 cosje hoeven lezen. goedemiddag
dat hoop ik de hele week alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hopelijk is het vannacht minder rustig!!
voorzover ik gelezen heb: ze hebben geslapen en er is af en dan eens een plasje gepleegdquote:
nee, de verwachtingen zijn vanavond, maar niets is zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is men er hier nu al uit wanneer ze los zouden mogen?
Ik begreep dat Gerard iedereen een compliment wilde geven, alleen dat heeft hij niet uitgelegd.quote:
haha, da's het hoogtepunt van de nacht. Plassen met handboeien omquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voorzover ik gelezen heb: ze hebben geslapen en er is af en dan eens een plasje gepleegd
Normaal moet ik de volgende ochtend vroeg op! maar nu is het lekker weekend dus wil ik graag wat actie, dus hopen op een bevrijdings feestjequote:
Waarom wilde Gerard iedereen een compliment geven,, missie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik begreep dat Gerard iedereen een compliment wilde geven, alleen dat heeft hij niet uitgelegd.
Hij begon bij Karim, die begreep Gerards bedoeling niet en voelde zich volgens mij zich aangevallen vandaar de wending van het gesprek.....
Zolang ze maar veel bier is, vind ik het bestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Normaal moet ik de volgende ochtend vroeg op! maar nu is het lekker weekend dus wil ik graag wat actie, dus hopen op een bevrijdings feestje
Ja dat vermoedde ik al dat Karim zich aangevallen voelde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik begreep dat Gerard iedereen een compliment wilde geven, alleen dat heeft hij niet uitgelegd.
Hij begon bij Karim, die begreep Gerards bedoeling niet en voelde zich volgens mij zich aangevallen vandaar de wending van het gesprek.....
Nationale complimentendagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Waarom wilde Gerard iedereen een compliment geven,, missie?
Nee, hij dacht dat iedereen dat wel een kon gebruiken omdat dat een boost gaf toen ze dat afgelopen week als opdracht moesten uitvoeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Waarom wilde Gerard iedereen een compliment geven,, missie?
okequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nationale complimentendag
19 maart om 11.51
Gerard brengt positivisme het huis.
De miljonair komt met het voorstel om iedereen dagelijks een compliment te geven. Hij wil natuurlijk wel voor elke aardige opmerking die hij zelf maakt, er ook een terug ontvangen. Sharon is alvast op de goede weg. Ze complimenteert Gerard met zijn diadeem in zijn haar.
tot een uur of 1 's nachts kan ik het altijd wel volgen, maar helaas vanavond nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Normaal moet ik de volgende ochtend vroeg op! maar nu is het lekker weekend dus wil ik graag wat actie, dus hopen op een bevrijdings feestje
tja, dat maakt het net iets leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:28 schreef Onsjepond het volgende:
Commentaar op streamsgeinig, best logisch ook. Dankjulliewel!!
Ja ivm met de zon en haar in zn gezicht / warmte etc! Dus waarom sommige hem meteen homo noemen??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt Gerard heeft hem van haar geleend
Gerard is echt geen homo hoor. Sterker nog, Mijn gaydar valt in slaap, als hij in beeld isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:28 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Ja ivm met de zon en haar in zn gezicht / warmte etc! Dus waarom sommige hem meteen homo noemen??
Gaat weer nergens over.........
En je gaydar bij Alex?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Gerard is echt geen homo hoor. Sterker nog, Mijn gaydar valt in slaap, als hij in beeld is
Dan word hij al heel langzaam wakker. Bij Guido sloeg het allarm altijd gelijk aan in de hoogste allarmfasequote:
Niet dat het er ook maar iets toe doet, maar bij Alex slaat zelfs mijn gaydar uit. (ik ben hetero-vrouw)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:33 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dan word hij al heel langzaam wakker. Bij Guido sloeg het allarm altijd gelijk aan in de hoogste allarmfase
haha, oke. Dus als mijn gaydar uitslaat is dat voor jou slecht nieuws!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet dat het er ook maar iets toe doet, maar bij Alex slaat zelfs mijn gaydar uit. (ik ben hetero-vrouw)
Moniquequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:39 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie zei er net dat er 1 miljoen mensen meekijken?
Joanna is er niet..
waren het maar zoveel kijkersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:39 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie zei er net dat er 1 miljoen mensen meekijken?
Joanna is er niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |