Die Servio had gisteren al gezegt dat dat dan 5 minuten kost zodra de sleutel er in gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De redactie zal echt wel toestaan dat die boeien losser of af gaan als ze werkelijk zwelt.
heb ik geen last van, werkt al 2 weken non-stopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef Caland het volgende:
Waarom moet ik trouwens altijd weer die hosts aanpassen om de reclame te omzeilen?
Gooit 'ie elke 24u die regel eruit ofzo...
Ja en? Een week janken om de pijn die je hebt, en dan geen 200 ¤ speelgeld er voor over hebben? Kom nou.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:37 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die Servio had gisteren al gezegt dat dat dan 5 minuten kost zodra de sleutel er in gaat
Vaag, ik moet altijd die regel er opnieuw inzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef soyChantal het volgende:
[..]
heb ik geen last van, werkt al 2 weken non-stop
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef MargrietV het volgende:
Met Gerard wil ik wel een dagje zeilen en lekker.
Alex mag mij Boedapest leren kennen en daarna lekker Kolbatz eten.
Karim mag mij de Taj Mahal laten zien en daarna lekker Indiaas eten.
Maik sluit ik op in een of Van der Valk kot en dan ga ik lekker alleen wandelen met mijn hondje.
Flip gooi ik van de Klif in Dover, die mag lekker naar huis zwemmen,
Joanna mag van mij in de tijdmachine en maak haar 20 jaar jonger en verbied haar elke plastische ingreep.
Monique breng ik onder hypnose en zij zal alle nare ervaringen uit haar leven opnieuw beleven en ze daarna voor altijd vergeten, daarna gaan we gezellig Vlaai eten,
Aafke van hetzelfde laken een pak als Mo en daarna gaan we een berenburger drinken.
Laura stuur ik naar een onbewoond eiland en dan komt Vrijdag haar bezoeken.
Servio plaats ik in een Homo Harem en dan ga ik lekker met hond wandelen.
Is zo wie zo dom.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en? Een week janken om de pijn die je hebt, en dan geen 200 ¤ speelgeld er voor over hebben? Kom nou.
interessant...maar wie vind je nu het leukst ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef MargrietV het volgende:
Met Gerard wil ik wel een dagje zeilen en lekker.
Alex mag mij Boedapest leren kennen en daarna lekker Kolbatz eten.
Karim mag mij de Taj Mahal laten zien en daarna lekker Indiaas eten.
Maik sluit ik op in een of Van der Valk kot en dan ga ik lekker alleen wandelen met mijn hondje.
Flip gooi ik van de Klif in Dover, die mag lekker naar huis zwemmen,
Joanna mag van mij in de tijdmachine en maak haar 20 jaar jonger en verbied haar elke plastische ingreep.
Monique breng ik onder hypnose en zij zal alle nare ervaringen uit haar leven opnieuw beleven en ze daarna voor altijd vergeten, daarna gaan we gezellig Vlaai eten,
Aafke van hetzelfde laken een pak als Mo en daarna gaan we een berenburger drinken.
Laura stuur ik naar een onbewoond eiland en dan komt Vrijdag haar bezoeken.
Servio plaats ik in een Homo Harem en dan ga ik lekker met hond wandelen.
Haar hondjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
interessant...maar wie vind je nu het leukst ?
Nou, beetje monopoliegeld... En anders wacht ze maar tot ze ze afdoet als Geer of zij los van elkaar gaan piesen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Is zo wie zo dom.
Als die boeien te strak zitten om hiervoor dan geld te moeten betalen.
Ach gisteren had ze pantoffeltjes aan uit de Ramsj 1992quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
wat voor slippertjes heeft joann aan haha geen wonder dat ze struikelde
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik ga ff wat anders doen want er gebeurt helemaal niets in dat huis.
Waarschijnlijk wordt het vanavond na 20:00 pt.tijd pas leuk, daarvoor saaie en rustige streamsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga maar even ontbijten, gebeurt toch niet heel veel..
Net alsof wij geen leven hebben. In het weekend ga ik niet voor SST zitten, heb dan mijn eigen gezellige invullingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk wordt het vanavond na 20:00 pt.tijd pas leuk, daarvoor saaie en rustige streams.
Mooie droomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef MargrietV het volgende:
Was Sharon in mijn lijstje vergeten:
Met haar wil ik naar Kentucky, was er al eens voor de Derby. Ze mag me van mijn angst voor paarden afhelpen en ik denk dat zij daar heel goed in zal slagen.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Net alsof wij geen leven hebben. In het weekend ga ik niet voor SST zitten, heb dan mijn eigen gezellige invullingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |