Beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En nu nog 2 uurtjes, dan gaan ze eindelijk los. Ben benieuwd hoeveel roddels en verhalen er los gaan komen
wat is je beroep dan ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
Jeetje Aaf, met je vinger door je oog en dan de deksels aan pakken. Ik was daar allert op geweest en had haar er zeer zeker op aangesproken ( Maar goed, dat is mijn beroep ook hahahaha)
Vond ze volgens mij niet erg, ze had er wel schik inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Klopt maar Laura krijgt ook niets terwijl zij K ook geholpen heeft
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmettingquote:
Ze heeft last van haar ogen, maar smeert er wel steeds dat zwarte spul opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
Jeetje Aaf, met je vinger door je oog en dan de deksels aan pakken. Ik was daar allert op geweest en had haar er zeer zeker op aangesproken ( Maar goed, dat is mijn beroep ook hahahaha)
Volgens mij betaalt Karim nu alle loskoppelingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vond ze volgens mij niet erg, ze had er wel schik in
Verzogende?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmetting
waarom dan??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Karim nu alle loskoppelingen.
Ik weet niet of er daar in de keuken een handdoek hangt waar iedereen zijn handen afdroogt, maar ik gruwel al bij het idee...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verzogende, en dan moet je echt wel allert zijn op kruisbesmetting
Geen idee, ergens op een plaatjes site, lang geleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik moet nog steeds lachen om je ava..waar heb je op gegoogled lol
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef danilel het volgende:
[..]
Verzogende?
Kruisbesmetting?
Arme zogers dan
(grapjuh)
Misschien wel erger dan gordelroos.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassen![]()
Lekkel, dan neem ik vantevoren alvast wat aciclovir inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wil je wel komen verzorgen hoor. Ga ik eerst even naar iemand toe met gordelroos, raak het met mijn "blote handen" aan en ga dan je kontje wel ff wassen![]()
Ik kijk niet Flip, vind het een eng mannetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef itsme het volgende:
Ik ben erg benieuwd of dit de nominaties zal veranderen.
Ik weet dat Jo al geen hekel had aan Gerard voor de noms maar ze zou hem zeker wel nomineren. Doet ze dat nog steeds?
Hoe is het me de groepjes nu? leuk! (al denk ik dat Jo en Flip weer helemaal close gaan worden. Flip wil ook iedere keer zitten waar Jo zit.)
Bij mijn weten kon Jo Geer niet uitstaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef itsme het volgende:
Ik ben erg benieuwd of dit de nominaties zal veranderen.
Ik weet dat Jo al geen hekel had aan Gerard voor de noms maar ze zou hem zeker wel nomineren. Doet ze dat nog steeds?
Hoe is het me de groepjes nu? leuk! (al denk ik dat Jo en Flip weer helemaal close gaan worden. Flip wil ook iedere keer zitten waar Jo zit.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |