Net alsof wij geen leven hebben. In het weekend ga ik niet voor SST zitten, heb dan mijn eigen gezellige invullingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk wordt het vanavond na 20:00 pt.tijd pas leuk, daarvoor saaie en rustige streams.
Mooie droomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef MargrietV het volgende:
Was Sharon in mijn lijstje vergeten:
Met haar wil ik naar Kentucky, was er al eens voor de Derby. Ze mag me van mijn angst voor paarden afhelpen en ik denk dat zij daar heel goed in zal slagen.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Net alsof wij geen leven hebben. In het weekend ga ik niet voor SST zitten, heb dan mijn eigen gezellige invullingen
Ze zijn leuk!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
wat voor slippertjes heeft joann aan haha geen wonder dat ze struikelde
Ja, volgens mij wel. Flip heeft ook genoeg gelogen en Mo ook, die zei dat ze een IQ van 121 heeft. Dus lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
vraag me nu al dagen af, Philip vroeg paar dagen geleden aan Sharon of ze wel eens op bali is geweest of in die hoek.....nee zei Sharon maar daarom raad philip haar geheim niet want Sharom heeft hem op het verkeerde been gezet, mag er gelogen worden????
Ik weet niet of het mag, maar Sharon liegt de hele poppenkast bij elkaar. Zo wordt een geheim inderdaad nooit geraden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
vraag me nu al dagen af, Philip vroeg paar dagen geleden aan Sharon of ze wel eens op bali is geweest of in die hoek.....nee zei Sharon maar daarom raad philip haar geheim niet want Sharom heeft hem op het verkeerde been gezet, mag er gelogen worden????
Jazeker wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ont: Heeft iedereen zich goed ingesmeerd daar ivm de felle zon?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Wakker worden!! Je mag je eigen geheim niet verraden! Dan moet je dus liegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
oke, want daarom kan |Philip het niet raden, beetje vals eigenlijk anders had hij het al geweten ging over bali en indonesie en denk dat philip de link al had gelegd maar omdat Sharon nee riep zoekt hij het een andere kant opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Flip heeft ook genoeg gelogen en Mo ook, die zei dat ze een IQ van 121 heeft. Dus lijkt me wel ja.
wakker worden, het was gewoon een vraag van philip aan Sharon, ja zo ken ik het ook dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wakker worden!! Je mag je eigen geheim niet verraden! Dan moet je dus liegen.
Klopt, hij vroeg of ze de tsunami had overleefd, waarop ze nee antwoorde. Maar dat is part of the game. Als Flip een spiegel voor zichzelf houdt kan hij weten dat het waar is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, want daarom kan |Philip het niet raden, beetje vals eigenlijk anders had hij het al geweten ging over bali en indonesie en denk dat philip de link al had gelegd maar omdat Sharon nee riep zoekt hij het een andere kant op
Margiet is niet de meest tactiesche vrouw hier, maar ze is wel aardig hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wakker worden, het was gewoon een vraag van philip aan Sharon, ja zo ken ik het ook dan.
jij snapt wat ik bedoel PB vind het geen ruk aan op die manier je zit om geheimen te raden maar als alles bij elkaar gelogen mag worden kom je er toch nooit achter. Philip had de link gelegd Philip vind ik echt een lulletje lampekap maar had het hem wel gegundquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mag, maar Sharon liegt de hele poppenkast bij elkaar. Zo wordt een geheim inderdaad nooit geraden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Margiet is niet de meest tactiesche vrouw hier, maar ze is wel aardig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |