als je Adblock Plus download in Firefox heb je geen last meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef Caland het volgende:
Waarom moet ik trouwens altijd weer die hosts aanpassen om de reclame te omzeilen?
Gooit 'ie elke 24u die regel eruit ofzo...
Ze mogen volgens mij gewoon liegen in de kamer van de waarheid (niet tegen de stem maar wel als er gedrukt is)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Flow3r het volgende:
moeten ze in de KvdW nou wel of niet de waarheid spreken
Alleen tegen de stem 1 op 1, niet tegen elkanderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Flow3r het volgende:
oh dat weet ik hoor margriet is lief en ik prik daar door heenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Margiet is niet de meest tactiesche vrouw hier, maar ze is wel aardig hoor
Pas op hoor anders ga ik nog blozen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik hoor margriet is lief en ik prik daar door heen
Had ik ook, alleen toen kreeg ik trubbels met FOK!, ondanks de regel aan te passenin ABP, kon ik niet meer op FOK!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als je Adblock Plus download in Firefox heb je geen last meer
daarom was mijn vraag, die regels en wat wel en niet mag allemaal zo vaag echt wat een dom progamma eigenlijk hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Pas op hoor anders ga ik nog blozen!
ik kan ABP gewoon uitzetten op Fok en aanlaten bij de streamsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Had ik ook, alleen toen kreeg ik trubbels met FOK!, ondanks de regel aan te passenin ABP, kon ik niet meer op FOK!
Dus vandaar geen ABP
+1 (wat zijn we toch mutsen hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom was mijn vraag, die regels en wat wel en niet mag allemaal zo vaag echt wat een dom progamma eigenlijk heen toch kijk ik af en toe
ff dmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik kan ABP gewoon uitzetten op Fok en aanlaten bij de streams
lekker domquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom was mijn vraag, die regels en wat wel en niet mag allemaal zo vaag echt wat een dom progamma eigenlijk heen toch kijk ik af en toe
ik ook effe, toedelsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef Toverheks het volgende:
nou ik wens jullie fijne middag de zon schijnt in mooi Amsterdam dus ik ben weg
mooi gezegdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef Niki.P het volgende:
Servio: niet alleen mensen maar ik ook..
Nee ik blijf bij jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ben ik nu helemaal alleen?
Het is iig rustig op de streams
Gezelligquote:
Ik zit nu ook aan de koffiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:05 schreef MargrietV het volgende:
ben er ook, Bong, heb zonder streamlock toch lekker koffie gemaakt.
Ze hadden het op de streams over complimentjes, je dag moet weer goed zijn vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Pas op hoor anders ga ik nog blozen!
Is ook weinig actie in het huis.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Je kan wel merken dat de cossen niet zo snel meer gaan de laatste paar dagen lijkt het
ik kom net binnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ben ik nu helemaal alleen?
Het is iig rustig op de streams
Als ze vanavond een feestje krijgen, hebben we vast wel COSsen die binnen een kwatier vol zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Je kan wel merken dat de cossen niet zo snel meer gaan de laatste paar dagen lijkt het
Hoezo??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ik kom net binnen![]()
Karim is vervelend bezig
Relativeren is ook een vak, en de zon schijnt dan is mijn dag altijd goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze hadden het op de streams over complimentjes, je dag moet weer goed zijn vandaag
Wat doet Karim?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ik kom net binnen![]()
Karim is vervelend bezig
Heeft die het daar al weer over die nazi albinoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:09 schreef danilel het volgende:
Flip heeft last van chronisch harde tepels, Gerard wil Kink FM op die harde schotels zetten.
Zou die Dennis elke nacht door Nederland crossen om de kledingsbakken te legen en ze dan..... als nieuwe vintage door Jo laten verbouwen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef danilel het volgende:
Jo geeft weer kleding advies;
"Doe een katoentje aan"
Is hij sneller klaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:14 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard moet pissen. Waarom zet Joanna de kraan aan?
Zo heb ik het niet ervaren......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Probeert Gerard aan te vallen, maar het lukt niet erg.
minuut of 5 denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet ervaren......
heb je het gesprek van af het begin mee gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |