quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Lekkel, dan neem ik vantevoren alvast wat aciclovir in
Die kan aaf wel gebruiken om haar gezicht mee te wassen ....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef sjampoeh het volgende:
karim: doekje?
ser: pak anders even een schoon doekje, deze gebruiken we al de hele week ?![]()
Jawel, 5 pakjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij geen nieuwe besteld
Ze hebben ze wel bestelt maar gaan de kluis in zodra ze binnen komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij geen nieuwe besteld
Hahahaha. Kon niet missenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja, dat had je niet verwacht he!
(ben als apo ass. ook een beetje op de hoogte)
Nee want missie was tot vanochtend 10.00 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die sigaretten zou top zijn.
kan Karim weer opnieuw beginnen
daarom heet het een labyrinth denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zie dat foute behang in het labyrinth, niet eens recht
ik bedoel het behang, is niet netjes goed aan elkaar geplaktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
daarom heet het een labyrinth denk ik
Helemaal off topic, maar ff antwoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hahahaha. Kon niet missenIk ken nog niet alle medicatie hoor, moet vaak genoeg googelen
Zijn er ook zooooooooooooooooooooooooooooooveel
is ook niet boeiend maar lijkt zo goedkoop vandaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
duidelijk..
jullie letten zeker op details hoor.
Als je goed kijkt zie je dat het niet aan elkaar vast zitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik bedoel het behang, is niet netjes goed aan elkaar geplakt
ah oke, gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat het niet aan elkaar vast zit
Is een losse muur
Stream 3 en 4quote:
kan hij goed hebben zo'n blingbling dingetjequote:
Gerard IS blingblingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan hij goed hebben zo'n blingbling dingetje
morge allemaal
Ik zou ook wel aan hem vast willen zitten hoor. En niet om hoe hij eruit ziet maar om wat hij verteld en doet.quote:
Jij bent van favoriet geswitched?quote:
ik ook wel, hij is gewoon erg leuk en lovablequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik zou ook wel aan hem vast willen zitten hoor. En niet om hoe hij eruit ziet maar om wat hij verteld en doet.
Gerard ís trendsetter.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hij wil trendsetter ala Beckham zijn, dus ff, diadeem van Sharon geleend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |