quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef wormtrein het volgende:
Het ís trouwens mogelijk om een blikje bier mee te nemen naar het festival terrein in je onderbroek, true story!Oké het loopt wat minder gemakkelijk, en in het geval van een gekoeld biertje is het vrij fris, maar: het kan
Schijnbaar zie ik er zo onschuldig uit dat ze bij mij m'n tas niet eens checkten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef wormtrein het volgende:
Het ís trouwens mogelijk om een blikje bier mee te nemen naar het festival terrein in je onderbroek, true story!Oké het loopt wat minder gemakkelijk, en in het geval van een gekoeld biertje is het vrij fris, maar: het kan
Respect als je dit echt hebt geprobeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef wormtrein het volgende:
Ok, top! Duidelijk dat t geen flesjes maar blikjes moeten zijn. Dank voor de info!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef MB88 het volgende:
[..]
Veel plezier dan!
Campingregels hier: http://www.pinkpop.nl/2011/info/camping/
De standaard 12 blikken dus. Of dat nu halve liters zijn of fusten, boeit niet
Controle is niet megascherp geloof ik, maar ik ben er dan ook al een dag eerder
Nee zaterdag pas. Maar vrijdagavond zitten er altijd al veel mensen voor de ingang( kei gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef cowmoes het volgende:
[..]
Ok, top! Duidelijk dat t geen flesjes maar blikjes moeten zijn. Dank voor de info!
Zijn de campings al op vrijdag open!? En tot hoe laat kan je er terecht op vrijdag? Is wel ideaal om op zaterdag heerlijk rustig voor te bereiden op wat komen gaat.
Oke, dat ziet mn vriendin niet zitten haha. Dat wordt dus vroeg opstaan!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee zaterdag pas. Maar vrijdagavond zitten er altijd al veel mensen voor de ingang( kei gezelligen dan zaterdag rond uurtje of 7 sochtends gaat camping A open.
Nopequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou er een kans zijn dat MGMT ofzo komt?
Ja of met grote groep gaan, kun je gezellig BBQen enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef cowmoes het volgende:
[..]
Oke, dat ziet mn vriendin niet zitten haha. Dat wordt dus vroeg opstaan!
Wat heb je nou aan één of twee kleine flesjes drank het festivalterrein op smokkelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Ziewoarut het volgende:
Haha grappig die alcohol discussies elk jaar.
Mijn tas is nog nooit gecontroleert, je moet gewoon een beetje in een drukke rij staan dan hebben de mensen bij de ingang wel wat anders aan hun hoofd. Inderdaad er staat 12 blikken dus als je echt goedkoop dronken wil worden dan koop je halve liters alfa 9.2Als je deze een beetje tactisch verstopt in je tas, tent, kussen en slaapzak krijg je er makkelijk 20 mee de camping op.
Alcohol het festivalterein opkrijgen word natuurlijk wat moeilijker, zeker als je een niet gehandicapte jongeman bent. Onze tactiek was om kleine flesjes met sterke drank te kopen, daar moet je er toch wel minstens 1 en me wat wijdere kleding 2 van meekrijgen... (ja ook bij jongens zijn er plekken waar ze niet voelen met fouilleren
Een traytje per persoon doen ze overigens echt niet moeilijk over. Wel uitkijken dat glazen flessen die je de camping op gesmokkeld hebt, je achteraf evengoed nog afgenomen kunnen worden. Twee vrienden gingen eens even terug naar de camping om zich om te kleden of wat dan ook en zaten nog even bij de tent wat te drinken vanuit een glazen fles. Die mochten ze dus inleveren van een overactieve securitykerel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef cowmoes het volgende:
[..]
Ok, top! Duidelijk dat t geen flesjes maar blikjes moeten zijn. Dank voor de info!
Zijn de campings al op vrijdag open!? En tot hoe laat kan je er terecht op vrijdag? Is wel ideaal om op zaterdag heerlijk rustig voor te bereiden op wat komen gaat.
Klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een traytje per persoon doen ze overigens echt niet moeilijk over. Wel uitkijken dat glazen flessen die je de camping op gesmokkeld hebt, je achteraf evengoed nog afgenomen kunnen worden. Twee vrienden gingen eens even terug naar de camping om zich om te kleden of wat dan ook en zaten nog even bij de tent wat te drinken vanuit een glazen fles. Die mochten ze dus inleveren van een overactieve securitykerel.
Campings zijn vrijdag NIET open. Vanaf zaterdagmorgen een uur of 7 zijn ze open.
Kreeg je toen ook extra aandacht van vrouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef wormtrein het volgende:
Ik deed altijd controle op Camping A en dit zijn de officiële regels. Maar in drukte word er inderdaad minder gecontroleerd. Maar foei voor de vrijwilligers op camping Bquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Via de zij-ingang van camping B kon ik altijd zo doorlopen.
Vriendinnetje van me heeft een jaar of 4 geleden (was dat toen met die zakkenrollers in de tenten op B?) aan de ingang gestaan bij camping B, en ik mocht een paar uur later terug komen om samen met haar, de afgepakte flessen alcohol over te hevelen in een lege petfles, als ik wouquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik deed altijd controle op Camping A en dit zijn de officiële regels. Maar in drukte word er inderdaad minder gecontroleerd. Maar foei voor de vrijwilligers op camping B
Door hetzelfde heb ik vorig jaar op camping A een fijne fles russisch aardappelextract overgehouden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
ik mocht een paar uur later terug komen om samen met haar, de afgepakte flessen alcohol over te hevelen in een lege petfles, als ik wouZe hadden nogal een grote container vol glaswerk daar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |