Al weer beter?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:01 schreef itsme het volgende:
deze dus. godsamme.
Is er een modje in de zaal.
en To moet weg en die andere. Ben net wakker en ik heb gelijk de lapo![]()
En nu nog 2 uurtjes, dan gaan ze eindelijk los. Ben benieuwd hoeveel roddels en verhalen er los gaan komenquote:
Waarom denk je nog 2 uurtjes, toen ze het over 12 uur hadden dacht ik aan vannacht..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En nu nog 2 uurtjes, dan gaan ze eindelijk los. Ben benieuwd hoeveel roddels en verhalen er los gaan komen
Zonnetje wil hier nog niet echt doorbreken, is nog beetje mistig. Meestal is dat een goede teken dus ik heb hoopquote:
Heb ergens in COS gelezen dat ze vandaag om 13:00 uur, Nederlands tijd los mogen. DIt omdat de STEM eerst wou uitslapenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waarom denk je nog 2 uurtjes, toen ze het over 12 uur hadden dacht ik aan vannacht..
Ik hoop echt dat er zo wordt omgeroepen:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef itsme het volgende:
[..]
O got daar gaat nog heibel over komen?
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waarom denk je nog 2 uurtjes, toen ze het over 12 uur hadden dacht ik aan vannacht..
Nee, dan gaat de KvdW open voor de bewoners om weer te mogen drukken op geheimenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb ergens in COS gelezen dat ze vandaag om 13:00 uur, Nederlands tijd los mogen. DIt omdat de STEM eerst wou uitslapen
Dan zou de KVDW open gaan.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb ergens in COS gelezen dat ze vandaag om 13:00 uur, Nederlands tijd los mogen. DIt omdat de STEM eerst wou uitslapen
aafke was de dupe. en wordt de dupe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Olga het volgende:
het is alleen lullig dat alleen karim geld krijgt en laura Aafke niets
We gaan het zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan zou de KVDW open gaan.....
Gerard zei toen dat de stem wel zou willen uitslapen...
Ja, het leuke is er wel vanaf ze zijn al vrij goed op elkaar ingespeeld..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef Flow3r het volgende:
ik dacht 12 uur vanmiddag, maar van mij mogen ze los, laat maar komen dat gekonkel over de nominaties
Van mij ook!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
We gaan het zienVan mij mogen ze nu wel los.
Klopt maar Laura krijgt ook niets terwijl zij K ook geholpen heeftquote:
ja en ze is al zo wantrouwend nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er zo wordt omgeroepen:
Karim je missie is geslaagd, daarom krijg je nu 2000 euro uit de kluis van Aafke, iedereen in shock..
Beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En nu nog 2 uurtjes, dan gaan ze eindelijk los. Ben benieuwd hoeveel roddels en verhalen er los gaan komen
wat is je beroep dan ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
Jeetje Aaf, met je vinger door je oog en dan de deksels aan pakken. Ik was daar allert op geweest en had haar er zeer zeker op aangesproken ( Maar goed, dat is mijn beroep ook hahahaha)
Vond ze volgens mij niet erg, ze had er wel schik inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Klopt maar Laura krijgt ook niets terwijl zij K ook geholpen heeft
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmettingquote:
Ze heeft last van haar ogen, maar smeert er wel steeds dat zwarte spul opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
Jeetje Aaf, met je vinger door je oog en dan de deksels aan pakken. Ik was daar allert op geweest en had haar er zeer zeker op aangesproken ( Maar goed, dat is mijn beroep ook hahahaha)
Volgens mij betaalt Karim nu alle loskoppelingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vond ze volgens mij niet erg, ze had er wel schik in
Verzogende?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmetting
waarom dan??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Karim nu alle loskoppelingen.
Ik weet niet of er daar in de keuken een handdoek hangt waar iedereen zijn handen afdroogt, maar ik gruwel al bij het idee...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmetting
Geen idee, ergens op een plaatjes site, lang geleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik moet nog steeds lachen om je ava..waar heb je op gegoogled lol
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef danilel het volgende:
[..]
Verzogende?
Kruisbesmetting?
Arme zogers dan
(grapjuh)
Misschien wel erger dan gordelroos.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassen![]()
Lekkel, dan neem ik vantevoren alvast wat aciclovir inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassen![]()
Ik kijk niet Flip, vind het een eng mannetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef itsme het volgende:
Ik ben erg benieuwd of dit de nominaties zal veranderen.
Ik weet dat Jo al geen hekel had aan Gerard voor de noms maar ze zou hem zeker wel nomineren. Doet ze dat nog steeds?
Hoe is het me de groepjes nu? leuk! (al denk ik dat Jo en Flip weer helemaal close gaan worden. Flip wil ook iedere keer zitten waar Jo zit.)
Bij mijn weten kon Jo Geer niet uitstaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef itsme het volgende:
Ik ben erg benieuwd of dit de nominaties zal veranderen.
Ik weet dat Jo al geen hekel had aan Gerard voor de noms maar ze zou hem zeker wel nomineren. Doet ze dat nog steeds?
Hoe is het me de groepjes nu? leuk! (al denk ik dat Jo en Flip weer helemaal close gaan worden. Flip wil ook iedere keer zitten waar Jo zit.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |