Ja. En je kon nog aanvinken hoe je het wilde verzenden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:26 schreef mr-green het volgende:
klopt het dat je de tickets thuis gestuurd krijgt?

Voelde best triest om er maar eentje te kopen (mijn vrienden hebben dit jaar besloten saai te wezen
 Voelde best triest om er maar eentje te kopen (mijn vrienden hebben dit jaar besloten saai te wezen  ) terwijl de gast voor me bij de FRS 1100 euro moest afrekenen.
 ) terwijl de gast voor me bij de FRS 1100 euro moest afrekenen.  

Hmm ik heb er 3 besteld maar op de simpele manier laten opsturen. heb er vertrouwen inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:34 schreef HenkHe het volgende:
Ow yess,
Heb net 5 weekend kaarten besteld en ik heb d'r zin in!!!
Het enige waar ik nu de komende maanden maar eens flink voor ga duimen is dat het ongelovelijk lekker weer is tijdens pinkpop. Maar aangezien het in juni valt is de kans wel een stuk groter natuurlijk dan in mei.
Ow ja, en ik heb ze via ticketmaster online besteld.
Aangezien het toch E775- was, maar aangetekend laten verzenden.
Je moet dan ook niet meer op E7,50 meer of minder op het totaal kijken.

.
.

Vaccanies is nog niet echt een grote naam, dus die zie ik misschien nog wel komen, maar het zullen vooral kleine namen zijn die er nog bij komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb het niet zo goed gevolgd, maar komen er nou nog 'aanzienlijke' namen bij? Beady Eye, Vaccines ofzo.. Of gewoon nog meer vullertjes uit de Benelux?

Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is Coldplay trouwens de duurste act ooit voor PP?

Je wordt doorgaans gedwongen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:11 schreef Metalfreak het volgende:
En ik weiger ze online te bestellen...

Nee, bij andere concerten heb je vaak geen keus, maar het is echt een drama. Ik weiger ook servicekosten te betalen voor allerhande dingen die je uiteindelijk 100% zelf moet regelen. En dan ook nog eens extra betalen voor iDeal, verzending enz. Nee dank je...quote:

?
? 

quote:Net als het jaar daarvoor bestaat een deel van het publiek uit burgers die komen kijken naar bloemenmeisjes die de vrije liefde bedrijven met langharig, werkschuw tuig.

Thuis in bedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef AppleBite het volgende:
En naar welke camping willen jullie gaan?
A,B,C of D?
Wij gaan waarschijnlijk naar B

Nee, dat is nou net het kutte aan PP. Om 23u is het wel klaar. En daarom ga niet meer alle 3 de dagen. Al heb je nog wel een tent op camping B geloof ik. Maar die haalt het niet bij de 24u tent op LL.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben echt een Pinkpop-no0b. Ben Lowlands gewend. Is er ook zoiets als een 24 uurs-tent?

Camping C is in ieder geval erg ver lopenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef arnoudB het volgende:
Die campings kies je wanneer je daar aankomt neem ik aan? Welke is handig-gezellig om te nemen?

De tent op camping gaat nog tot 4uur snachts door en is altijd erg gezellig. Daarnaast is er langs de weg tussen het festivalterrein en camping B nog zo'n loods waar het ook altijd feesten is. Beetje onzin dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:52 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net het kutte aan PP. Om 23u is het wel klaar. En daarom ga niet meer alle 3 de dagen. Al heb je nog wel een tent op camping B geloof ik. Maar die haalt het niet bij de 24u tent op LL.

Vermoedde ik al. Is het wel mogelijk nog 'goedkoop' drank te halen op de campings?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:52 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net het kutte aan PP. Om 23u is het wel klaar. En daarom ga niet meer alle 3 de dagen. Al heb je nog wel een tent op camping B geloof ik. Maar die haalt het niet bij de 24u tent op LL.

Die staan op deze lijst wel maar dus geen idee van betrouwbaarheid van die site. Ziet er niet al TE uit maar ze zullen de geruchten toch ergens vandaan hebben?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb het niet zo goed gevolgd, maar komen er nou nog 'aanzienlijke' namen bij? Beady Eye, Vaccines ofzo.. Of gewoon nog meer vullertjes uit de Benelux?

De camping kies je niet wanneer je aankomt. In de OP staan de tijden die je ongeveer aan moet houden:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef arnoudB het volgende:
Die campings kies je wanneer je daar aankomt neem ik aan? Welke is handig-gezellig om te nemen?

Camping D is inderdaad 15 tot 20 minuten lopen. Ligt bij mijn huis om de hoek bijna. Wel de hele andere kant op dan camping A, B en Cquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef .aeon het volgende:
[..]
De camping kies je niet wanneer je aankomt. In de OP staan de tijden die je ongeveer aan moet houden:
Camping A: 05:00 uur aanwezig zijn
Camping B: 10:00 uur aanwezig zijn
Camping C: 12:00 uur aanwezig zijn
Camping D: 14:00 uur aanwezig zijn
Camping A en B hebben na 23:00 uur nog een programma. Vanaf camping A is het 5 á 10 minuten lopen naar het festivalterrein. Vanaf B ~20, vanaf C nog langer, D weet ik niet maar volgens mij ongeveer zoiets als B.

Dan zit ik dus mooi op A.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:16 schreef .aeon het volgende:
[..]
De camping kies je niet wanneer je aankomt. In de OP staan de tijden die je ongeveer aan moet houden:
Camping A: 05:00 uur aanwezig zijn
Camping B: 10:00 uur aanwezig zijn
Camping C: 12:00 uur aanwezig zijn
Camping D: 14:00 uur aanwezig zijn
Camping A en B hebben na 23:00 uur nog een programma. Vanaf camping A is het 5 á 10 minuten lopen naar het festivalterrein. Vanaf B ~20, vanaf C nog langer, D weet ik niet maar volgens mij ongeveer zoiets als B.

ik haat dat soort volk normaliter, maar ik ben soms zo hypocriet als de pest)
 ik haat dat soort volk normaliter, maar ik ben soms zo hypocriet als de pest)

Zes april bestellen? Denk ut nie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Krijg 6 april pas loon, wil drie dagen, gaat dat lukken?

62 euro, zie hier het leven van een arme scholierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zes april bestellen? Denk ut nie.
Heb je niet 150 euro op de bank staan dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |