quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Lekkel, dan neem ik vantevoren alvast wat aciclovir in
Die kan aaf wel gebruiken om haar gezicht mee te wassen ....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef sjampoeh het volgende:
karim: doekje?
ser: pak anders even een schoon doekje, deze gebruiken we al de hele week ?![]()
Jawel, 5 pakjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij geen nieuwe besteld
Ze hebben ze wel bestelt maar gaan de kluis in zodra ze binnen komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij geen nieuwe besteld
Hahahaha. Kon niet missenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja, dat had je niet verwacht he!
(ben als apo ass. ook een beetje op de hoogte)
Nee want missie was tot vanochtend 10.00 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die sigaretten zou top zijn.
kan Karim weer opnieuw beginnen
daarom heet het een labyrinth denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zie dat foute behang in het labyrinth, niet eens recht
ik bedoel het behang, is niet netjes goed aan elkaar geplaktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
daarom heet het een labyrinth denk ik
Helemaal off topic, maar ff antwoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hahahaha. Kon niet missenIk ken nog niet alle medicatie hoor, moet vaak genoeg googelen
Zijn er ook zooooooooooooooooooooooooooooooveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |