Ja. En je kon nog aanvinken hoe je het wilde verzenden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:26 schreef mr-green het volgende:
klopt het dat je de tickets thuis gestuurd krijgt?
Hmm ik heb er 3 besteld maar op de simpele manier laten opsturen. heb er vertrouwen inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:34 schreef HenkHe het volgende:
Ow yess,
Heb net 5 weekend kaarten besteld en ik heb d'r zin in!!!
Het enige waar ik nu de komende maanden maar eens flink voor ga duimen is dat het ongelovelijk lekker weer is tijdens pinkpop. Maar aangezien het in juni valt is de kans wel een stuk groter natuurlijk dan in mei.
Ow ja, en ik heb ze via ticketmaster online besteld.
Aangezien het toch E775- was, maar aangetekend laten verzenden.
Je moet dan ook niet meer op E7,50 meer of minder op het totaal kijken.
Vaccanies is nog niet echt een grote naam, dus die zie ik misschien nog wel komen, maar het zullen vooral kleine namen zijn die er nog bij komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb het niet zo goed gevolgd, maar komen er nou nog 'aanzienlijke' namen bij? Beady Eye, Vaccines ofzo.. Of gewoon nog meer vullertjes uit de Benelux?
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is Coldplay trouwens de duurste act ooit voor PP?
Je wordt doorgaans gedwongen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:11 schreef Metalfreak het volgende:
En ik weiger ze online te bestellen...
Nee, bij andere concerten heb je vaak geen keus, maar het is echt een drama. Ik weiger ook servicekosten te betalen voor allerhande dingen die je uiteindelijk 100% zelf moet regelen. En dan ook nog eens extra betalen voor iDeal, verzending enz. Nee dank je...quote:
quote:Net als het jaar daarvoor bestaat een deel van het publiek uit burgers die komen kijken naar bloemenmeisjes die de vrije liefde bedrijven met langharig, werkschuw tuig.
Thuis in bedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef AppleBite het volgende:
En naar welke camping willen jullie gaan?
A,B,C of D?
Wij gaan waarschijnlijk naar B
Nee, dat is nou net het kutte aan PP. Om 23u is het wel klaar. En daarom ga niet meer alle 3 de dagen. Al heb je nog wel een tent op camping B geloof ik. Maar die haalt het niet bij de 24u tent op LL.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben echt een Pinkpop-no0b. Ben Lowlands gewend. Is er ook zoiets als een 24 uurs-tent?
Camping C is in ieder geval erg ver lopenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef arnoudB het volgende:
Die campings kies je wanneer je daar aankomt neem ik aan? Welke is handig-gezellig om te nemen?
De tent op camping gaat nog tot 4uur snachts door en is altijd erg gezellig. Daarnaast is er langs de weg tussen het festivalterrein en camping B nog zo'n loods waar het ook altijd feesten is. Beetje onzin dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:52 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net het kutte aan PP. Om 23u is het wel klaar. En daarom ga niet meer alle 3 de dagen. Al heb je nog wel een tent op camping B geloof ik. Maar die haalt het niet bij de 24u tent op LL.
Vermoedde ik al. Is het wel mogelijk nog 'goedkoop' drank te halen op de campings?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:52 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net het kutte aan PP. Om 23u is het wel klaar. En daarom ga niet meer alle 3 de dagen. Al heb je nog wel een tent op camping B geloof ik. Maar die haalt het niet bij de 24u tent op LL.
Die staan op deze lijst wel maar dus geen idee van betrouwbaarheid van die site. Ziet er niet al TE uit maar ze zullen de geruchten toch ergens vandaan hebben?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb het niet zo goed gevolgd, maar komen er nou nog 'aanzienlijke' namen bij? Beady Eye, Vaccines ofzo.. Of gewoon nog meer vullertjes uit de Benelux?
De camping kies je niet wanneer je aankomt. In de OP staan de tijden die je ongeveer aan moet houden:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef arnoudB het volgende:
Die campings kies je wanneer je daar aankomt neem ik aan? Welke is handig-gezellig om te nemen?
Camping D is inderdaad 15 tot 20 minuten lopen. Ligt bij mijn huis om de hoek bijna. Wel de hele andere kant op dan camping A, B en Cquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef .aeon het volgende:
[..]
De camping kies je niet wanneer je aankomt. In de OP staan de tijden die je ongeveer aan moet houden:
Camping A: 05:00 uur aanwezig zijn
Camping B: 10:00 uur aanwezig zijn
Camping C: 12:00 uur aanwezig zijn
Camping D: 14:00 uur aanwezig zijn
Camping A en B hebben na 23:00 uur nog een programma. Vanaf camping A is het 5 á 10 minuten lopen naar het festivalterrein. Vanaf B ~20, vanaf C nog langer, D weet ik niet maar volgens mij ongeveer zoiets als B.
Dan zit ik dus mooi op A.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef .aeon het volgende:
[..]
De camping kies je niet wanneer je aankomt. In de OP staan de tijden die je ongeveer aan moet houden:
Camping A: 05:00 uur aanwezig zijn
Camping B: 10:00 uur aanwezig zijn
Camping C: 12:00 uur aanwezig zijn
Camping D: 14:00 uur aanwezig zijn
Camping A en B hebben na 23:00 uur nog een programma. Vanaf camping A is het 5 á 10 minuten lopen naar het festivalterrein. Vanaf B ~20, vanaf C nog langer, D weet ik niet maar volgens mij ongeveer zoiets als B.
Zes april bestellen? Denk ut nie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Krijg 6 april pas loon, wil drie dagen, gaat dat lukken?
62 euro, zie hier het leven van een arme scholierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zes april bestellen? Denk ut nie.
Heb je niet 150 euro op de bank staan dan?
in tilburg?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:37 schreef theKiD het volgende:
Vanmorgen bij FRS mijn kaartje gehaald.
[..]
![]()
Steun dit arme meisje. Stuur geld naar <girorekening van gewoonfaye>!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
62 euro, zie hier het leven van een arme scholier
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef 92Merel het volgende:
Wil ook naar Pinkpop dit jaar, denk alleen dat het een probleem wordt om mensen mee te krijgen en alleen 3 dagen op een festival zitten vind ik niks..
Lijkt mij ook vrij moeilijk jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets werkt echt nooit op een festival
Het was ook niet echt heel serieus bedoeltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets werkt echt nooit op een festival
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef rouwe111 het volgende:
Vanmorgen bij ticketservice 2 weekendkaarten kunnen bemachtigen. De site lag bijna plat, maar het is uiteindelijk gelukt.
Weet iemand trouwens of er vanaf camping c / d ook een pendelbus rijd ? Vorig jaar stonden we op B, maar ik heb daar nooit echt op gelet.
http://www.pinkpop.nl/2011/info/vervoer/quote:Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.
Wat voor soort namen zou je nog op kunnen rekenen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Ziewoarut het volgende:
Als er dit jaar qua line up niet meer voor moois bijkomt en het nog even duurt voordat het uitverkoopt laat ik van het weer afhangen of ik een kaartje ga halen
Uitprinten op kwaliteitspapier en je kunt zo naar binnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Veadige het volgende:
Oja, kaartje vanmorgen gehaald!
Proof:
[ afbeelding ]
Go your gang hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Uitprinten op kwaliteitspapier en je kunt zo naar binnen
Hoeft voor mij niet joh, heb datzelfde bedrag vanochtend ook uitgegevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:28 schreef Veadige het volgende:
[..]
Go your gang haha
Heb je wel een kaartje zonder achterkant... bummer.
Mijn ervaring is dat ze snel verzenden, binnen enkele werkdagen, althans zo ging dat bij mijn Roger Waters kaartje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef Pizzabodem het volgende:
Vanochtend om precies 10 uur 4 weekendkaarten aangeschaft en uiteindelijk toch maar gekozen voor aangetekende verzending. Verstuurt Ticketservice direct/snel de kaarten, of ontvang je die pas vlak voor Pinkpop?
En hoe zit dat eigenlijk als ik niet thuis ben als de postbode komt; wordt er dan een briefje in de brievenbus gestopt dat ik ze kan afhalen bij een tnt servicepunt ofzo?
En we gaan waarschijnlijk voor Camping B omdat we er vanwege het openbaar vervoer niet al om 05:00 kunnen zijn....We kunnen natuurlijk ook vrijdag avond laat de trein nemen (en ook nog eens gratis reizen met studenten ov) maar dan zitten we daar de hele nacht. Ook niet echt ideaal. Zijn hier mensen die 's nachts al gaan wachten voor een camping?
Hmm, lijkt mij niet helemaal de bedoeling van een aangetekende verzending. Ach, we zien het allemaal wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef Veadige het volgende:
Volgens mij geven ze het niet aan de buren, maar gooien ze het "gewoon" in de brievenbus...
Oké, aangetekend is dan misschien een ander verhaal, maar je krijgt de kaartjes echt niet vlak voor Pinkpop.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Hmm, lijkt mij niet helemaal de bedoeling van een aangetekende verzending. Ach, we zien het allemaal wel.
Een vriend van mij heeft besteld, en snel alles doorgeklikt. We waren blij dat de website nog werkte; dus hebben niet echt alles gelezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:07 schreef Veadige het volgende:
[..]
Oké, aangetekend is dan misschien een ander verhaal, maar je krijgt de kaartjes echt niet vlak voor Pinkpop.
Stond bij het verzenden geen levertijd?
Meestal krijg je concertkaartjes binnen een paar werkdagen.
Ik vind dat bier drinken op Pinkpop altijd zo zondequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Veadige het volgende:
De enige reden waarom wij voor A gaan is omdat dat het dichtste bij het festivalterrein is en dat mijn vriendin mij dan niet zover hoeft te ondersteunen met lopen, want ik heb op Pinkpop de neiging om, na een hele dag bier drinken, tijdens de laatste act nóg meer bier te drinken.
Zelf halen, krijgen van anderen etc. etc. je weet wel hoe dat gaat...
een biertje is duur maar nog lang geen 3/4 euro hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik vind dat bier drinken op Pinkpop altijd zo zonde. Kost klauwen met geld (3/4 euro per biertje), je bent minstens een halfuur per biertje bezig (om te halen) en dronkenschap heeft ook niet echt een meerwaarde voor de muziek ofzo. Dus ik begin doorgaans pas 's avonds in de tent
Eén bon was 2 euro waard, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een biertje is duur maar nog lang geen 3/4 euro hoor
Ja, bier is wel even duur op de camping, maar dan drink ik in totaal maar een paar biertjes per avondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Veadige het volgende:
Vorig jaar inderdaad 2,50 en de prijs is volgens Smeets niet veranderd, dus dit jaar óók 2,50.
En dat lang halen valt wel mee; we staan/zitten/liggen vrij kort bij een biertent.
Ik vind sowieso dat je niet té gierig moet zijn op een festival, je weet immers dat het daar duurder is dan normaal.
Daarom heb ik ook een potje waar ik wekelijks een bedrag instop en met PP gebruik ik dat geld dan.
Zo'n potje maak ik overigens ook voor andere dingen dan PP, werkt bij mij perfect!
@TjilpTjilp, maar het bier op de camping kost toch hetzelfde als op het festivalterrein?
Of bedoel je dat je op de camping eigen bier drinkt?
Ik zou dat ook wel willen, maar weet niet hoe ik dat 3 dagen fatsoenlijk koud houd?
Neuh, 's avonds pas gaan drinken is geen optie.
's Morgens al beginnen!
Tentje opzetten en gelijk hijsen!
ps: en dan geniet ik nog altijd van de muziek.
moet er wel bij zeggen dat er vroeger ook jaren waren dat er veeel minder werd gedronken en we vaak de hele dag bij het hoofdpodium in het voorvak waren
Dat is inderdaad wel een van de charmes van een festival. 's Morgens tussen de tsjirpende vogeltjes en slaapdronken mede-campinggasten je eerste biertje van de dag openmaken. En dan onderuitgezakt op je gammele campingstoel in een opkomend lentezonnetje wat om je heen gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Veadige het volgende:
Vorig jaar inderdaad 2,50 en de prijs is volgens Smeets niet veranderd, dus dit jaar óók 2,50.
En dat lang halen valt wel mee; we staan/zitten/liggen vrij kort bij een biertent.
Ik vind sowieso dat je niet té gierig moet zijn op een festival, je weet immers dat het daar duurder is dan normaal.
Daarom heb ik ook een potje waar ik wekelijks een bedrag instop en met PP gebruik ik dat geld dan.
Zo'n potje maak ik overigens ook voor andere dingen dan PP, werkt bij mij perfect!
@TjilpTjilp, maar het bier op de camping kost toch hetzelfde als op het festivalterrein?
Of bedoel je dat je op de camping eigen bier drinkt?
Ik zou dat ook wel willen, maar weet niet hoe ik dat 3 dagen fatsoenlijk koud houd?
Neuh, 's avonds pas gaan drinken is geen optie.
's Morgens al beginnen!
Tentje opzetten en gelijk hijsen!
ps: en dan geniet ik nog altijd van de muziek.
moet er wel bij zeggen dat er vroeger ook jaren waren dat er veeel minder werd gedronken en we vaak de hele dag bij het hoofdpodium in het voorvak waren
Jaah!!! Vooral dat om je heen kijken is heerlijk hahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een van de charmes van een festival. 's Morgens tussen de tsjirpende vogeltjes en slaapdronken mede-campinggasten je eerste biertje van de dag openmaken. En dan onderuitgezakt op je gammele campingstoel in een opkomend lentezonnetje wat om je heen gaan kijken
Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nogquote:Op zondag 20 maart 2011 12:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die "nog onbekende" namen nog grote namen bevatten? Ik hoop namelijk nog op Beady Eye
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nog
'quote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nog
Zijn die trouwens ooit op PP geweest?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij zal Queen eerst bevestigd willen zien denk
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is Pinkpop qua mensen en qua oppervlakte groter dan Lowlands, Werchter en Rock am Park?
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is Pinkpop qua mensen en qua oppervlakte groter dan Lowlands, Werchter en Rock am Park?
JUISTquote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij zal Queen eerst bevestigd willen zien denk
Inderdaad, geld is een beetje een probleemquote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
JUISTdan ga ik zeker
Ik wacht een beetje op mijn loon. Kaarten gaan snel maar over 2 weken is het echt niet uitverkocht
Dat zou ik niet te snel zeggen, meer dan de helft van de combikaarten was in 1 dag al weg he.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
JUISTdan ga ik zeker
Ik wacht een beetje op mijn loon. Kaarten gaan snel maar over 2 weken is het echt niet uitverkocht
Hey jij ook naar Pinkpopquote:Op zondag 20 maart 2011 17:31 schreef Apotheose het volgende:
ook hier kaartjes! Alleen voor de zaterdag. Kom voor de eerste keer daaro.Hopen dat ook wij een mooi plekje vooraan kunnen bemachtigen tijdens coldplay
Alleen als je 3 dagen gaatquote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Apotheose het volgende:
ik kom er eigenlijk vooral om Coldplay. De rest is leuk meegenomen![]()
zag dat je ook een armbandje om krijgt?![]()
Als je 1 dag gaat hoef je je kaartje te laten zien en ben je binnen (en ga je er waarschijnlijk niet meer uit tot het einde van de dag).quote:
Vrienden van me hadden die vorig jaar mee, ik stond nog m'n tentje op te zetten en hun zaten al met 'n blik bier in hun hand onder de partytent mij uit te lachen... Dus ja, waarom geen floep-tent?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Nemen jullie gewoon zo'n soort Quechua-tent mee?
Als ik ga wordt het de eerste keer, dus heb verder geen idee..
Jup, hele fijne dingen. Als je eenmaal doorhebt hoe je 'm weer inklapt dan is 't heul makkelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Nemen jullie gewoon zo'n soort Quechua-tent mee?
Als ik ga wordt het de eerste keer, dus heb verder geen idee..
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het lopen is van de tent naar de mainstage? We willen namelijk best wel naar Deadmau5, maar willen liever niet helemaal achteraan staan bij Foo Fighters. Is het nog mogelijk om redelijk dichtbij te komen?
Bedankt, dat is lekker dichtbij, er zal vast wel een hek tussen zitten, zodat je niet gelijk vanuit de tent naar de mainstage kan of niet? En is de 3FM stage ver lopen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je ziet de mainstage, je ziet de tent
Dat dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Jup, hele fijne dingen. Als je eenmaal doorhebt hoe je 'm weer inklapt dan is 't heul makkelijk.
Ik zou wel sowieso (als je met z'n tweeën in een tent gaat) een 3-pers. tent kopen. Anders heb je helemaal geen ruimte voor spul.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat dus.
En als je niet weet hoe je hem in moet klappen ben je een minuutje of 20-30 goed entertainment voor de rest van de camping*ervaringsdeskundige*
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Bedankt, dat is lekker dichtbij, er zal vast wel een hek tussen zitten, zodat je niet gelijk vanuit de tent naar de mainstage kan of niet? En is de 3FM stage ver lopen?
Wel zo handig inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Moet ik dus maar even naar de Decathlon, ff zo;n ding scoren.
Als je vooraan wilt gaan staan bij de Foo Fighters kan je de act die daarvoor speelt wel vergeten. Maar redelijk vooraan moet met een beetje dringen wel lukken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het lopen is van de tent naar de mainstage? We willen namelijk best wel naar Deadmau5, maar willen liever niet helemaal achteraan staan bij Foo Fighters. Is het nog mogelijk om redelijk dichtbij te komen?
Reken er maar op dat als je een hele grote act (de afsluiters) helemaal vooraan wilt beleven, dat je toch wel 2 of 3 acts van tevoren moet missen. Er zijn teveel mensen die een plekje vooraan willenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef .aeon het volgende:
[..]
Als je vooraan wilt gaan staan bij de Foo Fighters kan je de act die daarvoor speelt wel vergeten. Maar redelijk vooraan moet met een beetje dringen wel lukken.
Tip: meisje voorop, dan laten ze je er makkelijker door.
het bandje werkt geloof ik vooral als toegangsbewijs voor camping..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je 1 dag gaat hoef je je kaartje te laten zien en ben je binnen (en ga je er waarschijnlijk niet meer uit tot het einde van de dag).
Wel vreemd dat als je 3 dagen gaat, dat je alsnog vaak je kaartje moet showen, ondanks dat je een polsbandje hebt gekregen.
vorig jaar bij greenday konden we vlak voordat editors begon in het voorvak waar we mooie plaatsen hadden bij greenday, bij rammstein was dit waarschijnlijk niet gelukt ivm kamperende festivalbezoekers vooraan (en met kamperen bedoel ik niet eens naar de wc gaan als je moet plassen)quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Reken er maar op dat als je een hele grote act (de afsluiters) helemaal vooraan wilt beleven, dat je toch wel 2 of 3 acts van tevoren moet missen. Er zijn teveel mensen die een plekje vooraan willen
Met Rammstein heb ik niet eens de moeite genomen om in het voorste vak te komen. Met Green Day wel omdat m'n ex hen zo geweldig vindt. Was nogal een karwei om in het voorste vak te komen, want security liet per keer maar een x-aantal mensen binnen. Iedereen duwde elkaar echt helemaal plat en ik was niet blij te zien dat zij toen ook geduwd werd enzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
het bandje werkt geloof ik vooral als toegangsbewijs voor camping..
[..]
vorig jaar bij greenday konden we vlak voordat editors begon in het voorvak waar we mooie plaatsen hadden bij greenday, bij rammstein was dit waarschijnlijk niet gelukt ivm kamperende festivalbezoekers vooraan (en met kamperen bedoel ik niet eens naar de wc gaan als je moet plassen)
Wij zijn net voor Rammstein nog vrij makkelijk het voorste vak in gekomen. Vorige keer met Foo Fighters was me dat ook gelukt, maar toen was het zó ontzettend druk dat ik dacht dat ik geplet werd. Ik hing toen tussen barriers en mensen in met de voeten van de grond... En nee, ik ben niet klein.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
het bandje werkt geloof ik vooral als toegangsbewijs voor camping..
[..]
vorig jaar bij greenday konden we vlak voordat editors begon in het voorvak waar we mooie plaatsen hadden bij greenday, bij rammstein was dit waarschijnlijk niet gelukt ivm kamperende festivalbezoekers vooraan (en met kamperen bedoel ik niet eens naar de wc gaan als je moet plassen)
leuk die kuddedieren...quote:Op maandag 21 maart 2011 07:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wij zijn net voor Rammstein nog vrij makkelijk het voorste vak in gekomen. Vorige keer met Foo Fighters was me dat ook gelukt, maar toen was het zó ontzettend druk dat ik dacht dat ik geplet werd. Ik hing toen tussen barriers en mensen in met de voeten van de grond... En nee, ik ben niet klein.
1 van de redenen waarom ik totaal niet te behoefte heb om vooraan te staanquote:Op maandag 21 maart 2011 07:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wij zijn net voor Rammstein nog vrij makkelijk het voorste vak in gekomen. Vorige keer met Foo Fighters was me dat ook gelukt, maar toen was het zó ontzettend druk dat ik dacht dat ik geplet werd. Ik hing toen tussen barriers en mensen in met de voeten van de grond... En nee, ik ben niet klein.
Maar eenmaal in het voorste vak heb je vaak meer plaats dan halverwege het veld...quote:Op maandag 21 maart 2011 08:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik totaal niet te behoefte heb om vooraan te staan
er zouden nog zo'n 7500 weekend kaarten zijn las ik ergensquote:
daar vind ik dus echt niks aanquote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef MB88 het volgende:
Ergens halverwege het veld, in het gras, in de buurt van de bar. Lekker.
Inderdaad, Plus je ziet de band ook ng in plaats van een paar stipjes in de verte.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar eenmaal in het voorste vak heb je vaak meer plaats dan halverwege het veld...
-8 die ik zojuist gehaald hebquote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
er zouden nog zo'n 7500 weekend kaarten zijn las ik ergens
Je hebt zeker inet gepraat met iemand die heel erg positief is over Pinkpop? "nog" wel te doen zijn..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef Jaytonism het volgende:
Ha! Ik voor 't eerst ook naar Piknpop dit jaar 3 dagen. Echt super nice. Ik hoor overal dat camping A & B nog wel te doen zijn. Nog andere tips?
Een eckte LL-ganger zou waarschijnlijk nog minder positief zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt zeker inet gepraat met iemand die heel erg positief is over Pinkpop? "nog" wel te doen zijn..Zeker een LL-ganger die dat geroepen heeft?
Goed bezig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Jaytonism het volgende:
Gelukkig ga ik dan ook naar Lowlands dit jaar.
"Nog wel te doen" Damn wat zijn we weer positief.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef Jaytonism het volgende:
Ha! Ik voor 't eerst ook naar Piknpop dit jaar 3 dagen. Echt super nice. Ik hoor overal dat camping A & B nog wel te doen zijn. Nog andere tips?
tsja, eerder bij zijn hequote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Exterminator het volgende:
Klasgenoot verteld zojuist dat bij "onze" lokale platenwinkel de laatste kaarten verkocht zijn toen hij er was.
Heerlijk toch, altijd genieten zo'n positieve insteek.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:40 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
"Nog wel te doen" Damn wat zijn we weer positief.
Opzich ook wel weer logisch. Maandag is DE dagjes dag historisch gezien en de Foo Fighters staan nergens anders in de buurt, terwijl Coldplay ook nog op Werchter staat (en daar al lang kaarten voor te koop zijn)quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
Toen ik ze kocht kreeg ik te horen dat er nog ruim 7000 weekendkaarten beschikbaar waren en dat qua dagkaarten de maandag het hardst ging.
ik zou het niet erg vinden als het wat rustiger zou zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Opzich ook wel weer logisch. Maandag is DE dagjes dag historisch gezien en de Foo Fighters staan nergens anders in de buurt, terwijl Coldplay ook nog op Werchter staat (en daar al lang kaarten voor te koop zijn)
Wel fijn om te weten dat de verkoop zo goed gaat.
Heb je gelijk in, vooral voor dranktentjes etc is dat prettiger, maar ik heb op andere fora veel kritiek gelezen over het programma en gezeur om niets. Daarom toch blij dat de verkoop zo goed gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou het niet erg vinden als het wat rustiger zou zijn
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef Jaytonism het volgende:
Is het zo bij die campings: Wie 't eerst komt, eerst maalt?
Vorig jaar was er ook totaal geen drukte bij de dranktentjes, heb geen moment lang hoeven wachten.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, vooral voor dranktentjes etc is dat prettiger, maar ik heb op andere fora veel kritiek gelezen over het programma en gezeur om niets. Daarom toch blij dat de verkoop zo goed gaat.
Valt wel mee, zo hard kan je toch niet rennen met je campinguitrustingquote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Levert dit niet totale choas op tijdens 't begin van de dag?
Bij camping A wel een beetje jaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ach ze gooien A gewoon op vroeg in de ochtend, rest loopt vanzelf wel aan. Mochten er genoeg lui staan flikkeren ze de boel dicht. Meestal tegen de middag is A wel compleet vol.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:29 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb op zoal A als B gestaan en ik vind het beide wel prima.quote:
Mwoah sommigen wel, anderen weer niet. Als je er zoals velen gewoon heel vroeg bent dan kan je vaak gewoon doorlopen. Wel de ingang van de rotonde pakken.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef MissSpooky het volgende:
Wordt je spul eigenlijk uitgebreid bekeken? Ik was vorig jaar pas later gegaan en toen stond m'n tentje al.
nou B heeft een grotere feesttent en er zijn wat meer eet en drink kraampjes A is stukken dichterbij het terrein en als je een mooie plaats wil hebben moet je er wel op zijn laatst 9 of 10 uur smorgens zijnquote:
Ook voor B al zo vroeg?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou B heeft een grotere feesttent en er zijn wat meer eet en drink kraampjes A is stukken dichterbij het terrein en als je een mooie plaats wil hebben moet je er wel op zijn laatst 9 of 10 uur smorgens zijn
B word het geloof ik rond 11, 12 uur dringen voor een plekje.. (ook al staat op de kaartjes dat hij om 12 pas opengaat)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook voor B al zo vroeg?
Man, dan moet ik echt voor 8 uur weg al
Klote eind lopen of nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 4 campings?
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 4 campings?
Dus ga op camping A zitten als je er megavroeg kan/wil zijn. Ben je redelijk op tijd dan wordt het camping B. En als je te laat bent C of D, die zijn ook een stuk rustiger omdat ze geen avondprogramma hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef .aeon het volgende:
Maar an sich, als camping B een grote feesttent heeft en het toch maar 10 minuutjes extra lopen is, dan is die toch leuker lijkt me?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef .aeon het volgende:
[..]
[..]
Dus ga op camping A zitten als je er megavroeg kan/wil zijn. Ben je redelijk op tijd dan wordt het camping B. En als je te laat bent C of D, die zijn ook een stuk rustiger omdat ze geen avondprogramma hebben
Lijkt mij camping B leuker, vanwege die tentquote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef .aeon het volgende:
[..]
[..]
Dus ga op camping A zitten als je er megavroeg kan/wil zijn. Ben je redelijk op tijd dan wordt het camping B. En als je te laat bent C of D, die zijn ook een stuk rustiger omdat ze geen avondprogramma hebben
Ze hebben mij nog nooit gecontroleerd. Vooral heel moeilijk kijken alsof het heeeeeeeel zwaar is (meestal is het dat ook, dus hoef je niet eens te doen alsof)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef MissSpooky het volgende:
Wordt je spul eigenlijk uitgebreid bekeken? Ik was vorig jaar pas later gegaan en toen stond m'n tentje al.
Camping A heet ook een feestzaalquote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar an sich, als camping B een grote feesttent heeft en het toch maar 10 minuutjes extra lopen is, dan is die toch leuker lijkt me?
Voordeel van A is dattie iets kleiner is (scheelt zoekenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar an sich, als camping B een grote feesttent heeft en het toch maar 10 minuutjes extra lopen is, dan is die toch leuker lijkt me?
Ow?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Zombiehoofd het volgende:
Coldplay, toch leuk zo'n bandje voor anderhalf miljoen euro
Overigens kan ik ook nog de week voor PP besluiten of ik ga (heel weekend dan), want PP raakt toch nooit "echt" uitverkocht?
er werd vandaag gezegd dat er nog 7000 weekendkaarten beschikbaar waren van de 50.000 totaalquote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Zombiehoofd het volgende:
Overigens kan ik ook nog de week voor PP besluiten of ik ga (heel weekend dan), want PP raakt toch nooit "echt" uitverkocht?
jawelquote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Zombiehoofd het volgende:
aantal nummers is niet te zeggen, maar bands overdag spelen 45 minuten tot een uur. Afsluiter speelt 1,5 tot 2 uur.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef Apotheose het volgende:
wat is trouwens t gemiddeld aantal nummers dat zo een band speelt?
Je moet je bij de ingang legitimeren. Geen Belg, kom je niet binnen (quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:21 schreef Duizendpootje het volgende:
Ja ik ga ook!
Ik heb alleen wel een vraag hier..
Ik heb gisteren twee tickets voor Pinkpop gekocht bij de Free Record Shop in Arnhem.
Het gaat om 2 tickets met camping erbij.
Alleen staat er op het ticket: Pinkpop: 3 Days Ticket + Camping BELGIUM ONLY.
Zijn dit wel normale tickets?
Of is er een speciale camping voor Belgen en heb ik verkeerde tickets?
De prijs was wel gewoon 150 euro..
Die worden 1 voor 1 over de weken bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef Piepje het volgende:
Iemand enig idee wanneer de overige bands nog bekend worden gemaakt?
Ah, okej. Bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die worden 1 voor 1 over de weken bekend gemaakt.
nee niet 1 voor een meestal per 2 ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die worden 1 voor 1 over de weken bekend gemaakt.
Bron? Afgelopen zaterdag waren er nog 17.000 beschikbaar... http://www.nu.nl/muziek/2(...)erkocht-pinkpop.htmlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
er werd vandaag gezegd dat er nog 7000 weekendkaarten beschikbaar waren van de 50.000 totaal
trek je conclusie maar
Veel plezier dan!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:05 schreef cowmoes het volgende:
3 weekend kaartjes via internet besteld!:) Wordt mn eerste keer PP.
Hoe zit het eigenlijk qua drank/eten meenemen naar de camping? Zit daar een limiet aan? Heb er wel ergens iets over gevonden maar kon er niet echt wijzer uitworden.
Qau controle moet je gewoon geluk hebben de een hoeft niets te laten zien en de ander kan alles uitpakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef MB88 het volgende:
[..]
Veel plezier dan!
Campingregels hier: http://www.pinkpop.nl/2011/info/camping/
De standaard 12 blikken dus. Of dat nu halve liters zijn of fusten, boeit niet
Controle is niet megascherp geloof ik, maar ik ben er dan ook al een dag eerder
Nog nooit meegemaakt. Via de zij-ingang van camping B kon ik altijd zo doorlopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef chansadres het volgende:
Controle vind op 2 manieren plaats. Eerst word via de buitenkant van de tas gevoeld op glaswerk etc. Dit gebeurdt bij vrijwel iedereen. Als de vrijwilligers iets verdachts voelen, word je tas bekeken.
Maar er worden ook willekeurig mensen uitgekozen voor een grote controle. Hierbij word niet veel gevonden maar het is meer om mensen af te schrikken.
lol gaat snel.. dan toch maar vrijdag even kaartje halenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
er werd vandaag gezegd dat er nog 7000 weekendkaarten beschikbaar waren van de 50.000 totaal
trek je conclusie maar
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef wormtrein het volgende:
Het ís trouwens mogelijk om een blikje bier mee te nemen naar het festival terrein in je onderbroek, true story!Oké het loopt wat minder gemakkelijk, en in het geval van een gekoeld biertje is het vrij fris, maar: het kan
Schijnbaar zie ik er zo onschuldig uit dat ze bij mij m'n tas niet eens checkten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef wormtrein het volgende:
Het ís trouwens mogelijk om een blikje bier mee te nemen naar het festival terrein in je onderbroek, true story!Oké het loopt wat minder gemakkelijk, en in het geval van een gekoeld biertje is het vrij fris, maar: het kan
Respect als je dit echt hebt geprobeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef wormtrein het volgende:
Ok, top! Duidelijk dat t geen flesjes maar blikjes moeten zijn. Dank voor de info!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef MB88 het volgende:
[..]
Veel plezier dan!
Campingregels hier: http://www.pinkpop.nl/2011/info/camping/
De standaard 12 blikken dus. Of dat nu halve liters zijn of fusten, boeit niet
Controle is niet megascherp geloof ik, maar ik ben er dan ook al een dag eerder
Nee zaterdag pas. Maar vrijdagavond zitten er altijd al veel mensen voor de ingang( kei gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef cowmoes het volgende:
[..]
Ok, top! Duidelijk dat t geen flesjes maar blikjes moeten zijn. Dank voor de info!
Zijn de campings al op vrijdag open!? En tot hoe laat kan je er terecht op vrijdag? Is wel ideaal om op zaterdag heerlijk rustig voor te bereiden op wat komen gaat.
Oke, dat ziet mn vriendin niet zitten haha. Dat wordt dus vroeg opstaan!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee zaterdag pas. Maar vrijdagavond zitten er altijd al veel mensen voor de ingang( kei gezelligen dan zaterdag rond uurtje of 7 sochtends gaat camping A open.
Nopequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou er een kans zijn dat MGMT ofzo komt?
Ja of met grote groep gaan, kun je gezellig BBQen enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef cowmoes het volgende:
[..]
Oke, dat ziet mn vriendin niet zitten haha. Dat wordt dus vroeg opstaan!
Wat heb je nou aan één of twee kleine flesjes drank het festivalterrein op smokkelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Ziewoarut het volgende:
Haha grappig die alcohol discussies elk jaar.
Mijn tas is nog nooit gecontroleert, je moet gewoon een beetje in een drukke rij staan dan hebben de mensen bij de ingang wel wat anders aan hun hoofd. Inderdaad er staat 12 blikken dus als je echt goedkoop dronken wil worden dan koop je halve liters alfa 9.2Als je deze een beetje tactisch verstopt in je tas, tent, kussen en slaapzak krijg je er makkelijk 20 mee de camping op.
Alcohol het festivalterein opkrijgen word natuurlijk wat moeilijker, zeker als je een niet gehandicapte jongeman bent. Onze tactiek was om kleine flesjes met sterke drank te kopen, daar moet je er toch wel minstens 1 en me wat wijdere kleding 2 van meekrijgen... (ja ook bij jongens zijn er plekken waar ze niet voelen met fouilleren
Een traytje per persoon doen ze overigens echt niet moeilijk over. Wel uitkijken dat glazen flessen die je de camping op gesmokkeld hebt, je achteraf evengoed nog afgenomen kunnen worden. Twee vrienden gingen eens even terug naar de camping om zich om te kleden of wat dan ook en zaten nog even bij de tent wat te drinken vanuit een glazen fles. Die mochten ze dus inleveren van een overactieve securitykerel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef cowmoes het volgende:
[..]
Ok, top! Duidelijk dat t geen flesjes maar blikjes moeten zijn. Dank voor de info!
Zijn de campings al op vrijdag open!? En tot hoe laat kan je er terecht op vrijdag? Is wel ideaal om op zaterdag heerlijk rustig voor te bereiden op wat komen gaat.
Klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een traytje per persoon doen ze overigens echt niet moeilijk over. Wel uitkijken dat glazen flessen die je de camping op gesmokkeld hebt, je achteraf evengoed nog afgenomen kunnen worden. Twee vrienden gingen eens even terug naar de camping om zich om te kleden of wat dan ook en zaten nog even bij de tent wat te drinken vanuit een glazen fles. Die mochten ze dus inleveren van een overactieve securitykerel.
Campings zijn vrijdag NIET open. Vanaf zaterdagmorgen een uur of 7 zijn ze open.
Kreeg je toen ook extra aandacht van vrouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef wormtrein het volgende:
Ik deed altijd controle op Camping A en dit zijn de officiële regels. Maar in drukte word er inderdaad minder gecontroleerd. Maar foei voor de vrijwilligers op camping Bquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Via de zij-ingang van camping B kon ik altijd zo doorlopen.
Vriendinnetje van me heeft een jaar of 4 geleden (was dat toen met die zakkenrollers in de tenten op B?) aan de ingang gestaan bij camping B, en ik mocht een paar uur later terug komen om samen met haar, de afgepakte flessen alcohol over te hevelen in een lege petfles, als ik wouquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik deed altijd controle op Camping A en dit zijn de officiële regels. Maar in drukte word er inderdaad minder gecontroleerd. Maar foei voor de vrijwilligers op camping B
Door hetzelfde heb ik vorig jaar op camping A een fijne fles russisch aardappelextract overgehouden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
ik mocht een paar uur later terug komen om samen met haar, de afgepakte flessen alcohol over te hevelen in een lege petfles, als ik wouZe hadden nogal een grote container vol glaswerk daar staan.
Om even terug te komen op mijn eigen post: De kaartjes zijn vanochtend bezorgd door de postbode. Dus redelijk snelle levering.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef Pizzabodem het volgende:
Vanochtend om precies 10 uur 4 weekendkaarten aangeschaft en uiteindelijk toch maar gekozen voor aangetekende verzending. Verstuurt Ticketservice direct/snel de kaarten, of ontvang je die pas vlak voor Pinkpop?
Mainstage acts spelen altijd alleen, dwz er speelt dan niemand op de andere podia.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Deadmau5 en Foo Fighters tegelijk zijn.
Is dat om de grote artiesten grootheidswaanzin te geven? Iedereen (iig heel veel mensen) trekt dan naar de mainstage en lijkt het publiek voor de mainstage (lees: grote) artiesten enorm!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef .aeon het volgende:
[..]
Mainstage acts spelen altijd alleen, dwz er speelt dan niemand op de andere podia.
Zo had ik het niet bekekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef .aeon het volgende:
Nee andersom juist. Als je als kleinere band tegelijk met bv. de Foo Fighters of Coldplay moet optreden dan trek je weinig publiek.
Pinkpop, Lowlands, Rock im Park zijn ongeveer even groot. Werchter is groter.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga de vraag van een paar pagina's terug nog eens stellen, wederom zonder schaamte
Is Pinkpop groter of kleiner dan Werchter, Lowlands of Rock im Park?
Ik neem aan dat het op zijn minst vergelijkbare festivals zijn.
Kijk aan, zoiets moest ik wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Pinkpop, Lowlands, Rock im Park zijn ongeveer even groot. Werchter is groter.
Tenminste als je kijkt naar aantal bezoekers per dag.
Werchter is groter qua lengte, duurt 4 dagen ipv 3. Qua unieke bezoekers is Pinkpop weer groter dan Lowlands omdat Lowlands geen dagkaarten kent. En als je kijkt naar Line-up (headliners etc) dan zijn Werchter en RiP het grootst, dan Pinkpop en daarna Lowlands.
Pukkelpop is een soort Lowlands maar dan iets groter en met grotere namen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk aan, zoiets moest ik wetenThanks
EN Pukkelpop? Is dat noemenswaardig in dit rijtje festivals?
Same herequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
4e keer voor mij. 2e keer heel weekend
Welke jaren ben jij allemaal geweest danquote:
Vanwege een paar simpele dingen:quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef Operc het volgende:
Trouwens, Neo, zie in je Fobo dat je fan bent van Coldplay en Linkin Park. Waarom dan Pinkpop en geen Werchter?
2007 op de maandagquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Welke jaren ben jij allemaal geweest danen in die 2 jaren dat je 1 dag ging, welke dag was dat dan
?
2004 zondagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
2007 op de maandag
2009 op de maandag
2010 Weekend
2011 weekend
Und du?
Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
2007 op de maandag
2009 op de maandag
2010 Weekend
2011 weekend
Und du?
Ik kreeg nog speciaal een mailtje van Ticketservice dat het vanwege grote drukte wat langer duurt dan normaal en dat het best een week kan duren. Best attent van ze.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef mr-green het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag kaarten besteld via ticketservice. Alleen zijn ze nog steeds niet binnen... Wat zijn normale levertijden?
Mja, Metallica heb ik 't niet zo opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.
Dat was idd een heul leuk jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.
Bron?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Kloppen de geruchten die ik hoor over een dubstep tent op een van de campings?
Ik zag het op een vriend z'n hyves staan en een andere vriend zei het me ook al, geen idee wat hun bronnen zijn.quote:
dat was vorig jaar maar dit jaar geloof ik niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Zou vet zijn als dat zo wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:
dan moet je toch nog bijna 3 maandjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:39 schreef AppleBite het volgende:
Kaartje gister binnen gekregen![]()
Ik kan echt niet wachten tot het begint
Waar stond die dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat was vorig jaar maar dit jaar geloof ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |