Was hij de 2e week al. Alex staat ook nr 1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent van favoriet geswitched?
Is ook niets voor een man, maar bij Gerard kijk je er niet van op hehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef itsme het volgende:
Nou sorry maar dat haar dingetje vind ik echt 3 keer niets.
Van mij hoeft het ook nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef itsme het volgende:
Ik moet zeggen ik snap waarom Jo voor homo heeft gedrukt (maar dat deed ik ook al voor dat hij die diadeem in deed)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef itsme het volgende:
Ja, klopt, alleen bij Alex blijf ik het geforceerd vinden. Geer heeft iets, kan het niet benoemen, maar iets met charme.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was hij de 2e week al. Alex staat ook nr 1Maar als ik mag kiezen ga ik toch voor Geer. Hij speelt het spel prima, blijft vriendelijk en respectvol. ( net als Alex).
Is dat ding niet van Sharon??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef itsme het volgende:
me tooquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook nietmaar vind het wel lache dat die het gewoon in doet
Gerard homo? Ik vind het een mannelijke man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik snap waarom Jo voor homo heeft gedrukt (maar dat deed ik ook al voor dat hij die diadeem in deed)
Idd de meest mannelijke man die er zit!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard homo? Ik vind het een mannelijke man.
eens. Bij Alex schud ik ook wel eens mijn hoofd, maar blijft het een poepie vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, klopt, alleen bij Alex blijf ik het geforceerd vinden. Geer heeft iets, kan het niet benoemen, maar iets met charme.
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd de meest mannelijke man die er zit!
Klopt Gerard heeft hem van haar geleendquote:
Jij bent dat bij de cossersquote:
Alexquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
mijn toppers:
1- gerard
2- karim
de rest weet ik niet.
flip is echt gekelderd bij me, na die actie met mo en hoe irritant hij deed donderdag toen ze vast kwamen.
maik heb ik niks mee, mo is een zeikwijf, joann is een zeikwijf maar vind haar ook wel wat hebben, zo kortzichtig als ze is, sharon schreeuwt altijd zo, maar wel een toppertje, aafke is vies, maar wel vrolijk, stervio blijft onderaan, laura is neutraal, ben ik nog iemand vergeten ?
Alexquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
mijn toppers:
1- gerard
2- karim
de rest weet ik niet.
flip is echt gekelderd bij me, na die actie met mo en hoe irritant hij deed donderdag toen ze vast kwamen.
maik heb ik niks mee, mo is een zeikwijf, joann is een zeikwijf maar vind haar ook wel wat hebben, zo kortzichtig als ze is, sharon schreeuwt altijd zo, maar wel een toppertje, aafke is vies, maar wel vrolijk, stervio blijft onderaan, laura is neutraal, ben ik nog iemand vergeten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |